PDA

View Full Version : Gegard "LIGHTNING"Mousasi



Anonymous
30-11-2005, 20:05
Vanavond zal Gegard Lightning Mousasi van Jurojin Leiden naar Tokio vertrekken om daar dit weekend zijn 1e gevecht in japan te vechten.
:D
Gegard,die zichzelf in de picture heeft gevochten tegen Stefan Klever op het gala afgelopen oktober in de AHOY is een contract in het vooruitzicht gesteld als hij goed presteert.
:P
Wij wensen Gegard veel succes.

Wheelie
30-11-2005, 20:06
op welke regels vecht hij en tegen wie ?

succes in ieder geval ;)

Anonymous
30-11-2005, 20:12
Het gevecht zal op pride regels zijn tegen een 33 jarige japanner.
Ze hebben ook een website www.deep2001.com moet je wel goed japans kunnen lezen :wink:
Dit gevecht is overigens ook geregeld door pride.

Ronald
30-11-2005, 20:15
op welke regels vecht hij en tegen wie ?

succes in ieder geval ;)
Wheelie = correct. Daar ben ik ook benieuwd naar. En bijna logisch daarop volgend... voor welke organisatie?

ICON
30-11-2005, 22:11
deep is n grote organisatie..!

succes!!

remco pardoel
30-11-2005, 22:20
Gerard Succes!
Ik denk dat je een meer dan goede kans maakt!

Remco

Marco (scheids)
01-12-2005, 09:03
Succes Gegard !!!!

dokter flinstone
01-12-2005, 09:44
Succes gegard.

Anonymous
01-12-2005, 11:13
heeyy gegard nick en ik (jefffrey) wensen je heel veel succes in japan we weten dat je gaat winnen en neem zijn tanden voor me mee he :wink:
hahaha sterkte gegard

Anonymous
01-12-2005, 11:57
Gerard succes pikkie, ik spreek je wel als je terug bent.

BTW binnenkort gaat Gerad naar Rusland toe om met Fedor te gaan trainen.

Anonymous
01-12-2005, 13:56
Posted: Thu Dec 01, 2005 1:06 pm Post subject: Gegard Mousasi vecht 2 dec in Japan

--------------------------------------------------------------------------------
bron fighttalk

Gisterennavond 30 november was het dan zo ver.Gegard Mousasi en zijn grondwerk leraar Tayari Alberga a.k.a TJ vertrokken naar Tokyo waar de Leidse knokker, die door de Japanners steevast “Musashi�genoemd wordt, het op zal nemen tegen Tsuyoshi Kurihara van Team Roken in de “DEEP�show van Dreamstage Entertainment (DSE).
Dreamstage is ook de kracht achter Pride en Bushido dus kan er gerust gesteld worden dat dit een gouden kans op internationale doorbraak voor “Musashi� is.
Het enige wat we doorkregen van Kurihara is dat hoewel er maar een paar wedstrijden van hem op Sherdog staan, het een geroutineerde vechter van 32 jaar is.
De japanner kan zijn borst nat maken want de wedstrijdstaat van Gegard op het moment liegt er in elk geval niet om.

Amsterdam, 270403, Mixfight, w.tko r1 vs Daniel Spek
Rhoon, 140603. Muaythai, w. tko r1 vs Surinder Bhagola
Badhoevedorp, 121003, Mixfight, w.rsc (strikes) r1 vs Xander Nel
Zaandam, 011203, Freefight, draw vs Gilson Ferreira
Alkmaar, 250104, Muaythai, w. pts vs Arno Hilchmann
Helsinki, 110904, Mixfight, w. sub choke r2 vs Nikko Puhakka
Emmen, 161004, Muaythai, wko liverpunch r1 0:35 vs Enrico Grootenhuis
Helsinki Mixfight Peteri Markevicius Lost armbar 3.45 2th R
Landsmeer, 19 dec 2004, Mixfight, w.tko r1 3:18 vs Rody Troost
St. Petersburg Mixfight vs Erik Aganov from Kislovodsk city. Win on submission
Amsterdam 24 april 2005 Chico Martinez W submission 2.45 1th R Choke
Rotterdam 9 oktober 2005 Mixfight vs Stefan Klever W TKO stoten 3.45 1e ronde

Mousasi is momenteel in trek bij de promotors, want na de Japanner staat op 17 december een van de gebroeders Fyeet in Maastricht tegen hem in de ring

Bert Kops
01-12-2005, 14:12
Laat hem maar een keer tegen Jordan knokken dan!

