PDA

View Full Version : Team It’s showtime vechter Hakim Goram vervangt Moise Rimb



2h2h
15-12-2005, 12:07
Gisteravond laat kregen wij een telefoontje uit Frankrijk dat Moise Rimbon, de tegenstander van Milco Voorn aanstaande zaterdag niet zal vechten. Hij heeft afgelopen maandag namelijk een hartaanval gehad. Hij maakt het nu overigens redelijk goed maar hij kan vanzelfsprekend niet 5 dagen later knokken. Nu hebben we de Brusselse Hakim Goram bereid gevonden om het a.s. zaterdag op te nemen te nemen tegen Milco. Hakim versloeg onlangs in Lommel nog Dennis Scholten op T.K.O. dus via deze weg kan team schreiber zich revancheren!

Too Hot to Handle

Marco (scheids)
15-12-2005, 15:33
Ik heb wel met je te doen hoor ..... hoeveel pech kun je als promotor hebben op één gala ... grrrrrrrrrr......maar je weet gelukkig goede vervangers te regelen !!!

En dat zeg ik niet omdat ik toevallig daar scheids ..... en ik ben ook geen persvoorlichter van 2h2h ... :lol:

HUNTER
15-12-2005, 15:36
damn.... dat zijn idd wel n hele boel laatste moment replacements!!!

Hakim is een topper, ik heb m zien trainen bij Gym Alkmaar, maar is hij niet heel veel lichter dan Milco? Wat dat betreft had ik liever Fabiano Scherner tegen Milco zien vechten.

Anyways, t wordt n topgala en daar heb ik wel n rit naar Maastricht voor over

ICON
15-12-2005, 15:49
Ik heb wel met je te doen hoor ..... hoeveel pech kun je als promotor hebben op één gala ... grrrrrrrrrr......maar je weet gelukkig goede vervangers te regelen !!!

En dat zeg ik niet omdat ik toevallig daar scheids ..... en ik ben ook geen persvoorlichter van 2h2h ... :lol:

jij was toch persvoorlichter van bushido europe? :wink:

Anonymous
15-12-2005, 16:32
Leuk om te zien dat de jongens van 2h2h samenwerken met de mensen van showtime,dit kan nog wel eens leuke dingen voor de toekomst brengen denk ik!

Milco ik wens je veel succes zaterdag!!

Marco (scheids)
15-12-2005, 16:52
Leuk om te zien dat de jongens van 2h2h samenwerken met de mensen van showtime,dit kan nog wel eens leuke dingen voor de toekomst brengen denk ik!

Milco ik wens je veel succes zaterdag!!

Zou niet weten waarom niet ??

Samen sterk zou ik zeggen !!!