PDA

View Full Version : Nieuw Nederlands Kampioene



someone
27-11-2005, 09:09
JoJo, van harte met je Nederlandse Titel -65 kg
ik hoorde dat je top had gevochten, maar dat Hatici ook niet verkeerd was, maar terecht gewonnen!
Geniet van je overwinning meid!!

Dikke kuz Leintje

micha
27-11-2005, 09:35
gefeliciteerd jojo

lil´kickboxer
27-11-2005, 09:46
Gefeliciteerd!!!

Ben
27-11-2005, 09:50
klasse jojo :lol:

Mickey
27-11-2005, 10:22
Gefeli JoJo!!

Maupie
27-11-2005, 10:33
dat heeft u goed gedaan Jojo!!

gefeliciteerd !!

makavelli
27-11-2005, 10:58
Proficiat Jojo!

HUNTER
27-11-2005, 11:23
JoJo is een topper!!!!!!

gefeliciteerd met je titel meis!!

Fr3ddy
27-11-2005, 11:36
Top meissie! :D

Marco (scheids)
27-11-2005, 11:37
Gefeliciteerd Jojo !!!

Ronald
27-11-2005, 11:42
Super Jojo, gefeliciteerd :D .

Anonymous
27-11-2005, 11:50
gefeliciteerd jojo!!!

ik wil er wat aan toevoegen. ik vond namelijk dat hatice ruim had gewonnen. Waarom de jury toch anders besliste daar kunnen we alleen maar naar gissen.

maar toch gefeliciteerd.

Bluming
27-11-2005, 12:09
Jojo gefeliciteerd. Beide dames compliment voor de mooie en harde partij. Respect!

ICON
27-11-2005, 12:14
congratzz

Highline
27-11-2005, 12:42
gefeliciteerd

SmG
27-11-2005, 12:45
gefeliciteerd jojo!!!

ik wil er wat aan toevoegen. ik vond namelijk dat hatice ruim had gewonnen. Waarom de jury toch anders besliste daar kunnen we alleen maar naar gissen.

maar toch gefeliciteerd..


gefeliciteerd, en ik vind dat je hem terecht hebt gewonnen! Maar Hatice was zeker geen pannekoek.

Boem Boem
27-11-2005, 12:57
Gaaf man....de nederlandse Titel.......van harte gefeliciteerd!! :D

Osu

Chris

Danny D
27-11-2005, 13:08
gefeliciteerd

HUNEBED
27-11-2005, 13:16
gefeliciteerd jojo!!!

ik wil er wat aan toevoegen. ik vond namelijk dat hatice ruim had gewonnen. Waarom de jury toch anders besliste daar kunnen we alleen maar naar gissen.

maar toch gefeliciteerd.

leg 'es uit dan waarom je dat vindt ! als je daar zo heilig van overtuigd bent.. 'had gisteravond ook al gezegd (die topic is verwijderd) dat Hatice een harde tante met dito hoeken is !

dat voorwoord van jojo was ook klasse, 'kreeg dr zelf ook kippevel van

en m'n maatje Leffert natuurlijk ook grote klasse, éérste partij, 14 kilo verschil, 'n hard stotende lompe vechter als tegenstander en dan goed met de handjes hoog staan terug knokken en dan zelfs nog 'n paar mooie hoge trappen dr uitgooien... respect ook voor Alwin die lompe boer, zaten paar mooie acties bij mienjonguh, hoe ist met de bovenbenen ? zaten aardige plekken op van horen zeggen.

ook 'n superpartij tussen die gast van Koomen en... b-partij was dat ? süperpartij !!!

marcelt
27-11-2005, 14:09
Super Jojo! Gefeliciteerd. Ben je erg bont en blauw?

Wheelie
27-11-2005, 14:52
Gefeliciteerd jojo

Anonymous
27-11-2005, 15:17
Die msn freak die je lastig valt kan maar beter uitkijken dat ie jou zijn adres niet stuurt. gefeliciteerd jorina.

Bert Kops
27-11-2005, 15:38
Feli Jojo!

Ton
27-11-2005, 15:51
Congratz Jojo !

