PDA

View Full Version : home coming fight te utrecht



Anonymous
05-12-2005, 21:11
wie willen jullie zien vechten tegen Germaine IRON LADY de Randamie?????


16 april 2006 zal er een gala georganiseerd worden in de galgewaard (fc utrecht stadion) te utrecht.

Dit gala zal in het teken staan van de home coming fight...met Germaine de Randamie

Germaine heeft nog nooit in dr eigen stad kunnen vechten omdat meerdere malen haar partij in deze stad werd afgezegdt.....maar nu gaat het dan toch eindelijk gebeuren!!

dus wie willen jullie tegenover germaine zien??


vriendelijke sportgroeten Teamgermaine

Fr3ddy
05-12-2005, 22:53
Kraus

payap
05-12-2005, 23:45
Er is maar 1 vrouw in de wereld die Germaine kan stoppen denk ik !


Lucia Rijker !


Maar ja dat is als Sinterklaas een ferrari vragen helaas. :(

Anonymous
06-12-2005, 09:24
Er is maar 1 vrouw in de wereld die Germaine kan stoppen denk ik !


Lucia Rijker !


Maar ja dat is als Sinterklaas een ferrari vragen helaas. :(
he payap heb jij toevallig die partij van lebanner tegen nok davy ?

Anonymous
06-12-2005, 10:34
AMINA

Anonymous
06-12-2005, 12:06
yep heb ik !

guest = ????


dan upload ik hem nog een keer

Anonymous
06-12-2005, 15:26
ok bedankt wanneer zet je hem op de site ?
yep heb ik !

guest = ????


dan upload ik hem nog een keer

Ronald
06-12-2005, 18:26
Is Germaine van hetzelfde gewicht als Esmee Steinvoort (+ 70 kg.)? Zou anders misschien wel een optie zijn.

Verder heb ik Esmee een keer tegen Nives Radic zien vechten uit Kroatiƫ. Radic vond ik ook een goede vechter en was top om naar te kijken. Zou eventueel ook een optie zijn misschien.

Maar hoe zwaar is Germaine?

someone
06-12-2005, 19:11
Esmee vecht niet

Anonymous
06-12-2005, 19:36
Esmee vecht niet

tegen jou dan?
jij zou toch weer de ring in stappen, de kans om je titel trug te winnen

Anonymous
06-12-2005, 22:42
Jorina Baars

someone
07-12-2005, 07:44
Ik ga ook nog niet, en ik ga mn eerste fight na 4 jaar niet tegen Germaine vechten, maar als ik er weer ben komt die match vast wel.

Anonymous
07-12-2005, 16:36
germaine vecht op -61 dus esmee en marjolein zij zekers te zwaar misschien als ze nou net zo hard trainen als germaine dat ze dan ook ooit een keer dat gewicht gaan halen!!


jojo is net a -klasse en draait het niveau en tempo zeker nog niet van germaine maar ze kan het proberen natuurlijk...

ik denk zelf ook dat we meer moeten gaan zoeken in de richting van lucia rijker

germaine is gewoon weg niet te stoppen ze is in bloed vorm als je ziet hoe ze traind en hoe hard om dat te bereiken wat ze wilt deze mentaliteit zouden meer vrouwen en mannen moeten hebben

Anonymous
07-12-2005, 20:45
Zo goed is die jojo ook weer niet hoor, jullie doen net ofdat ze nog nooit verslagen is ofzo

smike
08-12-2005, 01:58
ik denk niet dat het uitmaakt als de tegenstandster iets te zwaar is aangezien ze geen tegenstand heeft in der eigen klasse.
en idd wat zou ik haar graag in een thaiboxpartij tegen Lucia Rijker willen zien, dan moet 1 van de 2 haar 1e loss krijgen en dan weten we echt wie de beste vechster ter wereld is.

jojo
08-12-2005, 13:04
Zo goed is die jojo ook weer niet hoor, jullie doen net ofdat ze nog nooit verslagen is ofzo

ben ik ook niet :lol:

Anonymous
09-12-2005, 12:13
Zo goed is die jojo ook weer niet hoor, jullie doen net ofdat ze nog nooit verslagen is ofzo

ben ik ook niet :lol:

je bedoelt niet goed of nog nooit verslagen???

je hebt in ieder geval 3 partijen niet op je naam kunnen zetten door onbeslist te vechten

en kwa vecht style vindt ik je ook niet bijzonder denk dat je gewoon je lengte erg mee hebt

ICON
09-12-2005, 12:55
echt typsch dat iemand dat niet onder zn eigen naam durft te posten, dat mag wel hoor, jij mag ook je mening hebben.

jojo
09-12-2005, 13:16
Zo goed is die jojo ook weer niet hoor, jullie doen net ofdat ze nog nooit verslagen is ofzo

ben ik ook niet :lol:

je bedoelt niet goed of nog nooit verslagen???

je hebt in ieder geval 3 partijen niet op je naam kunnen zetten door onbeslist te vechten

en kwa vecht style vindt ik je ook niet bijzonder denk dat je gewoon je lengte erg mee hebt

ja 3x onbeslist en dus nog onverslagen :lol: want ik zie dat niet als verlies :wink: maja maak ff een accountje en post met je naam en niet zo sneu zonder naam :?

mama
09-12-2005, 13:24
het is gewoon een dappere dodo die een account heeft maar niet onder zijn eigen naam durft te posten

Highline
09-12-2005, 14:00
het is gewoon een dappere dodo die een account heeft maar niet onder zijn eigen naam durft te posten

geef een hint, geef een hint!

mama
09-12-2005, 14:14
nee hoor
deze topic gaat niet over dappere dodo's maar over een tegenstander voor Germaine......
naja over dappere dames die tegen Germaine willen vechten
;)

ICON
09-12-2005, 15:24
nee hoor
deze topic gaat niet over dappere dodo's maar over een tegenstander voor Germaine......
naja over dappere dames die tegen Germaine willen vechten
;)

ah kijk dacht ik t niet :mrgreen: