PDA

View Full Version : VOS GYM ITS OVER!!!



Anonymous
15-12-2005, 15:40
Helaas moet ik constateren dat het over en uit is met VOS GYM,
de prachtige sportschool van wel eer is niet meer.waar vroeger vechters als lucia rijker , moesid, ernesto, thyssen, la borro,gordeau,hypo,enz furore hielden . is er nu weinig meer over.De enig goede vechters die ze hebben Hardonck, yvel, venetiaan kunnen ze niet aan de bak helpen terwijl dit wereld klasse vechters zijn. Een woord wanbeleid

Mickey
15-12-2005, 15:42
Tikkeltje gefrustreerd?

the dragon
15-12-2005, 15:47
geef em wel gelijk !!!

wie is op dit moment het grootste talent bij vos gym !!!

denk dat over een paar jaar ze niet meer bij de internationale top horen maar blijven natuurlijk wel 1 van de betere gyms in nederland

honingdas
15-12-2005, 15:51
Nou... volgens mij traint Hunter er ook nog... misschien dat hij hier even op kan reageren? Elke dojo heeft wel zijn goede tijden en slechte tijden... maar denk dat het niveau van lesgeven daar nog steeds erg goed is...

The Bulldog
15-12-2005, 15:58
Bullshit stelling van een bulshit gast..

Anonymous
15-12-2005, 16:00
sorry was even vergeten Hunter tussen het rijtje .toppers van VOS te zetten bij deze

Anonymous
15-12-2005, 16:01
Traint Hoost niet meer bij Vos dan? En Norma is toch ook een topper ;)

Halfshot
15-12-2005, 16:06
Kamal Chabrani
Orintha van der Zee

Toch ook Vos

Deuce
15-12-2005, 16:13
Ik heb 2 mensen van vos gym vechten op mn gala, dus ze draaien wel degelijk de de top mee ;) :P

NormaR
15-12-2005, 16:22
Hm, wat zwaargewichten betreft houdt het de laatste tijd misschien inderdaad niet over maar wat de nog vechtende lichtere lui betreft, Kamal is 26/11/05 nog Europees kampioen WFCA (met ellebogen) geworden en bij hem is dat zijn 2e Europese titel al. Khalifa is op 29/10/05 tegen een Engelsman Europees kampioen WPKL geworden. Hij had toen al een tijd niet meer gevochten maar hij won het toch maar.

Verder weet ik zo uit het blote hoofd dat Francois Lubber een Europese titel en een Nederlandse titel heeft behaald. Verder hebben Amina, Vincent Zwaans en Clyde Petres ook Europese titels (ik weet niet meer bij wat voor bonden) dus zo erg is het allemaal niet ;). Echt een wereldberoemde 'ster' is er niet maar dat kun je alleen maar worden als je K-1 of K-1 max vecht. Tenslotte is de sportschool nog steeds populair bij buitenlandse wedstrijdvechters die regelmatig een tijdje met de wedstrijdgroep meedoen.

mootje46
15-12-2005, 16:26
Ernesto Hoost
Jerrel Venentiaan
Antony Hardonk
Gilbert Yvel
Melvin Rozenblad
Kamal Chabrani
Clyde petres
Randel Halden
Norma
Alexander Kreuger
Orinta
Khalid Chabrani
Etc Etc

Jonge vos gym heeft nog een Stal vol met top vechters.Mss dat je nu wat minder van ze hoort maar geloof mij een Top gym blijft altijd.Zkr na al die jaren dat Vos al bestaat.En als je het over top gym hebt die echt niets meer is dan weet ik er nog wel 1 Sitan Gym was ooit een goeie sportschool met veel top vechters maar daar hoor je nu ook niets meer van :?

appelsap
15-12-2005, 16:29
Helaas moet ik constateren dat het over en uit is met VOS GYM,
de prachtige sportschool van wel eer is niet meer.waar vroeger vechters als lucia rijker , moesid, ernesto, thyssen, la borro,gordeau,hypo,enz furore hielden . is er nu weinig meer over.De enig goede vechters die ze hebben Hardonck, yvel, venetiaan kunnen ze niet aan de bak helpen terwijl dit wereld klasse vechters zijn. Een woord wanbeleid

Je hebt wel een puntje, maar je noemt wel mensen uit een tijd dat de concurrentie en het aantal sportscholen een stuk kleiner was.
Verder moet je onderscheid maken tussen Vos Gym (Hippo) en Johan Vos.

Naar mijn mening kan het promoten/management van de vechters veel professioneler, maar met mensen als Yvel, Hardonk, Venetiaan, Rozenblad, Petres, Chabrani, Orintha en enkele aankomende B en C vechters, loopt er nog best wat rond.

Verder moet je niet vergeten dat er weinig sportscholen zijn met meer dan 1 of 2 echte toppers. Wat je nu zit is dat er teams worden samengesteld, waarbij de manager/promotor geldschieter is en men bij verschillende trainers/sportscholen traint.