Anonymous
27-11-2005, 16:50
jojo gefeliciteerd met je titel
jammer van ferry ik vond het onterecht
het was weer een top avond, alleen die gare busreis.... :?

HUNEBED
27-11-2005, 17:08
hoe cool was die bus die even leeg stroomde voor de sporthal en die hele tribune - met die kutgastoeters ! maar okay - vol fans van jojo en die andere topper.... dat zijn nog 'ns supporters

Justinian
27-11-2005, 17:38
Gefeliciteerd Jojo, top voor je!

payap
27-11-2005, 17:41
Gefeliciteerd Jojo ! Klasse !

jojo
27-11-2005, 18:55
hey bedankt allemaal .... ik vocht alleen niet zoals altijd ik had totaal geen lucht en was niet mezelf heb er het beste van gemaakt... hatice had het me moeilijk gemaakt ze vocht goed liet me niet in me spel komen bedankt he wijfie haha :lol:

mama
27-11-2005, 18:59
Had je vannacht al ff via sms gesproken.
nu nog maar een keer......
Ben trots op je meissie!!!!
Dikke zoen uit Heiloo

Fr3ddy
27-11-2005, 19:00
hoe cool was die bus die even leeg stroomde voor de sporthal en die hele tribune - met die kutgastoeters ! maar okay - vol fans van jojo en die andere topper.... dat zijn nog 'ns supporters
:mrgreen:

jojo
27-11-2005, 20:50
Ik moet het gewoon even laten zien!!!!!

http://img449.imageshack.us/img449/773/afbeelding1473qx.jpg
ik met trotse mama :lol:

http://img449.imageshack.us/img449/7014/afbeelding1464fj.jpg
ik met belt

Ronald
27-11-2005, 23:48
ik met belt
Hahaha... cool hoor 8-) . Maar volgens mij zakt ie af als je 'm omdoet :wink: .

njgroene
28-11-2005, 09:12
van harte!!! :D :D

Mighty Me
28-11-2005, 10:51
Gefeliciteerd top prestatie

chief108
28-11-2005, 11:50
goed gedaan jojo!

geweldige opkomst ook...
eerst spectacel, dan stukje emotie

erg mooi


die hele tribune - met die kutgastoeters
poe...
zeg dat wel...

fanatieke fans, maar erg irritant luidruchtig...

Hatice heeft het je niet kado gegeven iig

als je zo vecht als het allemaal niet lekker gaat...
dan blijf je nog wel even in bezit van die belt :wink:

Chief108

chief108
28-11-2005, 11:52
en je bent een stuk langer als dat ik verwacht had... :lol:

Chief108

Ralph
28-11-2005, 15:11
Gefeliciteerd Jorina! Die belt staat je goed!

paspoes
28-11-2005, 15:20
Jorina gefeliciteerd,

Zaterdag na de gala heb ik je trainer gesproken en wij weten wel precies hoe het zat. :wink:

Ps, mooie belt en je ziet er goed uit. :D

paspoes
28-11-2005, 15:34
Zelf ben ik jurylid van NKBB en zaterdag moest ik jureren. Die ene partij met Samir Boerekba (Garuda gym) een goede bekende van mij tegen Ahmed CIFT (Bob Schreiber team) was terecht, 8 tellen was zeker terecht en stop zetten was ik niet mee eens maar het is de scheidsrechter z'n beslissing, één ding wat alle vechters moeten accepeteren en in hun hoofd printen altijd RESPECT tonen voor een scheidsrechter, nooit een scheidrechter slaan!!! in de ring is hij de baas wat er ook gebeurt mee of niet mee eens. iedere vechter en/of coach kan in beroep gaan tegen de uitspraak. Wat mij ook jammer vond is de verlies van Anthony Victory goede vechter. ik zie hem graag vechten, maar zaterdag avond was hij niet echt op zijn best halve finale ging hij op een nippertje door, zo'n toernooi is zwaar, drie partijen achter elkaar ! petje af. als laatste de nederlandse titel van hatici tegen jorina, de eerste drie ronde waren voor jorina maar 4e en 5e ronde kwam hatici terug en de punten telling scheelde niet veel. als het geen titel gevecht was had ik het onbeslist, het was zeker een extra ronde waard.

