PDA

View Full Version : Fedor fans irritant?



Chico
26-11-2005, 16:07
was toen die top 20 sport irritaties ofzo... tijdje terug.. kwam ook terug in royal rumble of mixfightblad.. één van die irritaties was fedor fans.. toen wist ik niet wie fedor was (erg, ik weet het) maar kheb nu op drie gevechten na zijn hele carriere gezien.. vanwaar die uitspraak destijds??

Jofeljoh!
26-11-2005, 16:10
Waarschijnlijk omdat Fedor altijd wordt opgehemeld door iedereen (deels gewoon terecht natuurlijk).

Dan vind ik die Masato-groupies die ik op sommige fora tegenkom veel en veel erger. Maar dat is gelukkig niet het geval op de Nederlandse fora.

MZN
26-11-2005, 16:14
Als een vechter goed is en een tijdje ongeslagen is dan gaan sommige mensen helemaal ondersteboven over z'n kunnen. Maarja de vechtende Fedor daar staat momenteel gewoon geen maat op....

Ikzelf heb meer moeite met Crocop nuthuggers, vooral omdat ze graag Nederlandse vechters in discrediet brengen....

Johan H
26-11-2005, 16:20
ja ik vond het ook een rare uitspraak,ik snapte hem niet helemaal

Anonymous
26-11-2005, 16:32
ik dacht dat de CroCop fans het ergste waren... :?

Loen
26-11-2005, 16:41
What the fuck is een Masato-groupies ????

The Bulldog
26-11-2005, 16:51
JA , kijk...

Het is gewoon een FEit dat Fedor heerst...en iedereen die daar moeite mee heeft die zal zich storen aan de FANS..

hahaha

Jofeljoh!
26-11-2005, 17:19
What the fuck is een Masato-groupies ????

hetzelfde als een Masato nuthugger.

Oftewel, alles wat Masato doet, draagt, whatever, Masato is per definitie fantastisch.

ICON
26-11-2005, 19:30
wat n darpse topic

p diddy
26-11-2005, 23:21
What the fuck is een Masato-groupies ????

hetzelfde als een Masato nuthugger.

Oftewel, alles wat Masato doet, draagt, whatever, Masato is per definitie fantastisch.

vraag aan nuthuggers of kop nog op zijn romp zit na de knie!!!

HUNTER
27-11-2005, 02:29
hahahahahahahahahaha Lachen dit...

dit is ontstaan tussen Peete en mij in de tijd van Fedor vs Minotauro 2 (waar Fedor een gesprongen guard passing wilde proberen en door deze domme actie een enorme jaap ik zn kop opliep). Iedereen zag dat het gewoon dom was, en dat Minotauro had moeten winnen ipv de no contest, maar al die Fedor fans wilden dat uiteraard niet inzien.

Op dat moment kwam ook de vechtsport irritatie top zoveel in beeld. Maar goed, dit is dus ook weer overgenomen in de Royal Rumble :mrgreen: Slaat eigenlijk nergens op maja....

Chico
27-11-2005, 16:18
dus het is allemaal jouw schuld :mrgreen: