PDA

View Full Version : amir zeyada vs imro main *spoiler*



Anonymous
11-12-2005, 23:02
vandaag in rings vocht amir zeyada tegen imro main waar main won op puten maar dat klopt niet


amir zeyada stond in de eerste ronde voor en in de 2 sloeg hij main aan en kreeg main acht tellen en de derde ronde liep het gelijk op dus de uitslag moest zijn amir zeyada wint en geen main

--- Mickey ---

SVP geen spoilers in topic titels

--- / Mickey ---

Highline
11-12-2005, 23:04
ja is zonde dat dit soort dingen gebeuren, nu is het helaas te laat

Fr3ddy
11-12-2005, 23:12
vandaag in rings vocht amir zeyada tegen imro main waar main won op puten maar dat klopt niet


amir zeyada stond in de eerste ronde voor en in de 2 sloeg hij main aan en kreeg main acht tellen en de derde ronde liep het gelijk op dus de uitslag moest zijn amir zeyada wint en geen main
Was je erbij? Lijkt me sterk...

Anonymous
12-12-2005, 00:51
Je weet niet waar je over praat man.
Eerste ronde was voor Main
2 ronde stond main voor met 9-6 na 2 punten aftrek van de 8 tellen was het nog 7-6 voor Main
derde ronde was ook main.

En als jullie beweren dat alle stoten op de dekking zatten moet 's naar de ogen van Amir kijken. En als je dat nog niet wilt geloven zou ik zeggen wacht op de dvd.

Wheelie
12-12-2005, 00:53
Voor mij was Amir Zeyada ook de winnaar

HUNTER
12-12-2005, 00:59
Wheelie = correct. Zeyada heeft Main echt in de problemen gebracht, en hoewel Main iets actiever was, was Zeyada het gevaarlijkst.

Jofeljoh!
12-12-2005, 01:29
Ik was ook erg verrast over de uitslag. Die is toch op zn minst discutabel te noemen. Ik geef toe dat ik niet zo nauwkeurig punten heb zitten tellen alsof ik een jurylid was (daarvoor was de partij gewoon te leuk, gewoon ff genieten :P), maar de actie ging toch echt over en weer, Main had wel constant de druk er op maar dat is gewoon zoals hij ALTIJD vecht.

Niettemin vocht Zeyada gewoon prima in z'n achteruit, maakte een hoop punten via goede counters. Beiden hadden elkaar af en toe goed in de problemen, maar ik dacht toch echt dat Main een HELE hoop moest goedmaken na de 8-count, en in mijn ogen was het toch niet genoeg wat ie daarna gedaan had... Vond het een beetje vreemd, kan me iig wel voorstellen dat er achter de oren werd gekrabd.

Anonymous
12-12-2005, 01:29
Je weet niet waar je over praat man.
Eerste ronde was voor Main
2 ronde stond main voor met 9-6 na 2 punten aftrek van de 8 tellen was het nog 7-6 voor Main
derde ronde was ook main.

En als jullie beweren dat alle stoten op de dekking zatten moet 's naar de ogen van Amir kijken. En als je dat nog niet wilt geloven zou ik zeggen wacht op de dvd.


hou je bek man jij weet niet waar je over praat het is terecht heel rings zegt dat het oneerlijk was dus niet zomaar praaten

bi fear with your self

Pimp-Daddy
12-12-2005, 02:27
hou je bek man jij weet niet waar je over praat het is terecht heel rings zegt dat het oneerlijk was dus niet zomaar praaten

bi fear with your self

Ik vind het niet heel netjes om op een forum "hou je bek man" te zeggen... Het leuke van een forum is namelijk dat je gewoon je mening kan geven, of je het hier nou mee eens bent of niet.

En ten tweede: als heel Rings zegt dat het zo is, wil nog niet zeggen dat heel Rings gelijk heeft. ALs KlaasB vind dat Main de terechte winnaar is, dan mag hij dat vinden, ongeacht wat heel Rings denkt...

Leuk hè, vrijheid van meningsuiting... :wink:

Anonymous
12-12-2005, 02:56
En ten derde (ik help je maar even mee): Bedoel je misschien "be fair with yourself."

Gebruik geen Engelse uitsmijters als je het overduidelijk niet kunt knul - niet dat je Nederlands op en top is..

PS. bi fear with your self... ahahahah.. niet te geloven, dit ga ik morgen op school nog navertellen, hopen dat ik niet in tranen uitbarst van het lachen tijdens mijn tentamen.

Anonymous
12-12-2005, 08:52
sorry main had daar niet doorgemogen...

Mickey
12-12-2005, 09:49
Ik hoop dat de partij snel op video te bekijken valt. Dat is toch makkelijker oordelen voor de mensen die er niet waren.

Ronald
12-12-2005, 11:30
2 ronde stond main voor met 9-6...
Met 9-6 voorstaan zonder dat je iemand zelfs maar 1 keer 8 tellen hebt gegeven?? LMAO :lol: .

Marco (scheids)
12-12-2005, 12:23
2 ronde stond main voor met 9-6...
Met 9-6 voorstaan zonder dat je iemand zelfs maar 1 keer 8 tellen hebt gegeven?? LMAO :lol: .

Is wel mogelijk in het NKBB systeem Ronald, ik denk dat Imro op een 10-9 systeem niet gewonnen zou hebben in de zelfde match.

Zo zag ik de match volgens het 10-9 punten systeem:
1ste ronde voor Amir 10-9
2de ronde voor Imro, maar met één down 9-9
3de ronde onbeslist of een licht voordeel voor Imro 9-10

Dan kom ik op 28-28 indien de laatste ronde op naam van Imro wordt geschreven en dus een onbeslist.
En dan kom ik op een 29-28 punten overwinning voor Amir als de laaste ronde onbeslist wordt gegeven.

Maar er werd gisteren niet gevochten op een 10-9 system maar op het hits-systeem van de NKBB ... dan kun je zelfs met 2 downs een ronde/match toch verliezen ....

Anonymous
12-12-2005, 12:26
Ik weet niet precies hoe de puntentelling werkt maar ik vond Main de betere vechter. Hij gaf meer stoten en had naar mijn idee meer de wil om te winnen, Amir was soms wel heel erg onactief. Stel dat Main niet die 8 tellen kreeg dan was het overduidelijk een overwinning voor Main. Hoewel die Amir goed counterde en ook nog eens Main 8 tellen gaf weet ik niet hoe zwaar dat weegt in de puntentelling..

Wat mij ook opviel is dat deze beslissing niet echt vreemd was meer omdat het publiek niet echt op de beslissing reageerde wat voor mij een teken is dat sommige mensen het wel zeker eens waren met de beslissing. Normaal als er een verkeerde beslissing valt reageert het publiek fel.

Ben blij dat ik geen jurylid ben maar als ik het toch was had ik persoonlijk ook de overwinning aan Main gegeven.

Stel dat die Amir had gewonnen dan was ik ook verbaasd over de beslissing...

Nogmaals de echte winnaar was het publiek want deze partij was echt top!!

Wat mij nog wel bevreemden was dat zijn eigen teammaat van Amir, Menno Dijkstra de prijsuitrekking mocht doen (lekker dom)

Marco (scheids)
12-12-2005, 12:34
Ben blij dat ik geen jurylid ben maar als ik het toch was had ik persoonlijk ook de overwinning aan Main gegeven.

Wat mij nog wel bevreemden was dat zijn eigen teammaat van Amir, Menno Dijkstra de prijsuitrekking mocht doen (lekker dom)

T leven van een jury gaat niet over rozen :lol:

En waarom dom dat Menno die de prijzen gaf? zie ik niet zo ... ik zou zeggen waarom niet ... :wink:

Anonymous
12-12-2005, 12:38
Ik vind gewoon dat een objectiefpersoon een prijs moet uitreiken en niet een teamgenoot die net heeft gevochten. Normaal maakt het ook niet uit maar je ziet in dit geval dat het een raar schouwspel oplevert. Dijkstra die de tegenstander onterecht (ik neem aan dat Dijkstra dit dacht hahah) een beker moet uitreiken...

Vond het een beetje raar....

Anonymous
12-12-2005, 12:43
Rings hanteert dus een ander systeem,zoals Marco al zei. ( is dat met clickers?).
En dan gaan alle gangbare methoden niet op en kan de uitslag er heel anders uitzien en toch volgens de regels zijn.

Marco (scheids)
12-12-2005, 12:54
Rings hanteert dus een ander systeem,zoals Marco al zei. ( is dat met clickers?)


Correct !

mama
12-12-2005, 13:12
ik had gedacht dat ze nog een ronde xtra zouden doen..........
maar idd er was maar 1 echte winnaar en dat was het publiek

sportfan
12-12-2005, 13:15
Rings hanteert dus een ander systeem,zoals Marco al zei. ( is dat met clickers?)


Correct !

Afgesproken was het clickersysteem voor 3 x 3 en 10-9 voor de eventuele extra ronde.

Mickey
12-12-2005, 13:23
Nou ja, zoals ik het begreep was het iig wel een vette pot om naar te kijken! En daar gaat het natuurlijk ook om!

