PDA

View Full Version : respect voor die kleine en felle turkse hatice en jojo ookk



Anonymous
29-11-2005, 15:24
heey ik wil er even wat aan toevoegen ik was namelijk zelf bij die partij aanwezig en ik vindt dat hatici heeft gewonnen dat is ding wat zeker is jij maakte alleen knieen
en verder heb ik nog hatici gezien op de gala en die meid weet ervan het is wel ablen maar ze zegt volgende keer recht zetten ze zei 1 ding tegen ons als mensen maar weten dat ik goed heb gevochten en men traiener het maar weet is belangerijker voor me.maar jorina ik denk dat jij ook wel weet wie heeft gewonnen toch? maar ik vindt echt dat die turkse meid echt de power heeft en zoooooooooo sportief en zo aardig en in de ring had ze SCHIJT aan jou vindt ik echt wel klasse hebben.hoe lang is ze 1.60 ofzo haha en jij maar in het boekje zetten wat mij opviel ze was erg klein nou meid dat heb je gezien klein maar FIJN :wink: of niet.
en dat is wel zo over de jurylid want wij hoorden toen we aan de bar stonden en dan had jij op 1 punt moeten verliezen van haar.maar hieruit respect voor hatice van team santing meid wij weten het en de jury vast wel wat je al deed gewoon koppie erbij en vooor de volgende keer weetje wat je moet doen.oussssssssssssss respect hatice en jorina het zijn beiden keiharde vechters en toekomstige wereldkampioenen oussssssssssssssssss :lol: owja ik moet tegen een meid uit belgie ze arnada wie kent haar a klasse sportschool,figting bulldog ofzo

Mickey
29-11-2005, 15:44
:shock:

Anonymous
29-11-2005, 16:05
knap nederlands is er niet bij :?

Anonymous
29-11-2005, 16:09
zucht......

Ralph
29-11-2005, 16:10
Say what?

jojo
29-11-2005, 16:24
heey ik wil er even wat aan toevoegen ik was namelijk zelf bij die partij aanwezig en ik vindt dat hatici heeft gewonnen dat is ding wat zeker is jij maakte alleen knieen


bedoel je dat ik veel knieen maakten?
nou ik zal je vertellen ik heb er 3 a 4 gezet die hele partij! dus dat is bull shit.
en als jij vind dat hatice gewonnen heeft moet je dat vinden maarja punten tellen mee he ik blokte 9 van de 10 lowkicks van haar en steeds als ik over nam schopte ik lowkicks en stoten raak hatice heeft me 3x goed op me bekkie geraakt met een stoot ze deed het gewoon goed en naja goed laat maar ik hou het lekker voor mezelf en houd de eer aan mezelf laterzz

mama
29-11-2005, 16:28
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17387

gaan nu al 3 topics over.