PDA

View Full Version : Musashi *SPOILER*



MMA Davy
23-11-2005, 14:57
weer heb ik mijn twijfels over de jury in de partij tegen KAREAV...wat vinden jullie? :shock:

cactusdre
23-11-2005, 15:05
Je hoeft niet te twijfelen hoor want Karaev is gewoon genaaid. Begint een algemeen bekend verschijnsel te worden in Japan.

MMA Davy
23-11-2005, 15:08
vond ik dus ook...toch jammer :wink:

Octavius
23-11-2005, 15:18
Tja bij Feitosa konden ze niet anders.

Anonymous
23-11-2005, 15:20
mee eens.
Karaev is genaaid.
Hij had die pot moeten winnen. Jammer dat het zo moet gaan in Japan en dat er niks aan gedaan kan worden. Vorige 2 jaren overduidelijk hetzelfde geval.
Bedankt Glaube Feitosa!!!! mooie KO!

Marco
23-11-2005, 16:25
de enige manier om van musashi te winnen is om hem k.o. te slaan/schoppen. daar komt het bijna op neer .....

A-team
23-11-2005, 16:53
Vertel eens iets nieuws het is toch al jaren zo maar wij in Holland kunnen er ook wat van :?

Virus
23-11-2005, 17:08
Ik heb het in de PbP van de K1 al gezegd...

Karaev is absoluut genaaid geworden... Extra ronde was imo bullshit en zo ja... dan had ie die ook gewonnen...

Richtig dat ie daarna vet werd geKO`ed...

Disney
23-11-2005, 17:08
de enige manier om van musashi te winnen is om hem k.o. te slaan/schoppen. daar komt het bijna op neer .....

Remy heeft anders toch echt op punten gewonnen in de finales van 2003 en 2004. Ok, misschien waren die extra rondes niet nodig, maar we moeten het ook niet helemaal gaan overdrijven.

Virus
23-11-2005, 17:11
Niet gaan overdrijven...?? :shock:

Jij Bagatelliseert de handel! Die extra ronde van vorig jaar was gewoon het zuiverste jatwerk door de jurie van Bonjasky...

Om maar te zwijgen over de tweede extra ronde... Toen viel m`n bek nog verder open van verbazing...

En jawel, ook dit jaar is die lelijke vissenkop weer gematst...

Karaev won die partij in mijn ogen, punt uit!

redjuh
23-11-2005, 17:13
de enige manier om van musashi te winnen is om hem k.o. te slaan/schoppen. daar komt het bijna op neer .....

toch lukt het er maar heeeel weinig!

Marco
23-11-2005, 17:14
Virus is correct.

redjuh
23-11-2005, 17:26
he maarre vergeet ff niet dat Musashi er niet om vraagt he.
hij moet wel zijn hand opsteken tussen ronden, maar hij wordt net zo makkelijk afgeserveerd door de k1 als ieder ander. ze brengen wel weer een ander. hij wil ook gewoon knokken. je zag dat ie vorig jaar ook helemaal geen zin meer had in die 2de extra ronde tegen remy.

Virus
23-11-2005, 17:34
Zit waarschijnlijk wel wat in wat je zegt, maar je legt de link zo gemakkelijk... :roll:

Halfshot
23-11-2005, 17:36
Wat een gezeur weer.

Kijkcijfer en commercie, daarom kan K-1 zo'n show neerzetten en de vechters vorstelijk betalen.

Een beetje vechter zorg gewoon niet dat die in de eerste ronde tegen Mushasi moet.

the boxer
23-11-2005, 21:00
Groot gelijk Virus!!!! Dik verkochte boel!!!

Octavius
23-11-2005, 22:20
Musashi is de enige jap die meedoet in de finale. Hij zorgt voor een groot deel van de kijkers/sponsoren etc. Uit oogpunt van de organisatie is het slim om hem toch tot de finale te laten komen. Het draait toch om de $$.

leks
23-11-2005, 22:44
Tuurlijk is Karaev genaaid, tuurlijk weet Musashi dat hij enkel de partij moet overleven om te winnen, daar vecht hij ook naar, maakt het extra lastig om hem ko te krijgen, tuurlijk hebben de Japanners ergens wel het (volste) recht om dat te doen, het is hun sport uiteindelijk en zij genereren het geld.

In europa zijn we er ook niet vies van kijk naar Duitse boksers in Duitsland of Italiaanse boksers in Italie.

Blijft nep maar sja het hoort erbij blijkbaar.

Remco
24-11-2005, 09:34
In Nederland werd Lee Hasdell ook keer op keer genaaid ten gunste van de Nederlanders (i.c. Hans Nijman en Sander Thonhauser). Daarnaast mochten vechters als Bob Schreiber en Dick Vrij ook vaak net wat meer vuiligheid uithalen als de buitenlanders (bijv. tegen respectievelijk Numerich en Horenstein).

Daarnaast is het met Musashi wel het geval, maar het kan ook veel erger zoals bijvoorbeeld in Lumpini. Ik vrees dat zonder een Musashi de Japanners minder belangstelling voor de Grand Prix zouden hebben. Ook vind ik Musashi nou ook weer niet zo dramatisch dat ie niets te zoeken zou hebben in K-1 (al heb ik de partij tegen Karaev niet gezien).

Het hoort er een beetje bij.

jk
24-11-2005, 13:40
Van de website van K1; " The eight-men-in-one-man-out K-1 WGP Championship tournament is the culmination of scores of fight events held round the world over the last year. All fights were contested under regular K-1 rules -- three rounds of three minutes each. The judges -- from Japan, the United States, France and Holland -- "
We doen er dus ook een beetje aan mee.
Weet iemand trouwens wie dat Nederlandse jurylid is???

Jochem
24-11-2005, 14:52
Ik heb deze partij niet gezien maar;
al meerdere keren heb ik mensen horen roepen dat Musashi dik verloor (bijv tegen Aerts), maar als je echt met pen en papier elke score gaat tellen, valt het vaak wel mee en wint ie toch. Musashi beheerst het systeem van puntjes pakken als geen ander in de K-1. Hij blokt goed, bijna alles, en wat hij doet is vaak een score. Oftewel, ook al lijkt het alsof ie klopt krijgt, sleept ie toch rondeoverwinningen naar zich toe.

Dat gezegd, dat is ook alles wat ie kan, hij speelt het spelletje, maar echt mooi knokken vind ik het niet.

Disney
24-11-2005, 15:01
Ik heb deze partij niet gezien maar;
al meerdere keren heb ik mensen horen roepen dat Musashi dik verloor (bijv tegen Aerts), maar als je echt met pen en papier elke score gaat tellen, valt het vaak wel mee en wint ie toch. Musashi beheerst het systeem van puntjes pakken als geen ander in de K-1. Hij blokt goed, bijna alles, en wat hij doet is vaak een score. Oftewel, ook al lijkt het alsof ie klopt krijgt, sleept ie toch rondeoverwinningen naar zich toe.

Dat gezegd, dat is ook alles wat ie kan, hij speelt het spelletje, maar echt mooi knokken vind ik het niet.

Precies, en als het close is na 3 ronden dan plakken ze er in Japan liever een ronde aan vast dan om meteen een winnaar te moeten uitroepen. Maar ik geloof heus wel dat dat de Japanse juryleden niet helemaal objectief zijn tegenover Musashi, maar in welk land is dat wel zo?

Er zijn wel vaker dubieueze beslissingen ook met betrekking tot extra rondes, niet alleen bij partijen van Musashi.

Ik probeer Musashi niet te verdedigen, maar hij vecht gewoon slim binnen het scoringssysteem van K1. KO's zijn zeldzaam, maar hij scoort wel veel. Ben niet op de hoogte van het scoringssysteem en weet dus niet of er onderscheid gemaakt wordt tussen trappen, stoten en de zwaarte hiervan...

Chico
24-11-2005, 15:01
amerikanen snappen trouwens ook niet echt wat kickboksen is... kzag die voorronde in las vegas vond ik ook veel vage beslissingen uitkomen...

MJOKKIE
24-11-2005, 15:05
Niet gaan overdrijven...?? :shock:

Jij Bagatelliseert de handel! Die extra ronde van vorig jaar was gewoon het zuiverste jatwerk door de jurie van Bonjasky...

Om maar te zwijgen over de tweede extra ronde... Toen viel m`n bek nog verder open van verbazing...

En jawel, ook dit jaar is die lelijke vissenkop weer gematst...

Karaev won die partij in mijn ogen, punt uit!

Zuiverste jatwerk...dat was het zeker, net als de partij tegen hoost, ook zuiverste jatwerk

Virus
24-11-2005, 17:30
Bonjasky - Hoost neem ik aan :roll:

Dutch Dynamite
25-11-2005, 12:51
Musashi moet eens niet zo uitzinnig doen als ie 'weer eens gewonnen' heeft.

Maar goed, moet wel zeggen dat Musashi echt stukken beter is geworden en met name zijn bokswerk is velen malen beter, maar nog steeds heeft hij dubieuze winsten, lees Karaev.

MJOKKIE
25-11-2005, 15:19
Bonjasky - Hoost neem ik aan :roll:

............. :D