PDA

View Full Version : Hoost vs Semmy Schilt @ Dynamite



Wheelie
27-11-2005, 17:53
Deze partij is nu officieel :P

http://sportsnavi.yahoo.co.jp/headlines/images/20051127/20051127-00000012-spnavi-spo-view-000.jpg

Justinian
27-11-2005, 17:58
Lijkt me een mooie partij! Ik verwacht dat Sem de partij wint.

MMArco
27-11-2005, 18:07
Haha, mooie foto!

Thomasmurda
27-11-2005, 18:11
Ik zet m'n geld toch op Hoost, als iemand Schilt aankan dan is hij het wel!

Anonymous
27-11-2005, 18:12
dapper van hoost

Wheelie
27-11-2005, 18:18
http://www.so-net.ne.jp/feg/report/20051127r.html

Highline
27-11-2005, 18:21
ik hoop dat hoost dit keer wint!

Virus
27-11-2005, 18:45
ik hoop dat hoost dit keer wint!
Och daar heb ik geen woorden voor... Hopen dat ie wint is zwak uitgedrukt!

Go Hoost! 8-)

Anonymous
27-11-2005, 18:46
Vette wedstrijd!

Fr3ddy
27-11-2005, 19:03
Topwedstrijd!

H POWER
27-11-2005, 19:03
Och daar heb ik geen woorden voor... Hopen dat ie wint is zwak uitgedrukt!

Go Hoost! 8-)

Die foto heb ik geen woorden voor...,zie de humor er niet van in, beetje kinderachtig, zwak uitgedrukt!

MB667
27-11-2005, 19:06
Og god wat erg.

H POWER
27-11-2005, 19:10
Og god wat erg.

Ja...en?
Of wou je mij gewoon even afzeiken met je bijdehante gedrag?

MB667
27-11-2005, 19:14
wat kan jij janken zeg.

Fr3ddy
27-11-2005, 19:14
Joh, die foto is gewoon grappig.. niks mis mee

Virus
27-11-2005, 19:44
Snap ergens dat je wat tegen mijn reactie hebt HP maar die foto moet toch geen probleem zijn lijkt me... :?
Hoezo nou flauw en kinderachtig? Dat vind ik dom gezanik!

Zwak uitgedrukt bedoel ik overigens niet als steek naar Sem toe, maar maar als uiting naar Hoost... (ga er trouwens vanuit dat ze hier beiden niet meelezen)

Hoost is mijn held op K1 gebied die d`r niet lang meer mee zal doorgaan denk ik... Ik zou het zo ontzettend gaaf vinden als ie nog mooi van de K1 2005 champ zou kunnen winnen terwijl Bonjasky en Sefo dat niet klaar speelden...

That`s it!

Anonymous
27-11-2005, 19:47
Och daar heb ik geen woorden voor... Hopen dat ie wint is zwak uitgedrukt!

Go Hoost! 8-)

Die foto heb ik geen woorden voor...,zie de humor er niet van in, beetje kinderachtig, zwak uitgedrukt!

nou nou ...wat een erge foto zeg. tjeeeezzz man

Thomasmurda
27-11-2005, 20:14
Die foto is toch prima, aangezien Sem niet in levende lijve aanwezig was moest het maar zo.. (besparingen binnen de K-1 organisatie :P ?)

Ronald
27-11-2005, 20:28
Ik vermoed ook dat Sem de partij gaat winnnen. De eerste keer was een draw. Na die tijd is Sem alleen maar beter geworden. Daarentegen heeft het Hoost niet meegezeten en ontbreekt het hem nu vooral aan wedstrijdritme.

H POWER
27-11-2005, 20:32
Snap ergens dat je wat tegen mijn reactie hebt HP maar die foto moet toch geen probleem zijn lijkt me... :?
Hoezo nou flauw en kinderachtig? Dat vind ik dom gezanik!

Zwak uitgedrukt bedoel ik overigens niet als steek naar Sem toe, maar maar als uiting naar Hoost... (ga er trouwens vanuit dat ze hier beiden niet meelezen)

Hoost is mijn held op K1 gebied die d`r niet lang meer mee zal doorgaan denk ik... Ik zou het zo ontzettend gaaf vinden als ie nog mooi van de K1 2005 champ zou kunnen winnen terwijl Bonjasky en Sefo dat niet klaar speelden...

That`s it!

Nou, In ieder geval een serieuze reactie .
Je voelt je wel aangesproken trouwens virus, en terecht mijn post was een mix van reageren op jou en op de foto.
En die foto? blijft kinderachtig m.i

Emilio
27-11-2005, 20:43
Ik verwacht dat Schilt Hoost gewoon sloopt.

