PDA

View Full Version : Looks Like Arlovski Might be Going to PRIDE!!



maartenjackie
30-11-2005, 21:00
Newest Arlovski interview:

http://www.insidefighting.com/betwe...p.aspx?uid=2520

Arlovski states in the interview that he has two fights left on his UFC contract and he's currently in talks with PRIDE. PRIDE has made him a contract offer that is financially better than his current UFC contract.

migyur
30-11-2005, 21:08
Zulke dingen zeggen vechters wel vaker,volgens mij om hun onderhandelingspositie te verbeteren.

kentaro
30-11-2005, 21:56
Zal wel beter voor Arlovski zijn in Pride is de competitie in de HW klasse toch hoger met vechters als
Nog, Fedor, Crocop, Sergei, Rizzo, Barnett etc.
In de UFC heb je naast Arlovski alleen nog Frank Mir.

ICON
30-11-2005, 22:08
insidefighting lult wel meer. das net de story van t mma

shyne
30-11-2005, 23:26
ik denk niet dat arlovski naar PRIDE gaat.. hij kan net 3 engelse woorden.. daarnaast lijkt mij de UFC beter voor hem..

Ronald
30-11-2005, 23:53
ik denk niet dat arlovski naar PRIDE gaat.. hij kan net 3 engelse woorden..
So what? Als hij met 3 woorden Engels in een Engelstalig land zich goed kan redden moet het in Japan ook vast wel lukken (daar spreken ze Japans :lol: ).


daarnaast lijkt mij de UFC beter voor hem..
Waarom??

The Bulldog
01-12-2005, 00:12
Denk ook dat ie beter tot zijn recht komt in de UFC..

Met rossen terwijl ik Pride technisch hoger nivo vind...
Toch zou ik hem wel willen zien tegen de pride namen...

Ossie
01-12-2005, 00:33
Lijkt me echt wel super om Arlovski te zien in Pride.
En ik geloof het wel dat Pride hem een financieel beter contract biedt dan UFC.

Jay Hoov
01-12-2005, 10:44
Ik denk dat Arlovski zeker op het niveau van Pride zit.Tot nu toe heeft ie iedereen in no time gewonnen bij de UFC.Frank Mir gaat ie ook pakken, en dan...????Hetzelfde als Fedor bij Pride, niemand kan winnen van hem.
Dus voor Arlovski is het beter om verder te gaan, meer te verdienen, en betere vechters te vechten!!
Al denk ik persoonlijk niet dat Ufc hem laat gaan :?

smike
01-12-2005, 15:53
jay hoov=correct

ook leuk voor pride, misschien weer wat meer spanning in de HW divisie :)

Judas
01-12-2005, 19:34
Ik denk dat Arlovski zeker op het niveau van Pride zit.Tot nu toe heeft ie iedereen in no time gewonnen bij de UFC.Frank Mir gaat ie ook pakken, en dan...????Hetzelfde als Fedor bij Pride, niemand kan winnen van hem.
Dus voor Arlovski is het beter om verder te gaan, meer te verdienen, en betere vechters te vechten!!
Al denk ik persoonlijk niet dat Ufc hem laat gaan :?

Ja maar wat is precies het niveau van Pride? Het meest interessant is natuurlijk iemand die mee zou kunnen draaien in de top3 van Pride(vind ik dan). Hij zal zeker flink wat vechters kunnen verslaan, maar denk toch dat hij redelijk kansloos is tegen top3 en ook weinig kans heeft tegen sommigen eronder(bijv. Kharitonov, Alexander E.)

redjuh
01-12-2005, 20:20
de ufc zou gek zijn als ze hem niet een vergelijkbaar contract aanbieden als pride. ze hebben geen goede hw's meer zowat..... ja rashad hehehehe

Wheelie
01-12-2005, 21:02
Al denk ik persoonlijk niet dat Ufc hem laat gaan :?

als zijn contract afloopt en hij wil naar Pride dan heeft UFC pech :wink:

Ossie
01-12-2005, 21:16
Denk ook zeker niet dat Arlovski kansloos is tegen de 'semi-toppers'uit Pride.

Denk zelfs dat ie op een gegeven moment zeg maar goed genoeg is om tegen de top 3 te staan.

Jay Hoov
02-12-2005, 16:50
Ik denk dat Arlovski zeker op het niveau van Pride zit.Tot nu toe heeft ie iedereen in no time gewonnen bij de UFC.Frank Mir gaat ie ook pakken, en dan...????Hetzelfde als Fedor bij Pride, niemand kan winnen van hem.
Dus voor Arlovski is het beter om verder te gaan, meer te verdienen, en betere vechters te vechten!!
Al denk ik persoonlijk niet dat Ufc hem laat gaan :?

Ja maar wat is precies het niveau van Pride? Het meest interessant is natuurlijk iemand die mee zou kunnen draaien in de top3 van Pride(vind ik dan). Hij zal zeker flink wat vechters kunnen verslaan, maar denk toch dat hij redelijk kansloos is tegen top3 en ook weinig kans heeft tegen sommigen eronder(bijv. Kharitonov, Alexander E.)

Ik denk dat je Arlovski onderschat, maar ja, ieder z''n mening.
Time will tell.....Hoop ik :D