PDA

View Full Version : Nieuws Simon Rutz



Maroclove
23-11-2005, 17:37
Simon Rutz Wednesday 23 November 2005
Gisteren ben ik teruggekomen uit Japan en ik kan louter
positieve berichten vermelden. Zoals reeds algemeen bekend
zal zijn heeft BADR HARI op een zeer indrukwekkende wijze
revanche gehaald op Stefan Leko! In een bomvolle Tokyo dome
(70000 toeschouwers) en ten aanzien van 30 miljoen
televisie kijkers in Japan versloeg hij Stefan Leko op KO!.
Het was een van de allerzwaarste en mooiste Ko`s ooit in de
K-1! Badr Hari heeft in 1 wedstrijd meteen naam gemaakt en
heeft meteen een meerjarig contract aangeboden gekregen.
Ook andere vechters uit de IT`S SHOWTIME stal hebben een
contract aangeboden gekregen, hierover later meer. Het was
trouwens mooi te zien dat na de wedstrijd tussen Badr en
Leko de strijdbijl werd begraven en dat ze vanaf nu gewoon
door 1 deur kunnen.

Dan het volgende betreffende de matchmaking van 13 mei 2006
in de Amsterdam ArenA: De volgende wedstrijden staan op het
programma

Remy Bonjasky vs Jeromme le Banner
Sem Schilt vs waarschijnlijk Loyd van Dam
Ernesto Hoost vs Bob Sap (zaterdag definitief bekend)

Tevens wordt er een enorm sterk toernooi gevochten op deze
dag waarin de volgende vechters zeker zullen vechten:
Alexey Ignashov, Stefan Leko,Bjorn Bregy en Badr Hari. Vier
anderen winnaars van kwalificatie toernooien zullen de 8
deelnemers volmaken. De winnaar van dit toernooi zal zich
rechtstreeks plaatsen voor de laatste 16 van de K-1. De
winnaar hoeft dus daarna nog maar 1 wedstrijd te winnen om
in de finale te vechten.

De volgende vechters/wedstrijden zullen ook bijna zeker
plaatsvinden de onderhandelingen zijn in volle gang.

Melvin Manhoef vs Allistair Overeem
Joerie Mes vs nog niet bekend
Drago vs nog niet bekend
Murat Derecki vs nog niet bekend
Dave Dalgliesch vs Fatih kosamis

tevens worden er nog twee reserve partijen gevochten i.v.m
het sterke 8 mans toernooi!

De kaartverkoop start 1 december echter de vip tafels zijn
al bijna uitverkocht!

Vanaf volgend jaar zullen ook Drago en Murat Derecki
uitkomen in de K-max in Japan en ook Melvin Manhoef heeft
een meerjarig contract aangeboden gekregen voor zowel de
Hero`s alswel de K-1.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Wheelie
23-11-2005, 18:01
Super nieuws

MMA Davy
23-11-2005, 18:20
vet!!!!

MJOKKIE
23-11-2005, 18:27
Ha Simon, zie je nou wel, Ernesto vs Bob sapp :D Kicke
Ruslan karaev zal waarschijnlijk niet via dit toernooi zich kwalificeren, maar zou het niet mooi zijn om hem tegen Badr te laten vechten..!!
verder zou ik Ray sefo wel eens live willen zien vechten!

succes anyway

Highline
23-11-2005, 18:34
super nieuws!

Ronald
23-11-2005, 18:42
Ziet er echt erg erg goed uit :D .

Anonymous
23-11-2005, 18:51
JOERI MES vs TYRONE SPONG!!!! :D :lol: :o

maar wel opkomen voor de fotosessie tyrone!! :wink:

dontmindme
23-11-2005, 18:53
JOERI MES vs TYRONE SPONG!!!! :D :lol: :o

maar wel opkomen voor de fotosessie tyrone!! :wink:

helaas wordt het dekkers vs mes denk ik

jaco
23-11-2005, 18:56
waanzinnig dit, ben er zeker bij

redjuh
23-11-2005, 19:15
OMFG wat ongelooflijk bruut, als het idd zo voor mekaar komt.

nogmaals

OMFG!!!

