PDA

View Full Version : Chajmaa daagt persoonlijk Germaine de Randamie uit



Anonymous
01-12-2005, 21:38
Chajmaa daagt persoonlijk Germaine de Randamie uit

Na de bekend making dat het erg moeilijk is een tegenstander voor Germaine te vinden, is de promotor(mesut) en manager van Germaine, Mike Polanen gebeldt door het managment van Chajmaa. In dit telefoon gesprek heeft Chajmaa te kennen gegeven dat zij Germaine persoonlijk uitdaagt voor de wereld titel wfca

Germaine en haar managment hebben de uitdaaging van Chajmaa aan genomen!!!



vriendelijke groeten Teamgermaine

Anonymous
01-12-2005, 22:43
Wordt een mooie pot ,Chaaijma gaat nog voor een verrasing zorgen.

Anonymous
02-12-2005, 00:29
Beste mensen voor alle duidelijkheid, na dat tricia afgezegd heeft zijn we gaan zoeken voor germaine voor een goede tegenstander dit is niet gelukt omdat heel wat dames dit niet aandurften jammer.
We waren einde raad ware niet dat ikzelf op het idee kwam om chaaijma te vragen omdat ik in haar de potentie zie dat ze wel een waardig tegenstander is. antwoord van het kamp chaaijma was positiv.
Later heb ik dit bevestigd bij het team germaine die op hun beurt veel twijfels hadden of dit niet een mismatch was.
Dus mensen ik zeg julie dit chaaijma heeft niet germaine uitgedaagd maar heeft te kennen gegeven dat het een eer is om tegen germaine te vechten en er alles aan gaat doen om germaine het moeilijk te maken.
dus uitgedaagd of niet zij durft het op te nemen tegen iron lady en dat zegt genoeg.
Mensen alstublieft kraak chaaijma niet af als julie wat te vertellen hebben of uitleg willen bel dan 0655793713.
grten mesut

gieloe
02-12-2005, 01:57
If the price is right zullen we maar zeggen!!

Mighty Me
02-12-2005, 10:52
die heeft wel lef

Ronald
02-12-2005, 11:01
Waar en wanneer gaat de partij plaatsvinden?

Anonymous
02-12-2005, 12:35
17 dec te arnhem op het gala fighting fist

The Bulldog
02-12-2005, 13:48
MEsut...waarom zouden mensen de vechtster af willen kraken????

De Match komt van jullie af dus mocht er commentaar zijn dan is dat onredelijk als het richting Chaaijma zou gaan..
Chaaijma is zo te zien een knokster in hart en nieren en pakt de kans om te knokken voor de titel aan .
Ze heeft niks te verliezen...

Feit is dat jullie een tegenstandster zochten voor the Iron Lady en Chaaijma daar voor hebben getekend.


REspect voor Chaaijma en ik wens de dames een mooie pot toe...

smike
03-12-2005, 00:02
ja alle respect voor chaajima (hoe schrijf je het nou precies?) en ik vind het alleen maar laf van de andere dames om niet tegen haar te vechten...