PDA

View Full Version : Joop Kasteel vs Dan the beast Severn



Anonymous
12-12-2005, 17:57
Ik wil even reageren op de mensen die denken dat het een work was , ik kan je bij deze zeggen dat wij dat nooit zullen toestaan van rings holland. Dat de partij niet zo geworden is wat we ervan hoopte is niet onze schuld en zeker niet die van joop. Als het een work zou zijn was was het een hele slechte want daar zie je het niet aan en is vaak met alles er op en aan .Dat die Severn zo slecht is op het moment had zeker " the beast " thuis gelaten is zeker niet Joop zijn schuld of die van de orgenasatie ik heb van morgen zijn record na gekeken met Dick en die loog er niet om, de laatste 2 jaar was dit zijn 19 wedstrijd en 80 % gewonnen. Joop daarin tegen was super gemotiveerd en zorgde er voor dat hij hem ook niet naar de grond kreeg ben blij voor Joop dat het zo is gelopen want gun het hem als geen ander .

Deuce
12-12-2005, 17:59
Denk dat dan severn ook wel verstand genoeg heeft...om zich niet moe te gaan maken om naar de grond te duiken met 30 sec...dat ie staand hier en daar toen wat klappen kreeg :lol: dan wist ie zelf ook niet denk ik ;)

Mooi dat joop gewonnen heeft!

mama
12-12-2005, 18:17
was bij deze partij een grondlimiet van 1 min ipv 30 seconden

Maar het is niet zo raar dat dat gedacht werd. DIt was totaal niet de Dan Severn die we "kennen". Hij was heel mat. Deed weinig. Vond dat heel jammer. Het publiek had op een sensatie partij gehoopt. En als 1 van de 2 vechters niet mee wil werken houdt het op.

Jo
12-12-2005, 18:46
Van Harte Joop je heb er hard voor getraind,als er een niet wil vechten dan is dat jammer. :P

redjuh
12-12-2005, 19:20
mooi afscheid voor een 'mooie' vechter'!

Fr3ddy
12-12-2005, 19:33
Tja, eens houdt het op he.. de beste man is ook geen 50 meer! :mrgreen:

Marco
12-12-2005, 19:40
jammer ik had veel meer verwacht van Severn, Joop deed wat ie moest doen dus hem valt idd niks te verwijten en een work is idd wel heel wat anders dan wat we gister zagen...

ICON
12-12-2005, 19:47
gefeliciteerd joop!

MB667
12-12-2005, 20:24
Gefeliciteerd Joop Kasteel

Justinian
12-12-2005, 20:26
Top voor Joop. Kan me eigenlijk weinig schelen hoe hij heeft gewonnen... ben blij voor hem dat hij de winst heeft.

remco pardoel
12-12-2005, 20:27
Joop gefeliciteerd!
Dat Dan niet de kans heeft gehad om in zijn element te komen
is alleen maar een bekroning op je werk en training

remco pardoel

Anonymous
12-12-2005, 21:23
Ik denk niet dat Hans Nijman Joop hoeft te "verdedigen". De dag dat het "nederlandse publiek" waardering uit voor zn sporter is nog lang niet in zicht, ze hebben altijd wel wat te zeiken.

Joop stond er (behoorlijk afgetraind trouwens) en won die partij, Joop TOP!

The Bulldog
12-12-2005, 23:56
Het was gewoon een duidelijk verhaal...

Dan bracht wat ie moest brengen en JOOP...JOOP deed wat ie moest doen...Dan zijn been naar de fylisteinen schoppen... :twisted:

Gefeliciteerd en bedankt voor alle genot die je al die jaren hebt gebracht mt je partijen...

OUS!!!

MJOKKIE
13-12-2005, 00:09
Heer Nijman, hoe weet u dat zo goed van die work... :)

Marco (scheids)
13-12-2005, 09:23
Joop stond er (behoorlijk afgetraind trouwens) en won die partij, Joop TOP!

Behoorlijk afgetraind ?? ... drooggetraind !!! bizar gewoon ... Joop heeft de laatste maanden voor zn laatste wedstrijd echt afgezien volgens mij ..... zn eerste biertje smaakte m zichtbaar ook goed ...

Nogmaals...tis je gegunt Joop !!! gefeliciteerd met je wereldtitel !!!

honingdas
13-12-2005, 09:39
Joop stond er (behoorlijk afgetraind trouwens) en won die partij, Joop TOP!

Behoorlijk afgetraind ?? ... drooggetraind !!! bizar gewoon ... Joop heeft de laatste maanden voor zn laatste wedstrijd echt afgezien volgens mij ..... zn eerste biertje smaakte m zichtbaar ook goed ...

Nogmaals...tis je gegunt Joop !!! gefeliciteerd met je wereldtitel !!!

Ben het met MArco eens, Joop zag er top afgetraind uit. Respect voor Hans, maar idd... Joop hoeft niet verdedigd te worden... het is gewoon jammer dat hij geen afscheid heeft kunnen nemen met een spectakel partij...