Peete
23-11-2005, 19:35
Kippenvel....so god damm sweet

Ton
23-11-2005, 19:37
SUPERRRRRRRRRR, ben benieuwd wie die andere 4 winnaars van de kwalificatieronden zijn, waarmee het toernooi wordt aangevuld !! 8-)

the boxer
23-11-2005, 19:52
ik had nochthans gelezen in Ring Sports dat Nijman
uitkwam tegen Bob Sapp? Weet iemand hier meer van? :?:

ICON
23-11-2005, 19:58
ik had nochthans gelezen in Ring Sports dat Nijman
uitkwam tegen Bob Sapp? Weet iemand hier meer van? :?:

dit gaat nochtans niet meer door

the boxer
23-11-2005, 20:00
ik had nochthans gelezen in Ring Sports dat Nijman
uitkwam tegen Bob Sapp? Weet iemand hier meer van? :?:

dit gaat nochtans niet meer door

Weet je ook voorwat niet?

ICON
23-11-2005, 20:07
ik had nochthans gelezen in Ring Sports dat Nijman
uitkwam tegen Bob Sapp? Weet iemand hier meer van? :?:

dit gaat nochtans niet meer door

Weet je ook voorwat niet?

er werd gezegd dat t financieel lag, maar ik was er niet bij dus kan t je niet met zekerheid vertellen

Ronald
23-11-2005, 20:20
Weet je ook voorwat niet?
Staat in de topic HANS NIJMAN VS BOB SAPP ARENA 2006 K1 REGELS (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16567). Hans Nijman heeft in deze topic zelf ook nog gereageerd.

the boxer
23-11-2005, 20:22
Weet je ook voorwat niet?
Staat in de topic HANS NIJMAN VS BOB SAPP ARENA 2006 K1 REGELS (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16567). Hans Nijman heeft in deze topic zelf ook nog gereageerd.

sorry ben nieuw op dit forum, maar bedankt voor de reaktie mannen!! :D :D

Ben
23-11-2005, 20:25
gaat volgens mij vet worden :lol:

Shytown
23-11-2005, 20:26
Op zich super, maar dank dat het een mismatch is tussen Schilt en van Dams.

Boem Boem
23-11-2005, 20:32
vette shit!! zal er voor zorgen dat ik erbij ben......

bedankt voor het goede nieuw Simon Rutz...

osu

Chris

HUNEBED
23-11-2005, 20:49
Drago gaat ons land 'n nieuwe K-1 MAX kampioen brengen...

the boxer
23-11-2005, 20:56
Drago gaat ons land 'n nieuwe K-1 MAX kampioen brengen...

ik denk dat hij het dit jaar toch nog wat gaat moeten afleggen tegen de ervaring van de anderen, maar dat hij ooit kampioen wordt dat is zeker :!: :!: :!:

Sjaak
23-11-2005, 21:19
Had Ernesto Semmy niet uitgedaagd :idea:

Sjaak
23-11-2005, 21:29
Had Ernesto Semmy niet uitgedaagd :idea:

Ja, maar das al voor 31 december.

Ok dan :!:

Highline
23-11-2005, 22:42
Op zich super, maar dank dat het een mismatch is tussen Schilt en van Dams.

Dat denk ik eigenlijk niet. Van Dams heeft een aardige kin geloof ik en loeiharde lowkicks en loopt als een tank rechtdoor. Ik denk dat het best een leuke partij kan worden!

die lowkicks van lloyd zijn ecth gruwelijk hard! ik zie lloyd eerlijk gezegd wel een hele goede kans tegen sem maken!

Shytown
24-11-2005, 00:11
Op zich super, maar dank dat het een mismatch is tussen Schilt en van Dams.

Dat denk ik eigenlijk niet. Van Dams heeft een aardige kin geloof ik en loeiharde lowkicks en loopt als een tank rechtdoor. Ik denk dat het best een leuke partij kan worden!

die lowkicks van lloyd zijn ecth gruwelijk hard! ik zie lloyd eerlijk gezegd wel een hele goede kans tegen sem maken!

Mismatch is misschien niet het juiste woord, maar Sem als K1 champ kan alleen maar verleizen tegen van Dams. Had hem liever tegen een andere grote(re) naam zien staan.

Halfshot
24-11-2005, 00:35
V Dams vs Schilt lijk mij geen mismatch, 2 vechters die inside super gevaarlijk zijn.

Alleen v Dams heeft de afgelopen jaren natuurlijk wel een achterstand opgelopen mbt aantal wedstrijden en kaliber tegenstanders.

Sjaak
24-11-2005, 00:51
Op zich super, maar dank dat het een mismatch is tussen Schilt en van Dams.

Dat denk ik eigenlijk niet. Van Dams heeft een aardige kin geloof ik en loeiharde lowkicks en loopt als een tank rechtdoor. Ik denk dat het best een leuke partij kan worden!

die lowkicks van lloyd zijn ecth gruwelijk hard! ik zie lloyd eerlijk gezegd wel een hele goede kans tegen sem maken!

Mismatch is misschien niet het juiste woord, maar Sem als K1 champ kan alleen maar verleizen tegen van Dams. Had hem liever tegen een andere grote(re) naam zien staan.

Denk dat een K1 champ eigenlijk alleen maar kan verliezen want wat kan je nu winnen als je het allerhoogste al hebt bereikt ?

Halfshot
24-11-2005, 00:53
Dus hij moet stoppen??

Sjaak
24-11-2005, 01:03
Dus hij moet stoppen??

Zeker niet maar mijn reactie ging over dat Semmy alleen maar verliezen kan als K1 champ :idea: en winnen wordt nu als een vanzelfsprekendheid" beschouwd door velen.

Halfshot
24-11-2005, 01:12
Dus hij moet stoppen??

Zeker niet maar mijn reactie ging over dat Semmy alleen maar verliezen kan als K1 champ :idea: en winnen wordt nu als een vanzelfsprekendheid" beschouwd door velen.

Maar elke winst partij is wel weer een bevesteging van zijn kampioenschap.
Als hij tegen mij zou vechten, kan hij alleen maar verliezen.
De kans dat ik zou winnen is nog minder dan een 0.1 procent.
En de eer voor hem is niets.
Maar bv van Dams is een waardige tegenstander om zijn kampioenschap te bevestigen.

Remco
24-11-2005, 10:03
Geweldige line-up! Ik hoop dat het zo blijft, dan zie je mij in de ArenA. Lloyd van Dams is een rots. Leuke tegenstander voor Sem.

Anonymous
24-11-2005, 10:07
JOERI MES vs TYRONE SPONG!!!! :D :lol: :o

maar wel opkomen voor de fotosessie tyrone!! :wink:

helaas wordt het dekkers vs mes denk ik

helaas? Niet dus. VET!!!!!!

Anonymous
24-11-2005, 10:13
Super partijen!!! Alleen jammer van Schilt tegen v. Dams. Niets ten nadele van v. Dams, die ik een zeer sympatieke en goede vechter vind, maar er zijn op dit moment (in mijn ogen) maar een paar vechters die het Schilt echt moeilijk kunnen maken: Hoost, Aerts, Le Banner en Ignashov.

Jofeljoh!
24-11-2005, 10:44
Iemand Ignashov tegen Van Dams gezien? Ik heb nog nooit iemand zoveel knieen op zn kop zien nemen. En nog ging ie er niet van neer. Daarom denk ik dat van Dams het hem nog moeilijker kan maken dan menigeen denkt. Enige probleem is... Van Dams is zo fucking klein, dus het moet allemaal op lowkicks gebeuren ben ik bang. En Sem is goed genoeg om daar tegen te kunnen. Dat is wel een probleem vrees ik...

Highline
24-11-2005, 11:04
Iemand Ignashov tegen Van Dams gezien? Ik heb nog nooit iemand zoveel knieen op zn kop zien nemen. En nog ging ie er niet van neer. Daarom denk ik dat van Dams het hem nog moeilijker kan maken dan menigeen denkt. Enige probleem is... Van Dams is zo fucking klein, dus het moet allemaal op lowkicks gebeuren ben ik bang. En Sem is goed genoeg om daar tegen te kunnen. Dat is wel een probleem vrees ik...

ja heb ik gezien, lloyd gaf ronde 5 d8 ik pas op. niet normaal hoeveel knieen die nam. ik denk niet dat iemand echt goed tegen de harde lowkicks van lloyd kan, die trappen zijn echt hard van hem

Jofeljoh!
24-11-2005, 11:49
ja dat is wel zo. Maar Sem is goed in het blokkeren er van. Maar als er enkele doorheen komen... ja dan kan het wel wat worden :)

Trouwens, is een lowkick van Lloyd op Sem inmiddels al niet een middle-kick? :lol:

Anonymous
24-11-2005, 11:56
Trouwens, is een lowkick van Lloyd op Sem inmiddels al niet een middle-kick? :lol:

andersom bedoel je denk ik...