Anonymous
28-11-2005, 15:40
beetje raar dat een jurylid op internet gaat lopen vertellen dat een vechter er goed uitziet, en vertelt hoe hij de partij gescoord heeft.

dokter flinstone
28-11-2005, 15:47
weer ontopic,


Gefeliciteerd JOJO.

PS: de rest niet dit positieve topic lopen vergallen maak daarvoor maar een nieu topic

paspoes
28-11-2005, 15:47
beetje raar dat een jurylid op internet gaat lopen vertellen dat een vechter er goed uitziet, en vertelt hoe hij de partij gescoord heeft.

Een complimentje naar haar toe mag best zo lang je elkaar respecteer dit doe ik ook bij mannen vechters en wat betrefd de scoring, iedereen die de partij heeft gezien weet wat ik bedoel en vergeet niet, aan de ring zitten 4 juryleden en een hoofdjury. :wink:

PS.. Mevrouw Baars wees trots op uw dochter :lol:

honingdas
28-11-2005, 18:07
Jojo, congratz!!!! Ging je binnenkort niet tegen Marloes vechten??

Anonymous
28-11-2005, 20:23
jorina vecht 15 januari wel op het gala van team superpiele tegen
Cindy Venema (Jellema)

Anonymous
28-11-2005, 23:02
:?: beste paspoes, wat bedoel je hiermee ? Jorina gefeliciteerd,

Zaterdag na de gala heb ik je trainer gesproken en wij weten wel precies hoe het zat.

Ps, mooie belt en je ziet er goed uit.

Als jij als jury met haar trainer

gesproken hebt over haar partij, en jullie weten hoe het in elkaar zit , maakt dat ons wel heel nieuwschierig .
Laat het ons dan ook ff weten ben namelijk ook trainer.
groetjes trainer

Anonymous
29-11-2005, 00:20
[quote="Anonymous"]gefeliciteerd jojo!!!

ik wil er wat aan toevoegen. ik vond namelijk dat hatice ruim had gewonnen. Waarom de jury toch anders besliste daar kunnen we alleen maar naar gissen.

maar toch gefeliciteerd.[/quot
e]

ik wil zeggen dat ik vidt dat hatice ook heeft gewonnen jo jo je ging bijna neer dat is de waarheid en je hebt nu alleen de titel omdat een jury lid per ongeluk haar punten in jou vak heeft geschreven ofzo en dat had hij moeten toegeven.en geloof mij die hatici pakt je de volgende keer want die meid is misschien klein maar ze is fucking hard en snel :wink: en jij ging bijna zakken.maar ik gun je het wel maar het is hatici titel dat weet ierdeen vooral de jury en wijjjjjjjjjjjjjj die kekek in de zaal terwijl we hatici niet eens kennen!!!!!!!!!!!!!!! :D

Anonymous
29-11-2005, 00:24
goed gedaan jojo!

geweldige opkomst ook...
eerst spectacel, dan stukje emotie

erg mooi


die hele tribune - met die kutgastoeters
poe...
zeg dat wel...

fanatieke fans, maar erg irritant luidruchtig...

Hatice heeft het je niet kado gegeven iig

als je zo vecht als het allemaal niet lekker gaat...
dan blijf je nog wel even in bezit van die belt :wink:

Chief108

daar zijn wij het helemaal mee eens die turkse meid is hard ze heeft echt geen angst in haar ogen ze ging niet eens een stuk achteruit ik vindt dat hatici heeft gewonnen .jorina ik vondt je echt niet goed terwijl iedereen zegt dat jij goed bent nou hatici had je wel neer BIJNA .PROFICIAT VERDER DENK MAAR VERDER GOED NA :wink:

Anonymous
29-11-2005, 00:34
gefeliciteerd jojo!!!

ik wil er wat aan toevoegen. ik vond namelijk dat hatice ruim had gewonnen. Waarom de jury toch anders besliste daar kunnen we alleen maar naar gissen.

maar toch gefeliciteerd.

