PDA

View Full Version : Melvin Manhoef vs Vitor Belfort



Anonymous
14-12-2005, 11:55
Ik las dat Alistair niet zal gaan vechten tegen Manhoef ivm contracten...

Nu heeft Vitor net gevochten in Cage Rage dus denk persoonlijk dat hij financieel + contractueel te halen is naar Nederland.

Is dit misschien niet een goede optie voor Melvin Manhoef ?

Zal volgens mij een vette pot worden..

Wat vinden jullie ervan ?

Wheelie
14-12-2005, 11:56
Dat zou zeker vet zijn

the dragon
14-12-2005, 12:02
las dat vitor zich nu weer helemaal opnieuw is gaan trainen (door dat ding met ze zusje kon dat niet echt )

dus als dat waar is geef ik melvin weinig kans heb altijd gezegt als vitor zich weer echt gaat voorbereiden kan je hem in het rijtje van beste vechters ter wereld zetten

Mickey
14-12-2005, 12:08
Als vitor in zn oude vorm terugkomt!
DAn lijkt me dat een supper vette partij!

Ton
14-12-2005, 12:44
ohw dat zou zo vet zijn, een waardige vervanger voor allistair !
Hoop echt dat er zowieso een internationale topper tegen manhoef wordt gezet, en dan wel een mma partij !

Simon make it hapen :D

MB667
14-12-2005, 13:33
dan wel liefst op rings regels.

ICON
14-12-2005, 13:34
damn verander die titel eens!!!!

denk dat belfort nog steeds te maken heeft met pride. dus dit zal ook wel niet gebeuren..

Wheelie
14-12-2005, 13:49
damn verander die titel eens!!!!

denk dat belfort nog steeds te maken heeft met pride. dus dit zal ook wel niet gebeuren..

ik denk niet dat vitor belfort een contract heeft met pride

honingdas
14-12-2005, 13:53
Ik zou zeggen: GO FOR IT! Melvin rules! ;)

ICON
14-12-2005, 14:04
damn verander die titel eens!!!!

denk dat belfort nog steeds te maken heeft met pride. dus dit zal ook wel niet gebeuren..

ik denk niet dat vitor belfort een contract heeft met pride

ik zeg ook te maken. :wink:
hij vocht voor cage rage en die hebben weer afsrpaken met pride. dus vandaar dat ik t zeg

Ton
14-12-2005, 14:35
dan wel liefst op rings regels.

Meen je dat?? RINGS regels vindt ik echt een van de mindere regels :?

Anonymous
14-12-2005, 15:54
To Icon:

Als hij een contract heeft bij Pride waarom mag hij dan wel vechten op Cage Rage ????

Leg dat eens uit, volgens mij kan hij echt wel vechten in Nederland...

ICON
14-12-2005, 16:16
To Icon:

Als hij een contract heeft bij Pride waarom mag hij dan wel vechten op Cage Rage ????

Leg dat eens uit, volgens mij kan hij echt wel vechten in Nederland...

ik zeg niet dat hij een contract heeft bij pride want dat weet ik niet.
maar cage rage heeft een samenwerkingsverband met pride. vandaar.

en aangezien its showtime weer samenwerkt met k-1 lijkt me dat onwaarschijnlijk,
maar zoals ik al zei ik ken al die contracten niet en weet er de ballen niet van.

Ronald
14-12-2005, 18:59
LIjkt me absoluut een prachtige partij (maar dat niet op Ringsregels!!!). Zou een geweldige aanvulling zijn op het Arena programma, waar de mma partijen nog een beetje "onderbezet" zijn.

angry
15-12-2005, 01:36
f*** alle contracten melvin verdiend zo een partij

Paganstars
15-12-2005, 02:21
Damn da zou ik zeker willen zien! Simon make it happen!

MB667
15-12-2005, 08:38
wel op rings regels. Denk dat Vitor het op de grond wilt uitvechten, aangezien hij het zeker staand aflegt tegen Manhoef. De ouwe staande superieure Vitor bestaat toch al een tijd niet meer en dan zou het dus met ringsregels in het voordeel zijn van Manhoef als er een 30 sec regel op de grond is.

Wheelie
15-12-2005, 09:33
wel op rings regels. Denk dat Vitor het op de grond wilt uitvechten, aangezien hij het zeker staand aflegt tegen Manhoef. De ouwe staande superieure Vitor bestaat toch al een tijd niet meer en dan zou het dus met ringsregels in het voordeel zijn van Manhoef als er een 30 sec regel op de grond is.

Vitor Belfort zal nooooooooooooooooit op RINGS regels vechten
De FFE heeft zelf ook een grondlimiet van 1 minuut volgens mij maar dan mag er wel door geslagen worden op de grond

Anonymous
15-12-2005, 11:42
Ik vind party tussen melvin manhoef VS gilbert yvel egt spanend om tezien het zal egt kei harde party worden !!

makavelli
15-12-2005, 12:01
Ik vind party tussen melvin manhoef VS gilbert yvel egt spanend om tezien het zal egt kei harde party worden !!

Dat lijkt me ook een hele vette partij en wat makkelijker realiseerbaar.
Gegarandeerd vuurwerk!!