PDA

View Full Version : Roosendaal Results



Mickey
26-11-2005, 20:13
Ik heb een aantal SMSjes gekregen van Marieke..

Sebastiaan Hunter Munter won in R1 op een rear naked choke!
Well done Sebas!

Nadia haar partij ging helaas niet door! Ze baalt als een stekker!

Als er nog meer binnenkomt post ik de results.

Dennuz
26-11-2005, 20:15
Goed bezig Sebas!!

Jetli
26-11-2005, 20:26
zijn deze uitslagen niet van roosendaal??

someone
26-11-2005, 22:49
congratz Sebas!!!!

Ronald
26-11-2005, 23:34
Gefeliciteerd Hunter, goed gedaan man. Geef je ons straks nog ff een verslagje?

HUNEBED
27-11-2005, 01:14
Jelti = correct

jullie hebben 't over een ander gala dan Ter Apel...

jojo gefeliciteerd meid !!!!!!! ze had een harde tegenstander met dito hoeken

Leffert, klasse éérste partij maatje! maar ook respect voor Alwin z'n lompe sloopwerk.... de tent stond op z'n kop, das war ja süpertoll leute

welterusten

Deuce
27-11-2005, 01:37
Hunter heeft t goed gedaan! Begon zelfs staande de aanval...

Van Pardoel:
Berry Bunthof gewonnen VS Amir Ali......3 rondes lang gooi en smijtwerk en Ground en pound van berry...

David Haagsma gewonnen VS Marco de Wit....3 rondes voor david..

Pjotr Vs Niek Tromp......Niek eerlijk en wel gewonnen op armklem!


Nathan vocht een harde partij, niet te gek veel staand hakwerk...maar wat er gehakt werd...ging lekker hard...nathan unaniem gewonnen op beslissing.


De partij van Nadia vs Hersissia zal eventueel plaatsvinden op mijn gala 18 februari, Nadia haar zijde is ervoor..nu de tegenstand nog..

HUNTER
27-11-2005, 01:54
Yooo

we zijn weer terug uit bijna belgie.....

Na eerst overvallen te worden door een sneeuwbui, waarin ik nog maar net een auto die al tegen de vangrail aan stond kon ontwijken, kwamen we aan in een ijshal.... Brr wat was het koud.

Het gala liep goed op tijd, en na een flinke warming up mocht ik aantreden tegen local hero Travis.

Ik maakte zowaar een jab/lowkick combi (toch nog iets geleerd van hippo ;)) waarop er iets ongelooflijks gebeurde. Travis maakte een shoot. Hij wilde dus grondvechten met me :? En dit terwijl ik me zwaar op een staande pot had voorbereid. Anyways, vanuit de guard kon ik Travis sweepen naar een mount, waar ik iets te enthousiast met G'nP begon. Travis maakte een mooie reversal, en we kwamen weer uit in mijn guard. Ik sweepte hem opnieuw, maar nu draaide hij door naar zijn buik, van waar ik hem nog maar net onder controle kon houden want hij wilde gaan staan. Ik kon een triangle backmount maken, van waar ik redelijke controle had, maar mn mata leao kwam echt totaal niet door. Goeie verdediging van Travis. Na nog wat slagen op mn hoofd te hebben gekregen kon ik Travis uiteindelijk goed uitstrekken, om alsnog een mata leao te maken waarop hij af moest kloppen.

De verslagen van de overige partijen komen er van de week wel aan (met dank aan stand in reporter TimJudo), ik ga nu ff n biertje drinken en daarna lekker slapen.....

Anonymous
27-11-2005, 02:07
gefeliciteerd hunter.......

Johan H
27-11-2005, 02:08
dat was ik hierboven :oops:

TRAVIS
27-11-2005, 02:50
haha ja hunter gefeliciteerd.
ik ging zwaar de fout in met een shoot, ging gewoon automatisch en t was de bedoeling staand te vechte, maar goed je draaide de partij netjes, ga zo door. :wink:

harry
27-11-2005, 08:29
Yooo

we zijn weer terug uit bijna belgie.....