Anonymous
01-12-2005, 14:22
Dit is een wedstrijd wat ik ook zelf zou willen zien. Ik denk dat je dan toch Ino zou moeten benaderen. Ik denk persoonlijk niet dat Ino het niet zou willen!!

Ronald
01-12-2005, 14:33
Laat hem maar een keer tegen Jordan knokken dan!
Zou niet verkeerd zijn.

Anonymous
01-12-2005, 17:39
Laat hem maar een keer tegen Jordan knokken dan!

Jordan is zo duur!!!

Anonymous
01-12-2005, 19:22
Je moet eens weten wat je voor Gerard nu moet neerleggen!!

Justinian
01-12-2005, 23:40
Laat hem maar een keer tegen Jordan knokken dan!
Lijkt me een leuke partij. Beide zijn in mijn ogen goeie vechters!

Mickey
02-12-2005, 10:29
Laat hem maar een keer tegen Jordan knokken dan!
Lijkt me een leuke partij. Beide zijn in mijn ogen goeie vechters!

Beide monsters! Lijkt me een goede match up!

remco pardoel
02-12-2005, 14:17
als we een leuke sponsor kunnen vinden met zijn allen
Klinkt t als Jordan vs Mushashi als hoofd partij in febr in Heesch tijdens heat gala???

Anonymous
02-12-2005, 15:26
Remco dan ben ik er zeker bij. Ik heb je al een tijdje niet gezien dus het lijkt mij echt toppie, kan ik je weer een keer zien.

Wheelie
02-12-2005, 15:41
Gegard heeft vandaag binnen 30 sec. gewonnen op KO
hij zal nu wel aanbiedingen krijgen in Japan

Anonymous
02-12-2005, 15:55
Nice, dat hadden we zo'n beetje ook verwacht..... Super Gerard ga zo door pikkie.

Als het goed is krijgt die nu een contract dacht ik!!

Bert Kops
03-12-2005, 04:23
als we een leuke sponsor kunnen vinden met zijn allen
Klinkt t als Jordan vs Mushashi als hoofd partij in febr in Heesch tijdens heat gala???

Is goed!

Bert Kops
03-12-2005, 04:24
rr

Anonymous
03-12-2005, 07:48
Hij is staande veel beter dan jordan hij
sloopt hem

Anonymous
03-12-2005, 13:06
Gegard heeft vandaag binnen 30 sec. gewonnen op KO
hij zal nu wel aanbiedingen krijgen in Japan

Volgens mij heeft ie verloren hoor!

EFFE BIJ DE LES BLIJVEN BERT!!!

Bert Kops
03-12-2005, 13:19
Gegard heeft vandaag binnen 30 sec. gewonnen op KO
hij zal nu wel aanbiedingen krijgen in Japan

Volgens mij heeft ie verloren hoor!

EFFE BIJ DE LES BLIJVEN BERT!!!

Wat staat hier dan?

8. Middleweight -185 lbs
Gegard Mousasi, Jurojin - Holland vs Petras Markevicius, Lithuania
Winner: Markevicius by Submission (armbar) 2nd round at time 1.49

Bert Kops
03-12-2005, 13:24
Ik zie het al, iemand had een oude topic over Finland opgehaald (Gewik waarschijnlijk) ...mijn fout sorry!

Feli gegard!

Mickey
03-12-2005, 14:11
Hahah! Bert word ook een dagje ouder, jongens.. :P

Anonymous
04-12-2005, 07:18
jongens ik heb helemaal niets geschereven hoor dit is eerste wat ik nu schrijf en ik heb geen idee waarover dit gaat.....
mijn bro heeft in japan gewonen en dat is alles voor de rest heb ik niets in deze forum geplaatst of geschreven .....

Anonymous
04-12-2005, 14:50
Echt niet! Jordan all the wei

Mephisto
05-12-2005, 13:52
Wordt een leuke poule als je Nathan erbij zet.
Die heeft in deze gewichtsklasse ondertussen toch wel laten zien in ieder geval in Europa tot de besten te horen.
Met alle respect snap ik niet dat Mousasi met zijn startlijst al in Japan vecht.

Maar evengoed gefeliciteerd, Deep is een mooie organisatie waar veel toppers zijn begonnen.

Anonymous
05-12-2005, 17:38
Wordt een leuke poule als je Nathan erbij zet.
Die heeft in deze gewichtsklasse ondertussen toch wel laten zien in ieder geval in Europa tot de besten te horen.
Met alle respect snap ik niet dat Mousasi met zijn startlijst al in Japan vecht.

Maar evengoed gefeliciteerd, Deep is een mooie organisatie waar veel toppers zijn begonnen.

Waarschijnlijk omdat ie een goed management heeft!

Ronald
05-12-2005, 21:45
Met alle respect snap ik niet dat Mousasi met zijn startlijst al in Japan vecht.
Da's denk ik het resultaat van aansprekende resultaten en connecties. Hij traint bij Jurojin en dat is IMA. De IMA heeft goede contacten met Bushido Europe, dus dan is de link volgens mij al snel gelegd. Daarnaast heeft ie ook gewoon een goeie record.

Mephisto
06-12-2005, 08:59
Zoals ik al zei: Met alle respect.

Ik vindt de tegenstanders op zijn lijst niet echt aansprekend. Maar dat neemt niet weg dat de resultaten staan en het vast en zeker een talentvolle vechter is. Ik zie er dan ook naar uit om hem een keer in levende lijve te zien knokken.

Wat betreft zijn management, zonder goeie kruiwagen kom je nergens. Ik vindt het jammer als je goede, talentvolle vechters ziet die schijnbaar niet aan de bak komen terwijl een stuk minder talentvolle (die er zeker niet minder hard voor werken!) vechters op grote gala's staan.

dokter flinstone
06-12-2005, 09:19
Jaloezie????
Misschien is het wel een kruiwagen (wat ik me niet kan voorstellen) maar wat let men om de kruiwagen op te zoeken.
Als het al een kruiwagen is dan moet je daan gebruik van maken en die kruiwagen zoeken. Zonder connecties kom je nergens.

Marco (scheids)
06-12-2005, 10:16
Ik vindt de tegenstanders op zijn lijst niet echt aansprekend. Maar dat neemt niet weg dat de resultaten staan en het vast en zeker een talentvolle vechter is. Ik zie er dan ook naar uit om hem een keer in levende lijve te zien knokken.

Wat betreft zijn management, zonder goeie kruiwagen kom je nergens. Ik vindt het jammer als je goede, talentvolle vechters ziet die schijnbaar niet aan de bak komen terwijl een stuk minder talentvolle (die er zeker niet minder hard voor werken!) vechters op grote gala's staan.

Stefan Klever zo snel verslaan noem jij geen aansprekende naam op zijn lijstje?? is wel de Nederlandse RINGS kampioen hoor !!

Gegard is 19 jaar geloof ik ... als je dan al op dit niveau zit, waarom dan geen partij in Japan ??

Mephisto
06-12-2005, 13:42
ok,ok volgende keer post ik wel als guest :lol:

iedereen zijn mening Marco :wink: , ik gun het die jongen van harte hoor, hij moet er net zo hard voor werken als ieder ander.

Zoals ik al eerder zei; ik zie hem vast nog wel een keer vechten, life of op video, pas dan kan ik hem beoordelen als vechter, dat lukt niet vanaf een startlijst. Pas 19 jaar vindt ik erg knap, hij heeft een goede basis voor een mooie carriere.

Marco (scheids)
06-12-2005, 14:37
ok,ok volgende keer post ik wel als guest :lol:

iedereen zijn mening Marco :wink: , ik gun het die jongen van harte hoor, hij moet er net zo hard voor werken als ieder ander.

Zoals ik al eerder zei; ik zie hem vast nog wel een keer vechten, life of op video, pas dan kan ik hem beoordelen als vechter, dat lukt niet vanaf een startlijst. Pas 19 jaar vindt ik erg knap, hij heeft een goede basis voor een mooie carriere.