de jury heeft toegeven dat hatci eigelijk nl kamp is hij of zij had het verkeerd geschreven wat een sukkel doordat krijgt jorina het voor niets echt sneu voor hatci zij is dus eigelijk nl kamp terwijl jorina er mee zit te pronken echt sneuu :? maar ik heb gekeken samen met andere vechters en 100%hat die turkse meid moeten winnen hoe kan zulke dingen nu gebeuren!!!!!!!!!!!!!!hatci als dit oooit leest ik ben zelf een a vechter meid jij bent num1 jij bent nl kampioen dat was duidelijk dat weet iedereen.en vraag een remach aan en je kreeg haar al neer en dan gelijk doen ok :P
afz ali en raymon owja en jij bent een sportiefe vechter oussssssssssssssssssssssssssss :wink: :evil:

Anonymous
29-11-2005, 00:40
die riem is van hatici man ga weg :lol: ze heeft dik gewonnen afz ilonka

Anonymous
29-11-2005, 08:21
leer allemaal eerst schrijven.

Highline
29-11-2005, 08:27
tijd voor een ip check? lijkt allemaal wel erg veel op elkaar! :wink:

paspoes
29-11-2005, 08:53
[quote=Anonymous]gefeliciteerd jojo!!!

ik wil er wat aan toevoegen. ik vond namelijk dat hatice ruim had gewonnen. Waarom de jury toch anders besliste daar kunnen we alleen maar naar gissen.

maar toch gefeliciteerd.[/quot
e]

ik wil zeggen dat ik vidt dat hatice ook heeft gewonnen jo jo je ging bijna neer dat is de waarheid en je hebt nu alleen de titel omdat een jury lid per ongeluk haar punten in jou vak heeft geschreven ofzo en dat had hij moeten toegeven.en geloof mij die hatici pakt je de volgende keer want die meid is misschien klein maar ze is fucking hard en snel :wink: en jij ging bijna zakken.maar ik gun je het wel maar het is hatici titel dat weet ierdeen vooral de jury en wijjjjjjjjjjjjjj die kekek in de zaal terwijl we hatici niet eens kennen!!!!!!!!!!!!!!! :D

Trainer

Er waren twee oorzaken waarom Jorina heeft gewonnen en deze is er één van. de andere mag je aan haar trainer vragen hoe het zat.

dokter flinstone
29-11-2005, 08:57
Bedankt voor het verkloten van ene gefeliciteerd topic.
En helemaal stoer om je te verschuilen achter een quest naam.
Klopt ik heet ook geen flintstone maar de mods weten waar ze me of via wie ze me kunnen bereiken.

Loosers

Anonymous
29-11-2005, 09:34
het kan me niet schelen wat mensen zeggen ik heb hem en hun lekker niet hahahah
en er komt zeker een rematch!!!! deze kut partij wil ik recht zetten :wink: dus voor mensen met grote bek ga er zelf lekker staan en heb je meer gezeik pm me maar of mail naar me

Jay Hoov
29-11-2005, 09:36
Gefeliciteerd Jojo, klasse prestatie!!!
Laat ze maar lullen, stelletje HATERS!

Kampione kampione kampione......

Ellen
29-11-2005, 09:41
Gefeliciteerd Jorina, top gedaan, Ome Guus zal trots op je zijn!!


Ps idd alle haters.....ssssssssst.....niet achteraf lopen lullen onder schuilnaampjes, als ze had willen winnen van Jorina had ze maar voor de k.o moeten gaan dan heb je deze praatjes achteraf niet. USH

Anonymous
29-11-2005, 09:56
Gefeliciteerd Jorina, top gedaan, Ome Guus zal trots op je zijn!!


Ps idd alle haters.....ssssssssst.....niet achteraf lopen lullen onder schuilnaampjes, als ze had willen winnen van Jorina had ze maar voor de k.o moeten gaan dan heb je deze praatjes achteraf niet. USH

Lieve mensen,

Iedereen mag zijn mening geven en waarom meteen andere HATERS noemen het is toch hun mening. nu zie je weer dat WIJ elkaar zijn mening niet respecteren JAMMER JAMMER.
praatjes blijf je altijd houden, sterker nog heb ik op een andere forum gelezen over "kut turk" nou en dat degene een aanhanger/fan is van Jorina. MENSEN RESPECT TONEN VOOR ELKAAR PLEASE.

MIJN NAAM IS RODERIC. :x

jojo
29-11-2005, 10:10
Gefeliciteerd Jorina, top gedaan, Ome Guus zal trots op je zijn!!


Ps idd alle haters.....ssssssssst.....niet achteraf lopen lullen onder schuilnaampjes, als ze had willen winnen van Jorina had ze maar voor de k.o moeten gaan dan heb je deze praatjes achteraf niet. USH

Lieve mensen,

Iedereen mag zijn mening geven en waarom meteen andere HATERS noemen het is toch hun mening. nu zie je weer dat WIJ elkaar zijn mening niet respecteren JAMMER JAMMER.
praatjes blijf je altijd houden, sterker nog heb ik op een andere forum gelezen over "kut turk" nou en dat degene een aanhanger/fan is van Jorina. MENSEN RESPECT TONEN VOOR ELKAAR PLEASE.

MIJN NAAM IS RODERIC. :x

kijk tuurlijk mogen ze hun mening hebben maar ga niet zeggen dat ik bijna k.o. ging en dat ik verloren had (ik heb de band terug gezien en daar zie je gewoon dat ik meer punten maakte ) ik baal er ook van dat ik zo de titel heb moeten winnen met zo'n kut partij maar er komt een rematch dus dan zullen we het beide recht zetten en wie "kut turk"had getypt weet ik niet maar die is vast geen "vriend en echte fan van kickbox" maar goed we zullen zien ik was deze partij beter en ga weer lekker hard trainen voor 15 januari dus misschien daarna weer een partijtje tegen hatice.

dokter flinstone
29-11-2005, 10:15
[quote=Ellen]

Iedereen mag zijn mening geven en waarom meteen andere HATERS noemen het is toch hun mening. nu zie je weer dat WIJ elkaar zijn mening niet respecteren JAMMER JAMMER.
praatjes blijf je altijd houden, sterker nog heb ik op een andere forum gelezen over "kut turk" nou en dat degene een aanhanger/fan is van Jorina. MENSEN RESPECT TONEN VOOR ELKAAR PLEASE.

MIJN NAAM IS RODERIC. :x

Mijn favoriete zin: ik ben niet verantwoordelijk voor een mening van een ander, speelt hiermee rodericje. Niet huilen en ga weer lekker met je autootjes spelen.

Ronald
29-11-2005, 10:20
en er komt zeker een rematch!!!!
Top Jojo.

jojo
29-11-2005, 10:23
hier staan foto's:

www.dronkenopdefoto.tk

Anonymous
29-11-2005, 10:34
Voor iemand met een kaknaam als Roderic is je nederlands belabberd.

He rappe pik, rik is een afkorting van roderic prutser :D

Anonymous
29-11-2005, 10:38
[quote=Ellen]

Iedereen mag zijn mening geven en waarom meteen andere HATERS noemen het is toch hun mening. nu zie je weer dat WIJ elkaar zijn mening niet respecteren JAMMER JAMMER.
praatjes blijf je altijd houden, sterker nog heb ik op een andere forum gelezen over "kut turk" nou en dat degene een aanhanger/fan is van Jorina. MENSEN RESPECT TONEN VOOR ELKAAR PLEASE.

MIJN NAAM IS RODERIC. :x

Mijn favoriete zin: ik ben niet verantwoordelijk voor een mening van een ander, speelt hiermee rodericje. Niet huilen en ga weer lekker met je autootjes spelen.

hahaha dokter flinstone, heeft dino je al gepakt haahhaa

Anonymous
29-11-2005, 10:40
Voor iemand met een kaknaam als Roderic is je nederlands belabberd.

He rappe pik, rik is een afkorting van roderic prutser :D

of ricardo of richard, anyway dildo, dat maakt geen donder uit, want mijn nederlands is niet belabberd, en ga lekker de slowchat vervuilen of een gay forum

He rappe pikie ik ben roderic niet OEN :D

Ronald
29-11-2005, 10:47
On topic graag mensen.

lil´kickboxer
29-11-2005, 11:05
Hey jongens Jojo is Nederlands kampioen! Geniet ervan meid!;)
Dat Hatice ook goed gevochten heeft dat ontkent Jojo ook niet en ze staat zelfs open voor een rematch! Jojo laat zo zien dat ze een ware kampioene is!

