PDA

View Full Version : Uitslagen + Foto's EK Grappling 10 december 2005



Impulse
11-12-2005, 00:32
Hierbij de uitslagen van deze dag.
Het was een leuke dag met ontzettend grote opkomst!
Alle winnaars gefeliciteerd! :D

-60 kg Heren Beginners

1. Ruben Seiger (Angelo Gym) Europees Kampioen
2. Mike Dingjan (Budo Academy Physical)
3. Harry Seiger (Angelo Gym)

-65 kg Dames Beginners
1. Yasmin Sewgobind (Team Cadu) Europees Kampioen
2. Nadia van der Wel (Tatsujin Dojo)
3. Bianca van de Poll (Loeks Gym)

-65 kg Heren Beginners
1. Yoeri Boekelman (Team Niek) Europees Kampioen
2. Lam Ho (Budo Academy Physical)
3. Michel Stemfer (Tatsujin Dojo)

-65 kg Heren Gevorderde
1. Remco van Baardewijk (Team Cadu) Europees Kampioen
2. Minh Ho (Budo Academy Physcial)
3. Jordy Peute (Remco Pardoel)

-70 kg Heren Beginners
1. Michel van der Jagt (Rickson Gracie) Europees kampioen
2. Danial Sharifi (Angelo Gym)
3. Sjerog
3. Gordon Cheung (Team Cadu)

-70 kg Heren Gevorderde
1. Song Theule (loeks Gym) Europees Kampioen
2. Hendrik Blokhuis (Budo Academy Physical)
3. Vincent Latoel (Tatsujin Dojo)

-76 kg Heren Beginners
1. Altan Önel (Mike's Gym) Europees Kampioen
2. Kees Zagt (Bert Kops)
3. Ronnie Janmaat (Mike's Gym)
3. Marco Barberio (Team Duncan)

-76 kg Heren Gevorderde
1. Matthieu Lawalata (Budo Academy Physical) Europees Kampioen
2. Maarten Tol (Remco Pardoel)

-83 kg Heren Beginnrs)
1. Remco van den Brink (Budo Academy Physical) Europees Kampioen
2. Koen de Haan (Loeks Gym)
3. Julien Wessels (Tatsujin Dojo)
3. Pieter Moor (Olypia Waard)

-83 kg Heren Gevorderde
1. Bastiaan Rejen (Tatsujin Dojo) Europees Kampioen
2. Niek Tromp (Team Niek)
3. Bram van Koppen (Tatsujin Dojo)

-91 kg Heren Beginners
1. David Haagsma (Remco Pardoel) Europees Kampioen
2. John Jacobs
3. Frank Jongsman
3. Sandro Farcelli (Team Cadu)

-91 kg Heren Gevorderde
1. Jouke van Riel (Bert Kops) Europees Kampioen
2. Jochem Branderhorst (Remco Pardoel)

-100 kg Heren Beginners
1. Christiaan Ballast (Angelo Gym) Europees Kampioen
2. Bas van der Wolk (USC Nijmegen)
3. Tim Oude Brunink (Angelo Gym)

+100 kg Heren Beginners
1. Sasa (Loeks Gym) Europees Kampioen
2. Robert Buis (Tatsujin)

Dames Open klasse Gevorderde
1. Carola Bleijendaal (Team Cadu) Europees Kampioen
2. Iwanka Voorn (Team Schreiber)
3. Yasmin Sewgobind (Team Cadu)

Foto's http://www.fam-ni.nl/sandy/10-12-2005/

Ronald
11-12-2005, 00:39
Was een mooi toernooi :-D (persoonlijk zou ik het alleen open NK noemen ;-) )

Ossie
11-12-2005, 00:43
Was een mooi toernooi. Leuke sfeer, leuke mensen en erg mooie partijen.
Alle winnaars gefeliciteerd.


Was trouwens erg leuk om eens wat mixfight.nl gezichten in het echt te zien.

Anonymous
11-12-2005, 03:26
Was een mooi toernooi (persoonlijk zou ik het alleen open NK noemen )


Ben ik het wel mee eens. Er word te snel een grote titel aan een toernooi verbonden, dat is jammer. Verder rommelig, maar goed toernooi :!:

Jochem
11-12-2005, 10:13
Behalve dat ik heb verloren en daar gruwelijk van over de zeik ben, baal ik dat ik maar 1 partij heb kunnen draaien. Een teamgenoot van mij ook, ook gevorderd. Maar ik weet niet waar die schuld ligt, bij de teams die mensen als beginner inschrijven, of aan de ontbrekende duidelijke criteria voor beginner/gevorderd. afijn, ik sluit af met een positieve noot, want wel zoals we gewend zijn weer topscheidsen, toporganisatie eromheen.

remco pardoel
11-12-2005, 11:24
Iedereen is vrij om te schrijven en als het hun keuze is om niet deel te nemen...

of het wel of geen EK is .. is aan de organisatie.
Ik vindt dat ze daar genoeg expertise in hebben om die naam er aan vast te binden

Was een leuke dag, mooie technische wedstrijden gezien, van alle deelnemers, het nivo is met sprongen vooruit gegaan in de hele breedte, en ik ben trots op al mijn boykes

Remco

Dennuz
11-12-2005, 11:27
Was idd. een geslaagde dag, mooie partijen gezien. En veel winst voor Angelo Gym :D

budo-rik
11-12-2005, 12:52
Was een mooi toernooi...
Hier een paar foto's...http://www.picturetrail.com/ek-grappling-dec-05
Zijn niet allemaal goed gelukt...

Rik

Anonymous
11-12-2005, 13:44
leuk allemaal europees kampioen met drie scholen uit nederland top ga zo door

Ben
11-12-2005, 13:49
was weer druk in ede lijkt of er steeds meer gaan rollen
en remco heeft gelijk als hij zegt ,dat het nivo omhoog is gegaan . :wink:

Cave
11-12-2005, 14:06
Ik kom net voor het eerst uit bed na het toernooi en alles is nog lekker verzuurd en stijfjes. Dank hiervoor gaat u naar Tim en Chris uit de -100 poule :wink: . Heb met kostelijk vermaakt, mooie dingen gezien, veel geleerd en de volgende keer ben ik er weer bij.

Dank aan alle mensen van Budo Physical en Shooto NL die het toernooi hebben mogelijk gemaakt!

P.s. Boom Boom: volgende keer dat ik je tref hoop ik wat meer partij te kunnen bieden :wink: Veel plezier van je beker, I got my eyes set on it :P

remco pardoel
11-12-2005, 14:14
doe volgende keer lekker mee Molkie
Kijken hoe ver je komt binnen de poules...
:-)

MMArco
11-12-2005, 14:15
Leuk toernooi, veel deelnemers (in ieder geval in mijn gewicht) alleen jammer dat het zo lang wachten was.. Vooral tijdens de finales duurde het (te) lang. Misschien een idee om volgende keer de finales op meerdere matten te houden of in ieder geval de partijen voor de derde plaats al af te ronden op meerdere matten?
Ik weet niet wat andere mensen hierover denken, maar dat is mijn mening..

Kaun
11-12-2005, 14:16
Was zeker geslaagde dag,,hoop dat er nog veel grappling-toernooien volgen!!
Stond in de finale tegen Remco ven den Brink,,kanonnen wat is die jongen sterk!
En kwam er later na hem gesproken te hebben dat deze jongen pas 16(!) jaar is!
Veel respect voor hem,,al 2 titels op zak (Kampioen Dutch Open,,E.K. Grappling) die gaat heel ver komen als ie zo door blijft gaan.

Koen

RNLMC
11-12-2005, 14:33
En kwam er later na hem gesproken te hebben dat deze jongen pas 16(!) jaar is!

ik wist niet dat dit zo`n grote uitzondering was?

HUNTER
11-12-2005, 14:41
Was zeker een leuke dag. Veel mixfight peoples gesproken, altijd gezellig. Helaas stond ik erg slap te vechten; en ja dan verlies je...... baal r nog steeds van maja t is niet anders.

De titel EK was idd iets te hoog gegrepen voor een wedstrijd waar alleen Nederlanders en 1 Belg (Christophe) aan meededen... Maar goed, da's weer iets voor de volgende keer. Wat remco al zegt, het niveau is enorm gestegen sinds BA Physical deze toernooien organiseert!!! Keep it up!

Kaun
11-12-2005, 15:04
@ musashi:

Is ook niet zo'n grote uitzondering,,maar vond het wel uitzonderlijk wat hij op deze leeftijd al bereikt heeft (zwarte band judo,,kampioen Dutch Open,,Europees kampioen Grappling) en wat een techniek en kracht deze jongen bezit

Boem Boem
11-12-2005, 16:01
Ik kom net voor het eerst uit bed na het toernooi en alles is nog lekker verzuurd en stijfjes. Dank hiervoor gaat u naar Tim en Chris uit de -100 poule :wink: . Heb met kostelijk vermaakt, mooie dingen gezien, veel geleerd en de volgende keer ben ik er weer bij.

Dank aan alle mensen van Budo Physical en Shooto NL die het toernooi hebben mogelijk gemaakt!

P.s. Boom Boom: volgende keer dat ik je tref hoop ik wat meer partij te kunnen bieden :wink: Veel plezier van je beker, I got my eyes set on it :P

@ Cave; je hebt goed weerstand geboden hoor en top gedraaid; was vanmorgen net als jij verzuurd en vooral weer last van mijn lies!!

Maar....Man o Man;wat heb jij een dikke nek zeg.....echt een boksersnek waar geen beweging in te krijgen is!! Ben benieuwd naar de foto's......en we zien elkaar zeker weer op een volgend gala!

Osu

Chris

ps: BA Physical en Shooto Hollenad: keep up the good work

Anonymous
11-12-2005, 16:13
Was zeker een leuke dag. Veel mixfight peoples gesproken, altijd gezellig. Helaas stond ik erg slap te vechten; en ja dan verlies je...... baal r nog steeds van maja t is niet anders.

De titel EK was idd iets te hoog gegrepen voor een wedstrijd waar alleen Nederlanders en 1 Belg (Christophe) aan meededen... Maar goed, da's weer iets voor de volgende keer. Wat remco al zegt, het niveau is enorm gestegen sinds BA Physical deze toernooien organiseert!!! Keep it up!

Vond het inderdaad een hele leuke dag, al zit ik ook te balen dat ik na m'n eerste partij niet meer veel heb kunnen presteren. Al heb ik niet van de minsten verloren natuurlijk! Er was weer een super sfeer, ik heb het er altijd met plezier voor over om 2 uur te rijden om in Ede te geraken! :wink:

Er waren eigenlijk 2 Belgen: Sandro F. (3de plaats bij -91 beginners) van Team Cadu was er ook bij, maar om het inderdaad dan EK te gaan noemen?! Ik denk eigenlijk niet dat het echt nodig is om zware titels aan zulke tornooien te geven om vechters te lokken. Maar ja, het kind moet natuurlijk een naam hebben. :lol:

Mutlu
11-12-2005, 16:17
Goed gedaan Chris!!
Van harte gefekiciteerd!!

Boem Boem
11-12-2005, 16:20
Goed gedaan Chris!!
Van harte gefekiciteerd!!

@ Mutlu: thanks!!

osu

Chris

Cave
11-12-2005, 16:21
@ Cave; je hebt goed weerstand geboden hoor en top gedraaid; was vanmorgen net als jij verzuurd en vooral weer last van mijn lies!!

Maar....Man o Man;wat heb jij een dikke nek zeg.....echt een boksersnek waar geen beweging in te krijgen is!! Ben benieuwd naar de foto's......en we zien elkaar zeker weer op een volgend gala!

Osu

Chris

ps: BA Physical en Shooto Hollenad: keep up the good work


Die nek kwam goed van pas aangezien jij en Tim er kennelijk geen genoeg van kregen om er eens lekker aan te hangen, kenone. Volgende keer begin ik wel op mijn knieën dan kunnen we eerder naar de grond :lol: . En deze keer laat ik je niet opstaan, was achteraf een mooie beginnersfout :wink:

De foto's heb ik al, zal even kijken wat er tussen zit en er dan een upload of cdtje van maken Laat maar weten waar je voorkeur naar uit gaat.

Bas

NasP
11-12-2005, 17:49
Was zeker geslaagde dag,,hoop dat er nog veel grappling-toernooien volgen!!
Stond in de finale tegen Remco ven den Brink,,kanonnen wat is die jongen sterk!
En kwam er later na hem gesproken te hebben dat deze jongen pas 16(!) jaar is!
Veel respect voor hem,,al 2 titels op zak (Kampioen Dutch Open,,E.K. Grappling) die gaat heel ver komen als ie zo door blijft gaan.

Koen

Ik zal het even aanvullen.. want hij is NK bij de dutch open grappling EN bij de dutch open BJJ ook heeft hij veel judo toernooien op zijn naam staan. En is genomineerd geweest voor sporttalent van het jaar voor ede en omgeving (heeft deze titel helaas niet gehaald) nja en wat ie verder nog meer heeft kan ik niet eens meer bijhouden :)

Grtz
Mike

PigDog
11-12-2005, 19:04
Chris, en natuurlijk ook de andere bikkels van Angelo:

Van Harte gefeliciteerd.

En natuurlijk ook Justi.....

jojo
11-12-2005, 19:26
ziet er leuk uit!!!! ook leuke foto's alle europeese kampioenen gefeliciteerd!!!

Anonymous
11-12-2005, 21:37
TEAM ANGELO



http://www.road-trip.nl/Joost_Pictures/team_angelo.JPG

joost
11-12-2005, 21:38
shit had niet ingelogd! :lol: naja de foto staat er tenminste!

Anonymous
11-12-2005, 21:48
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D

Boem Boem
11-12-2005, 21:50
Chris, en natuurlijk ook de andere bikkels van Angelo:

Van Harte gefeliciteerd.

En natuurlijk ook Justi.....

@ Pigdog; thanks; was een leuk gala en natuurlijk weer een ervaring rijker!! Angelo en Roy zijn toptrainers.....

Osu

Chris

Jochem
12-12-2005, 00:56
Oh, dat is dus Misgg, ze kwam me al enigzins bekend voor. Had haar niet herkend zonder banaan in der oor.

MissGG
12-12-2005, 01:18
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D


En jij bent....???


Was trouwens leuk om eens mee te doen!!
Zal er zeker vaker bij zijn!!

Liefs

Anonymous
12-12-2005, 03:32
Was zeker geslaagde dag,,hoop dat er nog veel grappling-toernooien volgen!!
Stond in de finale tegen Remco ven den Brink,,kanonnen wat is die jongen sterk!
En kwam er later na hem gesproken te hebben dat deze jongen pas 16(!) jaar is!
Veel respect voor hem,,al 2 titels op zak (Kampioen Dutch Open,,E.K. Grappling) die gaat heel ver komen als ie zo door blijft gaan.

Koen

Ooooooowja, en dat zit in de beginners poule, wat klopt hier niet?

antwoord: hij hoord allang niet meer bij de beginners te zitten, top toernooi alleen jammer dat sommige gevorderden bij de beginners worden gezet, dat was bij nog wel meer poules zo.
volgende keer beter indelen die poules!

Mickey
12-12-2005, 09:52
Wat maakt iemand een beginner en wat maakt iemand een gevorderde?

Ik train zelf al een aantal jaar, maar draai weinig toernooitjes.. Ben ik nu gevorderd? Of beginner?

Dragon Tail
12-12-2005, 09:55
-70 kg Heren Beginners
1. Michel van der Jagt (Rickson Gracie) Europees kampioen
2. Danial Sharifi (Angelo Gym)
3. Sjerog
3. Gordon Cheung (Team Cadu)

Danial, vanuit het niets op 2!
Ik heb begrepen dat Danial in vervolg eerst in training gaat voordat hij zich weer inschrijft... :wink: :lol: [/quote]

Kaun
12-12-2005, 11:17
Vond idd ook wel vreemd hoe de beginners en gevorderden waren ingedeeld,,Bart van onze gym heeft pas 4 freefightlessen meegepakt en stond opeens tegenover Chico Martinez!! :s

Dragon Tail
12-12-2005, 11:27
Vond idd ook wel vreemd hoe de beginners en gevorderden waren ingedeeld,,Bart van onze gym heeft pas 4 freefightlessen meegepakt en stond opeens tegenover Chico Martinez!! :s

Ik zie Chico niet in de uitslagen staan.
Wat is er gebeurd?

Christophe
12-12-2005, 11:55
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D

Same here amigo, ze zag er inderdaad ongelooflijk goed uit. En ze kon nog behoorlijk goed rollen ook. Als ze me niet zo van m'n stuk had gebracht, had ik vast er zeker beter gepresteerd dan die 4de plaats! :wink:

Ik hoop van harte dat Team Angelo vanaf nu regelmatig komt rollen in Ede! :lol:

Dennuz
12-12-2005, 11:59
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D

Same here amigo, ze zag er inderdaad ongelooflijk goed uit. En ze kon nog behoorlijk goed rollen ook. Als ze me niet zo van m'n stuk had gebracht, had ik vast er zeker beter gepresteerd dan die 4de plaats! :wink:

Ik hoop van harte dat Team Angelo vanaf nu regelmatig komt rollen in Ede! :lol:

Voor mensen als jullie had ze ook 17 bodyguards meegenomen ;)

Nishiki
12-12-2005, 12:05
was zeker leuk tournooi :D
en Christophe mischien had je toch je geheime romeinse techniek in de strijd moeten gooien in de laatste wedstrijd ;)

Boem Boem
12-12-2005, 12:05
Vond idd ook wel vreemd hoe de beginners en gevorderden waren ingedeeld,,Bart van onze gym heeft pas 4 freefightlessen meegepakt en stond opeens tegenover Chico Martinez!! :s
@Kaun; kijk dat is het moeilijke van dit systeem; Chico heeft veel free-fight partijen gedraaid, maar nog nooit megedaan met dit Grappling-toernooi en wordt hij dus gezien als een beginner.

maw: een profbokser kan 150 partijen hebben gedraaid in het boksen, maar geen eravring in het grapplen, hij ingedeeld wordt bij de beginners. Bij gebrek aan deelname worden beginners bij de gevorderden ingedeeld. Heb ik zelf ook meegemaakt; opzet van dit systeemm is(zoals ik het heb gehoord) eravring opdoen in het rollen. En ja.....je kunt tegen toppers uitkomen. Ik heb zelf een halfjaar geleden tegen Alistiar Overheem geknokt.....ook bij gebrek aan deelname!!

Zo een beetje duidelijk??

osu

Chris

Boem Boem
12-12-2005, 12:08
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D

Same here amigo, ze zag er inderdaad ongelooflijk goed uit. En ze kon nog behoorlijk goed rollen ook. Als ze me niet zo van m'n stuk had gebracht, had ik vast er zeker beter gepresteerd dan die 4de plaats! :wink:

Ik hoop van harte dat Team Angelo vanaf nu regelmatig komt rollen in Ede! :lol:

Voor mensen als jullie had ze ook 17 bodyguards meegenomen ;)

Ha ha ha: en beste mensen.....sinds kort is MISS GG mijn vriendin.....alleen weet ze het zelf nog niet.......ha ha ha ha!! :wink:

Osu

Chris

Dennuz
12-12-2005, 12:13
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D

Same here amigo, ze zag er inderdaad ongelooflijk goed uit. En ze kon nog behoorlijk goed rollen ook. Als ze me niet zo van m'n stuk had gebracht, had ik vast er zeker beter gepresteerd dan die 4de plaats! :wink:

Ik hoop van harte dat Team Angelo vanaf nu regelmatig komt rollen in Ede! :lol:

Voor mensen als jullie had ze ook 17 bodyguards meegenomen ;)

Ha ha ha: en beste mensen.....sinds kort is MISS GG mijn vriendin.....alleen weet ze het zelf nog niet.......ha ha ha ha!! :wink:

Osu

Chris

En eerlijk zullen we alles delen he Chris ;)

Christophe
12-12-2005, 12:35
was zeker leuk tournooi :D
en Christophe mischien had je toch je geheime romeinse techniek in de strijd moeten gooien in de laatste wedstrijd ;)

Als ik die gebruik, mag ik vast en zeker niet meer binnen in Ede van Edgar en Andre. Maar jij kent 'm toch ook ... go for it, zou ik zeggen. :wink:

Marco (scheids)
12-12-2005, 12:42
was zeker leuk tournooi :D
en Christophe mischien had je toch je geheime romeinse techniek in de strijd moeten gooien in de laatste wedstrijd ;)

Als ik die gebruik, mag ik vast en zeker niet meer binnen in Ede van Edgar en Andre. Maar jij kent 'm toch ook ... go for it, zou ik zeggen. :wink:

En wij scheidsrechters hebben onze ogen in onze zakken ?? hahaha.... :wink:

Luka
12-12-2005, 12:48
heej dennuz

wat heb jij gedaan eigenlijk ??? nix van je gehoord slecht !!! haha..

en wouter hoe deed die het ???

jmmr dat ik er niet bij kon zijn en chris gefeliciteerd met je overwinning he ;)

greetz

Luka

Anonymous
12-12-2005, 12:55
Wat maakt iemand een beginner en wat maakt iemand een gevorderde?

Ik train zelf al een aantal jaar, maar draai weinig toernooitjes.. Ben ik nu gevorderd? Of beginner?

Scholen geven zelf op of hun vechters beginners zijn of gevorded. Aan de hand daarvan worden de poule's ingedeeld voor zover ik het begrepen heb. Als je voor het eerste jaar meedoet aan grappling ben je een beginner, of je moet al verder in de BJJ zijn. Dat is eigenlijk een beetje hetzelfde. Dus iemand gaat in 1 jaar nooit van beginner naar gevorderd, als dat persoon zich zodanig ontwikkeld dan zal het volgende jaar in de gevorderde klasse uit komen, tenminste dat is mij zo uitgelegd. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je in de beginners klasse begint en dan halverwege over gezet moet worden naar de gevorderde klasse, het schijnt dan dat je al je behaalde punten kwijt bent en dat is toch ook zonde??
Volgend jaar ga ik in iedergeval wel meedoen met grappling, dus ik ben een beginner :P :P :P

Zanshin
12-12-2005, 13:07
Iedereen gefeliciteerd met hun behaalde overwinningen. Zo te horen heb ik flink wat gemist, in maart hoop ik er toch echt wel weer bij te zijn.

Henk

Charger 69
12-12-2005, 13:09
Wat maakt iemand een beginner en wat maakt iemand een gevorderde?

Ik train zelf al een aantal jaar, maar draai weinig toernooitjes.. Ben ik nu gevorderd? Of beginner?

Dat lijkt me geen moelijke vraag. Jij bent beginner. Echter, iemand die al van begin af aan meedraait in Ede, toernooien wint met judo, nederlands kampioen BJJ is, genomineerd voor sporttalent etc. dat is geen beginner!

André, waarom blijven jullie Remco als beginner inschrijven?

Hetzelfde geldt overigens voor Chico Martinez. Hij kan dan wel geen ervaring hebben met grappling wedstrijden pur sang, maar is er wel al jaren (professioneel) bekend mee. Dat is hetzelfde als Remy Bonjasky een bokswedstijd laten vechten tegen een beginner...

Boem Boem
12-12-2005, 13:16
heej dennuz

wat heb jij gedaan eigenlijk ??? nix van je gehoord slecht !!! haha..

en wouter hoe deed die het ???

jmmr dat ik er niet bij kon zijn en chris gefeliciteerd met je overwinning he ;)

greetz

Luka

He Luka, Dennis heeft de kwartfinale's gehaald en net verloren op punten(wel een grote poule waarin hij zat.)
Wouter hebben we verkeerd ingedeeld, hierdoor heeft hij heel lullig zijn wedstrijden gemist in zijn oorspronkelijke poule.....foutje van de organisatie. Zelf heb ik het goed gedaan en heb de finale winnend afgesloten(op punten).
jammer dat je er niet bijw as, was weer een gezellige dag..... :lol:

osu

Chris

Luka
12-12-2005, 13:24
ok das cool om te horen :)..

beetje druk enzo dus kon niet komen maar volgende keer ben ik er wel weer bij hoor ;)..

greetz

Luka

yas
12-12-2005, 13:44
Hoewel er maar 6 personen meededen van team Cadu, haalden we 6 prijzen binnen waarvan 3 kampioenen! Vermakende partijen gezien, veel deelnemers, sommige poules niet zo druk bezet.

Ik denk dat de organisatie het best een EK mag noemen met oog op de toekomst. Gewoon de resultaten verspreiden en snel genoeg zullen er Europeanen erop af komen die ook die titel willen bemachtigen! Vond dat Andre en Edgar er weer iets moois van hadden gemaakt in hun mooie academy! Alleen wel lastig als de scheidrechters soms niet ingrepen als de vechters buiten de lijnen kwamen te liggen, in de ring gebeurd dit toch ook niet ;)

er was een nieuwe gewichtscategorie, namelijk de –60kg bij de mannen!! Een paar deelnemers moesten wachten tot halverwege de middag voor dat ze hun eerste partij konden draaien, zoals Jouke (team Kops) en Jochem (team Pardoel). Een partij met een verrassende eind waarbij Jouke in the heat of the moment een footlock aanzette. wat de laatste 10 seconden van partij wel niet kunnen betekenen! Jochem natuurlijk sterkte met herstel gewenst, maar ik begreep dat t al de goede kant op ging ;)


Remco van Baardewijk moest voor zijn titel tegen Jordy (Pardoel) en Min ho (B.A.P) waar hij fantastisch voor heeft geknokt. Jordy probeerde zn guard in tact te houden wat erg goed ging, maar grapplingmaster baardewijk wist toch te passen en punten te krijgen voor een sidecontrol. In de finale maakte Ratinho zn partij tegen Min Ho af met een sublieme triangle! Congratz small rat :D

Gordon Cheung (team Cadu) won 3 partijen op submission en verloor 1 op punten waardoor hij 3e werd in de –70 beginners. Knappe prestatie Gordon!

Bij de –76 beginners was een spannende finale tussen Kees (Kops) met een worstelachtergrond en Altan (Mikes), een sterke judoka. Altan probeerde een paar mooie worpen en kwam 1x erg pijnlijk met zn hoofd tegen de muur..maar gaf niet op en ging verder met als resultaat winnaar van deze partij!

Remco v/d Brink helaas niet zien rollen :(

De –83 gevorderde was een poule met sterke deelnemers. Christophe, dit was ook jouw poule he? Goed gedaan tegen Kamran hoor, klasse!

Bij de dames was er deze keer een poule –65 en een open class. Mijn eerste partij tegen Gul (misGG) was naar mijn beleving een actievolle partij. Gul haar 1e partij waar ze alles gaf om te winnen en ik ook haha,ik begon met een takedown waarna ik probeerde voor de sidecontrol te gaan, gul liet dat niet toe, een lens minder en een pijnlijke neus later kon ik uiteindelijk toch doorgaan naar mount. Gul is niet in de prijzen gevallen, but did a good job! Ook hadden de dames de kans om mee te doen met de open class. Waarbij ik tegen mn teammate Carola stond die won op punten en door ging naar de finale tegen Iwanka Voorn, idd, het zusje van ;)* Carola heeft laten zien dat ze ook technisch is in de partij tegen de bijna 10 kilo zwaardere iwanka die leuk gecoached werd door haar broer trouwens !(check filmpje ) :D Helaas deden met de open class maar 4 dames mee van de 6 .

De damesfinale –65 was tussen nadia en mij. De eerste ronde viel ik in guard en kwam daarna mount waarbij ik mn punten kon scoren. 2e ronde kwam ik weer in guard terecht, die nadia probeerde te passen, ze waagde een poging even voor mn hiel te gaan, maar dat lukte niet. Met o.a. Remco B. als coach en het support van team cadu heb ik de titel kunnen winnen. Dank jullie wel! yas ‘formiga atomica’!

* Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2ALTS0YXJ1WWW2LODVW39DY6H3

Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
Part 2
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=3FI6R16OIB29T1CLTMABAI7YAE

danial
12-12-2005, 13:48
was echt mooi, vooral jongens van angelo gym hebben het goed gedaan, maar ja dat heb je natuurlijk met goeie trainer

Dennuz
12-12-2005, 13:51
Wat maakt iemand een beginner en wat maakt iemand een gevorderde?

Ik train zelf al een aantal jaar, maar draai weinig toernooitjes.. Ben ik nu gevorderd? Of beginner?

Dat lijkt me geen moelijke vraag. Jij bent beginner. Echter, iemand die al van begin af aan meedraait in Ede, toernooien wint met judo, nederlands kampioen BJJ is, genomineerd voor sporttalent etc. dat is geen beginner!

André, waarom blijven jullie Remco als beginner inschrijven?

Hetzelfde geldt overigens voor Chico Martinez. Hij kan dan wel geen ervaring hebben met grappling wedstrijden pur sang, maar is er wel al jaren (professioneel) bekend mee. Dat is hetzelfde als Remy Bonjasky een bokswedstijd laten vechten tegen een beginner...

Als Chico bij de gevorderden had gehoord, had hij dan niet zowiezo een prijs moeten winnen in de beginnersklasse??

Kaun
12-12-2005, 13:59
@ Boem Boem:
thnx voor de uitleg,,goed gepresteerd trouwens!!,,nog gefeliciteerd

Justinian
12-12-2005, 13:59
Hetzelfde geldt overigens voor Chico Martinez. Hij kan dan wel geen ervaring hebben met grappling wedstrijden pur sang, maar is er wel al jaren (professioneel) bekend mee. Dat is hetzelfde als Remy Bonjasky een bokswedstijd laten vechten tegen een beginner...
Ben ik niet helemaal met je eens. Tijdens de Rings gala's (waar Chico vaak op vecht) wordt gewerkt met de 'dertig seconden' regel en deze regel wordt vaak zodanig geïnterpreteerd dat de dertig seconden niet worden doorgebracht op de grond. Mijns inziens wordt je daar geen 'ervaren grappler' mee...

Boem Boem
12-12-2005, 14:13
@ Boem Boem:
thnx voor de uitleg,,goed gepresteerd trouwens!!,,nog gefeliciteerd

@ kaun: thanks voor je reply...

Osu

Chris

B3 lik3 M3
12-12-2005, 14:28
Ik ben het eens met Justi.

Ook kon je het merken aan Chico die zich niet heel erg op zijn gemak voelde tussen de grapplers.

Ik heb ook tegen hem gevochten (jaja ik kan het zeggen ;)) en (met alle respect voor chico) hij voelde niet als een grappler aan. Hij is daarentegen wel immens sterk en liet me dus ook kloppen op een voor mij onmogelijke neck-crank.

Dat scheelt me weer een bezoekje aan de giropractor hehe.

Was een leuk toernooitje en ik vond het jammer/raar dat er maar 2 deelnemers waren in de -76 gevorderden en 32 in de beginners.

Jinx
12-12-2005, 14:49
Nou, ik vond het weer beregezellig.
Weer veel geleerd en opgestoken door naar de rest te kijken. Gezellig gebuurd en ook ik heb spierpijn.
't Is misschien niet echt leuk dat sommigen zo lang hebben moeten wachten, als ze in een kleine poule zitten. Maar het hangt er denk ik ook een beetje af van wie er uiteindelijk wel zijn komen opdagen na hun inschrijving. Van ons konden er ook een paar op het laatste moment niet door ziekte of werk en dan moeten de jongens van de organisatie toch weer die schema's herindelen, of niet? Door een miscommunicatie van vijf x voor de zekerheid vragen stond ik ook al onder de douche, terwijl ik nog een partijtje tegen Yasmine had staan. baalde ik ook van, maar helaas pindakaas.
Neem de volgende keer een paar warme sokken mee en je gezelligheid, dan wordt het vst weer een leuke dag.

Marco (scheids)
12-12-2005, 16:13
Ik had dan wel geen spierpijn, maar moest af en toe toch even uitrusten...1 uur a 1,5 uur achter elkaar scheidsrechteren is toch wel veel hoor ....hahaha

Ronny
12-12-2005, 16:46
Ik had dan wel geen spierpijn, maar moest af en toe toch even uitrusten...1 uur a 1,5 uur achter elkaar scheidsrechteren is toch wel veel hoor ....hahaha


zeur!

Christophe
12-12-2005, 16:53
De –83 gevorderde was een poule met sterke deelnemers. Christophe, dit was ook jouw poule he? Goed gedaan tegen Kamran hoor, klasse!

Thanks Yas, -83 gevorderden was inderdaad een klasse met alleen maar sterke deelnemers. Brammetje vocht ei zo na een klasse lager, maar van enig gewichtverschil kon ik niet veel merken toen hij in side position op me lag. Tjonge, tjonge, wat is die kerel sterk ... en goed! :D

Over sterk gesproken, ik had nog nooit van Kamran gehoord, maar ik denk niet dat ik hem snel zal vergeten. Hij tilde me op alsof ik een pluimpje was (heeft iemand er een foto van? Bert?). En snel was hij ook. Het heeft me al m'n energie gekost om die partij door te komen, en daarna heb ik dan ook niet meer veel kunnen presteren. Oh well, there will be a next time! :wink:

En Yas, jij en Carola waren ook weer super! Cadu zal wel trots zijn op z'n "killer Queens"! :wink:

Anonymous
12-12-2005, 16:56
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D


En jij bent....???


Was trouwens leuk om eens mee te doen!!
Zal er zeker vaker bij zijn!!

Liefs

Ben Ralph Schmidt en train bij Cadu aangenaam.

@ Christophe:
Je hebt het echt wel goed gedaan hoor ondanks de aanwezigheid van miss GG :D en je hebt alleen verloren van echt hele goede grapplers vind ik. Die triangle die je bij Kamran deed vond ik helemaal te gek. Ga zo door maat!

Mighty Me
12-12-2005, 17:00
* Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2ALTS0YXJ1WWW2LODVW39DY6H3

Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
Part 2
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=3FI6R16OIB29T1CLTMABAI7YAE

Hoe open ik die bestanden nadat ik ze heb gedownd

mama
12-12-2005, 17:10
ja tuurlijk heb ik een foto van jou en Kamran
maar je moet ff geduld hebben.
Na Ede waren we ook nog in Lommel en die foto's hebben ff voorrang.
ze komen zo snel mogelijk

Roob
12-12-2005, 17:20
Het EK was erg leuk. Ik heb ook hard voor mijn titel moeten knokken! Het was super dat er een -60kg klasse was. Ik hoop dat er de volgende keer meer buitenlanders aanwezig zullen zijn. Dan krijgt het EK iets meer betekenis. Verder was de sfeer erg goed. En heb ik eindelijk eens iets meer gezichten van mixfight.nl gezien. :D

Bij deze wil ik mijn trainers en het team van Angelogym heel erg bedanken voor hun inzet. :D En in het bijzonder: Roy van der Wal (Justinian)!! Roy is heel goed bezig bij Angelogym! Zonder Roy was ik en de rest van Angelogym nooit zo snel op dit niveau gekomen! :wink:

Justi, keep up the good work!

OSU!!

d0d0
12-12-2005, 17:24
Was zeker geslaagde dag,,hoop dat er nog veel grappling-toernooien volgen!!
Stond in de finale tegen Remco ven den Brink,,kanonnen wat is die jongen sterk!
En kwam er later na hem gesproken te hebben dat deze jongen pas 16(!) jaar is!
Veel respect voor hem,,al 2 titels op zak (Kampioen Dutch Open,,E.K. Grappling) die gaat heel ver komen als ie zo door blijft gaan.

Koen

Ik zal het even aanvullen.. want hij is NK bij de dutch open grappling EN bij de dutch open BJJ ook heeft hij veel judo toernooien op zijn naam staan. En is genomineerd geweest voor sporttalent van het jaar voor ede en omgeving (heeft deze titel helaas niet gehaald) nja en wat ie verder nog meer heeft kan ik niet eens meer bijhouden :)

Grtz
Mike

Zo iemand hoort dan tog allang bij de gevorderden te zitten?
Kan iemand van de organisatie mij mischien uitleggen waarom deze jongen nogsteeds bij de beginners zit?

Christophe
12-12-2005, 17:26
@ Christophe:
Je hebt het echt wel goed gedaan hoor ondanks de aanwezigheid van miss GG :D en je hebt alleen verloren van echt hele goede grapplers vind ik. Die triangle die je bij Kamran deed vond ik helemaal te gek. Ga zo door maat!

Thanks Ralph, fijn om te horen! :D

Mickey
12-12-2005, 17:26
Ik kan me trouwens voorstellen dat die verantwoordelijkheid deels bij de coaches ligt.

De organisatie kan natuurlijk nooit van alle deelnemers de ervaring en geschiedenis kennen.

Charger 69
12-12-2005, 17:27
Hetzelfde geldt overigens voor Chico Martinez. Hij kan dan wel geen ervaring hebben met grappling wedstrijden pur sang, maar is er wel al jaren (professioneel) bekend mee. Dat is hetzelfde als Remy Bonjasky een bokswedstijd laten vechten tegen een beginner...
Ben ik niet helemaal met je eens. Tijdens de Rings gala's (waar Chico vaak op vecht) wordt gewerkt met de 'dertig seconden' regel en deze regel wordt vaak zodanig geïnterpreteerd dat de dertig seconden niet worden doorgebracht op de grond. Mijns inziens wordt je daar geen 'ervaren grappler' mee...

Tja, ben ik eigenlijk wel met je eens. Ook het feit dat ie niet in de prijzen is gevallen geeft misschien wel aan dat ie in de goede poule zat.

Mickey
12-12-2005, 17:28
Justi = Correct.

Ik denk niet dat je Chico als ervaren grappler kunt indelen..

Dat het een onbenullig sterk kalf is.. tja.. ;)

Impulse
12-12-2005, 17:29
Echter, iemand die al van begin af aan meedraait in Ede, toernooien wint met judo, nederlands kampioen BJJ is, genomineerd voor sporttalent etc. dat is geen beginner!

André, waarom blijven jullie Remco als beginner inschrijven?



Wat betreft Remco, hij is dit jaar pas begonnen met het meedraaien bij de grappling en dat maakt hem een beginner. Aangezien we 3 wedstrijddagen hebben in een jaar draait hij het hele jaar als beginner, zouden we hem bv bij de 2e wedstrijddag inschrijven als gevorderde verliest hij de punten in de beginnersklasse en dat is ontzettend zonde. Volgend jaar zal remco meedraaien als gevorderde, aangezien hij dus al meer ervaring heeft. Dus hiermee vindt ik dat hoofdstuk Remco afgesloten moet worden wat betreft het gebakelijk of hij nou beginner of gevorderde is. Hij heeft dit jaar goed gevochten voor deze titels en volgend jaar zal hij doorgaan als gevorderde.

Wat betreft wanneer je een gevorderde en beginner bent bij zo'n toernooi dat kan aan verschillende factoren liggen.

1 : Wat de sportschool/trainer opgeeft. Als een trainer een vechter opgeeft als beginner of gevorderde dan gaan wij als organistatie er vanuit dat dit ook zo is.

2 : Als een trainer een vechter opgeeft maar niet aangeeft beginner of gevorderde dan gaan wij bij de weging vragen wat zijn ervaring is in het grondgevecht en aan de hand van de gegeven antwoorden gaat andré beslissen of je beginner ben of gevorderde.

3 : Ben je als beginner maar met 2 man en er zijn in jouw klasse niet meer beginners dan zit er kans in dat je met de gevorderde moet meedraaien. Er wordt op de poulelijst wel bijgeschreven of die gene gevorderd of beginner is. Als wij deze beslissing niet nemen dan kan je gewoon niet mee meedraaien.

Laat het wel duidelijk zijn dat wij niet zomaar iemand indelen als beginner of gevorderde.

Christophe
12-12-2005, 17:29
ja tuurlijk heb ik een foto van jou en Kamran
maar je moet ff geduld hebben.
Na Ede waren we ook nog in Lommel en die foto's hebben ff voorrang.
ze komen zo snel mogelijk

No problemo mama, I'll wait!!! :wink:

Ik vond het trouwens zowiezo ongelooflijk sterk dat Sebas en jij de hele (lange, vermoeiende) dag in Ede hebben rondgelopen, én dan nog 's avonds naar Lommel zijn kunnen gaan. Ik doe het je niet na! Ik ben wel nog lekker gaan stappen tot 5u (met de hulp van een aantal baco'tjes), maar dat is op één of andere manier minder vermoeiend lijkt mij! :wink:

Femme Fatale
12-12-2005, 17:36
* Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2ALTS0YXJ1WWW2LODVW39DY6H3

Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
Part 2
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=3FI6R16OIB29T1CLTMABAI7YAE

hmmz jah ik vraag me ook af hoe ik deze moet openen nadat ik het gedownload heb... yas?

Impulse
12-12-2005, 17:37
Echter, iemand die al van begin af aan meedraait in Ede, toernooien wint met judo, nederlands kampioen BJJ is, genomineerd voor sporttalent etc. dat is geen beginner!

André, waarom blijven jullie Remco als beginner inschrijven?



Wat betreft Remco, hij is dit jaar pas begonnen met het meedraaien bij de grappling en dat maakt hem een beginner. Aangezien we 3 wedstrijddagen hebben in een jaar draait hij het hele jaar als beginner, zouden we hem bv bij de 2e wedstrijddag inschrijven als gevorderde verliest hij de punten in de beginnersklasse en dat is ontzettend zonde. Volgend jaar zal remco meedraaien als gevorderde, aangezien hij dus al meer ervaring heeft. Dus hiermee vindt ik dat hoofdstuk Remco afgesloten moet worden wat betreft het gebakelijk of hij nou beginner of gevorderde is. Hij heeft dit jaar goed gevochten voor deze titels en volgend jaar zal hij doorgaan als gevorderde.

Wat betreft wanneer je een gevorderde en beginner bent bij zo'n toernooi dat kan aan verschillende factoren liggen.

1 : Wat de sportschool/trainer opgeeft. Als een trainer een vechter opgeeft als beginner of gevorderde dan gaan wij als organistatie er vanuit dat dit ook zo is.

2 : Als een trainer een vechter opgeeft maar niet aangeeft beginner of gevorderde dan gaan wij bij de weging vragen wat zijn ervaring is in het grondgevecht en aan de hand van de gegeven antwoorden gaat andré beslissen of je beginner ben of gevorderde.

3 : Ben je als beginner maar met 2 man en er zijn in jouw klasse niet meer beginners dan zit er kans in dat je met de gevorderde moet meedraaien. Er wordt op de poulelijst wel bijgeschreven of die gene gevorderd of beginner is. Als wij deze beslissing niet nemen dan kan je gewoon niet mee meedraaien.

Laat het wel duidelijk zijn dat wij niet zomaar iemand indelen als beginner of gevorderde.

En dan of wij de Titel EK of NK moeten doen. Het is voor ons totaal overmacht/onmacht ( of hoe je het ook noemen wilt ) als bv duitsland en Belgie of wat voor landen aanmelden en de betreffende landen niet komen vechten, en er bv maar 2 belgen zijn die wel komen opdagen. Van Exit weet ik dat alleen Christophe is gekomen en de rest gewoon uit pure onmacht niet konden komen. Ik zag snel op de weeglijst dat we ook een duitser hadden maar deze heeft zich niet eens afgemeld.
Dit is ook een punt waar ik vindt dat we naar moeten kijken. Als er een vechter zich opgeeft om te komen maar niet eens het fatsoen heeft om zicht af te melden, dat kan dus ook invloed hebben op de aantal deelnemers per gewichtklasse. Dat hebben wij dus niet in de hand. Vindt het wel heel gemakzuchtig om te zeggen dat het aan de organistatie ligt. De laksheid van de vechters zelf om niet op te komen dagen of niet het fatsoen om af te melden waardoor er in bepaalde gewichtklasses te weinig mensen zijn. Dat hebben jullie aan de mede grapplers te danken mochten er hier weer vragen over rijzen van "waarom zijn er in die of die gewichtklasse zo weinig mensen. "

Ik vindt het gewoon zonde om er zo lang over te discuseren terwijl het gewoon een top dag is.

Wij van de organisatie zijn natuurlijk ook elke toernooi weer aan het bij leren hoe wij het elke keer weer anders kunnen doen. Mochten er nog suggesties zijn of wat andere dingen wat jullie niet begrijpen, ga dan naar http://forum.yoseikan.nl/index.php?sid=ecc35e69db463ce810e70bc9b6aea96c of http://grappling.yoseikan.nl.
Omdat dit het hoofdforum is van de organisatie zou ik het heel erg op prijs stellen om jullie input daar neer te zetten. Niet iedereen kom het op het Mixfight forum en weten dus niet dat er wat vragen rijzen.

Christophe
12-12-2005, 17:43
De indeling "beginner - gevorderde" blijft toch voor discussies zorgen. Misschien is het beter dat je de keuze van de klasse niet aan de vechter of zijn coach overlaat, maar gewoon van de ervaren mening van Andre en Edgar laat afhangen.

Je zou kunnen zorgen dat iedereen die voor de eerste keer in Ede wilt meedoen een vragenlijst moet invullen (online, ...) waarop hij schrijft hoe lang hij al met grondvechten (of/en andere) bezig is, aan welke tornooien hij al heeft deelgenomen, e.d. Aan de hand van die gegevens kan de persoon dan ingedeeld worden in de beginners- of gevorderdencategorie (door Andre en Edgar).

Ik zou het wisselen tussen deze twee categorieën ook mogelijk maken. Iemand die al zijn partijen in de beginners wint vecht volgende keer mee met de gevorderden. Iemand die al zijn partijen bij de gevorderden verliest, vecht de volgende keer mee met de beginners. Om het "probleem" van het puntenverlies weg te werken zou je kunnen zeggen dat de punten bij de gevorderden dubbel tellen (dus 4 punten bij winst door submission, 2 punten door alle andere overwinningen). Het is zowiezo moeilijker om bij de gevorderden te winnen, laat staan op een submission, en bovendien zijn mensen dan meer gemotiveerd om bij de gevorderden te willen vechten.

Volgens mij zou dit systeem er toe bijdragen dat mensen er niet voor kiezen om bij de gevorderden te vechten, maar het verdienen! Nu is het gewoon veel te interessant om bij de beginners te vechten: vlotter punten halen, mogelijkheid op een medaille/titel, ...! De beginnersklasse moet een soort van "voorbereiding" worden op de gevorderdenklasse!

Dus Remco zit volgend jaar bij mij in de klasse?! Leuk, want ik heb hem toevallig horen babbelen met een vriend, en nu weet ik wat zijn zwak punt is! En hij weet dat ik het weet! Gaat nog leuk worden! :wink: :lol:

Charger 69
12-12-2005, 17:46
Echter, iemand die al van begin af aan meedraait in Ede, toernooien wint met judo, nederlands kampioen BJJ is, genomineerd voor sporttalent etc. dat is geen beginner!

André, waarom blijven jullie Remco als beginner inschrijven?



Wat betreft Remco, hij is dit jaar pas begonnen met het meedraaien bij de grappling en dat maakt hem een beginner. Aangezien we 3 wedstrijddagen hebben in een jaar draait hij het hele jaar als beginner, zouden we hem bv bij de 2e wedstrijddag inschrijven als gevorderde verliest hij de punten in de beginnersklasse en dat is ontzettend zonde.

Okay, duidelijk en acceptabel antwoord!

Christophe
12-12-2005, 17:52
Echter, iemand die al van begin af aan meedraait in Ede, toernooien wint met judo, nederlands kampioen BJJ is, genomineerd voor sporttalent etc. dat is geen beginner!

André, waarom blijven jullie Remco als beginner inschrijven?



Wat betreft Remco, hij is dit jaar pas begonnen met het meedraaien bij de grappling en dat maakt hem een beginner. Aangezien we 3 wedstrijddagen hebben in een jaar draait hij het hele jaar als beginner, zouden we hem bv bij de 2e wedstrijddag inschrijven als gevorderde verliest hij de punten in de beginnersklasse en dat is ontzettend zonde.

Okay, duidelijk en acceptabel antwoord!


Hmmm... toch niet hoor! Het EK stond volledig los van het NK, dus
Remco hier wel bij de gevorderden inschrijven zou in geen enkel opzicht een verlies van punten hebben opgeleverd. Kijk naar Jochem: ook Nederlands Kampioen geworden bij de beginners, en nu op het EK meegedaan met de gevorderden. Een Nederlands Kampioen kan toch ook geen beginner zijn! :wink:

Impulse
12-12-2005, 17:56
Hmmm... toch niet hoor! Het EK stond volledig los van het NK, dus
Remco hier wel bij de gevorderden inschrijven zou in geen enkel opzicht een verlies van punten hebben opgeleverd. Kijk naar Jochem: ook Nederlands Kampioen geworden bij de beginners, en nu op het EK meegedaan met de gevorderden. Een Nederlands Kampioen kan toch ook geen beginner zijn! :wink:

Ik hoop dat Edgar en/of André een keer de tijd hebben om over deze onderwerp te buigen want ik merk dat er ontzettend veel vragen over zijn. En ik weet ook niet alle antwoorden te geven
Kan alleen maar antwoord geven op wat ik weet en wat ze mij hebben verteld. En mocht dat anders zijn dan lezen we dat hoop ik snel genoeg :wink:

mama
12-12-2005, 18:00
ja tuurlijk heb ik een foto van jou en Kamran
maar je moet ff geduld hebben.
Na Ede waren we ook nog in Lommel en die foto's hebben ff voorrang.
ze komen zo snel mogelijk

No problemo mama, I'll wait!!! :wink:

Ik vond het trouwens zowiezo ongelooflijk sterk dat Sebas en jij de hele (lange, vermoeiende) dag in Ede hebben rondgelopen, én dan nog 's avonds naar Lommel zijn kunnen gaan. Ik doe het je niet na! Ik ben wel nog lekker gaan stappen tot 5u (met de hulp van een aantal baco'tjes), maar dat is op één of andere manier minder vermoeiend lijkt mij! :wink:

Je moet ook niet vragen hoe we ons nu voelen
Zaterdagochtend om 8.45 reden we weg uit heiloo en 's nachts om 4 uur waren we thuis.
De ring was lekker hoog. Dus had zondag lekkere spierpijn in mijn kuiten, hamlapjes en billen. Plus dat ik een beetje een stijve nek had. Die na Utrecht alleen maar erger stijf is geworden. En Sebas is een beetje ziekjes. Lekker op de toch gezeten.
;)
maar we blijven lachen hoor.
We hebben niet eens een lekker belgisch biertje gedronken
:(

Impulse
12-12-2005, 18:09
Maarre ff iets anders,

Jochem hoes met je enkel? Hoe ging dat met auto rijden? Ben je nog wel heel huids thuis gekomen?

Christophe
12-12-2005, 18:15
ja tuurlijk heb ik een foto van jou en Kamran
maar je moet ff geduld hebben.
Na Ede waren we ook nog in Lommel en die foto's hebben ff voorrang.
ze komen zo snel mogelijk

No problemo mama, I'll wait!!! :wink:

Ik vond het trouwens zowiezo ongelooflijk sterk dat Sebas en jij de hele (lange, vermoeiende) dag in Ede hebben rondgelopen, én dan nog 's avonds naar Lommel zijn kunnen gaan. Ik doe het je niet na! Ik ben wel nog lekker gaan stappen tot 5u (met de hulp van een aantal baco'tjes), maar dat is op één of andere manier minder vermoeiend lijkt mij! :wink:

Je moet ook niet vragen hoe we ons nu voelen
Zaterdagochtend om 8.45 reden we weg uit heiloo en 's nachts om 4 uur waren we thuis.
De ring was lekker hoog. Dus had zondag lekkere spierpijn in mijn kuiten, hamlapjes en billen. Plus dat ik een beetje een stijve nek had. Die na Utrecht alleen maar erger stijf is geworden. En Sebas is een beetje ziekjes. Lekker op de toch gezeten.
;)
maar we blijven lachen hoor.
We hebben niet eens een lekker belgisch biertje gedronken
:(

Respect!!! Niet vergeten, jullie doen het niet voor niets hé, de Mixfight-community is jullie dankbaar! :wink: En als ik volgende keer een lekker belgisch biertje moet meebrengen, moet je dat gewoon even vragen, okay?! :D

Impulse
12-12-2005, 18:17
Inderdaad respect voor ze. Eerst nog een hele tijd in Ede zijn en dan vandaar uit naar Belgie. Doe het jullie echt niet na!!

Christophe
12-12-2005, 18:20
Hmmm... toch niet hoor! Het EK stond volledig los van het NK, dus
Remco hier wel bij de gevorderden inschrijven zou in geen enkel opzicht een verlies van punten hebben opgeleverd. Kijk naar Jochem: ook Nederlands Kampioen geworden bij de beginners, en nu op het EK meegedaan met de gevorderden. Een Nederlands Kampioen kan toch ook geen beginner zijn! :wink:

Ik hoop dat Edgar en/of André een keer de tijd hebben om over deze onderwerp te buigen want ik merk dat er ontzettend veel vragen over zijn. En ik weet ook niet alle antwoorden te geven
Kan alleen maar antwoord geven op wat ik weet en wat ze mij hebben verteld. En mocht dat anders zijn dan lezen we dat hoop ik snel genoeg :wink:

Als ik te moeilijk doe zeg je het maar hé Sandy?! :wink:

mama
12-12-2005, 18:21
Ja idd Jochem..........
hoest met je enkel?

Hahahaha weet je dat zeker Christophe

Impulse
12-12-2005, 18:24
@ christophe, komt goed joh :wink:

Maar tussen al dat geneuzel door moet ik zeggen dat het een geslaagde dag vondt!!!

Wat vinden jullie :D

Jochem
12-12-2005, 18:25
Maarre ff iets anders,

Jochem hoes met je enkel? Hoe ging dat met auto rijden? Ben je nog wel heel huids thuis gekomen?

In eerste instantie was de enkel was erg pijnlijk, maar na een paar minuten deed mijn ego al meer pijn als mijn enkel. kon volgende dag nog wel moeilijk lopen. maar heb wel al ingetaped getraind, erg vette seminar van Ze Marcello. Het was vooral mijn ego die ernstig beschadigd was na die enkelklem, de enkel zelf is binnen een week goed denk ik.

Ronald
12-12-2005, 18:25
Maar ondanks alle kritische noten... petje af voor de organisatie. Ze hebben de afgelopen jaren echt wat moois neergezet in Ede :D .

Deuce
12-12-2005, 18:26
Vond het ook geslaagd, goede sfeer..leuke opkomst..en mooie partijen!

Jochem zn enkel is aan betere hand...hij lag de volgende dag al weer op de mat dus...;)

Ronald
12-12-2005, 18:29
LOL, ik zie het nou pas, m'n zoontje en Bram. Mooie pic Sandy :lol: .

http://www.fam-ni.nl/sandy/10-12-2005/images/PC101285.JPG

mama
12-12-2005, 18:29
integenstelling tot jouw rug. je liep gister nog knap beroerd Deuce

enne voor de rest was het een gezellige dag. Je kunt het af en toe beter een mf dag noemen. zoveel bekende gezichten. Is erg leuk

Christophe
12-12-2005, 18:39
Vond het inderdaad een hele leuke dag, al zit ik ook te balen dat ik na m'n eerste partij niet meer veel heb kunnen presteren. Al heb ik niet van de minsten verloren natuurlijk! Er was weer een super sfeer, ik heb het er altijd met plezier voor over om 2 uur te rijden om in Ede te geraken! :wink:

Hey Sandy, dit was ik op pagina 1 (was blijkbaar niet ingelogd). Inderdaad, met al die (positieve, opbouwende :wink: ) commentaar zouden we haast vergeten dat het een super dagje was... Ede rules! :D

Alleen was ik wel wat beledigd dat je m'n naam zocht tussen de beginners (tijdens de weging)! :wink:

Deuce
12-12-2005, 18:39
Ja heb er nu nog onwijs veel last van...ben zo stijf als een plank en tis doorgetrokken tot in mn schouders en heup...morgen weer naar fysio en anders van de week chiropractor achtig iets...zometeen weer warm bad...dan slaap ik in ieder geval goed.

Christophe
12-12-2005, 18:41
Hahahaha weet je dat zeker Christophe

Yep ... héél zeker!!! :wink:

Mixfight wouldn't be Mixfight without you guys!!! Volhouden!

Impulse
12-12-2005, 18:45
@ christophe

Weet je dat ik niet eens in de gaten had dat ik op de beginnerslijst aan het kijken was. Maar dat vergeef je me vast wel :wink:

Christophe
12-12-2005, 18:48
@ christophe

Weet je dat ik niet eens in de gaten had dat ik op de beginnerslijst aan het kijken was. Maar dat vergeef je me vast wel :wink:

Tuurlijk! Vond het zelf wel lollig! :wink:

Christophe
12-12-2005, 19:02
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D


En jij bent....???


Was trouwens leuk om eens mee te doen!!
Zal er zeker vaker bij zijn!!

Liefs

Ben Ralph Schmidt en train bij Cadu aangenaam.

@ Christophe:
Je hebt het echt wel goed gedaan hoor ondanks de aanwezigheid van miss GG :D en je hebt alleen verloren van echt hele goede grapplers vind ik. Die triangle die je bij Kamran deed vond ik helemaal te gek. Ga zo door maat!

Yo Ralph, what about this amigo:

http://www.stemopjemodel.nl/i/c/Enschede/Gulsen_big.jpg

Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:

Tsuki
12-12-2005, 21:36
LMFAO @ die foto , zal nu wel storm lopen bij angelo's Gym

d0d0
12-12-2005, 21:40
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D


En jij bent....???


Was trouwens leuk om eens mee te doen!!
Zal er zeker vaker bij zijn!!

Liefs

Ben Ralph Schmidt en train bij Cadu aangenaam.

@ Christophe:
Je hebt het echt wel goed gedaan hoor ondanks de aanwezigheid van miss GG :D en je hebt alleen verloren van echt hele goede grapplers vind ik. Die triangle die je bij Kamran deed vond ik helemaal te gek. Ga zo door maat!

Yo Ralph, what about this amigo:

http://www.stemopjemodel.nl/i/c/Enschede/Gulsen_big.jpg

Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:

lol :lol:
je hebt wel het internet afgezocht om deze foto te vinden of niet :wink:

Justinian
12-12-2005, 21:47
LMFAO @ die foto , zal nu wel storm lopen bij angelo's Gym
We hebben inderdaad niks te klagen ;)

d0d0
12-12-2005, 21:50
En natuurlijk zijn er alleen maar foto´s van mijn partij die ik verloren heb :(
Hoop dat marieke wel een foto heeft van de partijen die ik heb gewonnen :?

Webhebie
12-12-2005, 22:08
Dus Remco zit volgend jaar bij mij in de klasse?! Leuk, want ik heb hem toevallig horen babbelen met een vriend, en nu weet ik wat zijn zwak punt is! En hij weet dat ik het weet! Gaat nog leuk worden! :wink: :lol:

Dat ligt eraan of jij ook doorgroeit naar de zwaardere klasse :!: :!:

Nishiki
12-12-2005, 22:39
Christophe is toch - 83 ?? dusss.... Lets get it on

yas
12-12-2005, 23:25
* Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2ALTS0YXJ1WWW2LODVW39DY6H3

Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
Part 2
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=3FI6R16OIB29T1CLTMABAI7YAE

hmmz jah ik vraag me ook af hoe ik deze moet openen nadat ik het gedownload heb... yas?

je opent de files met media player classic: met het k-litepackage kun je vrijwel alle filmpjes op dit forum bekijken :D
http://k-litemegacodecpack.com/

Christophe
13-12-2005, 00:06
lol :lol:
je hebt wel het internet afgezocht om deze foto te vinden of niet :wink:

Als ik zeg dat ze me 'm zelf heeft gemaild, geloof je me dan? :wink:

Nee, nee, heb 'm vrij vlot gevonden op het net. Heb er niet lang achter moeten zoeken ... gelukkig maar! De moeite waard, niet?! :D

Christophe
13-12-2005, 00:09
Dus Remco zit volgend jaar bij mij in de klasse?! Leuk, want ik heb hem toevallig horen babbelen met een vriend, en nu weet ik wat zijn zwak punt is! En hij weet dat ik het weet! Gaat nog leuk worden! :wink: :lol:

Dat ligt eraan of jij ook doorgroeit naar de zwaardere klasse :!: :!:

Kerel, ik zit al in de -83 gevorderden. Ik geef toe dat ik niet zo in het oog spring als die toppers die die klasse regeren (Niek Tromp, Bram van Koppen, Jasper Van der Gaag...) maar ik zit er toch al een tijdje bij hoor! :wink:

En Remco dus binnekort ook! Gaat gezellig worden! :D

Anonymous
13-12-2005, 00:29
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D


En jij bent....???


