PDA

View Full Version : 3 partijen pride nye toegevoegd



ICON
07-12-2005, 10:28
er werd al over silva-arona gesproken maar nu is t officieel.

Silva vs Arona (middle weight title match)
Fedor vs Zulu
CroCop vs Hunt

wat n vette card!!!

de hele card:

-Fedor vs Zulu
-Silva vs Arona(MW Title)
-Gomi vs Sakurai(LW Title)
-Hendo vs Busta(WW Title)
-Cro Cop vs Hunt
-Kondo vs Nakamura
-Yoshida vs Ogawa
-Kikuta vs Takimoto

ICON
07-12-2005, 10:40
ja dat denk ik ookniet:)

er worden overigens nog zo'n 3 a 4 partijen bijgevoegd.

Jay Hoov
07-12-2005, 10:44
Wat een knal gala...Ps Wel zielig voor Zulu :D

Ralph
07-12-2005, 10:48
Nou... ik weet het niet. Zulu is wel fucking HUGE. Hij gaat natuurlijk wel verliezen lijkt me zo, maar het kan nog best een aardig gevecht worden.

Jay Hoov
07-12-2005, 10:51
Nou... ik weet het niet. Zulu is wel fucking HUGE. Hij gaat natuurlijk wel verliezen lijkt me zo, maar het kan nog best een aardig gevecht worden.

We hebben het over Fedor hoor 8-)

Highline
07-12-2005, 10:54
fedor vs zulu is een mismatch. zulu houdt het echt niet lang vol denk ik :)

ICON
07-12-2005, 10:55
als ie zn broek maar aan houdt deze keer

Anonymous
07-12-2005, 11:21
crocop heeft hunt al een keer op k-1 regels verslagen. op pride regels wordt het nog makkelijker.
ik dacht trouwens dat crocop tegen ninja moest?

Marco (scheids)
07-12-2005, 11:25
Super line up !!!

ICON
07-12-2005, 11:29
crocop heeft hunt al een keer op k-1 regels verslagen. op pride regels wordt het nog makkelijker.
ik dacht trouwens dat crocop tegen ninja moest?

ninja gaat op-183 lbs vechten dus ik weet niet hoe je daar bij komt. je bedoelt denk ik nogueira?

Anonymous
07-12-2005, 12:14
crocop heeft hunt al een keer op k-1 regels verslagen. op pride regels wordt het nog makkelijker.
ik dacht trouwens dat crocop tegen ninja moest?

ninja gaat op-183 lbs vechten dus ik weet niet hoe je daar bij komt. je bedoelt denk ik nogueira?

inderdaad, hij zou toch tegen nogueira vechten?

m.g
07-12-2005, 12:16
Inderdaad weer een te dikke fightcard.

ICON
07-12-2005, 12:54
crocop heeft hunt al een keer op k-1 regels verslagen. op pride regels wordt het nog makkelijker.
ik dacht trouwens dat crocop tegen ninja moest?

ninja gaat op-183 lbs vechten dus ik weet niet hoe je daar bij komt. je bedoelt denk ik nogueira?

inderdaad, hij zou toch tegen nogueira vechten?

waren alleen maar geuchten.
ik hoop dat nogueira er ook nog bij komt tegen werdum

Virus
07-12-2005, 13:38
Voor een echte MMA-liefhebber is deze card Da Bomb!! :)

Zulu gaat het nog geen 5 minuten uithouden tegen Fedor... Die sloopt hem! :lol:

Verder zijn dit mijn voorspellingen:

-Fedor vs Zulu
-Silva vs Arona(MW Title)
-Gomi vs Sakurai(LW Title)
-Hendo vs Busta(WW Title)
-Cro Cop vs Hunt
-Kondo vs Nakamura
-Yoshida vs Ogawa
-Kikuta vs Takimoto

Jochem
07-12-2005, 13:49
-Fedor vs Zulu
-Silva vs Arona(MW Title)
-Gomi vs Sakurai(LW Title)
-Hendo vs Busta(WW Title)
-Cro Cop vs Hunt
-Kondo vs Nakamura
-Yoshida vs Ogawa
-Kikuta vs Takimoto

Mesut
07-12-2005, 14:02
Echt een super gala. Ik hoop dat Silva Arona gaat slopen.
Hoop dat dit nog wordt aangevuld met Ninja-Filho en dat Shogun ook vecht

ICON
07-12-2005, 14:12
-Fedor vs Zulu
-Silva vs Arona(MW Title)
-Gomi vs Sakurai(LW Title)
-Hendo vs Busta(WW Title)
-Cro Cop vs Hunt
-Kondo vs Nakamura
-Yoshida vs Ogawa
-Kikuta vs Takimoto

Anonymous
07-12-2005, 14:26
hoop dat Hunt gaat beuken.

marcelt
07-12-2005, 14:44
Wanneer is dit feest?

ICON
07-12-2005, 15:00
uhm nye.

is????
oh ja new years eve..;)

Emilio
07-12-2005, 15:21
gruwelijk


zulu was toch ongeslagen? :P einde record dus :)

Loen
07-12-2005, 15:36
Nou... ik weet het niet. Zulu is wel fucking HUGE. Hij gaat natuurlijk wel verliezen lijkt me zo, maar het kan nog best een aardig gevecht worden.

We hebben het over Fedor hoor 8-)

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Jay Hoov
07-12-2005, 15:43
Nou... ik weet het niet. Zulu is wel fucking HUGE. Hij gaat natuurlijk wel verliezen lijkt me zo, maar het kan nog best een aardig gevecht worden.

We hebben het over Fedor hoor 8-)

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Ey Loen...Rol je ogen niet voor mij hoor!!!!

Loen
07-12-2005, 15:51
Ze rollen vanwege die pipo(Ralph)...

Jay Hoov
07-12-2005, 16:10
Ze rollen vanwege die pipo(Ralph)...

Ok dan :D

mossad
07-12-2005, 16:28
Ze rollen vanwege die pipo(Ralph)...

Volgens mij zegt hij niets bijzonders hoor. Hoogstwaarschijnlijk pakt Fedor hem in, maar als die Zulu een paar keer goed raak slaat kan het zo over zijn. Geen oog-rol-materiaal volgens mij.

Ben
07-12-2005, 17:24
hoe komt het dat er geen nederlanders vechten :?:

Ronald
07-12-2005, 17:40
Ik vermoed dat ze dus niet al teveel zien in Zulu. Anders zouden ze hem wel wat rustiger gebracht hebben om hem een serieuze kans te geven. Nu wordt ie a.h.w. geofferd om Fedor toch in actie te zien. Zou trouwens een stunt zijn als Zulu won :lol:

smike
07-12-2005, 18:29
arme zulu, die overleeft de 1e minuut niet

Hoek
07-12-2005, 18:39
Woeha!

-Fedor vs Zulu
-Silva vs Arona (MW Title)
-Gomi vs Sakurai (LW Title)
-Hendo vs Busta(WW Title)
-Cro Cop vs Hunt
-Kondo vs Nakamura
-Yoshida vs Ogawa
-Kikuta vs Takimoto

dtgerald
07-12-2005, 19:00
ja dat denk ik ookniet:)

er worden overigens nog zo'n 3 a 4 partijen bijgevoegd.Alistair vs Shogun?

Virus
07-12-2005, 19:00
Ow ow ow...

Jongens... Ik heb die wedstrijd van ZULU (Pirde 30) net nog eens zitten bekijken en ik durf er heel veel geld op in te zetten dat scheids de partij binnen 30 sec staakt... Fedor slaat `m met de eerste twee klappen tegen de vlakte... :lol:

The Maniac
08-12-2005, 09:42
Inderdaad jammer dat Allistair niet op de big stage staat.

Toch nog altijd een goede line up

Mark Hunt vs Cro Cop
Gomi vs Sakurai
Wandy vs Arona

Dat mensen nog twijfelen over Fedor. Man die zulu is gewoon een grote haarloze gorilla die een beeje kan knokken. Hij zou wel goed van te pas komen als een stunt dubbel voor KING KONG :?:

Remco
08-12-2005, 12:23
Ik verwacht een Fedor - Goodridge II. Fedor is er de man niet naar de kat uit de boom te kijken en zal die boom meteen vellen.

Ralph
08-12-2005, 12:37
He pipo Loen, ik zeg alleen maar dat het wel een aardig gevecht kan worden. Zulu is best een tank (ik geloof iets van 180 kilo) en het zal best moeilijk worden om hem zomaar KO te slaan als hij zoveel massa heeft. Ik denk dat het wel even kan duren voor hij KO gaat en denk dat Fedor misschien wel eerder voor een sub zal gaan.

Tkid
08-12-2005, 20:33
Silva vs Arona (middle weight title match)

Ik ben redelijk nieuw in het mma en pride gebeuren, maar waarom vechten Silva en Arona voor een title terwijl Shogun MW Champion is??

Wheelie
08-12-2005, 21:17
Silva vs Arona (middle weight title match)

Ik ben redelijk nieuw in het mma en pride gebeuren, maar waarom vechten Silva en Arona voor een title terwijl Shogun MW Champion is??

shogun heeft de mw gp titel, silva is nog steeds de kampioen in die gewichtsklasse ;)

Tkid
08-12-2005, 21:43
Silva vs Arona (middle weight title match)

Ik ben redelijk nieuw in het mma en pride gebeuren, maar waarom vechten Silva en Arona voor een title terwijl Shogun MW Champion is??

shogun heeft de mw gp titel, silva is nog steeds de kampioen in die gewichtsklasse ;)

Oke tnx voor de info. Weet ik dat ook weer :D

Loen
09-12-2005, 07:51
Ze rollen vanwege die pipo(Ralph)...

Volgens mij zegt hij niets bijzonders hoor. Hoogstwaarschijnlijk pakt Fedor hem in, maar als die Zulu een paar keer goed raak slaat kan het zo over zijn. Geen oog-rol-materiaal volgens mij.


:roll: :roll: :roll: :roll: Ja man, je hebt gelijk...

Loen
09-12-2005, 07:53
He pipo Loen, ik zeg alleen maar dat het wel een aardig gevecht kan worden. Zulu is best een tank (ik geloof iets van 180 kilo) en het zal best moeilijk worden om hem zomaar KO te slaan als hij zoveel massa heeft. Ik denk dat het wel even kan duren voor hij KO gaat en denk dat Fedor misschien wel eerder voor een sub zal gaan.

Ja man ja.....

Kaun
09-12-2005, 08:04
Iedereen Zulu afzeiken,,beter respecteer je zijn lef om die ring met Fedor in te stappen!!

MB667
09-12-2005, 09:08
idd. Denk ook dat fedor wint, maar nu gun ik het toch wel een beetje zulu en zijn vader. hebben die ook weer eens knaken he.

Anonymous
09-12-2005, 09:47
-Fedor vs Zulu
-Silva vs Arona(MW Title)
-Gomi vs Sakurai(LW Title) *geen flauw idee*
-Hendo vs Busta(WW Title)
-Cro Cop vs Hunt
-Kondo vs Nakamura *draw*
-Yoshida vs Ogawa
-Kikuta vs Takimoto

Anonymous
09-12-2005, 09:48
ad. ik weet zeker dat zulu er zwaar fok op van terug komt! Fedor sloopt hem!

Loen
09-12-2005, 21:24
ad. ik weet zeker dat zulu er zwaar fok op van terug komt! Fedor sloopt hem!

:D
En ik denk dat Gomi op dit moment niet te stoppen is....

Jay Hoov
09-12-2005, 22:05
Iedereen Zulu afzeiken,,beter respecteer je zijn lef om die ring met Fedor in te stappen!!

Respecteren?Geef hem liever een paar hersencellen :D :D

MB667
09-12-2005, 22:20
hij is net zoals zij pa: geld moet op een of andere manier toch worden verdiend en hij probeerd het niet op een makkelijke manier te verdienen en alleen daarvoor heb ik al respect, want je hebt toch echt wel stalen ballen als je voor een beetje geld tegen fedor durft te vechten

redjuh
09-12-2005, 23:18
die dikke zulu hoef ik echt niet te zien. net zo'n schande als akebono buiten sumo.

groot en dik zijn is ook een sport aan het worden denk???

Loen
10-12-2005, 14:00
hij is net zoals zij pa: geld moet op een of andere manier toch worden verdiend en hij probeerd het niet op een makkelijke manier te verdienen en alleen daarvoor heb ik al respect, want je hebt toch echt wel stalen ballen als je voor een beetje geld tegen fedor durft te vechten

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Ja man ja.....

RNLMC
12-12-2005, 17:51
yoshida-ogawa wordt de duurste mma-fight ooit! in totaal $4 milloen !! :shock: $$$$$$

Ronald
12-12-2005, 18:39
yoshida-ogawa wordt de duurste mma-fight ooit! in totaal $4 milloen !! :shock: $$$$$$
Kunnen ze die gouden medailles toch nog flink verzilveren :P . Krijgen ze beiden 2 miljoen of is er een andere verdeling?

ICON
12-12-2005, 18:48
yoshida-ogawa wordt de duurste mma-fight ooit! in totaal $4 milloen !! :shock: $$$$$$
Kunnen ze die gouden medailles toch nog flink verzilveren :P . Krijgen ze beiden 2 miljoen of is er een andere verdeling?

gouden medialles?

ogawa heeft een zilveren olympische medialle. of bedoel je dat niet?

Ronald
12-12-2005, 19:57
gouden medialles?

ogawa heeft een zilveren olympische medialle. of bedoel je dat niet?
Zilver dan :wink:

ICON
13-12-2005, 07:19
gouden medialles?

ogawa heeft een zilveren olympische medialle. of bedoel je dat niet?
Zilver dan :wink:

ja wie kijkt erna?! :lol:

ICON
19-12-2005, 18:01
er wordt op sherdog gezet dat wrdum vs noguiera op de card komt. niet officieel dus,
en sakuraba tegen een zwaargewicht.

Ossie
19-12-2005, 18:46
Ik denk dat er een reeele kans is dat Fedor Zulu submit i.p.v. KO te rammen.
Winnen doet ie hoe dan ook.

Mark Hunt vs. Crocop wordt echt een knaller met Crocop als winnaar.

Anonymous
20-12-2005, 11:19
Ik denk dat er een reeele kans is dat Fedor Zulu submit i.p.v. KO te rammen.
Winnen doet ie hoe dan ook.

Mark Hunt vs. Crocop wordt echt een knaller met Crocop als winnaar.

Ik weet dat niet hoor, ik denk dat dit gewoon een K1 partij gaat worden en dat Hunt cro-cop eruit gaat slaan, ik kijk liever naar mirco dan naar Hunt, maar denk dat Hunt een tegenstander is die Crocop niet zal liggen

:? crocop heeft hunt al een keer verslagen op k-1 regels en dat was in de tijd dat hunt aan z'n top zat en k-1 kampioen werd. waarom zou hij crocop nu ineens niet liggen? ik denk dat crocop heeft pride-spelletje beter in de vingers heeft dan hunt.

Hoek
20-12-2005, 11:20
Ik denk dat Crocop een tegenstander is die Hunt niet zal liggen.

Ik las trouwens ook ergens (mss wel een ander topic hier) dat nog een partij Alexander vs. Nastula zou worden toegevoegd! Maar is niet officieel.

Loen
20-12-2005, 11:53
zeker de weten, Cro Cop lastigste klant... En ik weet niet of Mirco het gaat trekken... K1 is een totaal andere fightstategie..

Deuce
20-12-2005, 12:00
Stinky bill was vroeger toch een serie?

Deuce
20-12-2005, 12:04
Klopt hahaahah

Maar wij noemde een gast die altijd stonk stinky bill..schiet me nu ineens te binnen :D

Jay Hoov
20-12-2005, 20:20
Ik denk dat er een reeele kans is dat Fedor Zulu submit i.p.v. KO te rammen.
Winnen doet ie hoe dan ook.

Mark Hunt vs. Crocop wordt echt een knaller met Crocop als winnaar.

Ik weet dat niet hoor, ik denk dat dit gewoon een K1 partij gaat worden en dat Hunt cro-cop eruit gaat slaan, ik kijk liever naar mirco dan naar Hunt, maar denk dat Hunt een tegenstander is die Crocop niet zal liggen

:? crocop heeft hunt al een keer verslagen op k-1 regels en dat was in de tijd dat hunt aan z'n top zat en k-1 kampioen werd. waarom zou hij crocop nu ineens niet liggen? ik denk dat crocop heeft pride-spelletje beter in de vingers heeft dan hunt.

ik weet dat hij Hunt al een keer verslagen heeft in de K1, maar denk dat hem dat geen tweede keer gaat lukken, het spelletje wat Crocop groot maakt in Pride, is precies waar Hunt op wacht. Wat ik zei, dit denk ik gewoon, we zullen hoe dan ook moeten afwachten, maar mijn geld gaat op Hunt

Laat me het zo zeggen.......Ik HOOP dat Hunt wint :twisted:

ICON
21-12-2005, 07:33
Ik denk dat er een reeele kans is dat Fedor Zulu submit i.p.v. KO te rammen.
Winnen doet ie hoe dan ook.

Mark Hunt vs. Crocop wordt echt een knaller met Crocop als winnaar.

Ik weet dat niet hoor, ik denk dat dit gewoon een K1 partij gaat worden en dat Hunt cro-cop eruit gaat slaan, ik kijk liever naar mirco dan naar Hunt, maar denk dat Hunt een tegenstander is die Crocop niet zal liggen

:? crocop heeft hunt al een keer verslagen op k-1 regels en dat was in de tijd dat hunt aan z'n top zat en k-1 kampioen werd. waarom zou hij crocop nu ineens niet liggen? ik denk dat crocop heeft pride-spelletje beter in de vingers heeft dan hunt.

ik weet dat hij Hunt al een keer verslagen heeft in de K1, maar denk dat hem dat geen tweede keer gaat lukken, het spelletje wat Crocop groot maakt in Pride, is precies waar Hunt op wacht. Wat ik zei, dit denk ik gewoon, we zullen hoe dan ook moeten afwachten, maar mijn geld gaat op Hunt

Laat me het zo zeggen.......Ik HOOP dat Hunt wint :twisted:

hater!!!

Crocop op armbar! 8-)

ICON
21-12-2005, 10:10
en de laatste 3 partijen!!

Sakuraba vs Minowa
Aleksander vs Nastula
Giant Silva vs James Thompson

Remco
21-12-2005, 10:59
Ah, eindelijk publiekslieveling Giant Silva is terug! Ahum.

Sak tegen Minowa is leuk trouwens!

Ton
21-12-2005, 12:55
Wat doet Alistair nou nieuwjaars nacht? (wheelie?)