Anonymous
27-11-2005, 20:45
Jaaaa! laten we gaan janken over een totaal onschuldige foto! :roll: :lol:

Anyway,ik root voor Hoost!Maar Schilt is zeker erg vooruit gegaan,word een moeilijke partij maar wel een mooie!

MMA Davy
27-11-2005, 21:12
kan een hele mooie partij worden....de ervaring van hoost tegen de topvorm waarin schilt zich bevindt......kan in ieder geval niet w88 :lol: :lol:

en als ik zou moeten kiezen op dit moment, dan denk ik dat schilt gaat winnen.....met alle respect voor hoost.....

ush

Anonymous
27-11-2005, 21:47
ach ja virus je had al 2 keer gelijk het spatte van Sefo en Bonjasky af, met alle respect voor hoost spat er deze keer waarschijnlijk ook iets van de partij af maar dat wil jij vast niet zo zien! Maar ja dan kan je altijd nog zeggen mmmmmmmmmmmh oh ja Hoost was gebleseerd. :o

Virus
27-11-2005, 21:51
Dombo... :?

Kom eens terug nadat je een cursus lezen hebt gevolgd en download eens wat partijen van Sefo en Remy!

Als je die gezien hebt en je blijft dan nog zo popi jopi doen, praten we eens verder...

H POWER
27-11-2005, 22:03
Jaaaa! laten we gaan janken over een totaal onschuldige foto! :roll: :lol:

Anyway,ik root voor Hoost!Maar Schilt is zeker erg vooruit gegaan,word een moeilijke partij maar wel een mooie!

ik root voor Hoost! ,dat heb je op dat andere forum ook gemeld :D
Log even in onder je echte naam ,wil dan ook serieus afgezeken worden :lol:

Anonymous
27-11-2005, 22:12
tijdperk schilt, hoost will get ktfo

HUNEBED
27-11-2005, 22:19
wat 'n übercoole foto... gewoon op ware groote ! en die vuist erbij... geniaal gewoon

marcelt
27-11-2005, 23:08
Top deze foto :P

KO hem Ernesto!!!!

Silat
27-11-2005, 23:14
Tuurlijk!! ultimate rematch voor bijde!

wie houdt semmy nu nog tegen?

Anonymous
28-11-2005, 08:29
wat een gezeur om die foto. hahaha.. wel grappig eigenlijk.
Dit gebeurt in Japan, promotie heet dat.
Hetzelfde dat over Sapp die k1 poppetjes opeet en aan flarden scheurt.
Remy die een pop met hoofd van Choi highkicked etc.
Niet te serieus nemen, take a chill pill.

ontopic,
Vette matchup!! Ik hoopte al op een rematch na Dynamite 2002.
Schilt heeft een grote kans deze te winnen!

Johan H
28-11-2005, 08:52
lijkt ook mij een super wedstrijd worden,hopen dat de uitslag voor de winnaar verdient is....

Anonymous
28-11-2005, 10:30
Super! Dit wordt de partij van het jaar!!

Nu zullen we zien of de techniek het kan winnen van de freakpower! :!:

Johan H
28-11-2005, 10:49
:lol:

H POWER
28-11-2005, 11:26
Thanks Ernesto,toffe foto

http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2005112722385400026725m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200511/im00026725.jpg

Anonymous
28-11-2005, 11:59
:lol: wwwhhahaha :lol:

Anonymous
28-11-2005, 12:31
Thanks Ernesto,toffe foto

http://ca1n.c.yimg.jp/sports/sn2005112722385400026725m/sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200511/im00026725.jpg

is mr perfect nu weer lief, H? :roll: :lol:

H POWER
28-11-2005, 12:54
is mr perfect nu weer lief, H? :roll: :lol:


Eenvoud siert het geluk Guest
(over intens - zalig - gelukkig zijn met een foto)

Wat versta ik onder intens zalig gelukkig zijn?
Het is zeer moeilijk te beschrijven omdat het een gevoelswaarde bevat. Daarvoor bestaan geen woorden. Deze gevoelswaarden zullen ook van mens tot mens verschillen omdat er zovele betekenissen aan gegeven kunnen worden. Een ieder moet voor zichzelf uitmaken wat "intens zalig geluk" is. Het maakt niet uit om wélke reden het geluk er is (áls het er maar is). Men moet het zelf creëren. Mijns inziens moet er daar toch wel steeds levende wezens bij betrokken zijn.

Blij zijn en intens gelukkig zijn.
Als we spreken over "intens zalig gelukkig zijn" is het goed te beseffen dat er verschil is tussen "blij zijn" en "intens gelukkig zijn". Een intens gelukkig gevoel geeft ook een blij gevoel, maar een blij gevoel geeft niet altijd een intens gelukkig gevoel.

