PDA

View Full Version : En zo doen ze dat in Hengelo..



Mickey
02-12-2005, 09:32
Een Hengelose automobilist heeft gisteren een bizar ongeluk veroorzaakt. De man sloeg met zijn wagen over de kop, maar reed vervolgens gewoon verder.

De politie in Twente stond voor een raadsel, nadat een getuige melding had gemaakt van het ongeluk. In zijn binnenspiegel had hij gezien hoe een auto meerdere malen over de kop sloeg. Toen de politie poolshoogte kwam nemen op de plek des onheils, was er echter geen spoor van het ongeval te bekennen.

Enige tijd later belde de betreffende automobilist zelf op naar de politie om het mysterie op te lossen. De man bleek gewoon op zijn wielen terecht te zijn gekomen en omdat hij niet gewond was, besloot hij verder naar huis te rijden.

Bikkels! :twisted:

Anonymous
02-12-2005, 09:34
Justi?!? :lol:

chief108
02-12-2005, 09:56
Cool!!!!

zo je dat!!!!

Chief108

Dennuz
02-12-2005, 10:09
Zulke bikkels vind je alleen in het oosten :D

Johan H
02-12-2005, 11:28
hahaha,zou je maar overkomen!hihihi

Boem Boem
02-12-2005, 17:10
Justi?!? :lol:

@ King: nee was ik...zat met mijn navi te klooien en toen.....strakke actie he.... :D

Osu

Chris

Paganstars
02-12-2005, 17:11
LMFAO filmpje?

Justinian
02-12-2005, 18:52
Justi?!? :lol:
Ach ja, ik kon moeilijk midden op de weg blijven staan ;)

Highline
02-12-2005, 22:09
haha grappig verhaal

MissGG
03-12-2005, 23:33
Sjeee Justi was jij het?? Euhm..euhm... ik kan morgen niet mee rijden hoor ik euhm... Ik loop wel

:P

Dennuz
04-12-2005, 10:22
Sjeee Justi was jij het?? Euhm..euhm... ik kan morgen niet mee rijden hoor ik euhm... Ik loop wel

:P

haha, ik loop wel mee.. vertrouw het ook niet zo..

Justinian
04-12-2005, 16:06
Sjeee Justi was jij het?? Euhm..euhm... ik kan morgen niet mee rijden hoor ik euhm... Ik loop wel

:P
Viel wel mee toch ;)

Dennuz
04-12-2005, 16:26
Sjeee Justi was jij het?? Euhm..euhm... ik kan morgen niet mee rijden hoor ik euhm... Ik loop wel

:P
Viel wel mee toch ;)

Je rijdt een stuk beter als Loco :wink:

LOCO
04-12-2005, 23:57
Alleen omdat ik hem een paar keer in de achteruit zette voor het stoplicht, bijna de busbaan nam ipv de weg, mijn gevaarlichten aandeed omdat Roy groot licht op mij zette, en er achter kwam dat je niet met je knieen scherpe bochten kan nemen? (oh ja, en die middelvinger die ik naar jou uitstak bij het stoplicht hielp natuurlijk ook,... :D )

Dennuz
05-12-2005, 09:43
Alleen omdat ik hem een paar keer in de achteruit zette voor het stoplicht, bijna de busbaan nam ipv de weg, mijn gevaarlichten aandeed omdat Roy groot licht op mij zette, en er achter kwam dat je niet met je knieen scherpe bochten kan nemen? (oh ja, en die middelvinger die ik naar jou uitstak bij het stoplicht hielp natuurlijk ook,... :D )

Had je ook gezien dat er politie stond aan de linkerkant van het stoplicht toen jij bijna die busbaan opknalde???

Tsuki
05-12-2005, 10:39
Sjeee Justi was jij het?? Euhm..euhm... ik kan morgen niet mee rijden hoor ik euhm... Ik loop wel

:P

@ missgg , zit die banaan niet verkeerd of ligt dat aan mij ?

MissGG
05-12-2005, 18:06
Sjeee Justi was jij het?? Euhm..euhm... ik kan morgen niet mee rijden hoor ik euhm... Ik loop wel

:P

@ missgg , zit die banaan niet verkeerd of ligt dat aan mij ?


Neee Tsuki..deze is WEL om op te eten... :wink:

LOCO
05-12-2005, 21:13
Alleen omdat ik hem een paar keer in de achteruit zette voor het stoplicht, bijna de busbaan nam ipv de weg, mijn gevaarlichten aandeed omdat Roy groot licht op mij zette, en er achter kwam dat je niet met je knieen scherpe bochten kan nemen? (oh ja, en die middelvinger die ik naar jou uitstak bij het stoplicht hielp natuurlijk ook,... :D )

Had je ook gezien dat er politie stond aan de linkerkant van het stoplicht toen jij bijna die busbaan opknalde???

ja hoor, die had ik al gezien, wees hem nog aan aan jullie toen ze nog rechts van ons stonden in Glanerbrug hahahaha