Was trouwens leuk om eens mee te doen!!
Zal er zeker vaker bij zijn!!

Liefs

Ben Ralph Schmidt en train bij Cadu aangenaam.

@ Christophe:
Je hebt het echt wel goed gedaan hoor ondanks de aanwezigheid van miss GG :D en je hebt alleen verloren van echt hele goede grapplers vind ik. Die triangle die je bij Kamran deed vond ik helemaal te gek. Ga zo door maat!

Yo Ralph, what about this amigo:

http://www.stemopjemodel.nl/i/c/Enschede/Gulsen_big.jpg

Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:

Haha die was ik vanmiddag al tegengekomen :D ik wou het nog even voor mezelf houden, omdat ik hier al bang voor was:

"Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:"

maar jij bent ook erg handig zie ik. Ik was sowieso al verliefd heb ik die foto niet voor nodig :) . Maareh ik zag haar het eerst volgens mij :lol:

Boem Boem
13-12-2005, 00:36
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D


En jij bent....???


Was trouwens leuk om eens mee te doen!!
Zal er zeker vaker bij zijn!!

Liefs

Ben Ralph Schmidt en train bij Cadu aangenaam.

@ Christophe:
Je hebt het echt wel goed gedaan hoor ondanks de aanwezigheid van miss GG :D en je hebt alleen verloren van echt hele goede grapplers vind ik. Die triangle die je bij Kamran deed vond ik helemaal te gek. Ga zo door maat!

Yo Ralph, what about this amigo:

http://www.stemopjemodel.nl/i/c/Enschede/Gulsen_big.jpg

Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:

Haha die was ik vanmiddag al tegengekomen :D ik wou het nog even voor mezelf houden, omdat ik hier al bang voor was:

"Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:"

maar jij bent ook erg handig zie ik. Ik was sowieso al verliefd heb ik die foto niet voor nodig :) . Maareh ik zag haar het eerst volgens mij :lol:


Sorry Guys: MissGG is nu officieel mijn vriendin sinds een half jaar.......helaas!!


Osu

Chris

Dennuz
13-12-2005, 00:41
Zal aan jullie denken als ik donderdag met haar ga rollen ;)

Triker
13-12-2005, 01:16
Sorry Guys: MissGG is nu officieel mijn vriendin sinds een half jaar.......helaas!!


Osu

Chris


Ofwel Chris, goed vasthouden en niet meer los laten ;) :D

d0d0
13-12-2005, 01:36
Triker, heb jij geen mooie foto's gemaakt van het toernooi?

Triker
13-12-2005, 05:57
Triker, heb jij geen mooie foto's gemaakt van het toernooi?

Nope, ik had andere afspraken zodat ik niet aanwezig kon zijn!

Jeru
13-12-2005, 08:20
Over sterk gesproken, ik had nog nooit van Kamran gehoord, maar ik denk niet dat ik hem snel zal vergeten. Hij tilde me op alsof ik een pluimpje was (heeft iemand er een foto van? Bert?). En snel was hij ook. Het heeft me al m'n energie gekost om die partij door te komen, en daarna heb ik dan ook niet meer veel kunnen presteren. Oh well, there will be a next time! :wink:


Hahaha mooie foto!!!
bron: www.sportcentrumkops.nl

http://www.sportcentrumkops.nl/images/grapplingEde05/grappling0512_011.jpg

Boem Boem
13-12-2005, 10:21
Over sterk gesproken, ik had nog nooit van Kamran gehoord, maar ik denk niet dat ik hem snel zal vergeten. Hij tilde me op alsof ik een pluimpje was (heeft iemand er een foto van? Bert?). En snel was hij ook. Het heeft me al m'n energie gekost om die partij door te komen, en daarna heb ik dan ook niet meer veel kunnen presteren. Oh well, there will be a next time! :wink:


Hahaha mooie foto!!!
bron: www.sportcentrumkops.nl

http://www.sportcentrumkops.nl/images/grapplingEde05/grappling0512_011.jpg

Ha ha ha:)) coole foto; die Kamran is idd beresterk. Tijdens het seminar van afgelopen keer( Kops/Aerts/Joval) was kamran ook aanwezig.......deed even een oefening met mij voor.......nou, ik heb het geweten........geen beweging in te krijgen in die nek!

Osu

Chris

Anonymous
13-12-2005, 10:25
Chris, gefeliciteerd nog!! Knappe prestatie!!

Boem Boem
13-12-2005, 10:29
Chris, gefeliciteerd nog!! Knappe prestatie!!

@ King Ni; thanks!!! :lol:

Osu

Chris

B3 lik3 M3
13-12-2005, 10:41
Over sterk gesproken, ik had nog nooit van Kamran gehoord, maar ik denk niet dat ik hem snel zal vergeten. Hij tilde me op alsof ik een pluimpje was (heeft iemand er een foto van? Bert?). En snel was hij ook. Het heeft me al m'n energie gekost om die partij door te komen, en daarna heb ik dan ook niet meer veel kunnen presteren. Oh well, there will be a next time! :wink:


Hahaha mooie foto!!!
bron: www.sportcentrumkops.nl

http://www.sportcentrumkops.nl/images/grapplingEde05/grappling0512_011.jpg

Ha ha ha:)) coole foto; die Kamran is idd beresterk. Tijdens het seminar van afgelopen keer( Kops/Aerts/Joval) was kamran ook aanwezig.......deed even een oefening met mij voor.......nou, ik heb het geweten........geen beweging in te krijgen in die nek!

Osu

Chris

Ik kan het ook weten.. ik heb toen nog met em geworsteld.

Mickey
13-12-2005, 10:43
Kamran = een monster! En ook nog eens een goeie webmaster! :D

Femme Fatale
13-12-2005, 11:07
* Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2ALTS0YXJ1WWW2LODVW39DY6H3

Carola Blijendaal and Iwanka Voorn finals EK Shooto Grappling 2005
Part 2
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=3FI6R16OIB29T1CLTMABAI7YAE

hmmz jah ik vraag me ook af hoe ik deze moet openen nadat ik het gedownload heb... yas?

je opent de files met media player classic: met het k-litepackage kun je vrijwel alle filmpjes op dit forum bekijken :D
http://k-litemegacodecpack.com/

thnx yas! het is gelukt. Echt leuk om het te zien. Had nog nooit een wedstrijd van mezelf teruggezien.

Anonymous
13-12-2005, 13:00
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D


En jij bent....???


Was trouwens leuk om eens mee te doen!!
Zal er zeker vaker bij zijn!!

Liefs

Ben Ralph Schmidt en train bij Cadu aangenaam.

@ Christophe:
Je hebt het echt wel goed gedaan hoor ondanks de aanwezigheid van miss GG :D en je hebt alleen verloren van echt hele goede grapplers vind ik. Die triangle die je bij Kamran deed vond ik helemaal te gek. Ga zo door maat!

Yo Ralph, what about this amigo:

http://www.stemopjemodel.nl/i/c/Enschede/Gulsen_big.jpg

Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:

Haha die was ik vanmiddag al tegengekomen :D ik wou het nog even voor mezelf houden, omdat ik hier al bang voor was:

"Ik was zaterdag al onder de indruk, maar nu ben ik verliefd! :wink:"

maar jij bent ook erg handig zie ik. Ik was sowieso al verliefd heb ik die foto niet voor nodig :) . Maareh ik zag haar het eerst volgens mij :lol:


wel een beetje een ordinaire foto als ik eerlijk mag zijn! :?

Mephisto
13-12-2005, 13:38
@ guest hierboven: Nee, je mag niet eerlijk zijn daar ben je een guest voor, daarnaast vindt ik het bullsh!t als Ã*k eerlijk mag zijn. en oh ja ik ben ingelogd ik mag dat.

Mooie foto hoor en @ Boem Boem; damn you :lol:

B3 lik3 M3
13-12-2005, 13:42
Dat is zekers een mooie foto.
En @guest.


If you got it.. show it..

Mickey
13-12-2005, 13:53
LOL! AFGUNST! PURE AFGUNST! ;)

ICON
13-12-2005, 13:57
kan mij niet ordinair genoeg zijn ;)

Tsuki
13-12-2005, 14:12
ik denk dat boem boem liegt ..................

Boem Boem
13-12-2005, 14:26
ik denk dat boem boem liegt ..................

:lol: ha ha ha: pech voor je collega.........

osu

Chris


ps: waarom deed je niet mee met het EK??

Dennuz
13-12-2005, 15:10
wel een beetje een ordinaire foto als ik eerlijk mag zijn! :?

Beetje sneu om als guest commentaar te gaan leveren.. Maar ja, zoals je kunt lezen deelt niet iedereen jou mening gelukkig...

d0d0
13-12-2005, 15:19
Jullie kunnen ook gewoon een apparte topic maken voor de fans van MissGG.. :lol:

Christophe
13-12-2005, 18:23
@ guest hierboven: Nee, je mag niet eerlijk zijn daar ben je een guest voor, daarnaast vindt ik het bullsh!t als Ã*k eerlijk mag zijn. en oh ja ik ben ingelogd ik mag dat.

Mooie foto hoor en @ Boem Boem; damn you :lol:

x2 :lol:

Ik vind het inderdaad ook een hele mooie foto. Die guest is misschien meer gewend om met bibliothecaresjes om te gaan (klinkt eigenlijk ook niet slecht :wink: ), maar voor ons hier op Mixfight is deze foto top!

Inderdaad Boem Boem ... damn you! Post eens een foto van jullie tweetjes ... en liefst in een bibliotheek of zo, niks ordinairs! :wink: :lol:

Anonymous
13-12-2005, 18:26
Chris, gefeliciteerd nog!! Knappe prestatie!!

@ King Ni; thanks!!! :lol:

Osu

Chris

Oh ja, en ook nog gefeliciteerd met je kampioenschap...! :lol:

Christophe
13-12-2005, 18:27
Over sterk gesproken, ik had nog nooit van Kamran gehoord, maar ik denk niet dat ik hem snel zal vergeten. Hij tilde me op alsof ik een pluimpje was (heeft iemand er een foto van? Bert?). En snel was hij ook. Het heeft me al m'n energie gekost om die partij door te komen, en daarna heb ik dan ook niet meer veel kunnen presteren. Oh well, there will be a next time! :wink:


Hahaha mooie foto!!!
bron: www.sportcentrumkops.nl

http://www.sportcentrumkops.nl/images/grapplingEde05/grappling0512_011.jpg

:lol: :lol: :lol:

Cool van Kamran/Bert dat ze 'm gepost hebben! Wel funny dat ik de enige ben die er het lollige van inziet, al de anderen op de foto zijn er bloedserieus naar aan 't kijken! :D

Andre
13-12-2005, 18:58
Dus Remco zit volgend jaar bij mij in de klasse?! Leuk, want ik heb hem toevallig horen babbelen met een vriend, en nu weet ik wat zijn zwak punt is! En hij weet dat ik het weet! Gaat nog leuk worden! :wink: :lol:

Dat ligt eraan of jij ook doorgroeit naar de zwaardere klasse :!: :!:

Kerel, ik zit al in de -83 gevorderden. Ik geef toe dat ik niet zo in het oog spring als die toppers die die klasse regeren (Niek Tromp, Bram van Koppen, Jasper Van der Gaag...) maar ik zit er toch al een tijdje bij hoor! :wink:

En Remco dus binnekort ook! Gaat gezellig worden! :D

Remco zal dan hard aan zijn gewicht moeten werken want hij was 82 .8 kg zaterdag.
Om even terug te komen op de vraag waarom ik Remco bij de beginners inschrijf:
Vorig jaar deed hij 1 keer mee toen was er nog geen beg en gev niveau.
Hij zat toen o.a bij Ken van Gilbergen in de poule in werd in al zijn wedstrijden binnen een minuut uit elkaar getrokken.(Hij was toen 15 jaar en trainde toen alleen judo)
Aan het begin van dit seizoen hebben we dus besloten dat hij niet bij de gevorderden hoorde .
Hij traint dit seizoen wel regelmatig mee met de grappling training en gaat heel hard vooruit.
Ik vind dat je dan ook gewoon het seizoen moet afmaken bij de beginners.En dat hij dan Kampioen wordt is toch een fantastische beloning voor een jaar kei hard trainen?
Als FC Haarlem tijdens de winterstop met 10 punten voorstaat worden ze toch ook niet overgeplaatst naar de eredivisie?
Volgend seizoen doet hij bij de gevorderden mee en ik hoop dat hij net zo snel vooruitgang boekt als dit seizoen.
Dit is het laatste wat ik over Remco te zeggen heb.