Nee joh niet als guest posten !!! je mag (lees moet) je eigen mening kunnen geven ... alleen je krijgt er wel een ander zn mening voor terug ... hahaha :lol:

Anonymous
06-12-2005, 17:36
ok,ok volgende keer post ik wel als guest :lol:

iedereen zijn mening Marco :wink: , ik gun het die jongen van harte hoor, hij moet er net zo hard voor werken als ieder ander.

Zoals ik al eerder zei; ik zie hem vast nog wel een keer vechten, life of op video, pas dan kan ik hem beoordelen als vechter, dat lukt niet vanaf een startlijst. Pas 19 jaar vindt ik erg knap, hij heeft een goede basis voor een mooie carriere.

hij vecht 17 december bij 2h2h in maastricht!

Mephisto
06-12-2005, 17:37
... alleen je krijgt er wel een ander zn mening voor terug ... hahaha :lol:

daar reken ik op Marco, dat is voor mij de grootste lol van het forum :wink:

Groeten van de Zeeuwse Babbelaar :lol:

Mephisto
06-12-2005, 17:39
hij vecht 17 december bij 2h2h in maastricht!

Mijn maatje Dave moet ook vechten dan en daar wil ik graag bij zijn, maar ik ben ook gevraagd te werken die avond. Decisions decisions...

@Flintstone, las het pas later dus dan maar nu, er is zeker geen sprake van jaloezie, is gewoon een observatie van mijn kant.
Je kunt in je leven een heleboel afdwingen maar je zult daarnaast altijd afhankelijk zijn van mensen die je iets "gunnen", met andere woorden je moet de juiste mensen kennen. Ik vindt het persoonlijk jammer dat ik een aantal vechters ken die niet zouden misstaan op de grote gala's maar daar niet aan de bak komen omdat ze simpelweg niet de connecties hebben die anderen wel hebben. Ik denk dat ik dat mag zeggen en dat ik daarmee geen afbreuk doe aan de prestaties van de vechters die er wél staan.

Anonymous
08-12-2005, 11:59
hij vecht 17 december bij 2h2h in maastricht!

Mijn maatje Dave moet ook vechten dan en daar wil ik graag bij zijn, maar ik ben ook gevraagd te werken die avond. Decisions decisions...

@Flintstone, las het pas later dus dan maar nu, er is zeker geen sprake van jaloezie, is gewoon een observatie van mijn kant.
Je kunt in je leven een heleboel afdwingen maar je zult daarnaast altijd afhankelijk zijn van mensen die je iets "gunnen", met andere woorden je moet de juiste mensen kennen. Ik vindt het persoonlijk jammer dat ik een aantal vechters ken die niet zouden misstaan op de grote gala's maar daar niet aan de bak komen omdat ze simpelweg niet de connecties hebben die anderen wel hebben. Ik denk dat ik dat mag zeggen en dat ik daarmee geen afbreuk doe aan de prestaties van de vechters die er wél staan.

Welke Dave bedoel je ??

Deuce
08-12-2005, 12:09
Moussi eet het meerendeel op man in zijn gewicht in nederland...

Anonymous
08-12-2005, 12:12
Ik vind Jordan niet zo egt een goede free fighter, Ik vond die party in Arena Jordan Vs Jorge vind ik egt ontrecht ,want jorge had veel meer gescord en jorge had voor nix 8 tellen dat was egt voor nix Ik vind pislik veel meer beter als Jordan Ik weet een ding zeker als dit jaar pislik VS Jordan ,Pislik slaat hem in eerste rond zware KO!!

Bert Kops
08-12-2005, 17:05
Ik vind Jordan niet zo egt een goede free fighter, Ik vond die party in Arena Jordan Vs Jorge vind ik egt ontrecht ,want jorge had veel meer gescord en jorge had voor nix 8 tellen dat was egt voor nix Ik vind pislik veel meer beter als Jordan Ik weet een ding zeker als dit jaar pislik VS Jordan ,Pislik slaat hem in eerste rond zware KO!!

Hahahha...Egt waar?

Marco (scheids)
08-12-2005, 18:01
Ik vind Jordan niet zo egt een goede free fighter, Ik vond die party in Arena Jordan Vs Jorge vind ik egt ontrecht ,want jorge had veel meer gescord en jorge had voor nix 8 tellen dat was egt voor nix Ik vind pislik veel meer beter als Jordan Ik weet een ding zeker als dit jaar pislik VS Jordan ,Pislik slaat hem in eerste rond zware KO!!

Dank je voor jouw info .... ga je nu weer naar school??

Leuk toenooitje trouwens:
Jordan Radev
Gergard Mousasi
Pislik Yakut
Firgil de Windt
Marc Duncan
Rafles la Rose
Nathan Schouteren
Matthieu Lawalata
Romano de los Reyes

Bert Kops
08-12-2005, 18:22
Firgil en Marc zijn wat lichter volgens mij en
Gegard is momenteel 93kg. heb ik begrepen...

Siyar mag zeker niet ontbreken in dit lijstje!

Wheelie
08-12-2005, 18:25
hij vecht 17 december bij 2h2h in maastricht!

Mijn maatje Dave moet ook vechten dan en daar wil ik graag bij zijn, maar ik ben ook gevraagd te werken die avond. Decisions decisions...

@Flintstone, las het pas later dus dan maar nu, er is zeker geen sprake van jaloezie, is gewoon een observatie van mijn kant.
Je kunt in je leven een heleboel afdwingen maar je zult daarnaast altijd afhankelijk zijn van mensen die je iets "gunnen", met andere woorden je moet de juiste mensen kennen. Ik vindt het persoonlijk jammer dat ik een aantal vechters ken die niet zouden misstaan op de grote gala's maar daar niet aan de bak komen omdat ze simpelweg niet de connecties hebben die anderen wel hebben. Ik denk dat ik dat mag zeggen en dat ik daarmee geen afbreuk doe aan de prestaties van de vechters die er wél staan.

Welke Dave bedoel je ??

dave paul

RisingSun
08-12-2005, 18:27
Leuk toenooitje trouwens:
Jordan Radev
Gergard Mousasi
Pislik Yakut
Firgil de Windt
Marc Duncan
Rafles la Rose
Nathan Schouteren
Matthieu Lawalata
Romano de los Reyes

Sooww dit zou echt vet zijn als dit plaats zou vinden!

Deuce
08-12-2005, 19:26
Jason jones hoort er ook zeker bij..

Anonymous
08-12-2005, 22:03
Brian Maulany ook!

Mephisto
09-12-2005, 13:50
phew, zijn een heleboel namen, ik denk hier en daar wat te groot gewichtsverschil maar zouden mooie poule's zijn. En vergis ik me of zie ik hier en daar namen die zeker topgala's verdienen en er niet of nauwelijks aan de bak komen.

Ik zou stellen, welke promotor zou 1 of 2 achtman poule's op zijn gala weg willen zetten met deze namen. Een poule tot 83kg en een poule tot 93 kg MMA op pro regels.

Ik zou (tja VC de Groot hè) Arno Verbraak er wel aan toe willen voegen, misschien niet de beste startlijst maar altijd garant voor spektakel, de mensen die hem gezien hebben weten wat ik bedoel. En Roemer Trompert, hoort er zeker ook bij.

ICON
09-12-2005, 13:59
en als hij wat aan kan komen oktay zeker ook.

Anonymous
09-12-2005, 17:57
[quote=Bert Kops]Laat hem maar een keer tegen Jordan knokken dan!
ik denk dat gegard dat wel wint hoor tegen jordan die gozer kan alleen maar worstelen staand pakt gegard hem en op de grond zal het mooi worden

Anonymous
09-12-2005, 18:04
Ik vindt de tegenstanders op zijn lijst niet echt aansprekend. Maar dat neemt niet weg dat de resultaten staan en het vast en zeker een talentvolle vechter is. Ik zie er dan ook naar uit om hem een keer in levende lijve te zien knokken.

Wat betreft zijn management, zonder goeie kruiwagen kom je nergens. Ik vindt het jammer als je goede, talentvolle vechters ziet die schijnbaar niet aan de bak komen terwijl een stuk minder talentvolle (die er zeker niet minder hard voor werken!) vechters op grote gala's staan.

Stefan Klever zo snel verslaan noem jij geen aansprekende naam op zijn lijstje?? is wel de Nederlandse RINGS kampioen hoor !!

Gegard is 19 jaar geloof ik ... als je dan al op dit niveau zit, waarom dan geen partij in Japan ??

gegard is 20 en ik vind ook dat stefan een aansprekende naam is en toch heeft hij hem alle kanten laten zien