PDA

View Full Version : Schadevergoeding van ruim 600.000 euro voor Kees B.



cactusdre
28-11-2005, 14:24
Schadevergoeding van ruim 600.000 euro voor Kees B.

AMSTERDAM - De ten onrechte voor de moord op de 10-jarige Nienke Kleiss veroordeelde Kees B. krijgt 600.835 euro schadevergoeding van de staat. Dit maakten zijn advocaten G. Spong en J. Taekema maandag bekend.

Ik vind dat hij mooi genaaid is dan. :cry:

Judas
28-11-2005, 14:53
Als ik het niet verkeerd heb, is die rat al es eerder (terecht) veroordeeld wegens ontucht met minderjarigen. Elke cent is dus teveel :evil:

Johan H
28-11-2005, 15:22
judas=correct

ik vind dat het niet kan...

cactusdre
28-11-2005, 15:26
Als ik het niet verkeerd heb, is die rat al es eerder (terecht) veroordeeld wegens ontucht met minderjarigen. Elke cent is dus teveel :evil:

WTF dat wist ik niet. Nekschot dan!!!! :evil:

}|^-_-^|{
28-11-2005, 20:47
Die man heeft de straf voor wat hij eerder gedaan heeft uitgezeten en nu heeft hij zes jaar vastgezeten voor iets dat hij niet gedaan heeft, hij heeft onterecht de strontkar over zich heen gekregen. Vergoeding vind ik prima op zijn plaats.

Anonymous
28-11-2005, 20:48
Die man heeft de straf voor wat hij eerder gedaan heeft uitgezeten en nu heeft hij zes jaar vastgezeten voor iets dat hij niet gedaan heeft, hij heeft onterecht de strontkar over zich heen gekregen. Vergoeding vind ik prima op zijn plaats.

die gozer had voor dat nog steeds moeten vast zitten!! :o :o :evil:
Zulke mensen mogen van mij echt DOOD. te zielig gewoon.

}|^-_-^|{
28-11-2005, 20:54
Die man heeft de straf voor wat hij eerder gedaan heeft uitgezeten en nu heeft hij zes jaar vastgezeten voor iets dat hij niet gedaan heeft, hij heeft onterecht de strontkar over zich heen gekregen. Vergoeding vind ik prima op zijn plaats.

die gozer had voor dat nog steeds moeten vast zitten!! :o :o :evil:
Zulke mensen mogen van mij echt DOOD. te zielig gewoon.

dat moet je hem niet aanrekenen, maar het nederlandse rechtssysteem. Er lopen wel meer mensen vrij rond die nog vast hadden moeten zitten.

Jay Hoov
29-11-2005, 09:13
Eens een verkrachter, altijd een verkrachter in mijn ogen!!!
Ik hoop dat ie z'n geld gaat gebruiken om z'n bek te verbouwen, nadat de mixfight knokploeg langs is geweest :twisted:

Anonymous
29-11-2005, 09:15
en dat terwijl de oplossing zo simpel is: ballen eraf, dan verdwijnt de behoefte vanzelf!