Een voorbeeld:
Geluk in armoede is groter dan geluk in rijkdom. Delen in armoede is een groter intens geluk, dan delen in welstand of rijkdom. Uitgaande dat het uit vrije wil bestaat - uit ware liefde om te helpen -, zonder een tegenprestatie te verwachten. Het is natuurlijk een flauwe troost om aan een behoeftig mens (arm vind ik zo vernederend) te zeggen dat hij niet weet hoe gelukkig hij kan zijn. Met meer welstand gaat men gemakkelijker door het leven. Maar of men daarmee meer het "intense geluk" kan beleven valt sterk te betwijfelen.

Het is dus belangrijk het verschil te zien tussen (kinderlijke) blijheid en intens zalig geluk. Voor intens zalig geluk is eenvoud de grondslag. Het kan niet werken met "macho" of "dikke nek" gedrag. Ook opvoeding en karakter spelen een rol.

Intens geluk is in zichzelf gekeerd.
Zingen, springen, dansen en lol maken kunnen nooit het intens zalig gevoel opwekken. Dat is iets dat bestaat in alle eenvoud, in ernst en in het doordenken in de tijd. Het kan het resultaat zijn van één enkel moment,bv een foto. Gevoelswaarden bevatten altijd een optelsom van vele kleine dingen tesamen.

Men kan op zóveel manieren intens gelukkig zijn, dat men er nooit over uitgepraat raakt en - nogmaals gezegd - een ieder moet het voor zichzelf uitmaken.

redjuh
28-11-2005, 15:00
ik hoop dat hoost dit keer wint!
Och daar heb ik geen woorden voor... Hopen dat ie wint is zwak uitgedrukt!

Go Hoost! 8-)

x 2

Shytown
28-11-2005, 15:24
ik hoop dat hoost dit keer wint!
Och daar heb ik geen woorden voor... Hopen dat ie wint is zwak uitgedrukt!

Go Hoost! 8-)

x 2

x3, ik ga helemaal mee met de redenatie van Virus.

Anonymous
28-11-2005, 16:42
Ik maak me alleen nog zorgen over het wedstrijdritme van Hoost.

Weet iemand hier wanneer hij voor het laatst gevochten heeft :?:

Respect overigens voor zowel Hoost als Semmy. Je ziet vaak dat een K-1 kampioen eerst een paar partijen tegen een pannekoek draait. Sem treedt gelijk aan tegen de succesvolste K-1 vechter ooit. Dit getuigt van groot karakter. Als Sem dit wint zie ik niet zo snel in wie hem dan wel zou kunnen verslaan.

Mighty Me
28-11-2005, 17:09
Ik ga voor sem the men

Quato
28-11-2005, 17:10
Ik zet in voor Sem.

Lijkt me btw wel een erg vette partij worden. Beiden zijn vechters die er volledig voor zullen gaan en gezien Hoost zich met zijn ervaring en techniek niet zo snel KO laat slaan/schoppen/knieën verwacht ik dat dit een slopende partij wordt van hoogstaand niveau. Andersom zie ik Hoost Sem zeker niet KO krijgen.

Ik kijk er naar uit iig! Mooie afsluiting van dit jaar!!

Anonymous
28-11-2005, 17:35
Hoost heeft over het algemeen wel moeite met vechters die langer/groter dan hem zijn.

Marco
28-11-2005, 18:26
de foto is m.i. niet kinderachtig maar hoort gewoon bij het circus, dit is in de VS in het profboksen heel gewoon en Hoost daagt Schilt uit en doet dit ook nog ff op de foto, niks mis mee, als Hoost nou rare bekken ging trekken of Schilt zijn cardboard door midden knakte...dat was pas kinderachtig geweest..

oh ja ik denk trouwens dat Schilt wint op k.o. met die sloperhamers van knietjes die hij geeft.

ashi76
28-11-2005, 21:25
Arme Hoost.

Vorig jaar heeft ie ook al 3 ronden lang slaag van Sem gehad.
Ik neem aan dat het nu minder lang zal duren.

Anonymous
29-11-2005, 08:24
de k1 stijl van Sem Schilt was 3 jr geleden nog onbekend, niemand wist hoe Schilt vocht, nu heeft Hoost genoeg beeldmateriaal ter beschikking, en ik neem aan dat Hoost nu met een degelijke oplossing komt, wie er wint weet ik niet, ik hoop hoost, het wordt in ieder geval geen eenzijdige strijd.

Mike
29-11-2005, 17:48
wat is er in godsnaam mis met die foto? :shock: ik vind hem cool!

:lol: dis gewoon de showbiz/entertainment factor uit de K1. Waarschijnlijk vroegen de japanse journalisten of hij zo wilde gaan staan.

hoe kan je je daar nou druk om maken man? tjeeeeeeeeez..........


hoop dat Sem Schilt op KO wint

Ronald
29-11-2005, 20:35
Dit vraagt natuurlijk om een polletje. FF toegevoegd.