Had je hier mooi een bakkie kunnen doen :evil:

Btw gefeliciteerd, huu :shock: alweer gewonnen :shock:

Ben
27-11-2005, 10:45
als je het maar zelf weet travis dan is het goed :lol: en sebas je
zal wel gedacht hebben he hij maakt een shoot das beterje maakte de party mooi af klasse :wink:
en dan onze held niek tromp hij kwam zag en overwon goed gedaan niek'
ik hoop dat het mee valt met die jongen zn arm.
En dan Nadia wat zal ik zeggen het is gewoon zwaar kut als je op de afslag
roosendaal zit en je word gebeld dat je partij niet door gaat dat is voor een vechter altyd een domper en dochter kop op en maandag gewoon weer trainen :wink:

HUNTER
27-11-2005, 11:24
heeft iemand trwns de partij van Travis en mij gefilmd? Zou m graag nog eens terug willen zien!

Anonymous
27-11-2005, 11:47
Promotors sportschool Buurmans en sportschool Chuan
Locatie: Zuidwesthallen, Roosendaal

1. MTN 2x2 69.9 Wesley Pfaff - Chuan vs Rick Boor - A vd Broek
Wesley Pfaff winner rsc r1 1:49

2. MTN 2x2 61.2 Ailin Okjak - Spangen vs Yvette v. Looij - Buurmans
Draw, split jury

3. MTN 2x2 79.4 Jody Stok - Human Sports vs Redouan Tihani - Full Kick
Jody Stok winner pts, split jury

4. MTN 2x2 76.2 Tiko Seropian - Kamakura vs Menno Raas - Buurmans
Menno Raas winner pts, majority

5. MTN 2x2 61.2 Leroy Bruinsma - Keumgang vs Wesley Maas - A vd Broek
Leroy Bruinsma winner pts, majority

6. MTN 2x2 95 Remy von Tronchen - Keumgang vs Roy Streng - Full Kick
Remy von Tronchen winner tko r2 0:38

7. MTC 3x2 79.4 Oscar Sedney - Spangen vs Robert Colsteren - Buurmans
Oscar Sedney winner ko r1 1:22 mawashi lever/rib

8. MTB 5x2 63.5 Delon Carrillo - Keumgang vs Salah el Allaoui - Champions gym
Delon Carrillo winner opg. towel R4 1:00

9. MF Pro 2x5 70 Sebastiaan Munter - Vos gym vs Travis Schlee - Buurmans
Sebastiaan Munter winner sub choke r1 2:26

10. BX demo 3x2 Don Diego Poeder - DDP Prom. vs Hans Bevaart - Chuan
Demo; Poeder bokste voor een goed doel: hij gaf een paar gesigneerde trainingshandschoenen weg voor de hoogste bieder: autobedrijf Stalen Brug samen met Growshop ThermoLife beiden uit Bergen op Zoom.
Het bracht een bedrag van 900 euri op voor de Mytylschool in Roosendaal.

11. MTC 3x2 +95 Stijn v Tatenhove - Keumgang vs Rico Verhoeven - Full Kick
Rico Verhoeven winner pts unan.

12. MTN 2x2 76.2 Paul Jaspers - Human Sports vs Sjoerd Maas 75.0- Buurmans
Draw unan.

13. BX demo 2x2 Brandon de Vaan - Chuan vs Angelo de Rauw - DDP Prom.
Demo

14. MF ama 2x5 95 David Haagsma - Pardoel vs Marco de Wit - Jurojin
David Haagsma winner dec after xtra round

15. MTC 3x2 69.9 Baira Boldbataar - Chuan vs Freddy van Duffelen - Buurmans
Freddy van Duffelen winner pts unan.

16. MF ama 2x5 85 Berry Bunthof - Pardoel vs Amir Ali - Pancration
Berry Bunthof winner dec after xtra round

17. MF ama 2x5 85 Pjotr Kawczynsky - Pardoel vs Niek Tromp - Team Duncan
Niek Tromp winner sub triangle r1 1:07

18. MF Pro 2x5 90 Nathan Schouteren - vc de Groot vs Goran Vidakovic - KTB, D Nathan Schouteren winner dec.

Officials IMA:
Marco Broersen - ref
Marlon Jacobs - ref
John Bijl - ref
Remco Pardoel - jury
Frans van Casteren - jury
Tayari Alberga - jury
Geert van der Veen - time/secr.
Rob Mutsaerts ringarts

MMArco
27-11-2005, 11:59
T was een mooi wintergala (brrrr) met veel nieuwelingen die er hier en daar lekker onbevangen ingingen. Enige minpuntjes waren de kou, de extreem lange pauze (ik heb ong. 50 minuten geklokt) en voor mij persoonlijk dat er zo weinig mixfight gevechten waren.
Hunter was goed bezig met twee keer een mount, een backmount en een submission!
Niek deed het al helemaal lekker, greep de eerst aangeboden kans/arm en zette gelijk de armklem aan! Jammer dat we zo lang moesten wachten voordat we Niek in actie zagen..

Iwan
27-11-2005, 12:09
Het was een supergala. Het gala begon sowieso al op tijd en daar kan in Nederland nog wat van geleerd worden. Alle partijen liepen vlot door, en de organisatie was top!
Complimenten!

ICON
27-11-2005, 12:13
super van team pardoel!!
jammer van onze pjotr. ik wist helemaal niet dat hij tegen niek tromp stond joh..

Boem Boem
27-11-2005, 13:01
Hunter gefeliciteerd; :D

osu

Chris

Anonymous
27-11-2005, 13:17
Ondanks alle tegenslag vooraf denk ik dat het toch een zeer geslaagd gala is geworden.

Anonymous
27-11-2005, 13:36
wanneer komt de volgende gala in roosendaal ???? ik wil graag van de partij zijn.
Nathan gefeliciteerd man goeie pot en die counters waren goed op die low kicks van hem precies uitgevoerd zoals je opdracht cool man solide en ricardo ook gefeliciteerd man goed gevochten het was weer een mooie gala klasse Buurmans.

Groetjes Dave Paul

TRAVIS
27-11-2005, 13:56
Ja de organisatie was top!
Na zoveel tegenslag door het weer toch
een goede matchmaking opgezet
en het liep allemaal als een trein.
ook een goede opkomst van het publiek!
Ow Sebas ik heb de tape...ik moet m alleen nog ff op mn pc krijgen en dan stuur ik m je wel man :wink:

inc
27-11-2005, 14:08
hunter gefeliciteerd!.

Kan niet wachten op de match tussen mauk en travis!!! go mauk

NIEK jongen....was het reizen en de kou meer dan waard... ik had meer zenuwen dan jij geloof ik....
je bent en blijft gewoon de man!...
mijn portomonee is minder blij met je... 10 euro's jou kant op...
volgende keer zal is meer voorwaarde aan je winst koppelen.

Geert Schetters
27-11-2005, 14:27
Nou, gisteren voor het eerst naar een gala gaan kijken, en ik moet zeggen, ik ben een zeer tevreden klant.. Een aantal hele goede partijen gezien, liep allemaal goed door.. Jammer dat Travis verloren heeft, maar goed, volgende keer beter..
Ik vond Freddy trouwens goed vechten, heb echt genoten van die partij.
Al met al, ben ik blij dat ik overgehaald ben om toch te komen kijken..

inc
27-11-2005, 14:31
das leuk om te horen!

Marco
27-11-2005, 16:05
Klasse Hunter !

Christophe
27-11-2005, 21:45
T was een mooi wintergala (brrrr) met veel nieuwelingen die er hier en daar lekker onbevangen ingingen. Enige minpuntjes waren de kou, de extreem lange pauze (ik heb ong. 50 minuten geklokt) en voor mij persoonlijk dat er zo weinig mixfight gevechten waren.
Hunter was goed bezig met twee keer een mount, een backmount en een submission!
Niek deed het al helemaal lekker, greep de eerst aangeboden kans/arm en zette gelijk de armklem aan! Jammer dat we zo lang moesten wachten voordat we Niek in actie zagen..

Goede samenvatting Marco, bijna niks aan toe te voegen! :wink:

Niek jongen, je bent echt een killer. Kalm, beheersd, effectief ... het is echt een plezier je te zien vechten (en winnen)! Alleen jammer dat je achter een hoekpaal zat, en dat ik je sub maar half gezien heb. Zodra ik de foto's op m'n PC heb staan, komen ze jouw kant op (kan - mij kennende - nog wel even duren :oops: )! :wink:

Sebas, beestig gevochten kerel. Hoorde je me "Jiu Jitsu" roepen toen je had gewonnen?! :wink:

Sebas en Marieke ... nogmaals bedankt hé, ik heb ervan genoten! :D

Christophe
27-11-2005, 21:48
Hoe is het eigenlijk nog met de arm van Pjotr (die Poolse tegenstander van Niek)? Trainde hij al lang bij Team Pardoel?

Ik hoop dat hij er niet al te veel last van heeft, want ik hoorde dat hij in Nederland was om te werken. Hij sprak ook geen nederlands en zelfs geen engels, dus ik kan me inbeelden dat hij zich niet lekker voelt. :?

