PDA

View Full Version : Gilbert Yvel?



Mesut
14-12-2005, 21:55
Is het bekend wanneer de Hurricane weer in de ring staat? Heeft hij nog een contract bij Pride?

Boem Boem
14-12-2005, 23:10
Is het bekend wanneer de Hurricane weer in de ring staat? Heeft hij nog een contract bij Pride?

Goeie vraag...weet iemand hier iets meer van??

Osu

Chris

Anonymous
14-12-2005, 23:12
hoop deze topvechter,weer snel aan het werk te zien.
hij blijft een spectakel vechter.
maar hij moet wel terug naar carbin vind ik.

makavelli
15-12-2005, 09:10
Ik hoop dat gilbert nog toe wordt toegevoegd aan de showtime line up.
Daar staan nu nog veel te weining MMA partijen en gilbert heeft de afgelopen jaren ook goed gepresteerd op die gala's

Anonymous
15-12-2005, 10:55
Zou het ook leuk vinden als Gilbert weer eens vecht,
maar dan weer in de styl van carbin,
weer als de HURRICANE tekeer gaan Lekker explosief!!!!!!!! :evil:

Anonymous
15-12-2005, 11:08
Zou het ook leuk vinden als Gilbert weer eens vecht,
maar dan weer in de styl van carbin,
weer als de HURRICANE tekeer gaan Lekker explosief!!!!!!!! :evil:

x2
het lijkt wel of gilbert een beetje de kant van tyson opgaat. In het begin was hij supergetalenteerd en een belofte voor het nederlandse mma. na zijn initiele succes kwam hij bij een andere trainer en ging het helaas bergafwaards. later raakte hij gefrustreerd omdat het niet allemaal meer zo gemakkelijk ging als vroeger en kwamen er "incidenten" (diskwalificaties, scheids ko meppen etc.).

omdat ik een grote fan ben van zijn vechtsstijl, hoop ik toch dat hij, in tegenstelling tot tyson, een goede comeback kan maken in de oude "hurricanestijl".

Anonymous
15-12-2005, 12:49
Iemand die een scheids KO slaat,zich zo onbeschoft opstelt als hij naar mensen en uit baldadigheid bij andermans partijen heel hard lachend 'breek die arm breek die arm' loopt te roepen is geen aanwinst voor de sport en hoef ik niet meer in de ring te zien.

the dragon
15-12-2005, 13:03
sins hij weg is gegaan bij carbin is hij nooit meer de oude geweest ik heb paar van ze partijen gezien in japan (voor zijn doen) was het waardeloos verloor zelfs van minowa ''the punk'' in de tijd van carbin zou hij hem eerste ronde K.O hebben gemaakt

appelsap
15-12-2005, 15:33
sins hij weg is gegaan bij carbin is hij nooit meer de oude geweest ik heb paar van ze partijen gezien in japan (voor zijn doen) was het waardeloos verloor zelfs van minowa ''the punk'' in de tijd van carbin zou hij hem eerste ronde K.O hebben gemaakt

In de tijd van Carbin had hij in de helft van de tijd, en het duurde al niet lang, al in een beenklem gelegen

dtgerald
15-12-2005, 15:38
Ik hoop dat gilbert nog toe wordt toegevoegd aan de showtime line up.
Daar staan nu nog veel te weining MMA partijen en gilbert heeft de afgelopen jaren ook goed gepresteerd op die gala'sTegen Manhoef?

Anonymous
15-12-2005, 15:42
geen kans tegen melvin

Anonymous
15-12-2005, 15:48
sins hij weg is gegaan bij carbin is hij nooit meer de oude geweest ik heb paar van ze partijen gezien in japan (voor zijn doen) was het waardeloos verloor zelfs van minowa ''the punk'' in de tijd van carbin zou hij hem eerste ronde K.O hebben gemaakt

In de tijd van Carbin had hij in de helft van de tijd, en het duurde al niet lang, al in een beenklem gelegen

onzin, als hij zich gewoon op het staande gevecht zou concentreren en op de grond vooral goed zou verdedigen, was er niets aan de hand. maar als hij op de grond actief wil zijn creeert hij nu eenmaal openingen, waar minowa dankbaar gebruik van heeft gemaakt. je ziet crocop toch ook niet naar armklemmen e.d. toewerken. hij moet gewoon doen waar die goed in is.

Highline
15-12-2005, 16:09
gilbert poste vroeger (shoto tijdperk) toch ook weleens op forums? jammer dat hij dat niet meer doet. had hij namelijk zelf antwoord kunnen geven

Anonymous
15-12-2005, 16:56
gilbert poste vroeger (shoto tijdperk) toch ook weleens op forums? jammer dat hij dat niet meer doet. had hij namelijk zelf antwoord kunnen geven

volgens mij post hij niet meer omdat we kritiek op hem geleverd hadden...

micha
15-12-2005, 17:09
hij leest hier nog steeds hoor

Mesut
15-12-2005, 19:38
Ik hoop dat ie weer vecht in Japan. Het liefst een rematch tegen Don Frye.

Mickey
15-12-2005, 21:24
JE kunt zeggen wat je wil van Gilbert, maar het is altijd wel spanning in de tent met hem erbij.

Iedereen heeft het er altijd over en hij is nog steeds een van de bekendste gezichten van onze sport in Nederland.

Anonymous
15-12-2005, 21:31
hate him or love him, hij is gewoon een van de beste vechters ooit in nederland. Veel pech met blessures en zelf misschien ook niet altijd het optimale gedaan om nog beter te worden, maar hij heeft zeker een van de grootste vechtersharten die ik ken. Ik hoop dat hij de geest nog een keer krijgt en dan is hij voor iedereen gevaarlijk...

Bassie
16-12-2005, 13:46
x 2