Andre

MissGG
13-12-2005, 19:31
Helllooow!!


@ BOEMBOEM nu ik toch je vriendin ben sinds een half jaar wil ik graag met terugwerkende kracht:

*3xbios
*5x uit eten
*parfum
* en je auto voor een week

thnx

Mickey
13-12-2005, 20:33
LMFAO.
Mag Boem Boem dan ook zaken met terugwerkende kracht vorderen?

Zal een leuk lijstje worden ben ik bang.. ;)

Ben
13-12-2005, 20:37
mooie foto cristhope je staat er mooie op :lol:
en ik begrijp dat je verliefd bent :wink:

Christophe
13-12-2005, 23:05
Helllooow!!


@ BOEMBOEM nu ik toch je vriendin ben sinds een half jaar wil ik graag met terugwerkende kracht:

*3xbios
*5x uit eten
*parfum
* en je auto voor een week
thnx

Damn ... is dat alles voor een half jaar?!? Goedkope vriendin ben jij! Waar kan ik me aanmelden! :wink:

Paganstars
13-12-2005, 23:09
ja man zo 1 wil ik ook!

MissGG
13-12-2005, 23:26
Ach... wie leeft van de liefde heeft niet veel nodig..... toch??

Paganstars
13-12-2005, 23:33
c'est vrai!

Christophe
14-12-2005, 00:15
Ach... wie leeft van de liefde heeft niet veel nodig..... toch??

Laat de liefde dan maar komen!!!

Anonymous
14-12-2005, 00:41
Hehe, ik dacht ik stop ermee uit respect voor forummember Boem Boem, maar jij weet kennelijk van geen wijken :wink:

Webhebie
14-12-2005, 01:49
Er zijn nog meer foto's van de EK Grappling gemaakt.

http://www.yoseikan.nl//?action=freestylefoto's

d0d0
14-12-2005, 02:57
Er zijn nog meer foto's van de EK Grappling gemaakt.

http://www.yoseikan.nl//?action=freestylefoto's

65 foto´s en natuurlijk sta ik weer is op 0 foto's :cry:

Anonymous
14-12-2005, 07:41
Er zijn nog meer foto's van de EK Grappling gemaakt.

http://www.yoseikan.nl//?action=freestylefoto's

65 foto´s en natuurlijk sta ik weer is op 0 foto's :cry:


tjeez ben je fotogeil van jezelf of zo. er waren zoveel deelnemers, moeten de fotograven dan specifiek van jouw een foto gaan zitten maken :roll:

Mickey
14-12-2005, 09:44
Er zijn nog meer foto's van de EK Grappling gemaakt.

http://www.yoseikan.nl//?action=freestylefoto's

65 foto´s en natuurlijk sta ik weer is op 0 foto's :cry:


tjeez ben je fotogeil van jezelf of zo. er waren zoveel deelnemers, moeten de fotograven dan specifiek van jouw een foto gaan zitten maken :roll:

Yep.. D0d0 is namelijk the handsomest devil around.
Dat je dat niet wist joh..

De luchtbellen zijn weer wakker de laatste weken. Tjeez.

Tsuki
14-12-2005, 10:41
Ach... wie leeft van de liefde heeft niet veel nodig..... toch??

als ik boem boem was en ik zou het laatste jaar mogen inhalen dan had het allemaal met jou en die banaan te maken , dat intrigeerd me echt mateloos........................ ;-)

Tsuki
14-12-2005, 10:46
ik denk dat boem boem liegt ..................

:lol: ha ha ha: pech voor je collega.........

osu

Chris


ps: waarom deed je niet mee met het EK??

ik had er eerlijk gezegd niet eens bij stil gestaan om mee te doen al vond ik het de laatste keer dat ik mee deed wel hartstikke leuk. volgende keer ben ik er zeker weer bij ;-)

Ps lol @collega , schept toch een band he .................

Luka
14-12-2005, 12:49
Helllooow!!


@ BOEMBOEM nu ik toch je vriendin ben sinds een half jaar wil ik graag met terugwerkende kracht:

*3xbios
*5x uit eten
*parfum
* en je auto voor een week
thnx

Damn ... is dat alles voor een half jaar?!? Goedkope vriendin ben jij! Waar kan ik me aanmelden! :wink:


offtopic:: haha ligt er maar net aan wat voor bios je gaat wa je uit eten gaat wat voor parfum en auto je wil toch :P..

Bedoel als je alles duurste doet is het Dag Dag met de centen van chris ;)

ontopic:: Is die er nog :P maar zo te lezen was het cool jmmr dak er neit bij was maja :)

d0d0
14-12-2005, 13:29
Er zijn nog meer foto's van de EK Grappling gemaakt.

http://www.yoseikan.nl//?action=freestylefoto's

65 foto´s en natuurlijk sta ik weer is op 0 foto's :cry:


tjeez ben je fotogeil van jezelf of zo. er waren zoveel deelnemers, moeten de fotograven dan specifiek van jouw een foto gaan zitten maken :roll:

Yep.. D0d0 is namelijk the handsomest devil around.
Dat je dat niet wist joh..

De luchtbellen zijn weer wakker de laatste weken. Tjeez.

hahaha handsome devil valt ook wel weer mee hoor :lol:
nee maar ik zou t ook wel is leuk vinden om een foto te hebben als ik in een partij bezig ben, heeft niks met foto geil temaken het is gewoon leuk om zoiets te hebben tog?
soort van herrinnering aan dat toernooi.

Mephisto
14-12-2005, 14:10
Helllooow!!


@ BOEMBOEM nu ik toch je vriendin ben sinds een half jaar wil ik graag met terugwerkende kracht:

*3xbios
*5x uit eten
*parfum
* en je auto voor een week

thnx

Damn girl draai hem nou geen poot uit :lol:

@ Tsuki een intrigerende banaan indeed :wink:

Jochem
14-12-2005, 14:23
Helllooow!!


@ BOEMBOEM nu ik toch je vriendin ben sinds een half jaar wil ik graag met terugwerkende kracht:

*3xbios
*5x uit eten
*parfum
* en je auto voor een week

thnx

Damn girl draai hem nou geen poot uit :lol:

@ Tsuki een intrigerende banaan indeed :wink:

ik vind haar toch wel een intrigerender dan de banaan... ;)

Tsuki
14-12-2005, 14:30
Helllooow!!


@ BOEMBOEM nu ik toch je vriendin ben sinds een half jaar wil ik graag met terugwerkende kracht:

*3xbios
*5x uit eten
*parfum
* en je auto voor een week

thnx

Damn girl draai hem nou geen poot uit :lol:

@ Tsuki een intrigerende banaan indeed :wink:

ik vind haar toch wel een intrigerender dan de banaan... ;)

tis vaak een combinatie van factoren die dingen intrigerend maken

Luka
14-12-2005, 15:33
Helllooow!!


@ BOEMBOEM nu ik toch je vriendin ben sinds een half jaar wil ik graag met terugwerkende kracht:

*3xbios
*5x uit eten
*parfum
* en je auto voor een week

thnx

Damn girl draai hem nou geen poot uit :lol:

@ Tsuki een intrigerende banaan indeed :wink:

ik vind haar toch wel een intrigerender dan de banaan... ;)

tis vaak een combinatie van factoren die dingen intrigerend maken

en alles bij elkaar word 1 mooi geheel ?? :lol:

Christophe
14-12-2005, 16:15
Hehe, ik dacht ik stop ermee uit respect voor forummember Boem Boem, maar jij weet kennelijk van geen wijken :wink:

Amigo, geloof je nog steeds dat Boem Boem een relatie met haar heeft?! Is niet waar hoor, toch Boem Boem?! :wink:

Luka
14-12-2005, 16:54
als je het weet wrom vraag je dan of het zo is ;) met "toch boem boem" ;) haha

ICON
14-12-2005, 17:12
hey gaylords vraag elkaars msn adres!!!!!

Ben
14-12-2005, 17:29
volgens mij hoopt cristhope stiekem van niet :wink:

Christophe
14-12-2005, 18:25
als je het weet wrom vraag je dan of het zo is ;) met "toch boem boem" ;) haha

Om z'n reactie te horen! :wink:

Christophe
14-12-2005, 18:25
volgens mij hoopt cristhope stiekem van niet :wink:

Stiekem?! :lol:

Ben
14-12-2005, 18:50
he cristhope zaterdag is van de baan he :cry:

Christophe
14-12-2005, 19:06
he cristhope zaterdag is van de baan he :cry:

I know amigo, klote hé?! Hopelijk komt het er toch ooit nog eens van, want ik keek er wel naar uit!

Anonymous
14-12-2005, 19:18
Was was er gepland dan als ik vragen mag?

Ben
14-12-2005, 19:38
wim de putter vs marc duncan he cris is hij bang of zoi :)

Boem Boem
14-12-2005, 20:10
Die meid ziet er goed uit, kon m'n ogen niet van d'r afhouden gisteren :D

Same here amigo, ze zag er inderdaad ongelooflijk goed uit. En ze kon nog behoorlijk goed rollen ook. Als ze me niet zo van m'n stuk had gebracht, had ik vast er zeker beter gepresteerd dan die 4de plaats! :wink:

Ik hoop van harte dat Team Angelo vanaf nu regelmatig komt rollen in Ede! :lol:

Voor mensen als jullie had ze ook 17 bodyguards meegenomen ;)

Ha ha ha: en beste mensen.....

Osu

Chris

@ alle MISS GG Fans: aangezien jullie bijzonder slecht zijn in het lezen, zal ik dit punt maar eens tevoorschijn halen.........

Ik citeer nogmaals :sinds kort is MISS GG mijn vriendin.....alleen weet ze het zelf nog niet.......ha ha ha ha!! :wink:


Boodschap duidelijk?? :lol: :wink:

Dus beste broeders.......succes!!!!!!!

Osu

Chris

Anonymous
15-12-2005, 00:56
Sherp Christophe :). En ik maar denken dat het echt zo was :P

Mephisto
15-12-2005, 13:48
lol@ Boem Boem,

ik zou het je niet kwalijk nemen, getuigd niet van slechte smaak :wink:

@Tsuki, je hebt gelijk, het is een combinatie van factoren, de grootste factor zijnde de fantasie :lol:

danial
15-12-2005, 14:30
-70 kg Heren Beginners
1. Michel van der Jagt (Rickson Gracie) Europees kampioen
2. Danial Sharifi (Angelo Gym)
3. Sjerog
3. Gordon Cheung (Team Cadu)

Danial, vanuit het niets op 2!
Ik heb begrepen dat Danial in vervolg eerst in training gaat voordat hij zich weer inschrijft... :wink: :lol: [/quote]
haha heb nu het pas gezien, ja volgende keer ga ik eerst maar hard trainen, dan word ik zeker kampioen :o ,
koop je dan een aouto voor me? :D AUB?

yas
15-12-2005, 18:14
Er zijn nog meer foto's van de EK Grappling gemaakt.

http://www.yoseikan.nl//?action=freestylefoto's

wederom mooie pics! vraagje: hoe kun je de foto's opslaan? thnx!

Christophe
15-12-2005, 18:18
wim de putter vs marc duncan he cris is hij bang of zoi :)

:D Wim bang?!? Nooit! Alleen een beetje te dik ... 2 kg. om precies te zijn, en dat vond Marc blijkbaar niet ok! :wink:

Oh well, there will be a next time! Looking forward to it!

Christophe
15-12-2005, 18:25
Sherp Christophe :). En ik maar denken dat het echt zo was :P

:wink:

Christophe
15-12-2005, 18:28
@ alle MISS GG Fans: aangezien jullie bijzonder slecht zijn in het lezen, zal ik dit punt maar eens tevoorschijn halen.........

Ik citeer nogmaals :sinds kort is MISS GG mijn vriendin.....alleen weet ze het zelf nog niet.......ha ha ha ha!! :wink:


Boodschap duidelijk?? :lol: :wink:

Dus beste broeders.......succes!!!!!!!