Quato
30-11-2005, 13:18
de k1 stijl van Sem Schilt was 3 jr geleden nog onbekend, niemand wist hoe Schilt vocht, nu heeft Hoost genoeg beeldmateriaal ter beschikking, en ik neem aan dat Hoost nu met een degelijke oplossing komt, wie er wint weet ik niet, ik hoop hoost, het wordt in ieder geval geen eenzijdige strijd.

3 jaar geleden was er ook al zat beeldmateriaal over Sem, hoewel misschien niet erg veel qua puur kickboxen. Daarnaast lukte het Sefo, Remi en Glaube (2x!) ook niet echt om wat te kunnen doen, terwijl zij vast en zeker Sem bestudeerd hadden.

Ik denk niet dat Hoost een kans maakt tegen een Sem in deze vorm. We shall see!

Anonymous
30-11-2005, 13:35
de k1 stijl van Sem Schilt was 3 jr geleden nog onbekend, niemand wist hoe Schilt vocht, nu heeft Hoost genoeg beeldmateriaal ter beschikking, en ik neem aan dat Hoost nu met een degelijke oplossing komt, wie er wint weet ik niet, ik hoop hoost, het wordt in ieder geval geen eenzijdige strijd.

3 jaar geleden was er ook al zat beeldmateriaal over Sem, hoewel misschien niet erg veel qua puur kickboxen. Daarnaast lukte het Sefo, Remi en Glaube (2x!) ook niet echt om wat te kunnen doen, terwijl zij vast en zeker Sem bestudeerd hadden.

Ik denk niet dat Hoost een kans maakt tegen een Sem in deze vorm. We shall see!

Sefo en Glaube missen de kwaliteiten om Sem te pakken. Remi had denk ik z'n dag niet, we zijn veel en veel beter van hem gewend..

MJOKKIE
30-11-2005, 15:06
Laten we het op het laatste houden: Remy had zijn dag niet, en Ray en Glaube mag je niet met Ernesto, de viervoudig kampioen, vergelijken.
Als iemand de techniek, het tactisch vermogen en vooral het doorzettingsvermogen heeft, is het Ernesto ! neemt niet weg dat Sem natuurlijk in een bloedvorm is en natuurlijk blaakt van vertrouwen. Maar geloof mij, Mr. Perfect laat zich echt niet zomaar opzij zetten, ook al ben je 2 meter twaalf. He's too smart, too good en too prowd for that.

We'll see what we'll see and hope for a great fight!!

Anonymous
30-11-2005, 17:44
Laten we het op het laatste houden: Remy had zijn dag niet, en Ray en Glaube mag je niet met Ernesto, de viervoudig kampioen, vergelijken.
Als iemand de techniek, het tactisch vermogen en vooral het doorzettingsvermogen heeft, is het Ernesto ! neemt niet weg dat Sem natuurlijk in een bloedvorm is en natuurlijk blaakt van vertrouwen. Maar geloof mij, Mr. Perfect laat zich echt niet zomaar opzij zetten, ook al ben je 2 meter twaalf. He's too smart, too good en too prowd for that.

We'll see what we'll see and hope for a great fight!!

Dat zijn ware woorden!

Ben
30-11-2005, 19:54
ik hoop ook dat hoost wint.
:lol:

Quato
05-12-2005, 13:07
de k1 stijl van Sem Schilt was 3 jr geleden nog onbekend, niemand wist hoe Schilt vocht, nu heeft Hoost genoeg beeldmateriaal ter beschikking, en ik neem aan dat Hoost nu met een degelijke oplossing komt, wie er wint weet ik niet, ik hoop hoost, het wordt in ieder geval geen eenzijdige strijd.

3 jaar geleden was er ook al zat beeldmateriaal over Sem, hoewel misschien niet erg veel qua puur kickboxen. Daarnaast lukte het Sefo, Remi en Glaube (2x!) ook niet echt om wat te kunnen doen, terwijl zij vast en zeker Sem bestudeerd hadden.

Ik denk niet dat Hoost een kans maakt tegen een Sem in deze vorm. We shall see!

Sefo en Glaube missen de kwaliteiten om Sem te pakken. Remi had denk ik z'n dag niet, we zijn veel en veel beter van hem gewend..

Naar mijn idee mist Remi ook de kwaliteiten om Sem aan te pakken. Dit blijkt ook wel uit hun eerste ontmoeting. Hier domineerde Sem ook van het begin af aan en had Remi ook weinig in te brengen.

Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat Hoost niet te vergelijken is met deze vechters en zeker meer in te brengen zal hebben.

Ik ga er in ieder geval vanuit dat het een spannende partij wordt, maar dat Sem uiteindelijk wel aan het langste eind trekt.