Osu

Boem Boem
13-12-2005, 10:27
Ik heb altijd genoten van Joop zijn partijen die ik "live"heb mogen aanschouwen. Een wedstrijd maak je idd als er twee vechters zijn die er wat van willen maken, anders wil het gewoon niet!!

JOOP: het ga je goed in de toekomst.........

Osu

Chris

Anonymous
13-12-2005, 10:28
Ach, dan neemt ie toch nog een keer "afscheid". Het is duidelijk dat hij nog veel meer vuurwerk in de koker heeft!

Remco
13-12-2005, 11:06
Nou.. je had toch liever een Dick tegen Barringthon denk ik. Joop gefeliciteerd en alle goeds!

makavelli
13-12-2005, 11:28
Gefeliciteerd Joop!

RisingSun
13-12-2005, 12:03
Joop gefeliciteerd jongen!

Paganstars
13-12-2005, 13:01
Joop gefeliciteerd man!

Shytown
13-12-2005, 13:02
Hmmzz had in die PbP topic al gereageerd maar zoals ik daar al zei heb ik de afgelopen maanden een en ander meegekregen van de trainingsarbeid van Joop en zijn zeer strenge voedingsschema, dus ik weet hoe zwaar hij heeft afgezien. Ik geloof dat hij er nog nooit zo afgetraind heeft bijgestaan en daarvoor best honger heeft moeten lijden, zou een beetje dom zijn om al die moiete te doen voor een work lijkt me. En dan erbij, Joop is er ook de vechter niet naar getuige zijn emoties na het begalen van de titel.
.
Joop had er zin in, luisterde goed naar zijn hoek en hield Severn op afstand. En die lowkicks, ik hoor ze nog op dat bovenbeen van Severn landen.
Severn had gewoon staand geen antwoord op Joop. Iedereen had liever een ouderwets Joop-spektakel gezien maar ben in ieder geval blij dat hij zijn carriere met een wereldtitel heeft kunnen afsluiten.

Joop, bedankt voor alles binnen en buiten de ring. Geniet van die belt bocen de schoorsteen!

jcsport
13-12-2005, 15:17
JOOP VAN HARTE GEFELICITEERD. :P :P :P

WAARDIG AFSCHEID GENOMEN, ZO ALS EEN GROOT SPORTMAN, DAT KAN.
grt joop ubeda. :wink: :wink:

Anonymous
13-12-2005, 15:32
het nederlandse publiek heeft altijd wel wat te zeiken daar zijn ze goed in ze moeten eens weten wat joop er allemaal voor heeft gelaten en voor gedaan om er zo bij te staan in de ring hij heeft er kei maar dan ook kei hard voor getraint en ik kan het weten want ben er zelf bij geweest al die maanden van zijn voor bereiding en het was zeker geen work

flip
13-12-2005, 16:04
Vond het er wel wat van weghebben hoor
en Joop hoeft er zelf niets vanaf te weten. Het kan achter zijn rug afgesproken zijn.

Had Joop wel een mooier afscheid gegund dan een swalbe van Dan Severn......

Maar drom gun ik Joop de winst echt wel. HIj heeft een mooie carriere achter de rug. Die hij met een winst partij moet afsluiten.

Marco (scheids)
13-12-2005, 17:54
het nederlandse publiek heeft altijd wel wat te zeiken daar zijn ze goed in ze moeten eens weten wat joop er allemaal voor heeft gelaten en voor gedaan om er zo bij te staan in de ring hij heeft er kei maar dan ook kei hard voor getraint en ik kan het weten want ben er zelf bij geweest al die maanden van zijn voor bereiding en het was zeker geen work

ZEER correct !!!!

Mighty_Reza
13-12-2005, 22:34
Hans, Top dat je dit even op het forum zet.

Hoe iedereen het went of keert........
Joop heeft het gevecht tactisch perfect ingevuld, zodat
Dan "the beast" Severn totaal niet in het gevecht kon komen.
De meeste bezoekers hadden gehoopt op een echte
sensatie-partij, natuurlijk is dat mooi, maar zoals Joop zelf zei
"ik ben niet eens moe" en dan ook nog zonder schrammetje
op KO- zijn droom Titel winnen...een perfectere afscheid is er niet!

Joop ofwel Bikkel, van harte gefeliciteerd met je wereldtitel.
Daarnaast wil ik Hans Nijman en Joop in het bijzonder,
Hartelijk bedanken voor al hetgeen ik met jullie heb mogen meemaken, alle gevechten, alle trainingen, in Nederland,
Japan, Brazilie... al die ervaringen daar geniet ik nu nog van,
ennuh Joop.... Geniet van je titel WERELDKAMPIOEN...

tot gauw,
Reza

Anonymous
13-12-2005, 23:17
Joop van Harte!! het is je zeker gegund.
Geniet ervan... bikkel.