PDA

View Full Version : Levenslang voor Eminem-imitator



cactusdre
05-12-2005, 15:59
Levenslang voor Eminem-imitator
LONDEN - Een Britse man die geobsedeerd is door de Amerikaanse rapper Eminem is maandag tot levenslang veroordeeld wegens moord. De 21-jarige Christopher Duncan kleedde zich als zijn idool en had dezelfde tattoos. Nu gaat hij de cel in omdat hij een vrouw heeft vermoord.


Na een afspraakje in een Londense karaokebar, waar Duncan op agressieve wijze de toch al vaak controversiƫle nummers van Eminem had gezongen, sloeg hij de 26-jarige vrouw met een metalen knuppel tegen het hoofd en stopte het nog levende slachtoffer in een koffer waarin ze uiteindelijk overleed.

Rechter David Paget stelde dat de moordenaar er sadistische seksuele fantasieƫn op nahoudt en aan grootheidswaan lijdt. Hij noemde Duncan zo gevaarlijk voor vrouwen dat het beter is om hem nooit vrij te laten. De man heeft de moord toegegeven.


"Will the real slim shady please stand up?" Wat een psycho!! :shock:

Johan H
05-12-2005, 17:43
hahaha wat een wous.....

Mickey
05-12-2005, 17:48
Tering! Geef die maar een spuitje ofzo

n00bstar*
05-12-2005, 17:49
hiphop moet dan ook verboden worden...net als geweldadige games en films....je ziet wat ervan komt

cactusdre
06-12-2005, 08:18
hiphop moet dan ook verboden worden...net als geweldadige games en films....je ziet wat ervan komt

Misschien moeten ze Feyenoord dan ook maar verbieden. :twisted:

Jay Hoov
06-12-2005, 09:51
hiphop moet dan ook verboden worden...net als geweldadige games en films....je ziet wat ervan komt

Misschien moeten ze Feyenoord dan ook maar verbieden. :twisted:

Lekker Dreetje :D

cactusdre
06-12-2005, 10:55
hiphop moet dan ook verboden worden...net als geweldadige games en films....je ziet wat ervan komt

Misschien moeten ze Feyenoord dan ook maar verbieden. :twisted:

Lekker Dreetje :D

LOL. I smell a cockroach!!!!

n00bstar*
06-12-2005, 10:58
hiphop moet dan ook verboden worden...net als geweldadige games en films....je ziet wat ervan komt

Misschien moeten ze Feyenoord dan ook maar verbieden. :twisted:

Waarom zou je een vredelievend samenzijn van Rotterdamse kameraden, die niets anders doen dan hun helden aanmoedigen willen verbieden...ik heb het nu over iets verwerpelijks als hiphop.

cactusdre
06-12-2005, 11:40
hiphop moet dan ook verboden worden...net als geweldadige games en films....je ziet wat ervan komt

Misschien moeten ze Feyenoord dan ook maar verbieden. :twisted:

Waarom zou je een vredelievend samenzijn van Rotterdamse kameraden, die niets anders doen dan hun helden aanmoedigen willen verbieden...ik heb het nu over iets verwerpelijks als hiphop.

:lol: :lol: :lol: :lol: Niet de reaktie die ik verwachte. Respect Noobstar dat je je niet op de kast laat jagen. :wink:

n00bstar*
06-12-2005, 11:51
Dank je, maar de kast is hoog en ik ben liever lui dan moe ;)

Jay Hoov
06-12-2005, 12:26
Noobstar heb humor :D