PDA

View Full Version : Ramon Dekkers vs Joerie mes in Arena ??????



payap
25-11-2005, 01:29
Bron : kickbox.nl

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=9254


ramon dekker vs Youri mes!!!!!!!!!!12 mei 2005

heb gister uit betrouwbare bron vernomen dat het dan toch gaat gebeuren....ramon dekker zal het op showtime gaan opnemen tegen youry"the shark" mes!!!! deze partij zal de boeken in gaan als een confrontatie tussen jong en oud waarbij gedacht wordt aan een overwinning van de jongeling!!!! maar schrijf de "oude " ramon nog niet af....want geloof me hij gaat er voor!!!!

hij is net herstellende van een vervelende schouder operatie, maar er zijn vorderingen, en de partij is nog 6 maanden weg...en hij zal er staan!!! des noods gewoon weer met 1 arm hihiihi!!!

het is lang geleden dat ramon in nederland heeft gevochten!!dus ik zal er bij zijn!!!!!

wat denken jullie van deze clash????

payap
25-11-2005, 01:29
Iemand hier iets meer van ???

Highline ?

Jofeljoh!
25-11-2005, 01:52
Ik had Dekkers eigenlijk liever tegen Simson ofzo gezien... maarja that's just me :)

Anonymous
25-11-2005, 09:00
Wereldmatch! Simson heeft 3 maal verloren van Mes, dus dan lijkt het me logisch dat de betere van de 2 het op gaat nemen tegen de oude champ.

Highline
25-11-2005, 09:40
Ik had Dekkers eigenlijk liever tegen Simson ofzo gezien... maarja that's just me :)


eerst zal het mes zijn, die stond in het toernooi, toen zal het idd simson worden maar nu wordt het weer mes..... ben benieuwd wie het uiteindelijk wordt, ramon maakt het niet uit iig :D, afgelopen weekend is tussen hemmers en rutz besproken dat het mes wordt maar ik ben benieuwd of het nog zal veranderen?

ik zelf zie liever een rematch tegen simson, die 2 hebben namelijk nog wat recht te zetten

Highline
25-11-2005, 10:25
Simson_-Dekkers was inderdaad een superpartij, maar ik denk dat Mes-Dekkers dat ook kan worden. Zie er in ieder geval naar uit!

dat zelker, mes en dekkers zijn beide uitstekende boksers (ramon slaat alleen iets harder ;) ). toch zie ik hem liever tegen simson :D. er was laatst ook wat beef door de column van ramon waarop simson reageerde, mooie match dan toch?

Remco
25-11-2005, 10:44
Ik vind de combinatie van stijlen van Dekkers en Mes meer garant staan voor een topper. Prima zo dus!

micha
25-11-2005, 11:02
Legend 8-)

Jofeljoh!
25-11-2005, 11:13
Simson_-Dekkers was inderdaad een superpartij, maar ik denk dat Mes-Dekkers dat ook kan worden. Zie er in ieder geval naar uit!

dat zelker, mes en dekkers zijn beide uitstekende boksers (ramon slaat alleen iets harder ;) ). toch zie ik hem liever tegen simson :D. er was laatst ook wat beef door de column van ramon waarop simson reageerde, mooie match dan toch?

Juist, precies daarom :)

Anonymous
25-11-2005, 11:33
op welk gewicht gaan ze vechten?

Anonymous
25-11-2005, 11:46
het zal wel super zijn vind ik.....

Johan H
25-11-2005, 11:47
dat was ik hierboven :oops:

mama
25-11-2005, 11:47
mes vecht toch in het toernooi?
hij heeft in Tilburg de eerste ronde van showtime trophy gewonnen. Dus ik denk niet dat hij een losse partij gaat draaien.

Of de finale gaat niet in de arena plaats vinden, dat kan natuurlijk ook nog

Highline
25-11-2005, 11:53
neem aan -76, weet niet of dekkers dat redt, maar dat weet highline vast wel

zijn wedstrijd tegen duane ludwig was op 75 kg. ik denk dat dat wel weer het gewicht zal zijn, mes vecht ook -76 kg en ramon loopt in het dagelijkse leven (nu na zijn blessure) rond de 82 kg rond geloof ik. ga maar van 75 kg uit dus


@ mama, daarom twijfel ik ook of deze partij wel door gaat. Hemmers en Rutz hebben van het weekend de partij besproken toen ze in japan waren dus ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat de wedstrijd plaats gaat vinden

Highline
25-11-2005, 11:56
neem aan -76, weet niet of dekkers dat redt, maar dat weet highline vast wel

zijn wedstrijd tegen duane ludwig was op 75 kg. ik denk dat dat wel weer het gewicht zal zijn, mes vecht ook -76 kg en ramon loopt in het dagelijkse leven (nu na zijn blessure) rond de 82 kg rond geloof ik. ga maar van 75 kg uit dus