The Satan
27-11-2005, 22:01
het gala liep goed en ik heb lekker gevochten!!!
heel tactich!!!
en heb t heel erg naag mijn zin gehad!!!!

mama
27-11-2005, 22:09
17. MF ama 2x5 85 Pjotr Kawczynsky - Pardoel vs Niek Tromp - Team Duncan
Niek Tromp winner sub triangle r1 1:07

was een armbar Geert

Deuce
27-11-2005, 22:11
Pjotr ging morgen even langs de dokter, had er nog wel wat last van.....taaie flikker die zowiezo niet snel aftikt...als ie het al doet...maargoed...

We waren al blij dat Niek op korte termijn wilde invallen, aangezien er een andere tegenstander gepland was maar om een of andere reden niet kon vechten.

Sometimes you win...sometimes you loose...

The Satan
27-11-2005, 22:14
het gala liep goed en ik heb lekker gevochten!!!
heel tactich!!!
en heb t heel erg naag mijn zin gehad!!!!



sorry ik heb al te veel wodka op!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

d0d0
28-11-2005, 01:39
T was wel een beetje koud binnen zeg.. brrrr..
Maarja, Niek en Hunter Super gevochten!!
Het was trouwens ook wel leuk om Poeder te zien vechten, die 900euro had ik niet voor zijn handschoenen gegeven :shock:

knokkuh
28-11-2005, 09:15
Die € 900,-- gaan naar de Mytylschool in Roosendaal voor sport en spel materialen, heel goed dat Poeder hier moeite voor wil doen!

Ik baalde wel van de uitvallers, maar gezien de weersomstandigheden wel begrijpelijk.

Veel leuke partijen gezien,vooral op Muay Thai gebied als ik eerlijk mag zijn.
Ricardo Verhoeven vs Stijn was echt een knaller maar ook Freddy van Duffelen vs Bairaa was een echte slooppartij!

Iedereen bedankt voor zijn support :!:

Anonymous
28-11-2005, 11:06
Heeft er iemand foto's !!

mama
28-11-2005, 11:14
er zal van de week een fotoverslag online komen

Anonymous
28-11-2005, 12:05
er zal van de week een fotoverslag online komen

cool thanx

inc
28-11-2005, 12:13
don diego is zeker de man!. echt een super mooi gebaar. Vond m al cool, nu staat ie helemaal hoog in mijn vandel!.
echt mooi om hem te zien bewegen...duck and weave...duck and weave.

Mephisto
28-11-2005, 12:43
17. MF ama 2x5 85 Pjotr Kawczynsky - Pardoel vs Niek Tromp - Team Duncan
Niek Tromp winner sub triangle r1 1:07

was een armbar Geert

Verwarring is begrijpelijk, want dit is precies wat de ringspeaker zei, ik begreep het ook niet helemaal...

Mephisto
28-11-2005, 12:46
het gala liep goed en ik heb lekker gevochten!!!
heel tactich!!!
en heb t heel erg naag mijn zin gehad!!!!



sorry ik heb al te veel wodka op!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Heb je verdient jongen, top gevochten was geen koekie die kerel.

Maar je moet me niet meer zo laten schrikken... na die levertrap die jij uitdeelde dacht ik echt dat het gedaan was maar hij kwam nog goed terug.

Laterz...

yas
28-11-2005, 14:18
sebas en niek congratz!! very nice hehe

remco pardoel
28-11-2005, 14:56
Pjotr had zijn arm gebroken.
:-(

mama
28-11-2005, 15:07
shit dat is balen voor hem

wens hem maar sterkte.......

Christophe
28-11-2005, 15:23
Pjotr had zijn arm gebroken.
:-(

Kut ... dan heeft die jongen nog een tijdje met een gebroken arm rondgelopen?! :? Sterk! Wens hem maar veel beterschap! Hoe lang lig je eigenlijk uit met een gebroken arm? En wat breekt er precies bij een armklem?

Anonymous
28-11-2005, 15:25
Pjotr had zijn arm gebroken.
:-(

damn wat n kutzooi!!!

Marco (scheids)
28-11-2005, 15:31
17. MF ama 2x5 85 Pjotr Kawczynsky - Pardoel vs Niek Tromp - Team Duncan
Niek Tromp winner sub triangle r1 1:07

was een armbar Geert

Verwarring is begrijpelijk, want dit is precies wat de ringspeaker zei, ik begreep het ook niet helemaal...