Anonymous
29-11-2005, 11:06
Allereerst wilde ik Jorina Baars Feliciteren met haar Nederlandse titel.

Mocht Hatici het niet eens zijn met de uitslag kan ze altijd protest indienen,ZEKER als het om een verkeer jurybriefje gaat.

Maar er kan maar 1 winnaar zijn.

Ik vind trouwens dat Moderators een beetje op het taalgebruik van bezoekers moeten letten,helaas is het respect hier soms ver te zoeken bij sommige leden.

chief108
29-11-2005, 11:10
hier staan foto's:

www.dronkenopdefoto.tk
dronken op de foto????

is er soms een foto van ons tweetjes genomen Jojo??? :wink:

Chief108

Marco (scheids)
29-11-2005, 11:45
Gefeliciteerd Jorina, top gedaan, Ome Guus zal trots op je zijn!!


Ps idd alle haters.....ssssssssst.....niet achteraf lopen lullen onder schuilnaampjes, als ze had willen winnen van Jorina had ze maar voor de k.o moeten gaan dan heb je deze praatjes achteraf niet. USH

Lieve mensen,

Iedereen mag zijn mening geven en waarom meteen andere HATERS noemen het is toch hun mening. nu zie je weer dat WIJ elkaar zijn mening niet respecteren JAMMER JAMMER.
praatjes blijf je altijd houden, sterker nog heb ik op een andere forum gelezen over "kut turk" nou en dat degene een aanhanger/fan is van Jorina. MENSEN RESPECT TONEN VOOR ELKAAR PLEASE.

MIJN NAAM IS RODERIC. :x

En ik weet dan wel welke Roderic ..... hahaha ... is t nog gelukt met je cursus ??

smike
29-11-2005, 12:43
Ik vind dat het fimpje met het gevecht hier gepost moet worden, dan kunnen we een objectief oordeel geven, ik heb de partij namelijk niet gezien en een heleboel mensen hebben hem maar 1x gezien in hete cht terwijl je op video kan pauzeren en het nog een paar keer goed kan zien.

Welke held post em?

maartenjackie
29-11-2005, 13:11
Hartelijk gefeliciteerd

ashihara
29-11-2005, 13:14
gefeliciteerd baars, keep on doing the good job 8-)

Triker
29-11-2005, 15:00
Jojo, klasse gedaan meid, had er alle vertrouwen in dat je een topper zou worden, je hebt het nog bewezen ook :D :D

Wie weet kan ik er tijdens de volgende rematch wel bij zijn om mooie foto's van te maken ;)

MB667
29-11-2005, 15:57
Ik vind dat het fimpje met het gevecht hier gepost moet worden, dan kunnen we een objectief oordeel geven, ik heb de partij namelijk niet gezien en een heleboel mensen hebben hem maar 1x gezien in hete cht terwijl je op video kan pauzeren en het nog een paar keer goed kan zien.

Welke held post em?

idd een goed idee ja om hem te posten. Maar dan nog, degene waar Jojo tegen gevochten heeft, is geen slechte verliezer, maar een deel van haar fans wel, als ik dit allemaal lees.

leks
29-11-2005, 16:36
Gefeli Jojo blijkbaar was het een boeiende pot hopelijk kan ik het nog ergens zien.

Guile
29-11-2005, 17:53
Mocht Hatici het niet eens zijn met de uitslag kan ze altijd protest indienen,ZEKER als het om een verkeer jurybriefje gaat.





wat krijg je dan? een andere uitslag? misschien heeft Hatice daar wel geen zin in, gunt ze haar tegenstander deze partij en neemt vooralsnog genoegen met een rematch. Niets mis mee lijkt mij

Vreemde gang van zaken is het iig wel, voor beide kanten valt dan ook iets te zeggen natuurlijk :roll:

jojo
29-11-2005, 18:26
Mocht Hatici het niet eens zijn met de uitslag kan ze altijd protest indienen,ZEKER als het om een verkeer jurybriefje gaat.