@ mama, daarom twijfel ik ook of deze partij wel door gaat. Hemmers en Rutz hebben van het weekend de partij besproken toen ze in japan waren dus ik denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat de wedstrijd plaats gaat vinden

wat mamma bedoelt is dat die dag ook de finale van het 40.000 euro toernooi op -75 plaatsvindt en dat Mes nog in dat toernooi zit, tenminste dat denk ik.

ik weet dat joerie daar in zit. daarom vind ik het zelf ook raar. ramon wist alleen dat hemmers en rutz het zo hebben afgesproken en meer wist die ook niet. dus of de finale is op een andere dag of ramon krijgt toch nog een andere tegenstander, de tijd zal het leren

Jofeljoh!
25-11-2005, 12:08
Toch maar Simson dan :P

honingdas
25-11-2005, 12:42
ik dacht dat die finale niet in de Arena plaats zou vinden hoor... in de Arena is er een K1 toernooi, maar het 40.000 euro toernooi is niet in de Arena!

Denk dat I_LOVE_KNOCKOUTS dit wel kan bevestigen!

Jofeljoh!
25-11-2005, 12:43
ik dacht dat die finale niet in de Arena plaats zou vinden hoor... in de Arena is er een K1 toernooi, maar het 40.000 euro toernooi is niet in de Arena!

Denk dat I_LOVE_KNOCKOUTS dit wel kan bevestigen!

Good point ja. Is dat 40.000 euro toernooi niet tijdens een 'regular' It's Showtime toernooi? (dus gewoon weer aan het einde van het jaar ergens ofzo?)

Glen
25-11-2005, 12:58
Ik lees op de site van Simon wel wat er wel en niet gevochten wordt.

Hammerkick
25-11-2005, 18:11
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/vs%20dekkers%203.JPG
Ik heb ook liever Ramon tegen Simson.Het zou de ultieme rematch zijn.Voor alles wat Ramon Dekkers,voor het Thai en Kickboksen betekend,deze rematch moet er toch een keer komen.

Fightchick
25-11-2005, 18:23
Doe mij maar Joerie tegen Ramon. Ik ben een grote Joerie fan, maar dit kan nog weleens zwaar voor hem worden. Wat de uitslag ook gaat worden; dit wordt een toppartij!

Anonymous
25-11-2005, 22:42
als die partij er komt zal ie toch wel in Nederland plaats vinden...

A-team
27-11-2005, 00:51
Simpel Mes vecht in Engeland het 8 man tournooi op 8 maart en in de arena tegen Dekkers op 13 mei.

Fightchick
29-11-2005, 12:05
Ik kwam Joerie zondag tegen en heb hem over deze partij gevraagd. Hij zei me dat het nog niet vaststaat. Dus we moeten toch ff wachten op de definitieve matchmaking....

Hammerkick
30-11-2005, 21:00
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/erichaycraft/kentuky_039.jpg

Hier is een mooie foto van Ramon samen met Eric Haycraft,van het afgelopen weekend.Ramon gaf in Louisville / USA een seminar dit weekend en na afloop maakte hij een ritje in de hummer van de gym.

Justinian
30-11-2005, 22:29
:lol: Coole foto

shyne
30-11-2005, 23:20
dit gaat zo'n bruut gala worden!!!!

Highline
30-11-2005, 23:22
haha ik had die foto al gezien ja.. maar de vraag is hoe kom jij eraan ?

Hammerkick
01-12-2005, 07:46
haha ik had die foto al gezien ja.. maar de vraag is hoe kom jij eraan ?
Mark,Ik kan Eric Haycraft,waar Ramon de seminar voor gaf,ook.Hij is net als ik,lid van Ax,de website daarvan is http://message.axkickboxing.com/

Highline
01-12-2005, 10:08
haha ik had die foto al gezien ja.. maar de vraag is hoe kom jij eraan ?
Mark,Ik kan Eric Haycraft,waar Ramon de seminar voor gaf,ook.Hij is net als ik,lid van Ax,de website daarvan is http://message.axkickboxing.com/

haha ok dan.

marster
01-12-2005, 19:27
Is Cecar Cordoba geeb optie voor Mes dan kunnen Dekker en Simpson tegen elkaar.
Of Spong vs Cordoba.

Highline
01-12-2005, 19:34
Is Cecar Cordoba geeb optie voor Mes dan kunnen Dekker en Simpson tegen elkaar.
Of Spong vs Cordoba.

cordoba is idd een hele goede vechter!