PDA

View Full Version : Heat Fighting Championships 18 februari 2006 te Oss



Deuce
30-11-2005, 00:42
Muay Thai & Mixfight
Op 18 februari 2006 zal Deuce Events haar eerste vechtsportevenement organiseren in cultuurcentrum De Pas, te Heesch (Bij Oss). De sporten die beoefend zullen worden zijn Muay Thai en Mixed Martial Arts (MMA) wedstrijden.

HEAT FC & Deuce Events
Heat Fighting Championships Brasil, een van Brazilie haar grootste en meest populaire evenement vandaag. Een talentenshow voor teams als Chuteboxe, Brazilian Top Team, Gracie Barra, etc. De mensen achter deze show zijn onder andere Chuteboxe manager Rudimar Fedrigo en promoter Eduardo Alonso.
Deuce Events is bezig geweest met onderhandelingen met HEAT FC, om de sport te promoten in Europa. Uiteindelijk hebben wij groen licht gekregen om de Europese versie te maken, genaamd HEAT FC Europe.
De heren uit Brazilie hebben uit eigen initiatief aangegeven dat ze bezig zijn met het sturen van een Braziliaanse vechter, de tegenstander hiervoor zal nader bepaald worden als dit doorgaat.

Wat u van dit evenement verwachten?
De opzet voor het komende evenement is om talenten uit de regio een kans te geven om te vechten voor eigen publiek. Daarom hebben wij veel regionale sportscholen benaderd, maar ook landelijke en internationale sportscholen zijn te gast. Voor een publiek van 450 man zullen er 15 tot 20 partijen gevochten worden. Theater De Pas is een hightech theater wat alles biedt om een spektakel te maken van het evenement, zowel voor de vechters, als de sponsoren en het publiek!

Het theater heeft een installatie van 2 miljoen euro aan licht en geluid, wat ons de mogelijkheid geeft er een echte show van te maken. U kan highlights en mooie opkomsten verwachten. En hoe kunnen we dit beter ondersteunen door als presentator Joop Kasteel te mogen ontvangen!

Wij zoeken nog steeds sportscholen/vechters die willen meedoen!
Deze kunnen een email sturen naar: [email protected]
De wedstrijden zullen gevochten worden onder toezicht van de IMA (international mixfight association).

De sportscholen die meedoen zijn oa: Pardoel Sports, Team Duncan, Kamakura, Buurmans, Tatsuijn, Exit BJJ, ROC Amsterdam, Vos Gym, Ubeda Gym, Mikes Gym, KB vd Kamp, Active Fitness (kraus), Team Overeem, Schreiber Gym, Kam Lung, FFC / fighttalk.

De line tot nu toe:

Mixfight AMA:
Bjorno van Buel (Pardoel Sports) VS Dave Dormans (Hoyer) -65
Jordy Peuten (Pardoel Sports) VS Ben Boeke (hoyer) -60
Berry Bunthof (Pardoel Sports) VS Niels Waart (ROC Amsterdam) -80
Eddy Ter Veen (Team Duncan) VS Jordy Visser (ROC Amsterdam) -70
Andy Silbert (Team Duchman) VS Bouke van Onna (ROC Amsterdam) -70
David Haagsma (Pardoel Sports) VS Roy Rutten (Kam Lung) -90
Jessie Gibs (Farid Ben Omar) VS Ahmed Cift (Schreiber) 115 kg
Rick Forkuo (Team Overeem) VS Zjolt Burda (Schreiber) -90
Marvn Wolf (Vos Gym) VS Tin Hu (Team Duncan) -60
Carola Bleijendaal (Schreiber) VS Marissa Aanen (Vos gym) 66 kg
Duane van Helvoirt (Pardoel) VS Sebastiën van Dusschoten (Team Relex) -75
Jaap Vossen (VC de Groot) VS Renee van Roon (all in sports) -85

