PDA

View Full Version : Groeten vanuit Krung Tep2



Biiyen
27-11-2005, 09:56
Zo, ik had een lange reis met vertraging op vertraging. Dus vandaag mijn eerste dag Thailand gehad en morgen eerste training sessie. Nou ik ga weer door waar ik mee bezig was, en dat was ... same same but different... ergens hangen en bier drinken dus. Mazzels

p diddy
27-11-2005, 10:24
je hebt een goede tijd uitgekozen kut weer hier

Justinian
27-11-2005, 10:45
Zo, ik had een lange reis met vertraging op vertraging. Dus vandaag mijn eerste dag Thailand gehad en morgen eerste training sessie. Nou ik ga weer door waar ik mee bezig was, en dat was ... same same but different... ergens hangen en bier drinken dus. Mazzels
:lol: LMAO@ Same same but different! Ik heb hier drie van dat soort shirts liggen haha. Ik wens je een hele prettige vakantie en hou ons aub op de hoogte (liefst ook foto's, stuur maar naar [email protected] , dan plaats ik ze hier wel ;)).

Fr3ddy
27-11-2005, 11:14
Veel plezier! 8-)

Ronald
27-11-2005, 12:20
Shit man, Raziël, Blazin, Jeru... zitten daar allemaal lekker in Thailand te genieten :D . Veel plezier daar.

Boem Boem
27-11-2005, 13:11
Shit man, Raziël, Blazin, Jeru... zitten daar allemaal lekker in Thailand te genieten :D . Veel plezier daar.

Ja, dat moet echt niet kunnen..... :lol:

veel plezier daar Jongens!!

osu

Chris

Highline
27-11-2005, 14:04
en al een katoi in je bed gekregen ;).. veel plezier daar !

Silat
27-11-2005, 15:14
DAmn..... nou veel plezier hoor :lol:

payap
27-11-2005, 17:39
Shit wordt gek hier als ik die gasten hoor die lekker in Thailand zitten ! :shock:


Veel plezier raziel !!!

blazin.arr0w::::
27-11-2005, 20:41
Shit man, Raziël, Blazin, Jeru... zitten daar allemaal lekker in Thailand te genieten :D . Veel plezier daar.

Uuuuh.... Blazin zit gewoon in Amsterdam kou te lijen. Helaas....

Ronald
27-11-2005, 20:45
Shit man, Raziël, Blazin, Jeru... zitten daar allemaal lekker in Thailand te genieten :D . Veel plezier daar.

Uuuuh.... Blazin zit gewoon in Amsterdam kou te lijen. Helaas....
Oops, ik dacht in een topic gelezen te hebben dat jij ook naar Thailand ging...

blazin.arr0w::::
27-11-2005, 20:47
Shit man, Raziël, Blazin, Jeru... zitten daar allemaal lekker in Thailand te genieten :D . Veel plezier daar.

Uuuuh.... Blazin zit gewoon in Amsterdam kou te lijen. Helaas....
Oops, ik dacht in een topic gelezen te hebben dat jij ook naar Thailand ging...

Damn, die topic heb ik gemist.

Zonde anders zat ik er misschien :lol:

No hard feelings!

Biiyen
28-11-2005, 07:15
Vandaag eerste training gehad.. was na de 4,5 km loop al goedverdoeme moe. haha tyfus hitte. Gelukkig ben ik een Nederlander en heb een goede achtergrond wat MT aangaat want de newbees to Muay Thai staan vaker op commando op de zak te trappen en horen een hoop "no good" "no good" " let me show you", terwijl als je al wat kunt je mee de ring in gaat om de pads te slopen. :lol:

@Justi.. Die foto's moeten nog worden gemaakt, maar ik maak van de week wat foto's van het kamp en omgeving.. is werkelijk waar prachtig hier, en niet alleen de chicka's :wink:

@Markus Highlinus NEE ik ben al voor jou een fijne katoi aan het uitzoeken. Garantie tot de voordeur en testen doe je zelf maar :lol: