PDA

View Full Version : Errol Zimmerman vecht op 2h2h a.s. zaterdag!



2h2h
13-12-2005, 18:27
Beste vechtsportliefhebbers,

Tot onze grote spijt werden wij gisteren gebeld door het management van Naoufal Bennazzouz met de mededeling dat hij niet kan vechten 17 december. Hij heeft een longontsteking opgelopen.
Met gepaste trots presenteren wij zijn vervanger: Errol Zimmerman. Dit talent uit de stal van Cor Hemmers, die onlangs Zowa op punten versloeg, staat garant voor een spectaculaire match tegen het Belgische opkomende talent Omar Bellahmar.

Too Hot to Handle

jcsport
13-12-2005, 19:26
Errol Zimmerman is imo een van de grootste nederlandse zwaargewichttalenten voor de toekomst.
Is als klein manneke begonnen bij Cees Bezems, en de laatste 2(?)jaar loopt ie bij Dekkers.
Hoop dat ie weer wat laat zien dit weekend!

Marco (scheids)
13-12-2005, 21:29
Errol Zimmerman is imo een van de grootste nederlandse zwaargewichttalenten voor de toekomst.
Is als klein manneke begonnen bij Cees Bezems, en de laatste 2(?)jaar loopt ie bij Dekkers.
Hoop dat ie weer wat laat zien dit weekend!

Zeker waar, ik kan me nog herinneren dat ik jeugd partijen van m gescheidst heb, en toen ik m een paar jaar niet gezien had, kon ik mn ogen niet geloven wat die jongen gegroeit was.

celia
13-12-2005, 23:29
erroltje!!!slopen die handel

Highline
13-12-2005, 23:48
dit is echt super nieuws! errol traint nu idd bijna 2 seizoenen mee bij ons en die jongen gaat nog ver komen! hopelijk kan hij een spetterende partij neerzetten, daar ga ik wel van uit want ben niet anders gewend van hem! suc6 errol!

Bigfoot
14-12-2005, 00:14
Ik heb nog een kaartje te koop dus als iemand er nog heen wil Pm mij dan kun je er extra goedkoop heen.

osu

Jay Hoov
14-12-2005, 10:28
Ik zag hem voor het eerst in de Arena vorig jaar...Tering, wat een topper!!!

Highline
14-12-2005, 10:40
Ik zag hem voor het eerst in de Arena vorig jaar...Tering, wat een topper!!!

klopt hij heeft toen mutlu op vrij eenvoudige wijze weten te verslaan (sorry mutlu ;) ). tevens heeft hij forumbroeder rody troost ;) verslagen. zo zijn er nog meer die tegen errol hebben verloren zoals eric zowa, henko nent, bas van den muijsenberg... ik denk dat we in de toekomst veel van deze jongen zullen horen in het k-1 circuit! een wedstrijd tegen badr hari zal helemaal gaaf zijn

honingdas
14-12-2005, 12:18
Ik zag hem voor het eerst in de Arena vorig jaar...Tering, wat een topper!!!

klopt hij heeft toen mutlu op vrij eenvoudige wijze weten te verslaan (sorry mutlu ;) ). tevens heeft hij forumbroeder rody troost ;) verslagen. zo zijn er nog meer die tegen errol hebben verloren zoals eric zowa, henko nent, bas van den muijsenberg... ik denk dat we in de toekomst veel van deze jongen zullen horen in het k-1 circuit! een wedstrijd tegen badr hari zal helemaal gaaf zijn
Hoho, mag ik er even aan toevoegen dat het een inval partij voor mij was... Errol was 7 kilo zwaarder.. en ik had die week ervoor ook gevochten... ik zeg gewoon nooit 'nee' tegen een partij :D maar Errol is sterk, en hij slaat hard... heeft een bereconditie, en ik geloof zeker dat hij nog groot gaat worden! Succes Errol, denk dat dit niet moeilijk voor je wordt!

Greetz

Highline
14-12-2005, 13:32
Ik zag hem voor het eerst in de Arena vorig jaar...Tering, wat een topper!!!

klopt hij heeft toen mutlu op vrij eenvoudige wijze weten te verslaan (sorry mutlu ;) ). tevens heeft hij forumbroeder rody troost ;) verslagen. zo zijn er nog meer die tegen errol hebben verloren zoals eric zowa, henko nent, bas van den muijsenberg... ik denk dat we in de toekomst veel van deze jongen zullen horen in het k-1 circuit! een wedstrijd tegen badr hari zal helemaal gaaf zijn
Hoho, mag ik er even aan toevoegen dat het een inval partij voor mij was... Errol was 7 kilo zwaarder.. en ik had die week ervoor ook gevochten... ik zeg gewoon nooit 'nee' tegen een partij :D maar Errol is sterk, en hij slaat hard... heeft een bereconditie, en ik geloof zeker dat hij nog groot gaat worden! Succes Errol, denk dat dit niet moeilijk voor je wordt!

Greetz

tuurlijk mag ej dat er aan toevoegen ;) ik zat alleen even aan bekende vechters te denken die verslagen waren door errol en daar hoor jij natuurlijk ook bij, was niet disrespectvol bedoeld hoor ;)

Anonymous
15-12-2005, 23:29
Jammer van Nouafal maar ik weet zeker dat Errol een top vervanger is!!

Johan H
16-12-2005, 01:06
Errol knokt altijd voor wat hij waard is...