PDA

View Full Version : lol! Check wat ik op Google Vids vond.



Mickey
07-12-2005, 16:33
Volgens mij kennen we deze meneer!

http://video.google.com/videoplay?docid=7237785948456111328&q=mma

Vet! :shock:

Deuce
07-12-2005, 16:38
LOL @ the adres erboven...www.kanchokarels.com

Mighty Me
07-12-2005, 16:38
Hehe vet aaron k

Jafrano
07-12-2005, 16:39
http://video.google.com/videoplay?docid=-7851163544665086571&q=muay+thai

Ook grappig :lol:

aliendwurf
07-12-2005, 18:14
leuk filmpie van die paramuk.....

m.g
07-12-2005, 18:46
Aaron aaron... LOL

d0d0
07-12-2005, 20:34
http://video.google.com/videoplay?docid=-7851163544665086571&q=muay+thai

Ook grappig :lol:

ik heb dat tournooi (K1 asia was dat geloof ik die je daar in dat filmpje ziet) gezien en had gewoon medelijden met zijn tegenstanders :shock:

Paganstars
08-12-2005, 15:56
vet!

RisingSun
08-12-2005, 16:06
Weet iemand of Aaron Karels op de hogeschool van utrecht zit? Ik zag vandaag iemand in de hal van de school die echt als 2 druppels water op hem leek. Ik wilde eigenlijk ff kancho roepen maar dat is ook zo raar als hij het niet is :D

Deuce
08-12-2005, 16:11
jup dat is m

honingdas
08-12-2005, 16:59
ik ren hier nog niet zo lang rond hoor... maar wat is toch al die ophef over die Karels???? Wie is dat? Ik heb hem hier in Nederland toch nog nooit zien knokken...

Help me out here...
:?

lunatic
08-12-2005, 17:35
Weet iemand of Aaron Karels op de hogeschool van utrecht zit? Ik zag vandaag iemand in de hal van de school die echt als 2 druppels water op hem leek. Ik wilde eigenlijk ff kancho roepen maar dat is ook zo raar als hij het niet is :D

hoe kan hij nou naar school gaan? moet hij niet stiekem trainen?

Ronald
08-12-2005, 18:16
ik ren hier nog niet zo lang rond hoor... maar wat is toch al die ophef over die Karels???? Wie is dat? Ik heb hem hier in Nederland toch nog nooit zien knokken...

Help me out here...
:?
Aaron is forummember van het eerste uur, voormalig moderator en Internettroll. De laatste tijd heeft Aaron ook een aantal partijen gedraaid (mma en kickboksen), en niet onverdienstelijk.
Helaas nam het trollen op het forum zulke vormen aan dat hij op dit moment gebanned is.
Da's Aaron in een notedop :wink: .

Martijndejongfan
08-12-2005, 21:32
ik ren hier nog niet zo lang rond hoor... maar wat is toch al die ophef over die Karels???? Wie is dat? Ik heb hem hier in Nederland toch nog nooit zien knokken...

Help me out here...
:?

Aaron Karels, hielp een tijdje Roberto Atalla met lesgeven bij mikes gym, wat ik van Roberto begreep. Hij was daar iedergeval een tijd
Aaron is een getalenteerde vechter, maar trainen doet ie nooit. Heeft zijn 3 pro partijen ook gewonnen op talent. Houd zich nu ook een stuk meer op de achtergrond en is voor het eerst serieus aan het trainen op zijn boksen.
Zou een grote kunnen worden als hij eens achter ze pc vandaan bleef en stopte met leven als een dronkenlap

Anonymous
10-12-2005, 10:04
ik ren hier nog niet zo lang rond hoor... maar wat is toch al die ophef over die Karels???? Wie is dat? Ik heb hem hier in Nederland toch nog nooit zien knokken...

Help me out here...
:?

Aaron Karels, hielp een tijdje Roberto Atalla met lesgeven bij mikes gym, wat ik van Roberto begreep. Hij was daar iedergeval een tijd
Aaron is een getalenteerde vechter, maar trainen doet ie nooit. Heeft zijn 3 pro partijen ook gewonnen op talent. Houd zich nu ook een stuk meer op de achtergrond en is voor het eerst serieus aan het trainen op zijn boksen.
Zou een grote kunnen worden als hij eens achter ze pc vandaan bleef en stopte met leven als een dronkenlap

lesgeven bij MIkes heeft ie niet gedaan... en Atalla hielp ie er ook niet. Hij was gewoon aanwezig en leerling net als mij en de rest

Anonymous
10-12-2005, 10:05
dat was ik...

Martijndejongfan
10-12-2005, 20:49
atalla zelfde hem toen aan me voor, als ze assistent foutje dan.

Anonymous
11-12-2005, 04:08
Ha die Arno,

jij heb altijd zo een grote smoel over Karels. Ik was er de eerste paar lessen ook met Atalla en Karels bij mikes gym, En ik kan me nog goed herinneren over dat jij ging zeuren dat Karels je te hard in een beenklem gegooid had. En dat je ging zeveren dat je niet goed kon lopen de dagen erna. Voor de rest vond ik de groep er heel erg relaxed, maar jij bent echt een homo

Ik heb zowel met jou gerold als met Karels, en jij bent niet zo een leerling als Karels. Sterker nog ik herinder me nog een veel te wild mannetje dat alles op kracht probeerde en bijna door iedereen geklopt werd.

Dit staat trouwens los van Karels, ik irriteer me gewoon aan die toon van topper. Topper hangt maar de man uit, heb al vele mensen gesproken die een tering hekel aan hem hebben, dus ik zal maar de eerste zijn.

Roberto lachte zelfs om je verhaal dat je iemand in elkaar geslagen had, of wat het 2 man en hem erna ging aanklagen. Terwijl je me hechtingen in je kop liep en een blauw oog.

En nee ik moest niet anoniem, mijn naam is Jeroen en ben meer dan bereid jou te vechten loop op het moment stage in Italie. Heb al wat maanden niet getraind maar noem maar een gala want als ik dat blonde mannetje voor me zag die met ze enkel in ze hand langs de kant zat.

Groet,
Jeroen Kooiman

TommySoprano
11-12-2005, 11:52
Er doen teveel mensen aan vechtsport(die er niet mee om kunnen gaan), de egos reizen de pan uit!!!
ik ga mn GUN poetsen dat scheelt een hoop contributie 8-)
ik hoor t wel als er gegadigden zijn :twisted: