PDA

View Full Version : Request: Nederrap



Biiyen
14-12-2005, 05:52
Hey peeps,

Ik hebt een vraagje aan jullie... kunnen jullie misschien wat nederrap voor mij uploaden en mij pm' en zodat ik dat op mijn mp3 speler kan zetten? Je weet wel straat-remixes met Negativ, BaasB, Lange Frans, Bruutje ed.

Genoeg ge-requested ik ga naar het strand ... *zucht* wat is het leven hier in Thailand toch zwaar....

PS: Alweer een nieue lay? good job Mickmeister

Tsuki
14-12-2005, 09:20
opposites is ook vet .............. WAT STAAR JE is echt een heftig nummer

Highline
14-12-2005, 09:44
raziel is going back to his roots!

Mickey
14-12-2005, 12:57
Extince? OF ghostbusterhit van Brainpower..

@ Tsuki:
Nummer?

Mickey
14-12-2005, 13:01
I think I hit the Jackpot, Jack..
http://www.nlhiphop.nl/download.php?page=audio

Flinke lijst met Nederrap waaronder die Extince diss van Brainpower..

Now dont get me wrong.. Ik vind Extince echt okay, maar dit nummer was gewoon Ouch! ^^

MB667
14-12-2005, 13:28
extinse en brainpower are commerciele puspussies

westklan, white wolf, ouderkerk kaffers en dr doom zijn de shit!

Mickey
14-12-2005, 14:25
Hahah ik had vroeger een tape met White wolf, Ouderkerk kaffers, Zuid - Oost.. the works.

Rafles La Rose van Tatsujin Dojo zat vroeger bij Zuid Oost..

Chico
14-12-2005, 20:14
www.theblazz.com
www.nextuphiphop.nl

daar kun je vaak wel nieuwe nederlandse releases vinden en ook underground shit.. en veel amerikaanse albums natuurlijk.

maar aangezien je d-men leuk vindt weet ik niet of je dat leuk gaat vinden :p...

en natuurlijk www.soundclick.com/chico ;) :mrgreen:

Silat
14-12-2005, 20:53
Suzanne van the opposites is ook vet

Anonymous
16-12-2005, 06:23
raziel is going back to his roots!

iedereen weet dat de beste manier om thaise wijven te scoren oerhollandse nederrap is :D

hahaha echt niet.... was van de week in Patong voor de gevechten en na afloop liep ik naar mijn scooter. Ik werd gewoon aangevallen door die dozen daar, ze gaan gewoon aan je hangen. damn..... In Phi Phi was het helemaal een gekke boel, de ene opdringerige lady boy na de andere moest ik van me af duwen "not today bro". Sta je dronken te pissen komen ze gewoon aan je ballen spelen...Damn wat een maf land. echt erg..

even serieus...... I NEED NEDERRAP MUSIC peeepssss i realy realy miss the Dutch language. I must speak this fucking language all fucking day and it's getting to me.

Tsuki
16-12-2005, 13:08
@mick DRUMMER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chico
16-12-2005, 14:43
Suzanne van the opposites is ook vet
ik heb bij haar in de klas gezeten :mrgreen:

everlast
17-12-2005, 13:49
Hahah ik had vroeger een tape met White wolf, Ouderkerk kaffers, Zuid - Oost.. the works.

Rafles La Rose van Tatsujin Dojo zat vroeger bij Zuid Oost..

Ik lees deze topic nu pas.Echt vet dit.vond trouwens zijn stem echt cool.Heb ook een aantal optrdens van hun gezien toen.was toenderdijd een groot liefhebber van de zuidoost posse.
Luister er nog wel eens naar.

Niet te stoppen, niet te kloppen , nederhop zal zich ontpoppen.Zuidoost komt op de proppen zodat iedereen kan hoppen.

Highline
17-12-2005, 14:46
raziel is going back to his roots!

iedereen weet dat de beste manier om thaise wijven te scoren oerhollandse nederrap is :D

hahaha echt niet.... was van de week in Patong voor de gevechten en na afloop liep ik naar mijn scooter. Ik werd gewoon aangevallen door die dozen daar, ze gaan gewoon aan je hangen. damn..... In Phi Phi was het helemaal een gekke boel, de ene opdringerige lady boy na de andere moest ik van me af duwen "not today bro". Sta je dronken te pissen komen ze gewoon aan je ballen spelen...Damn wat een maf land. echt erg..

even serieus...... I NEED NEDERRAP MUSIC peeepssss i realy realy miss the Dutch language. I must speak this fucking language all fucking day and it's getting to me.


hahaha en raziel hoe voelt dat nu een jongen die aan je ballen firiemelt ;) ... komen je 75 condooms toch nog van pas ;)

Mickey
17-12-2005, 15:13
Hahah ik had vroeger een tape met White wolf, Ouderkerk kaffers, Zuid - Oost.. the works.

Rafles La Rose van Tatsujin Dojo zat vroeger bij Zuid Oost..

Ik lees deze topic nu pas.Echt vet dit.vond trouwens zijn stem echt cool.Heb ook een aantal optrdens van hun gezien toen.was toenderdijd een groot liefhebber van de zuidoost posse.
Luister er nog wel eens naar.

Niet te stoppen, niet te kloppen , nederhop zal zich ontpoppen.Zuidoost komt op de proppen zodat iedereen kan hoppen.

GEWELDIG! als je het kan digitaliseren! Let me know man!

Mickey
20-12-2005, 17:09
Asjeblief!