LMAO ... GV was de ringspeaker .... :lol:

mama
28-11-2005, 15:43
een arm triangle?????? :shock:

Je kan volgens mij van alles breken met een armklem. hangt ervanaf waar hij aangezet wordt.

MMArco
28-11-2005, 15:48
Het zal wel het ellebooggewricht zijn neem ik aan, overstrekking.. Hij kon wel z'n arm nog buigen na het gevecht.. dacht dat dat niet kon als je iets gebroken had..
Klote voor Pjotr en voor Niek, die wil natuurlijk ook z'n arm niet breken maar als er niet afgetikt wordt, moet je ff doortrekken.. Hoop dat de spieren en pezen nog (redelijk) in tact zijn..

Anonymous
28-11-2005, 15:57
pjotr is n bikkel. hij weet niet wat kloppen is joh. en om nu al tegen iemand als niek tromp te staan. echt respect voor hem
he'll be back

Ben
28-11-2005, 16:15
jammer ja maar ja dat krijg je als je niet wil kloppen,
en de taaie man wil zijn ik hoop dat hij snel hersteld want dit gun je niemand

mama
28-11-2005, 16:30
hij buigt zijn arm wel. maar kijkt er niet heel erg vrolijk.
Volgens mij had ie er flink last van

http://www.ma-skills.com/reporters/roosendaal/Pjotr.jpg

Anonymous
28-11-2005, 16:34
17. MF ama 2x5 85 Pjotr Kawczynsky - Pardoel vs Niek Tromp - Team Duncan
Niek Tromp winner sub triangle r1 1:07

was een armbar Geert

Verwarring is begrijpelijk, want dit is precies wat de ringspeaker zei, ik begreep het ook niet helemaal...

LMAO ... GV was de ringspeaker .... :lol:

:oops: da wis ik nie, maar het was een perfecte armbar opgezet vanuit de guard ik zat er ong. 5 meter vandaan aan de goede kant van de ring. Er is zo een promotiefilmpje van de UFC waarin hetzelfde te zien is, met hetzelfde resultaat by the way.

Mephisto
28-11-2005, 16:39
dat was ik dus hierboven,

overigens weet ik niet of ik respect heb voor iemand die niet wil kloppen op een submission. Pjotr klopte wel maar de klem zat zo snel en hard dat het gewoon te laat was. Niek bleef vasthouden tot Marco de wedstrijd afbrak, hij was er superrap bij dus eigenlijk ongelukkig toeval.

Hoop dat de kerel snel hersteld, Niek thumbs up.

Marco (scheids)
28-11-2005, 17:08
dat was ik dus hierboven,

overigens weet ik niet of ik respect heb voor iemand die niet wil kloppen op een submission. Pjotr klopte wel maar de klem zat zo snel en hard dat het gewoon te laat was. Niek bleef vasthouden tot Marco de wedstrijd afbrak, hij was er superrap bij dus eigenlijk ongelukkig toeval.

Hoop dat de kerel snel hersteld, Niek thumbs up.

Klopt nadat Pjotr aftikte trok ik Niek zn arm per direct terug, maar hij was zo snel aangezet, en hij zat ook meteen goed .... ik dacht eerst dat zn arm uit de kom lag, maar hij had last van zn elleboog .... ja das Niek he ... snel en sterk...

Pjotr veel succes met het herstel .....

Deuce
28-11-2005, 17:26
Tja wat je breekt in je arm met een armklem kan verschillen...de hoofdprijs is natuurlijk je elleboog....dat is echt zuur...ikzelf heb ooit in dezelfde klem mn onderarm gebroken...eigenlijk als je iets breekt...dan kan je het beste dat breken in je arm.

Maargoed...Pjotr will be back....

a.s.c.
28-11-2005, 22:48
Superprestatie van Niek :wink: deze superknokker gaat het nog heel ver schoppen met zijn nu al zeer indrukwekkende record van 11-3 waarvan 10 winstpartijen voortijdig op submission :shock: :wink: (zijn verliespartijen zijn allen op punten en bij twee hiervan had het in mijn ogen alle twee de kanten op kunnen gaan :roll: )

alleen jammer van de arm van Pjotr, veel sterkte met het herstellen

Nishiki
29-11-2005, 00:21
ik zeg : 8-) U Can't Touch This 8-)

veel sterkte Pjotr

Kim
29-11-2005, 10:57
Jammer Travis, maar dat je een shootreflex had betekend wel dat je goed bezig bent hahaha! Groetjes aan Meta. Kim

RisingSun
29-11-2005, 11:22
zijn verliespartijen zijn allen op punten en bij twee hiervan had het in mijn ogen alle twee de kanten op kunnen gaan
En die derde was zeker tegen Glen van budo academy physical :wink:
haha nou niek is idd een topvechter, denkt goed na en hij gaat er zeker komen! succes!

d0d0
29-11-2005, 17:48
Pjotr had zijn arm gebroken.
:-(

:shock: Moet zo nog met Niek trainen
:wink:

Anonymous
29-11-2005, 18:18
Hoi,

Ik wil even zeggen dat de promoters niks te verwijten valt over het feit dat de 2 vechters van Hoyer's gym niet aanwezig konden zijn op het gala.
Door het slechte weer was het onmogelijk voor onze vechters om op de wedstrijddag aanwezig te zijn.Aan de mensen die hun partij niet zagen doorgaan wil ik voorstellen om die 2 partijen alsnog op ons gala De Battle of the South 4. 25-03-06 te laten plaatsvinden.

Sportieve groet,

Danny

Ben
29-11-2005, 19:45
leuk dat je reageerd danny , maar het blijft kut voor mensen die wel door
het slechte weer rijden en dan in roosendaal aankomen en dan tehoren krijgt
dat zijn of haar partij niet door gaat :wink:

d0d0
30-11-2005, 03:15
Hoi,

Ik wil even zeggen dat de promoters niks te verwijten valt over het feit dat de 2 vechters van Hoyer's gym niet aanwezig konden zijn op het gala.
Door het slechte weer was het onmogelijk voor onze vechters om op de wedstrijddag aanwezig te zijn.

Het slechte weer was tog die dag daarvoor?
:?

Nicky
30-11-2005, 06:32
Gefeliciteerd Sebas en Nathan!

Ook goed van Niek, maar wordt het met een record van 10-3 (zoals ik lees was dat zn record voor deze partij) niet eens tijd om de amateurklasse gedag te zeggen?

Niek zal 11 Februari op Pro Shooto regels vechten :)

Anonymous
30-11-2005, 07:05
Hoi,

Ik wil even zeggen dat de promoters niks te verwijten valt over het feit dat de 2 vechters van Hoyer's gym niet aanwezig konden zijn op het gala.
Door het slechte weer was het onmogelijk voor onze vechters om op de wedstrijddag aanwezig te zijn.

Het slechte weer was tog die dag daarvoor?
:?

neej bij ons was t ook echt zwaar kut. t begon weer te stormen en te sneeuwen rond 3 uur. ik zou eigenlijk ook komen kijken maar heb er toch maar vanaf gezien

M.Hersisia
30-11-2005, 08:22
Hoi,

Ik wil even zeggen dat de promoters niks te verwijten valt over het feit dat de 2 vechters van Hoyer's gym niet aanwezig konden zijn op het gala.
Door het slechte weer was het onmogelijk voor onze vechters om op de wedstrijddag aanwezig te zijn.

Het slechte weer was tog die dag daarvoor?
:?


Nope... In Limburg dus niet. Alles kwam daar een dag later nog aanwaaien. Zaterdag ochtend op de dag van het gala was er een enorme storm/sneeuwbui aan de gang in Limburg, die de mensen vanaf Brabant (en hoger) al de dag ervoor ervaren hadden...!

knokkuh
30-11-2005, 15:40
Veel respect voor VC de Groot, veel aanhang voor Nathan en Nathan zelf die een heel goede partij neerzette daar in Rsd. Ik zou Nathan graag vaker zien vechten in Nederland!!

remco pardoel
30-11-2005, 21:39
wanneer komen de pics online??

mama
30-11-2005, 22:00
ben er nu mee bezig Remco
sorry dat het zo lang duurt maar we zijn op dit moment prive/werk erg druk.
Maar morgen middag staat het er op.

inc
01-12-2005, 00:15
ben erg benieuwd mama!!!

MMArco
01-12-2005, 15:59
Niek zal 11 Februari op Pro Shooto regels vechten :)

In mijn hometown, Represent!~ :wink: 8-)

HUNTER
01-12-2005, 16:01
hier is het verslag te vinden:

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17512

enjoy!