Grappling:
Bram van Koppen (Tatsujin) VS Wim Deputter (Exit BJJ) -76

Muay Thai:
N Nick Meuwse (Pardoel Sports) Vs Jamel Hanachi(ROC) -76
N Caria Sabbai (Youseff Veghel) VS Moreno Kraus (Pardoel Sports) -60
N Guide Branderhorst (Pardoel/Mikesgym Vs Danny van Galen (Sport BC) -70
C Travis Schlee (Buurmans) Vs Roemeon (Kamakura) -66
C Menno Raas (Buurmans) VS Misha (Kamakurai) -76
N Abonwhena Aratuaman (FFC/Fighttalk) VS Guy Schilder (Sport BC) -70 kg
C Nadia vd Wel Vs Marit Zarda Hersisia -56

Kaarten zullen naar schatting 20 euro gaan kosten en binnekort verkrijgbaar zijn! Vip tafels zijn beschikbaar op aanvraag bij:
[email protected]

Met vriendelijke groet,
Wiggert Meerman
Remco Pardoel

HUNTER
30-11-2005, 00:48
hahahaha

marjolein heet Marissa Aanen en marvn is Marvin Wolff

Maar zeker een vette line-up! We zijn er zeker bij om Marvin en Marissa te supporten!!

Deuce
30-11-2005, 00:54
Aangepast :wink:

Persoonlijk kijk ik ontzettend uit naar Jessie Gibs! En natuurlijk Bram zn grappling wedstrijd!

Maargoed het einde is nog niet in zicht, komen nog meer knallers aan! 8-)

Marco (scheids)
30-11-2005, 09:05
Ziet er goed uit ... misschien ga ik ook wel ... :wink:

RNLMC
30-11-2005, 09:19
David Haagsma (Pardoel Sports) VS Roy Rutten (Kam Lung) -90


leuk! roy bokst bij ons,hij had 20 nov. ook een partij maar die is niet door gegaan.

Jay Hoov
30-11-2005, 10:06
Andy Siebert...Do your thing!
Die kokosnoot moet open :D

Anonymous
30-11-2005, 10:11
Cool initiatief! Keep up with the good work.

Deuce
30-11-2005, 10:30
Dit is de line up tot nu toe......dus ik verwacht er nog een 5tal aan Muay Thai wedstrijden bij. Waaronder een paar c-klassers...

Voor ieder wat wils... :wink:


Ziet er goed uit ... misschien ga ik ook wel ...
Aangezien je toch komt, mag je gelijk scheidse 8-)


Thanks voor de reacties!

Mighty Me
30-11-2005, 11:07
Leuke line up ik zal me best doen hier bij te zijn

Mickey
30-11-2005, 12:28
Heele vette lineup! :D
Wanneer komen de flyers en posters ;)

Anonymous
30-11-2005, 12:44
Jesse Gibbs is Team Cadu

BRAINDEAD
30-11-2005, 20:57
Lijkt me een gruwelijk gala wiggert

Iceman#1
30-11-2005, 22:42
Ik zal me maar niet opgeven om mee te doen in MMA :wink:
(ik wil nog langer mee als 2006)

Complimenten Deuce, ziet er zéér netjes uit... ik ben benieuwd.
Mocht ik tijd hebben, dan kom ik ook zeker even kijken (kan ik meteen mijn oude Pardoel-collega's gedag zeggen, haha).

Deuce
01-12-2005, 13:34
Heele vette lineup! :D
Wanneer komen de flyers en posters ;)

Zie email :D

Marco
01-12-2005, 13:50
Succes Deuce en Remco, zijn jullie al in onderhandeling met KOTC veteraan Aaron Karels ? zou toch mooi zijn als deze topper een partij draait op jullie gala lijkt me.

Deuce
01-12-2005, 13:54
We zijn er inderdaad mee bezig geweest, uiteindelijk gaat dit helaas niet door. Wel zullen er leerlingen van Aaron vechten.

Marco
01-12-2005, 14:03
We zijn er inderdaad mee bezig geweest, uiteindelijk gaat dit helaas niet door. Wel zullen er leerlingen van Aaron vechten.

mmm dat is een schrale troost...