Anonymous
24-11-2005, 12:18
Trouwens, is een lowkick van Lloyd op Sem inmiddels al niet een middle-kick? :lol:

andersom bedoel je denk ik...
tuurlijk niet.!
pff die guests ook he..

MJOKKIE
24-11-2005, 15:31
Sem tegen Loyd lijkt me ook zeker niet gek, moet Loyd wel veel doen en niet te statisch vechten.
Zou Loyd nog wel eens tegen Mark Hunt willen zien.
Heeft Ernesto Sem uitgedaagd of alleen gezegd dat ie op 31 dec. tegen de winaar wilde uitkomen. weet iemand in hoeverre dit concreet is?

Remco
24-11-2005, 16:40
Nee, Ernesto heeft Sem concreet uitgedaagd, NAdat Sem gewonnen had.

king
24-11-2005, 16:50
Sem gaat z'n pasverworven status echt niet op het spel zetten door over een maand tegen Ernesto te gaan vechten. Dat zou niet slim zijn.

Ik denk ook dat Bas Boon zeer tevreden is met Van Dams als tegenstander van Sem volgend jaar. En geef hem eens ongelijk, van Dams is een goede vechter, maar hij heeft geen enkele kans tegen Sem in deze vorm.

MJOKKIE
24-11-2005, 16:58
Sem gaat z'n pasverworven status echt niet op het spel zetten door over een maand tegen Ernesto te gaan vechten. Dat zou niet slim zijn.

Ik denk ook dat Bas Boon zeer tevreden is met Van Dams als tegenstander van Sem volgend jaar. En geef hem eens ongelijk, van Dams is een goede vechter, maar hij heeft geen enkele kans tegen Sem in deze vorm.

Hoezo niet, als ie ernesto verslaat is ie helemaal de man en als ie een vent is neemt ie het aan. Vind het cool van Ernesto, om Sem in deze vorm uit te dagen en ik hoop voor alle leifhebbers dat het er van komt!

king
24-11-2005, 17:06
Sem gaat z'n pasverworven status echt niet op het spel zetten door over een maand tegen Ernesto te gaan vechten. Dat zou niet slim zijn.

Ik denk ook dat Bas Boon zeer tevreden is met Van Dams als tegenstander van Sem volgend jaar. En geef hem eens ongelijk, van Dams is een goede vechter, maar hij heeft geen enkele kans tegen Sem in deze vorm.

Hoezo niet, als ie ernesto verslaat is ie helemaal de man en als ie een vent is neemt ie het aan. Vind het cool van Ernesto, om Sem in deze vorm uit te dagen en ik hoop voor alle leifhebbers dat het er van komt!

Begrijp me niet verkeerd, ik zou die partij heel graag zien, maar als hij verliest zit er gelijk een flinke deuk in zijn status als K-1 champ. Op de site van K-1 staan ze trouwens nog niet als "possible" vechters genoemd.

Anonymous
24-11-2005, 17:36
vanaf de kant van Sem is dit al aanvaard, dus het enige wat kan gebeuren is dat vanaf Hoost een kink in de kabel komt.

Ronald
24-11-2005, 18:50
vanaf de kant van Sem is dit al aanvaard, dus het enige wat kan gebeuren is dat vanaf Hoost een kink in de kabel komt.
Da's goed nieuws. Aangezien Hoost de uitdager is lijkt het me dat we die partij dan ook echt gaan zien :D . Overigens, ik zou graag Sem ook nog een keer in een rematch tegen Ignashov zien uitkomen. Jammer dat dat toen in Parijs niet door ging, maar het lijkt me mooi als ie dat nog een keer recht kan zetten.

payap
24-11-2005, 20:14
Zou graag een final match tussen Ernesto Hoost en Peter Aerts willen zien ! staat 2 - 2 op het moment.

kentaro
24-11-2005, 21:14
Vette line-up!!!!
Hoost vs Sapp 3!!!
wow zou 't echt vet vinden als Hoost zich zou kunnen revancheren!!!!!!!

bryan
24-11-2005, 22:18
super !!!

maar om het feest voor mij compleet te maken moeten eigenlijk

spong, murder en simson erbij gezet worden..maar aangezien die niet echt bij de favorieten vam rutz horen zal het wel niet gaan gebeuren !

Johan H
24-11-2005, 22:27
super dit worrdt gewoon een te gek gala,ik ga zeker weten....

Anonymous
25-11-2005, 10:04
simon laat Drago tegen simson het zal egt harde party worden!