wat krijg je dan? een andere uitslag? misschien heeft Hatice daar wel geen zin in, gunt ze haar tegenstander deze partij en neemt vooralsnog genoegen met een rematch. Niets mis mee lijkt mij

Vreemde gang van zaken is het iig wel, voor beide kanten valt dan ook iets te zeggen natuurlijk :roll:

oke ik zeg mijn laatste ding erover
ik heb net van betrouwbare bronnen vernomen dat hatice het hierbij laat en mij het gunt(wat ze ook al in de kleedkamer vertelde van jorina je hebt het verdient) volgend jaar rond april mei of juni ongeveer komt er waarschijnlijk een rematch dus voor diegene die er zo'n probleem van maken hatice en ik zijn/waren het al eens over de rematch

lunatic
29-11-2005, 18:56
Mocht Hatici het niet eens zijn met de uitslag kan ze altijd protest indienen,ZEKER als het om een verkeer jurybriefje gaat.





wat krijg je dan? een andere uitslag? misschien heeft Hatice daar wel geen zin in, gunt ze haar tegenstander deze partij en neemt vooralsnog genoegen met een rematch. Niets mis mee lijkt mij

Vreemde gang van zaken is het iig wel, voor beide kanten valt dan ook iets te zeggen natuurlijk :roll:

oke ik zeg mijn laatste ding erover
ik heb net van betrouwbare bronnen vernomen dat hatice het hierbij laat en mij het gunt(wat ze ook al in de kleedkamer vertelde van jorina je hebt het verdient) volgend jaar rond april mei of juni ongeveer komt er waarschijnlijk een rematch dus voor diegene die er zo'n probleem van maken hatice en ik zijn/waren het al eens over de rematch

Maak je er ni druk om!!
Geniet nu gewoon ff van je belt!!!
Rematch wel of niet, daar kan je later nog altijd over nadenken!

Anonymous
29-11-2005, 19:02
Hatici mag trots zijn met zulke 'fans'... Wijs haar de volgende keer eens op deze topic als jullie haar spreken, oké spellingswonderen? Zal ze jullie dankbaar voor zijn :lol:

Anonymous
29-11-2005, 19:02
Gefeliciteerd JoJo!

marcelt
29-11-2005, 21:19
Ik verbaas me over dit (en andere )topic(s) hierover. Mensen mogen best vinden dat Jojo onterecht won, maar de toon waar dit op gaat vind ik respectloos en triest. Veel gasten trouwens. Helaas in slecht Nederlands , maar daar kunnen zij ook niets aan doen.

d0d0
30-11-2005, 03:11
waar blijft het filmpje? :lol:
kan jij m niet ff posten jojo ik neem aan dat je het wel hebt opgenomen? :roll:

Mephisto
30-11-2005, 13:02
Gefeliciteerd meid, top en laat in de rematch maar zien dat je echt de beste bent.

Voor alle guests, respect krijg je niet respect verdien je. De manier waarop jullie duidelijk willen maken dat jullie favoriet eigenlijk gewonnen zou moeten hebben laat een compleet gebrek aan respect zien naar iedereen die hier een accountje heeft aangemaakt. Leer Nederlands, maak een account aan en verkondig je mening op een normale manier.

Laterz...

TRAVIS
30-11-2005, 17:35
Jojo gefeliciteerd!

Anonymous
30-11-2005, 19:27
Ik moet het gewoon even laten zien!!!!!

http://img449.imageshack.us/img449/773/afbeelding1473qx.jpg
ik met trotse mama :lol:

http://img449.imageshack.us/img449/7014/afbeelding1464fj.jpg
ik met belt

Hmmmm iets minder ego kan ook hoor...

ICON
30-11-2005, 21:13
haha kut guest. jaloers?sjappie

Anonymous
30-11-2005, 21:43
Sorry nog een guest, maar ik vind je ego mooi !! En nog gefeliciteerd met je overwinning ---(--(-@

Paganstars
30-11-2005, 22:03
Hey Jojo top joh! Gefeliciteerd!

shyne
30-11-2005, 22:20
congratz!