Deuce
01-12-2005, 14:05
Ik zal me maar niet opgeven om mee te doen in MMA :wink:
(ik wil nog langer mee als 2006)

Complimenten Deuce, ziet er zéér netjes uit... ik ben benieuwd.
Mocht ik tijd hebben, dan kom ik ook zeker even kijken (kan ik meteen mijn oude Pardoel-collega's gedag zeggen, haha).

Elk niveau is welkom, ik kan vast wel een passende tegenstander voor je vinden.....

Als Osse vechtsportfan...ben je verplicht te komen...

Iceman#1
01-12-2005, 14:35
Ik zal me maar niet opgeven om mee te doen in MMA :wink:
(ik wil nog langer mee als 2006)

Complimenten Deuce, ziet er zéér netjes uit... ik ben benieuwd.
Mocht ik tijd hebben, dan kom ik ook zeker even kijken (kan ik meteen mijn oude Pardoel-collega's gedag zeggen, haha).

Elk niveau is welkom, ik kan vast wel een passende tegenstander voor je vinden.....

Als Osse vechtsportfan...ben je verplicht te komen...

Nee thanks, ik was niet van plan om mee te doen.
Toen ik de laatste keer met jou gespard heb (eind maart) zat ik nog in het JJ wereldje. Daar wou ik het ook graag bij laten.
Want zoals je misschien wel hebt gelezen op dit forum zit ik tegenwoordig in een compleet ander sport-wereldje (de demo-scene waar ik druk mee bezig ben), en daar past nou eenmaal geen MMA wedstrijd tussen.
Maar je kent me vast nog wel neem ik aan, dus we zien elkaar vast nog wel!!

Loen
01-12-2005, 18:13
We zijn er inderdaad mee bezig geweest, uiteindelijk gaat dit helaas niet door. Wel zullen er leerlingen van Aaron vechten.

Ik ben niet een leerling van Aaron, maar trots dat ik een teammember ben van Duchman, en heb enorm veel aan hem als het gaat om m'n ground game. En train nu (Dankzij Karels) bij Flexa BJJ, een blackbeld, en een hele goeie....
Erg jammer dat het voor Aaron zo langzaam gaat, met de onderhandelingen in Engeland....

Anonymous
02-12-2005, 01:04
De kancho vecht niet meer.. Hij kan het met school en zijn prive leven neit meer combineren

Jay Hoov
02-12-2005, 16:47
De kancho vecht niet meer.. Hij kan het met school en zijn prive leven neit meer combineren

Bullshit.......Lees jij de fabeltjeskrant ook al :?

Deuce
02-12-2005, 16:55
Of Aaron vecht of niet en waarom mogen jullie ergens anders bespreken.

Voor nu hebben we 4 nieuwe partijen, waaronder 2 forummembers Travis Schlee en Sebastiaan van Dusschoten aka I love Ko's

MMA
Duane van Helvoirt (Pardoel) VS Sebastiaan van Dusschoten (Team Relex) -75

Muay Thai:
N Guide Branderhorst (Pardoel/Mikesgym Vs Jose Schlee (massive) -70 (nog niet zeker)
C Travis Schlee (Buurmans) Vs Roemeon (Kamakura) -66
C Menno Raas (Buurmans) VS Misha (Kamakurai) -76

Met vriendelijke groet,
Wiggert

Paganstars
02-12-2005, 17:44
Ziet er vet uit deuce! Ben Benieuwd naar de partij van bram!

Deuce
02-12-2005, 18:58
Lex zn fout...die heeft je opgegeven..voor 5 euro verander ik het...

Paganstars
02-12-2005, 19:08
centenneuker da je bent deuce :P

Anonymous
02-12-2005, 20:09
Lex zn fout...die heeft je opgegeven..voor 5 euro verander ik het...

Dacht ik wel. Mijn 'versie' van de naam komt ook weinig voor.

5 hele euro's??? Tering man, ik ben student!

Laat dan maar staan ;)

Anonymous
03-12-2005, 08:47
Muay Thai & Mixfight
Op 18 februari 2006 zal Deuce Events haar eerste vechtsportevenement organiseren in cultuurcentrum De Pas, te Heesch (Bij Oss). De sporten die beoefend zullen worden zijn Muay Thai en Mixed Martial Arts (MMA) wedstrijden.

HEAT FC & Deuce Events
Heat Fighting Championships Brasil, een van Brazilie haar grootste en meest populaire evenement vandaag. Een talentenshow voor teams als Chuteboxe, Brazilian Top Team, Gracie Barra, etc. De mensen achter deze show zijn onder andere Chuteboxe manager Rudimar Fedrigo en promoter Eduardo Alonso.
Deuce Events is bezig geweest met onderhandelingen met HEAT FC, om de sport te promoten in Europa. Uiteindelijk hebben wij groen licht gekregen om de Europese versie te maken, genaamd HEAT FC Europe.
De heren uit Brazilie hebben uit eigen initiatief aangegeven dat ze bezig zijn met het sturen van een Braziliaanse vechter, de tegenstander hiervoor zal nader bepaald worden als dit doorgaat.

Wat u van dit evenement verwachten?
De opzet voor het komende evenement is om talenten uit de regio een kans te geven om te vechten voor eigen publiek. Daarom hebben wij veel regionale sportscholen benaderd, maar ook landelijke en internationale sportscholen zijn te gast. Voor een publiek van 450 man zullen er 15 tot 20 partijen gevochten worden. Theater De Pas is een hightech theater wat alles biedt om een spektakel te maken van het evenement, zowel voor de vechters, als de sponsoren en het publiek!

Het theater heeft een installatie van 2 miljoen euro aan licht en geluid, wat ons de mogelijkheid geeft er een echte show van te maken. U kan highlights en mooie opkomsten verwachten. En hoe kunnen we dit beter ondersteunen door als presentator Joop Kasteel te mogen ontvangen!

Wij zoeken nog steeds sportscholen/vechters die willen meedoen!
Deze kunnen een email sturen naar: [email protected]
De wedstrijden zullen gevochten worden onder toezicht van de IMA (international mixfight association).

De sportscholen die meedoen zijn oa: Pardoel Sports, Team Duncan, Kamakura, Buurmans, Tatsuijn, Exit BJJ, ROC Amsterdam, Vos Gym, Ubeda Gym, Mikes Gym, KB vd Kamp, Active Fitness (kraus), Team Overeem, Schreiber Gym, Kam Lung, FFC / fighttalk.

De line tot nu toe:

Mixfight AMA:
Bjorno van Buel (Pardoel Sports) VS Dave Dormans (Hoyer) -65
Jordy Peuten (Pardoel Sports) VS Ben Boeke (hoyer) -60
Berry Bunthof (Pardoel Sports) VS Niels Waart (ROC Amsterdam) -80
Eddy Ter Veen (Team Duncan) VS Jordy Visser (ROC Amsterdam) -70
Andy Silbert (Team Duchman) VS Bouke van Onna (ROC Amsterdam) -70
David Haagsma (Pardoel Sports) VS Roy Rutten (Kam Lung) -90
Jessie Gibs (Farid Ben Omar) VS Ahmed Cift (Schreiber) 115 kg
Rick Forkuo (Team Overeem) VS Zjolt Burda (Schreiber) -90
Marvn Wolf (Vos Gym) VS Tin Hu (Team Duncan) -60
Carola Bleijendaal (Schreiber) VS Marissa Aanen (Vos gym) 66 kg
Duane van Helvoirt (Pardoel) VS Sebastiën van Dusschoten (Team Relex) -75

Grappling:
Bram van Koppen (Tatsujin) VS Wim Deputter (Exit BJJ) -76

Muay Thai:
N Nick Meuwse (Pardoel Sports) Vs Jamel Hanachi(ROC) -76
N Caria Sabbai (Youseff Veghel) VS Moreno Kraus (Pardoel Sports) -60
N Guide Branderhorst (Pardoel/Mikesgym Vs Jose Schlee (massive) -70 (nog niet zeker)
C Travis Schlee (Buurmans) Vs Roemeon (Kamakura) -66
C Menno Raas (Buurmans) VS Misha (Kamakurai) -76

Kaarten zullen naar schatting 20 euro gaan kosten en binnekort verkrijgbaar zijn! Vip tafels zijn beschikbaar op aanvraag bij:
[email protected]

Met vriendelijke groet,
Wiggert Meerman
Remco Pardoel

Hallo Heren/Promoters
Ik ben Dave Paul en ik was nieuwsgierig naar jullie gala ziet er goed uit en ik zou graag van de partij willen zijn als er nog plek is voor een zwaar gewicht +100 kg
Ik kom van VSC de Groot in Bergen op Zoom mijn record is :
9-1-0 (Mix-fight, Shooto en Free fight)
Als jullie een partij voor mij hebben zou ik graag mee willen vechten ik laat mijn trainer Iwan de Groot contact opnemen met jullie zodra jullie denken een partij voor mij te kunnen regelen Groetjes.

Met vriendelijke dank Dave Paul

Ronald
03-12-2005, 11:15
Top Sebastiën. Wordt dit je eerste partij of heb ik iets gemist?

Anonymous
03-12-2005, 12:12
Hallo Heren/Promoters
Ik ben Dave Paul en ik was nieuwsgierig naar jullie gala ziet er goed uit en ik zou graag van de partij willen zijn als er nog plek is voor een zwaar gewicht +100 kg
Ik kom van VSC de Groot in Bergen op Zoom mijn record is :
9-1-0 (Mix-fight, Shooto en Free fight)
Als jullie een partij voor mij hebben zou ik graag mee willen vechten ik laat mijn trainer Iwan de Groot contact opnemen met jullie zodra jullie denken een partij voor mij te kunnen regelen Groetjes.

Met vriendelijke dank Dave Paul

ey Dave zou je niet een revanche willen tegen Dion Staring ??? misschien een leuke partij voor de promoters om te plaatsen ze nemen iedergeval veel publiek mee $

Ben
03-12-2005, 13:52
he wiggert hoe zit het met de partij van mn dochter :wink:

Deuce
03-12-2005, 14:38
Dave Paul, Bedankt voor je interesse maar ik heb al contact gehad met je trainer. Dit gala is een amateur gala. Maar als je bereid bent om nog een amateur partij te vechten ben je welkom :lol:

Ben: Wie is jou dochter? Wie ben jij? :lol:
Overigens oppassen als vader zijnde met wat je aanbied aan deuce :wink: :lol:

Shytown
03-12-2005, 16:58
Succes Sebas!

Nicky
03-12-2005, 17:58
Nadia van der Wel is de dochter van Ben

Deuce
03-12-2005, 18:00
Ik heb Marc Duncan een mail gestuurd erover...maar tot op heden toe nog geen antwoord gehad...dus ik wacht daar even op...nadia wil ik zowiezo plaatsen..dus dat komt goed...

Ben
03-12-2005, 20:09
ik wilde al zeggen ben wie is ben en ik sprak je met nadia en
remco pardoel zaterdag in roosendaal :wink:

Anonymous
04-12-2005, 08:37
Dave Paul, Bedankt voor je interesse maar ik heb al contact gehad met je trainer. Dit gala is een amateur gala. Maar als je bereid bent om nog een amateur partij te vechten ben je welkom :lol:

Ben: Wie is jou dochter? Wie ben jij? :lol:
Overigens oppassen als vader zijnde met wat je aanbied aan deuce :wink: :lol:

ja waarom niet vechten is vechten voor mij en het is mijn sport en elke gevecht is een ervaring en ik ben nog lang geen pro ben net bezig dus eigenlijk ben ik nog maar een amateur die graag pro wil worden maar ik zou het wel leuk vinden als je een leuke partij voor me heb dan hoor ik het graag bedankt voor de uitnodiging

groetjes Dave Paul

Wheelie
04-12-2005, 12:55
Dave Paul, Bedankt voor je interesse maar ik heb al contact gehad met je trainer. Dit gala is een amateur gala. Maar als je bereid bent om nog een amateur partij te vechten ben je welkom :lol:

Ben: Wie is jou dochter? Wie ben jij? :lol:
Overigens oppassen als vader zijnde met wat je aanbied aan deuce :wink: :lol:

ja waarom niet vechten is vechten voor mij en het is mijn sport en elke gevecht is een ervaring en ik ben nog lang geen pro ben net bezig dus eigenlijk ben ik nog maar een amateur die graag pro wil worden maar ik zou het wel leuk vinden als je een leuke partij voor me heb dan hoor ik het graag bedankt voor de uitnodiging

groetjes Dave Paul

deuce, zet dave paul op je card :P

Anonymous
04-12-2005, 13:35
Hallo Heren/Promoters
Ik ben Dave Paul en ik was nieuwsgierig naar jullie gala ziet er goed uit en ik zou graag van de partij willen zijn als er nog plek is voor een zwaar gewicht +100 kg
Ik kom van VSC de Groot in Bergen op Zoom mijn record is :
9-1-0 (Mix-fight, Shooto en Free fight)
Als jullie een partij voor mij hebben zou ik graag mee willen vechten ik laat mijn trainer Iwan de Groot contact opnemen met jullie zodra jullie denken een partij voor mij te kunnen regelen Groetjes.

Met vriendelijke dank Dave Paul

ey Dave zou je niet een revanche willen tegen Dion Staring ??? misschien een leuke partij voor de promoters om te plaatsen ze nemen iedergeval veel publiek mee $

een revanche niet!!!!
tegen hem vechten voor de tweede keer wel maar niet met haat ofzo het is niet omdat ik verloren heb gelijk haat op een vechter heb nee sorry zo zit ik niet in elkaar RESPECT dat is het enige wat voor mij telt en als ik tegen Dion wil vechten dan wil ik op shooto regels vechten maar ik hoop dat ik volgend jaar weer tegen Dion kan vechten maar eerst de andere partijen het komt nog wel.

groetjes Dave Paul

Deuce
05-12-2005, 13:37
Nog een thaibox partij toegevoegd:
N Abonwhena Aratuaman (FFC/Fighttalk) VS Guy Schilder (Sport BC) -70 kg

Highline
05-12-2005, 15:44
Succes Deuce, het is Sebastiën!

Deuce
06-12-2005, 00:18
Een laatste nieuwe mixfight partij is erbij gekomen:
Jaap Vossen (VC de Groot) VS Renee van Roon (all in sports) -85

De line up is nu 95% compleet, we hebben heel wat forumleden staan, een paar goede zware heavyweights en een paar spectaculaire c klassers!

Anonymous
06-12-2005, 19:20
Een laatste nieuwe mixfight partij is erbij gekomen:
Jaap Vossen (VC de Groot) VS Renee van Roon (all in sports) -85

De line up is nu 95% compleet, we hebben heel wat forumleden staan, een paar goede zware heavyweights en een paar spectaculaire c klassers!

ok relaxed man jaapie is in de house ik wil ook!!!!!!!! hahaha

groetjes Dave Paul

Deuce
07-12-2005, 19:09
En toen hadden we onze laatste match up erbij:

Muay Thai
C Nadia van de Wel VS Marit Zarda Hersisia -56 kg

MMArco
07-12-2005, 20:05
Jammer dat ik niet kan komen kijken/vechten, ziet er heel vet uit!
Nadia en Tin all the way!! :P

Wheelie
08-12-2005, 21:48
TTT voor Dave Paul ;)

Deuce
09-12-2005, 01:12
TTT dave die gratis vecht ;)