Highline
25-11-2005, 10:08
simon laat Drago tegen simson het zal egt harde party worden!

zal mooi zijn. wat is je bron?

Wix
25-11-2005, 10:47
simon laat Drago tegen simson het zal egt harde party worden!

wederom niet hetzelfde gewicht...

Hoezo niet? Beide halen 72,5 kg...Vette partij dus

Anonymous
25-11-2005, 11:04
vanaf de kant van Sem is dit al aanvaard, dus het enige wat kan gebeuren is dat vanaf Hoost een kink in de kabel komt.

dat zou een SUPER PARTIJ zijn. :!: ik hoop dat het door gaat! ik voorspel een extra ronde waarin Hoost voor het eerst sinds lange tijd KO gaat.

Marco
25-11-2005, 13:31
super line up
ik hoop voor Remy dat hij tegen Le Banner niet in dubbele dekking in de hoek blijft staan als Le Banner aan het rossen is....Remy zal veel moeten bewegen en agressief moeten vechten

Remco
25-11-2005, 14:02
Mijn god, is Remy nu ineens de man van de dubbele dekking?

MJOKKIE
25-11-2005, 15:28
vanaf de kant van Sem is dit al aanvaard, dus het enige wat kan gebeuren is dat vanaf Hoost een kink in de kabel komt.

dat zou een SUPER PARTIJ zijn. :!: ik hoop dat het door gaat! ik voorspel een extra ronde waarin Hoost voor het eerst sinds lange tijd KO gaat.

Hoost K.O... Alles kan, misschien gaat Sem wel K.O, wie zal het zeggen. Sem is als kersverse kampioen de favoriet en terecht ook wel. eem aan dat Hoost fit is als ie Sem uitdaagt. Vette pot, wordt zeker lastig voor Hoost, maar respect voor het feit dat ie em uitdaagt. like a real champ!!!

MJOKKIE
25-11-2005, 15:28
vanaf de kant van Sem is dit al aanvaard, dus het enige wat kan gebeuren is dat vanaf Hoost een kink in de kabel komt.

dat zou een SUPER PARTIJ zijn. :!: ik hoop dat het door gaat! ik voorspel een extra ronde waarin Hoost voor het eerst sinds lange tijd KO gaat.

Hoost K.O... Alles kan, misschien gaat Sem wel K.O, wie zal het zeggen. Sem is als kersverse kampioen de favoriet en terecht ook wel. eem aan dat Hoost fit is als ie Sem uitdaagt. Vette pot, wordt zeker lastig voor Hoost, maar respect voor het feit dat ie em uitdaagt. like a real champ!!!

Marco
25-11-2005, 16:41
Mijn god, is Remy nu ineens de man van de dubbele dekking?

ik zie het hem doen in zijn partijen.

Mesut
25-11-2005, 18:07
vecht Gilbert Yvel eigenlijk niet op dit gala? Zou hem wel weer in actie willen zien in de Arena.

Anonymous
25-11-2005, 21:53
Het is nog heel erg ver weg. Het ziet er natuurlijk mooi uit, maar de laatste tijd is het nogal normaal dat de matchmaking steeds dunner en dunner wordt naarmate het gala nadert. Ik wacht nog wel even met het kopen van een kaartje. Maar blijft de matchmaking in stand dan wil ik t meemaken.

makavelli
26-11-2005, 11:20
vecht Gilbert Yvel eigenlijk niet op dit gala? Zou hem wel weer in actie willen zien in de Arena.

x2!

Anonymous
26-11-2005, 13:36
Het is nog heel erg ver weg. Het ziet er natuurlijk mooi uit, maar de laatste tijd is het nogal normaal dat de matchmaking steeds dunner en dunner wordt naarmate het gala nadert. Ik wacht nog wel even met het kopen van een kaartje. Maar blijft de matchmaking in stand dan wil ik t meemaken.

al vallen hier nog een paar namen af, dit blijft een beestig gala!!!! :twisted:

the boxer
26-11-2005, 13:37
Het is nog heel erg ver weg. Het ziet er natuurlijk mooi uit, maar de laatste tijd is het nogal normaal dat de matchmaking steeds dunner en dunner wordt naarmate het gala nadert. Ik wacht nog wel even met het kopen van een kaartje. Maar blijft de matchmaking in stand dan wil ik t meemaken.

al vallen hier nog een paar namen af, dit blijft een beestig gala!!!! :twisted:

sorry was niet ingelogd!