PDA

View Full Version : wie zou der winnen??? hatice vs debbie blok



Anonymous
09-12-2005, 00:04
wie van deze meiden zou winnen?
kleine turkse felle hatice
of debbie blok.ik heb namelijk gehoordt dat ze tegenmekaar gaan vechten zoja waar en wanneer want ik wil daar graag bij zijn.
HATICE OF DEBBIE :roll:

Anonymous
09-12-2005, 00:06
hatice natuurlijk die sloopt haaarr :D echt wel wat een domme vraag man :(

smike
09-12-2005, 00:42
lol een guest die op een andere guest 2 min later snachts reageert... hatice heeft veel fanboys en girls zeg damn

Ik denk Dabbie Blok

The Bulldog
09-12-2005, 09:15
2 verschillende stijlen van knokken .... mooeilijk.
Ik denk Hatice, mar vlak Debbie niet uit..

jojo
09-12-2005, 09:25
ik denk hatice ondanks dat ik debbie ook een goede vechtster vind

The Bulldog
09-12-2005, 09:35
Jij kan het goed inschatten, je hebt tegen beide gestaan...

Anonymous
10-12-2005, 23:09
wat een domme vraag gasten hatice natuurlijk man ik heb vele partijen van debbie gezien en ook dat ze vaak neer is gegaan maar heb ook partijen van hatice gezien vooral tegen jorina ga weg man debie ging neer bij haar enne hatice schakelde jorina bijna uit .die kleine turkse meid schopt het ver heb namelijk gehoord dat ze 36 partijen heeft gedraaid waarvan 6 verl partje af
als je aan mij vraagt wie 4 goede en echte vechters zijn en keihard noem ik jullie deze namen op hatice:santing,jorina:komen,jennifer:ffc,marloes:m ike's gym deze meiden zijn toekomstige wereldkampioenen.
maar debie helaas jij bent wel goed maar niet de beste en ook niet zoals die meiden helaas meid maar wens je veel geluk als je tegen hatice zou vechten doe je best want haar krijg je niet neer en zei is de vrouw met de harde vuisten zeggen ze,maar ja ik wens julli veel geluk laat de sterkste winnen(HATICE) :D

Anonymous
10-12-2005, 23:31
hatice is vet lekkker mooie meid harde en goeie vechter,zij is HOT,en patricia mannaart is ook een lekker wijf,hatice is een lekker wijffffffffffffffffffffffffffff zie je vaak op gala's

Anonymous
11-12-2005, 13:58
Nou ik denk en weet haast zeker dat Hatice gaat winnen.
want ik heb Debby nooit zien winnen dus dat is duidedelijk.
Maar wanneer is deze partij ?

Anonymous
12-12-2005, 21:51
nou ik sprak 2 wkn geleden met debbie haar trainer en hij zei dat zij voorlopig niet zou vechten, vanwege persl redenen.. dus hatice tegen debbie lijkt mij onwaarschijnlijk. ik wil ook nog wel kwijt dat hatice wat techniek betreft echt geen skills heeft :? ze vecht alleen als een wilde kat, kan lastig zijn om tegenstand te bieden.. en een lekker weifffffffff...???? :shock:

White Tiger
15-12-2005, 00:06
zet de foto´s van de dames er op

bol chance sana hatice !!!!!!!!!!!!!!!


fighting fist aankomende zaterdag (heb nog kaarten)
address : Sportcentrum Rijkerswoerd Be there !!!!!

Anonymous
15-12-2005, 09:58
Gaat weer helemaal nergens over dus deze topic

someone
15-12-2005, 10:24
kheb eens tegen Blok gevochten, dus weet wat ze kan en van daaruit denk ik dat Hatici een goeie kans maakt tegen deze Blok. Met alle respect voor Blok, ze is een taaie, maar Hatici wint

Anonymous
16-12-2005, 00:41
man shut uppp een meid vanaf haar 14 de al nwl partijen draaien heeft lef zat man ga weg.hatice is goede en zeker harde vechter ze vecht een beetje de zelfde ritme als chajmaa.en debbie is ook wel ok maar hatice sloopt haar.maar wens ze beiden geluk verder.en ja hatice is hott acc of donder een straal op
haters fuck uppp :lol:

smike
16-12-2005, 01:56
altijd weer die fucking irritante debiele gasten wordt er moe van, misschien tijd ok gasten niet langer te laten posten, want wordt moe van debielen als mister main_23

Anonymous
17-12-2005, 14:48
hey gast dat is mijn mening ok en ik vindt dat het zo is dus hou je mond ok.ik ken die hele hatice niet eens maar heb haar vaak gezien ik heb veel respect voor haar en eigelijk voor alle dames die aan kickboxen doen en zelfs kneuzen zoals jou heb ik zelfs respect voor.dont hate because jou are NOTHING SMIKE :?

Anonymous
17-12-2005, 15:14
hoi beste mensen ik heb gehoord dat hier best vaag wordt gepraat,maar iedereen kan zen mening zeggen toch of mag dat ook niet meer nl,mensen respect voor elkaar dan doe je je al genoeg als het nou een goede vechter is of slechte vechter die mensen die in de ring staan verdienen respect en dat kan niet op zon manier vindt ik.
hatice vs debbie blok wordt zeker een mooi partij ps ken ik debbie en hatice heb ik vaak zien vechten ik vindt het goeie vechters maar hatice is harder en heel snel ik heb in ddrecht haar partij gezien tegen nl kampioene denise rits hatice won ze liet merken in de ring ookal ben jij nl kampioen ik ben de baas in de ring vandaar vindt ik dat hatice wel wint maar debbie is een schat van een meid.wie deze partij ook wint ik gun het ze alle twee het zijn sportiefe vechters en het zijn tenminste knockers want die staan wel in de ring no mether what .oesssssssssssssssssssss

Team Budo Blok
18-12-2005, 23:05
Ik wou ff reageren, ik vind wel grappig dat er zo gediscusieerd word over deze party,
want mijn trainer is pas afgelopen week gebeld met de vraag of ik tegen haar zou willen vechten, dat zou ik graag willen maar ik heb 2 dingen waarom ik dat niet doe,,ten eerste stond deze party al waar ik en hatice allebei onze hand op hadden gegeven,,maar nog geen paar dagen later kreeg ik te horen dat die party aan yorina vergeven was. wat ik wel jammer vond ik snap het wel omdat yorina mij neerhaalden,dan denken mensen gelijk dat je niet meer kan vechten ofzo,,moeten ze zelf weten maar ik gunde die party yorina dus ik doe daar niet moeilijk over ik vind het van de trainer van hatice aleen een beetje jammer die man ken ik vanaf mijn zesde jaar daar was hij scheids van mijn alle eerste wedstrijd,, dus dat is iemand die je wel op ze woord geloofd,,alle respect voor de heer santing maar zo zie je maar hoe krom dit wereldje is,,ik wil ook niemand afzeiken ofzo mar dan weet iedereen even hoe het zit. ten tweede wil ik wel graag tegen haar vechten onder afspraken op papier dat die party dan ook egt staat,dus als ze me over een jaar bellen kunnen we nog eens hier over heben want ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje dus vandaar dat ik van deze discusie stond te kijken omdat iedereen nu wel weet dat ik er weer een tijdje uit ben,, maarja zo gaat dat in ieder geval wil ik hatice alvast sucses wensen met haar volgende party,,nogmaals het is niet mijn bedoeling om iemand af te zeiken ofzo,, maar dan weet iedereen even hoe het zit sportieve groeten debbie blok

smike
18-12-2005, 23:39
hey gast dat is mijn mening ok en ik vindt dat het zo is dus hou je mond ok.ik ken die hele hatice niet eens maar heb haar vaak gezien ik heb veel respect voor haar en eigelijk voor alle dames die aan kickboxen doen en zelfs kneuzen zoals jou heb ik zelfs respect voor.dont hate because jou are NOTHING SMIKE :?

een anonieme gast die zulke onzin als jij post is nog minder dan stront

Ronald
18-12-2005, 23:44
...want ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje dus vandaar dat ik van deze discusie stond te kijken...
LMAO... dan zit het er voorlopig even niet in :lol: . Gefeliciteerd in ieder geval.

Dragon Tail
19-12-2005, 09:43
Hey Ronald,
Als ik enkele posten hierboven aanschouw zet het (tekstuele) niveau op MF een sterk dalende lijn in. :?
Sta jij dit toe? :wink:

Fr3ddy
19-12-2005, 10:44
Ik zou als ik jou was inderdaad nog even niet vechten.. 2 tegen 1 in de ring is namelijk niet echt eerlijk! :mrgreen:

Ronald
19-12-2005, 11:02
Hey Ronald,
Als ik enkele posten hierboven aanschouw zet het (tekstuele) niveau op MF een sterk dalende lijn in. :?
Sta jij dit toe? :wink:
Als je wilt kan ik natuurlijk onze "Word Censor" inschakelen zodat het woord "stront" standaard vervangen wordt door "ontlasting" :wink: .