PDA

View Full Version : uitleg anulering gala 3 dec denhaag



Anonymous
30-11-2005, 16:48
Stallion Events & Promotions Een aantal maanden geleden hebben ik, Stanley Witteling (General Director & Matchmaking) en Henk van der Graaf (Director Finance) van Stallion Events & Promotions, Slamm Events benaderd om ons te ondersteunen bij het organiseren van ons freefight Muaythai gala op zaterdag 3 december in Den Haag (statenhallen). Zij zouden verantwoordelijk zijn voor de buitenlandse vechters (o.a.Thaise en Amerikaanse) en de promotie! Aangezien zij zelf een gala in Almere op 27 november wilden organiseren, leek het ons verstandig om de krachten te bundelen en er een gezamelijk succes van te maken! Wij van Stallion Events & Promotions zelf zouden zorg dragen voor de financien en als organisatie naar voren treden. Helaas konden wij onze beloften op financieel gebied niet nakomen. Hierdoor hebben wij midden november de knoop door moeten hakken en besloten het gala niet door te laten gaan met alle gevolgen van dien. De buitenlandse vechters waren reeds aanbetaald en voelden zich zwaar gedupeerd, aangezien zij een aantal mooie kansen hebben laten lopen omwille van het gala in Den Haag. Gelukkig heeft Slamm Events het e.a. kunnen oplossen om door een aantal vechters ( waaronder Buakhow) volgend jaar te laten vechten op hun eigen gala in Almere en een aantal vechters door te spelen naar bestaande gala’s. Ik betreur het hele gebeuren ten zeerste en voelde mij dan ook geroepen het e.a. middels dit schrijven nader te verklaren Stanley Witteling Stallion Events & Promotions

Mickey
30-11-2005, 17:22
Heldere uitleg Stanley,
Thx! Altijd jammer als het financieel niet rond te krijgen is.

Anonymous
30-11-2005, 17:42
Netjes om dan toch zo'n uitleg te geven. Zo hoort het!

Anonymous
30-11-2005, 19:02
wel jammer voor de promoters van almere want het is altijd top daar ik hhop dat er snel weer een gala gedaan word .

Gulo gulo
30-11-2005, 20:12
Vaak wordt er geheimzinnig gedaan, maar zo kan het ook!! Bedankt voor de uitleg en veel succes met de volgende keren!!