Osu

Chris

:D Wanneer trainen jullie, dan kom ik eens meerollen! :wink:

Ben
15-12-2005, 19:10
nee was ook maar een geintje maar als je tot 70kg afspreekt
moet je dat ook zijn en marc had ook 5wk op zn voeding gelet. en was
zondag op gewicht . maar vind het spijtig dat ik je nu niet zie amigo :wink:

Deuce
15-12-2005, 20:21
Maar als deze partij al zo lang stond? dan vind ik het zeer vreemd dat het nu niet doorgaat...en dan maakt het niet eens uit wie er fout is...er is een gewicht afgesproken..en iemand heeft zich er niet aan gehouden...

Webhebie
15-12-2005, 22:54
Er zijn nog meer foto's van de EK Grappling gemaakt.

http://www.yoseikan.nl//?action=freestylefoto's

wederom mooie pics! vraagje: hoe kun je de foto's opslaan? thnx!

Als je foto's wilt hebben, stuur me dan even een pm met je mailadres dan krijg je de orginele (grote) van de foto.

Boem Boem
16-12-2005, 00:10
@ alle MISS GG Fans: aangezien jullie bijzonder slecht zijn in het lezen, zal ik dit punt maar eens tevoorschijn halen.........

Ik citeer nogmaals :sinds kort is MISS GG mijn vriendin.....alleen weet ze het zelf nog niet.......ha ha ha ha!! :wink:


Boodschap duidelijk?? :lol: :wink:

Dus beste broeders.......succes!!!!!!!

Osu

Chris

:D Wanneer trainen jullie, dan kom ik eens meerollen! :wink:

He Christophe: stuur me een PM, komt alles goed...

Osu

Chris

Anonymous
16-12-2005, 00:38
Mag ik ook meedoen :)

Triker
16-12-2005, 08:21
Tja, was welliswaar niet bij het grappling ditmaal, maar aangezien er toch veel MissGG fans hier zijn maar een posting van enkele foto's die ik her en der op gala's neem (en neen, niet alleen van MISSGG)

http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg2.jpg

Triker
16-12-2005, 08:21
http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg3.jpg

Triker
16-12-2005, 08:22
http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg4.jpg

Triker
16-12-2005, 08:22
http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg5.jpg

Christophe
16-12-2005, 08:38
Nice! :D

We kunnen voor mooie foto's toch altijd op Triker rekenen hé?! :wink:

Christophe
16-12-2005, 08:42
nee was ook maar een geintje maar als je tot 70kg afspreekt
moet je dat ook zijn en marc had ook 5wk op zn voeding gelet. en was
zondag op gewicht . maar vind het spijtig dat ik je nu niet zie amigo :wink:

Ik ben het met je eens: afspraak is afspraak. Alleen, Wim is twee weken geleden zwaar ziek geworden, maar heeft er alles aan gedaan om te kunnen recuperen voor het gevecht, want hij wou het niet afblazen. Dat hij in die omstandigheden niet op gewicht kon geraken, snap ik dan wel. Dat is al moeilijk genoeg als je 100% gezond bent!

Inderdaad jammer dat we elkaar nu niet zien, ik had er wel naar uitgekeken. Ik ga zaterdag toch naar 2H2H, geen zin om ook te komen?! :wink:

Triker
16-12-2005, 09:03
Nice! :D

We kunnen voor mooie foto's toch altijd op Triker rekenen hé?! :wink:

Christophe, ik heb nog eventueel goede fotografen die eens foto's bij jullie in Antwerpen willen komen maken. Zijn 2 fotgrafen uit of rondom Antwerpen die eens aan willen komen, is dat mogelijk?

MissGG
16-12-2005, 12:49
http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg5.jpg




Pfeeeeeeeeeeew wat een lekker ding!!!

Tsuki
16-12-2005, 12:56
http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg5.jpg




Pfeeeeeeeeeeew wat een lekker ding!!!

idd je was me net voor ..........................

Anonymous
16-12-2005, 15:31
-70 kg Heren Beginners
1. Michel van der Jagt (Rickson Gracie) Europees kampioen
2. Danial Sharifi (Angelo Gym)
3. Sjerog
3. Gordon Cheung (Team Cadu)

Danial, vanuit het niets op 2!
Ik heb begrepen dat Danial in vervolg eerst in training gaat voordat hij zich weer inschrijft... :wink: :lol: [/quote]

hi, ik had vraagje? heb je het over die jongen dat tweede werd, hoe bedoel je van niets op 2de, ik moest zelf tweede partij tegen hem, en hij was echt goed door, en volgens mij hebt u het mis, hij had zeker hard voor getraint, want hij was echt in vorm, hoop dat ie volgende keer ook komt, ik wil hem proberen terug pakken :D

Dennuz
16-12-2005, 15:33
-70 kg Heren Beginners
1. Michel van der Jagt (Rickson Gracie) Europees kampioen
2. Danial Sharifi (Angelo Gym)
3. Sjerog
3. Gordon Cheung (Team Cadu)

Danial, vanuit het niets op 2!
Ik heb begrepen dat Danial in vervolg eerst in training gaat voordat hij zich weer inschrijft... :wink: :lol:

hi, ik had vraagje? heb je het over die jongen dat tweede werd, hoe bedoel je van niets op 2de, ik moest zelf tweede partij tegen hem, en hij was echt goed door, en volgens mij hebt u het mis, hij had zeker hard voor getraint, want hij was echt in vorm, hoop dat ie volgende keer ook komt, ik wil hem proberen terug pakken :D[/quote]

Wat hij bedoeld is dat Danial iets van 6 maanden uit de running geweest is ivm een blessure en pas een paar weken weer trainde voor het EK...

Anonymous
16-12-2005, 16:16
-70 kg Heren Beginners
1. Michel van der Jagt (Rickson Gracie) Europees kampioen
2. Danial Sharifi (Angelo Gym)
3. Sjerog
3. Gordon Cheung (Team Cadu)

Danial, vanuit het niets op 2!
Ik heb begrepen dat Danial in vervolg eerst in training gaat voordat hij zich weer inschrijft... :wink: :lol:

hi, ik had vraagje? heb je het over die jongen dat tweede werd, hoe bedoel je van niets op 2de, ik moest zelf tweede partij tegen hem, en hij was echt goed door, en volgens mij hebt u het mis, hij had zeker hard voor getraint, want hij was echt in vorm, hoop dat ie volgende keer ook komt, ik wil hem proberen terug pakken :D

Wat hij bedoeld is dat Danial iets van 6 maanden uit de running geweest is ivm een blessure en pas een paar weken weer trainde voor het EK...[/quote]had ie echt 6 maanden niet getraind??
nou petje af. hij is heel goeie worstelaar, ik hoop dat ie door gaat met training, ik weet zeker dat ie ooit bij bekende trecht komt

Anonymous
16-12-2005, 16:29
-70 kg Heren Beginners
1. Michel van der Jagt (Rickson Gracie) Europees kampioen
2. Danial Sharifi (Angelo Gym)
3. Sjerog
3. Gordon Cheung (Team Cadu)

Danial, vanuit het niets op 2!
Ik heb begrepen dat Danial in vervolg eerst in training gaat voordat hij zich weer inschrijft... :wink: :lol:

hi, ik had vraagje? heb je het over die jongen dat tweede werd, hoe bedoel je van niets op 2de, ik moest zelf tweede partij tegen hem, en hij was echt goed door, en volgens mij hebt u het mis, hij had zeker hard voor getraint, want hij was echt in vorm, hoop dat ie volgende keer ook komt, ik wil hem proberen terug pakken :D

Wat hij bedoeld is dat Danial iets van 6 maanden uit de running geweest is ivm een blessure en pas een paar weken weer trainde voor het EK...had ie echt 6 maanden niet getraind??
nou petje af. hij is heel goeie worstelaar, ik hoop dat ie door gaat met training, ik weet zeker dat ie ooit bij bekende trecht komt[/quote]

hi sjerd, hoe is ie man. ik zeij je toen al waarom ik 2de werd, ten eerste had ik geluk :D en wat nog blangrijker was, ik heb beste trainer, met hem moet je winnen, kan niet anders

Boem Boem
16-12-2005, 18:38
http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg5.jpg




Pfeeeeeeeeeeew wat een lekker ding!!!

Vanavond Biosje Gul??? :lol:

Daarna mag jij iets verzinnen..........

Osu

Chris

Boem Boem
16-12-2005, 18:41
http://oldskoolsuzuki.info/triker/forum2006/missgg5.jpg

@ TRiker: Mooie Foto's weer hoor: klasse....

Osu

Chris

Anonymous
16-12-2005, 19:05
Nice! :D

We kunnen voor mooie foto's toch altijd op Triker rekenen hé?! :wink:

Christophe, ik heb nog eventueel goede fotografen die eens foto's bij jullie in Antwerpen willen komen maken. Zijn 2 fotgrafen uit of rondom Antwerpen die eens aan willen komen, is dat mogelijk?

Eventueel goede fotografen ... dus eventueel ook niet?! :wink:

Ik zal het eens vragen aan Maurice, maar dat mag geen probleem zijn. Ik pm je volgende week nog wel, okay?!

Christophe
16-12-2005, 19:15
Nice! :D

We kunnen voor mooie foto's toch altijd op Triker rekenen hé?! :wink:

Christophe, ik heb nog eventueel goede fotografen die eens foto's bij jullie in Antwerpen willen komen maken. Zijn 2 fotgrafen uit of rondom Antwerpen die eens aan willen komen, is dat mogelijk?

Eventueel goede fotografen ... dus eventueel ook niet?! :wink:

Ik zal het eens vragen aan Maurice, maar dat mag geen probleem zijn. Ik pm je volgende week nog wel, okay?!

Dat was ik dus, sorry! :wink:

Duncan
17-12-2005, 11:33
wim de putter vs marc duncan he cris is hij bang of zoi :)

:D Wim bang?!? Nooit! Alleen een beetje te dik ... 2 kg. om precies te zijn, en dat vond Marc blijkbaar niet ok! :wink:

Oh well, there will be a next time! Looking forward to it!

Wim zal dan niet bang zijn maar ik vind zijn aktie ronduit Asociaal!
Partij stond al minimaal vijf weken! Ik ben toen zoals Ben al zei gepast gaan eten...en heb veel lekkere dingen moeten laten staan :wink:

En het is niet Marc geweest die niet akkoord ging met het overgewicht! Want ik heb ingestemt met een overgewicht van 1,5 kg (max 71,5kg) van Wim zijn kant maar dit hield in dat er een percentage van Wim zijn gage afgenomen zou worden.
SHOOTO heeft standaard gewichtklasses en daar word niet van afgeweken is dit wel het geval dan kost het je centjes.
En ik denk dat die money hungry Wim hier niet mee in heeft gestemd!!!!!
En daarbij is en blijft het een principekwestie, als ik netjes op gewicht kom/ben dan moet hij het ook!

Kortom het is iig niet mijn schuld dat deze partij niet doorgaat want daarvoor heb ik teveel gelaten en te hard getraind! Ben in tegenstelling tot mijn tegenstander direkt akkoord gegaan met een klein bedrag als gage om shootobelgium/Ludo tegemoed te komen zodat hij wat op poten kan/kon zetten en hij toch leuke partijen kan/kon neerzetten.

En of er een andere keer komt Christophe?...niet als Wim zich weer als een BIATCH gaat gedragen!

Nishiki
18-12-2005, 15:19
POINGGGGG die zit :D

Mickey
18-12-2005, 15:40
Kaplow! Go Duncan ! ;)

Christophe
18-12-2005, 20:12
Beste Marc, zoals je in Wim's post ( http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=18001 ) kan lezen, is het niet hij die zich als een Biatch heeft gedragen! En ik heb het zeker ook niet op jou! :wink:

Ik kan zeer goed begrijpen dat je boos bent dat je na je enorme inspanningen niet het gevecht kreeg waar je naar toe geleefd hebt, dus ik hoop dat je van de juiste persoon een aanvaardbare uitleg krijgt over hoe dit is kunnen gebeuren.

En hopelijk krijgen wij (de fans :wink: ) dan in de nabije toekomst toch nog de partij Marc - Wim te zien, want dat wordt volgens mij toch echt wel een knaller!