Anonymous
12-12-2005, 13:29
het is gewoon allemaal bullshit!je traint keihard voor een wedstrijd.je gaat er helemaal voor en dan krijg je zo een naaistreek om je oren.een SCHANDE vind ik het.Kom op nou mensen het was toch overduidelijk.Of zat ik aan de verkeerde kant van de zaal ofzo.Amir je bent een topper en voor mij de winnaar.Vollgende x moet je hem gewoon nog iets harder slaan dan kunnen blinde mensen ook niet twijfelen.

Ronald
12-12-2005, 13:35
Rings hanteert dus een ander systeem,zoals Marco al zei. ( is dat met clickers?)

Correct !
En is het in dat systeem dan zo dat 1 x 8 tellen voor slechts 2 treffers telt zoals hierboven gesteld wordt? :?

Marco (scheids)
12-12-2005, 13:41
Rings hanteert dus een ander systeem,zoals Marco al zei. ( is dat met clickers?)

Correct !
En is het in dat systeem dan zo dat 1 x 8 tellen voor slechts 2 treffers telt zoals hierboven gesteld wordt? :?

Dat weet ik ff niet ... hahahaha....

Dragon Tail
12-12-2005, 14:44
http://www.nover.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=78

NKBB Muay Thai Kick-Boxing Reglement


Artikel 27. SAMENSTELLING WAARDERINGSCIJFERS DOOR DE JURYLEDEN
Beschreven technieken bij artikel 26 kunnen punten opleveren indien de technieken correct worden uitgevoerd.
De toegekende minuspunten worden in mindering gebracht alvorens tot een eindscore te komen.
Duurt een wedstrijd het vooraf bepaalde aantal ronden, dan worden de punten opgeteld en geeft de scorekeeper aan welke hoek tot winnaar wordt verklaard.
Voor de puntenwaardering moet de jury rekening houden met de effectiviteit en kracht waarmee de technieken worden uitgevoerd.

Puntenwaardering door juryleden:
Vol geraakte stoot/ elleboog: 1 punt
Vol geraakte trap/ knie op het lichaam: 1 punt
Vol geraakte trap/ knie op het hoofd: 2 punten
Worpen (ippon): 1 punt

Voorbeeld totaaluitslagen:
Jury 1: rood jury 1: rood
Jury 2: rood jury 2: blauw
Jury 3: blauw jury 3: onbeslist
Winnaar: rood Winnaar: onbeslist


Jury 1: rood Jury 1: onbeslist
Jury 2: rood Jury 2: onbeslist
Jury 3: onbeslist Jury 3: blauw
Winnaar: rood Winnaar: blauw

Indien aan het einde van een ronde geen verschil in stoot en/of traptechnieken aan te geven is, zal de algemene indruk van het gevecht in die ronde de doorslag moeten geven bij de beoordeling van de punten. Onder algemene indruk wordt verstaan: goede aanvalstechnieken (openingen maken in de verdediging van de tegenstander en dan punten scoren), goede verdedigingstechnieken (ontwijken, slippen, blokken, etc.), de stijl die overeenkomt met de discipline waarin gestreden wordt.
Bij de beoordeling algemene indruk moet er op worden gewezen dat de aanval meer gewaardeerd wordt dan de verdediging.
Wanneer na beoordeling van al deze punten door het jurylid nog geen verschil tussen beide deelnemers zijn aan te geven, dan zal hij aan beide deelnemers in deze ronde het waarderingscijfer 10.

Artikel 28. PUNTENTELLING
Juryleden kunnen de scores van de vechters tellen door middel van een mechanische teller. Een vol geraakte techniek is een score. Een techniek die geblokt of afgeweerd wordt, telt niet als score.


Artikel 33. MINUSPUNTEN
Wanneer de ringscheidsrechter tijdens de wedstrijd een deelnemer een officiële openbare waarschuwing geeft, krijgt deze deelnemer per jurylid een minuspunt.
Bij de 'derde' openbare waarschuwing krijgt deze deelnemer geen minuspunt, maar wordt gediskwalificeerd.
Wanneer de scheidsrechter tijdens de wedstrijd een deelnemer acht tellen geeft bij het "neer" zijn (knock down), krijgt deze deelnemer per jurylid een minuspunt.
De juryleden trekken de minuspunten af van de puntenscore en vermelden het eindcijfer op de eindscore. Als er geen minuspunten van toepassing zijn, wordt alleen het waarderingscijfer in de kolom eindscore vermeld.
Bij een knock down door een onopzettelijke overtreding worden geen minuspunten gegeven. Dit zijn de zogenaamde herstel tellen.


Opmerking:
a) Knock-out
1. Een tegenstander zodanig treffen dat hij op de ringvloer valt of erbuiten en niet in staat is binnen tien tellen van de scheidsrechter binnen de ringtouwen het gevecht te hervatten
b) Technisch knock-out
1. Het gevecht stoppen (geen knock-out) als de deelnemer niet in "gezonde" staat door kan gaan.
2. De deelnemer na de bel voor de volgende ronde niet uit zijn hoek komt.
3. Het aantal knock-downs.

jcsport
12-12-2005, 15:09
Zuur voor Amir dat hij zo verloren heeft, protest aantekenen gaat niet eens want het toernooi is al gespeeld, Dan zit er maar een ding op. REMATCH!

Anonymous
12-12-2005, 15:14
leuk systeem maar verander het maar meteen want zo word iedereen genaaid winnaar Amir
Main sloeg steeds op de dekking van Amir en de counters waren wel op het lichaam of benen.
Ook gek dat main geen waarschuwing kreeg met na stoten dat deed hij ook bij simson(ik krijg er toch een rare smaak van in mijn mond)

the dragon
12-12-2005, 15:28
1 ding er moet nu geen ''haat'' komen tegen main hij kan er zelf weinig aan doen ''als'' ( ik heb de partij nog niet gezien ) de winnaar amir was ''ja'' dan is de nkbb de schuldigen

(maar als ik al deze ''verhalen'' lees lijkt me het beste dat er een rematch komt)

dont blame imro main !!!

Anonymous
12-12-2005, 15:47
Dit is absoluut niet tegen main hij kan er ook niets aan doen dat de nkbb zo knullig de punten telt

Anonymous
12-12-2005, 15:55
Dit is absoluut niet tegen main hij kan er ook niets aan doen dat de nkbb zo knullig de punten telt

Ik vond zelf dat Main de wedstrijd tegen Rayen gewonnen had...

Ronald
12-12-2005, 17:37
NKBB Muay Thai Kick-Boxing Reglement
Thanks Dragontail.
Niet bepaald een puntentelling waar mijn voorkeur naar uitgaat :? .
Weinig inzichtelijk ook voor het publiek ook die op die manier zeer moeilijk "mee kan denken" over het verloop van de score.

Anonymous
12-12-2005, 17:41
Dit is absoluut niet tegen main hij kan er ook niets aan doen dat de nkbb zo knullig de punten telt

Ik vond zelf dat Main de wedstrijd tegen Rayen gewonnen had...

nou ik weet niet van jou maar dat klopt echt niet want simson stond dik voor dus jullie zien echt verkeerd


simson en zeyada moesten tegen over elkaar te staan

Marco (scheids)
12-12-2005, 17:53
simson en zeyada moesten tegen over elkaar te staan

Wat heeft dat met de partij Simson vs Main te maken dan ? :wink:

Anonymous
12-12-2005, 18:29
simson en zeyada moesten tegen over elkaar te staan

Wat heeft dat met de partij Simson vs Main te maken dan ? :wink:


omdat je zegt dat main zelf winaar was tegen simson
dat vind ik niet simson heeft terecht gewonnen van main

en dat is mijn menig dat simson tegen amir moest vechten
ik vind het gewoon vriendjes politiek worden met die bonden

Anonymous
12-12-2005, 21:02
2 ronde stond main voor met 9-6...
Met 9-6 voorstaan zonder dat je iemand zelfs maar 1 keer 8 tellen hebt gegeven?? LMAO :lol: .

Zoals marco al zei hanteert het NKBB clickersysteem. Dus kan het wel.
jammer jongen dat je hierover wilt meepraten alleen niet weet waarover je meepraat. LMAO :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
12-12-2005, 21:03
Dat was ik hierboven.

Ronald
12-12-2005, 21:11
Zoals marco al zei hanteert het NKBB clickersysteem. Dus kan het wel.
jammer jongen dat je hierover wilt meepraten alleen niet weet waarover je meepraat. LMAO :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hahaha... ja man, vreselijk goeie :lol: :roll: . Jij bent echt de beste Jeroen.

Anonymous
14-12-2005, 14:46
ie er al wat bekend van het protest of wordt het niet eens behandeld.

Anonymous
14-12-2005, 15:36
Main heeft Zeyada 3 rondes lang in z'n achteruit gezet. Afgezien van die lucky punch heeft Amir weinig kunnen doen. De meeste slagen wisselingen eindigde op Main z'n dekking. Je zag dat wanneer Amir was uitgeraasd Main weer over ging tot sloop werk. Gezien de 8 tellen had ik een extra ronde wel goed gevonden. Maarja, een rematch over 5 rondes lijkt me wel de beste oplossing!!!