Anonymous
15-12-2005, 16:35
D8 altijd dat Vos Gym & Johan Vos 1 en dezelfde gym waren. En dat Ernesto Hoost Johan Vos als trainer heeft/had en dat Ernesto Hoost ook wel eens les gaf bij Vos Gym.

appelsap
15-12-2005, 16:40
D8 altijd dat Vos Gym & Johan Vos 1 en dezelfde gym waren. En dat Ernesto Hoost Johan Vos als trainer heeft/had en dat Ernesto Hoost ook wel eens les gaf bij Vos Gym.

Klopt grotendeels ook, maar Johan Vos doet alleen het management/training van enkele vechters.

Anonymous
15-12-2005, 16:48
thnx voor de info

Anonymous
15-12-2005, 16:57
Het gaat me aan het hart maar ik moet zeggen dat je eigenlijk wel een beetje gelijk hebt. tis niet anders

Anonymous
15-12-2005, 17:02
Vos gym is nog steeds een goede.

Maar men moet hede ten dage niet weglopen of zijn hoofd omdraaien voor de vele 'gekochte scholen' in ons landje.

Die Toppers rond hebben lopen van andere scholen die overgestapt zijn.

Voorbeeld een Top A-klasse vechter krijgt een aanbieding voor een Mercedes lease auto zodat hij bij de gekochte school kan trainen en uitkomen.

Anonymous
15-12-2005, 17:10
Vos gym heeft veel opkomend talent oa bij de dames !

Jay Hoov
15-12-2005, 17:12
Vos Gym is the Bomb!!

adhdavy
15-12-2005, 17:32
Iedere sdportschool heeft wel eens een mindere periode. Het is namenlijk onmogelijk om altijd toppers in je school te houden die altijd maar blijven. Vos Gym is echt niet weg of over en uit. Ik zou niet weten waarom.


Ernesto Hoost
Jerrel Venentiaan
Antony Hardonk
Gilbert Yvel
Melvin Rozenblad
Kamal Chabrani
Clyde petres
Randel Halden
Norma
Alexander Kreuger
Orinta
Khalid Chabrani
Etc Etc
Over wanbeleid wil ik het niet eens hebben, zeker niet getuige het hier eerder genoemde lijstje. Ik zie de man Ivan Hypolite als een zeer vakkundig trainer en als een van de besten in zijn vak. De beste man zorgt goed voor zijn leerlingen.

Valt wel op dat dit topic weer is aangesneden door een "guest". Kunnen de moderators van dit forum niet eens een keertje een slot op het forum gooien zodat "guest" klanten geen topics meer kunnen starten.

Judas
15-12-2005, 18:01
Volgens mij komt Fedor daar geregeld om zijn staande werk bij te schaven. Denk dat je hem op zich wel een topvechter mag noemen

HUNTER
15-12-2005, 18:02
Dat er misschien een iets minder tijd aan is gebroken dat kan..... je kun nu eenmaal niet elk jaar K-1 winnaars hebben. Maar met het rijtje eerder genoemde namen en het MMA gedeelte dat steeds groter wordt (ism BJJ Purmerend) zal Vos Gym voorlopig echt niet over en uit zijn......

Anonymous
15-12-2005, 19:40
eey je lult let jij maar is op
kamal
khalid
alexander
orinta
clyde

je lult uit je reet ouwe

MJOKKIE
15-12-2005, 19:42
Volgens mij komt Fedor daar geregeld om zijn staande werk bij te schaven. Denk dat je hem op zich wel een topvechter mag noemen

Las laatst ook al ergens dat fedor met ernesto traint. Well that ain't true!

Mephisto
15-12-2005, 19:51
sorry was even vergeten Hunter tussen het rijtje .toppers van VOS te zetten bij deze

Asshole, dat wordt niet bedoeld, hij wordt gevraagd te reageren.

Mephisto
15-12-2005, 19:52
Iedere

Valt wel op dat dit topic weer is aangesneden door een "guest". Kunnen de moderators van dit forum niet eens een keertje een slot op het forum gooien zodat "guest" klanten geen topics meer kunnen starten.

x2

ThijzZ
15-12-2005, 21:27
Volgens mij komt Fedor daar geregeld om zijn staande werk bij te schaven. Denk dat je hem op zich wel een topvechter mag noemen

Las laatst ook al ergens dat fedor met ernesto traint. Well that ain't true!

Ooh? Wat waren ze hier volgens jou aan het doen dan??

http://x11.putfile.com/12/34813245354.jpg

the dragon
15-12-2005, 22:02
ThijzZ

dat was bij fysio sportline (in halfweg)

ernesto hoost deed niet mee wegens blessure
(op de foto stond hij er gewoon bij )

http://vosproductions.exposuremanager.com/scripts/expman.pl?rm=overview_gallery&dir=galleries/3

&

http://vosproductions.exposuremanager.com/g/special_training_part_2



(maar je hebt wel gelijk hij heeft met ernesto getraint en met mensen van carbin )

Anonymous
15-12-2005, 23:04
sorry was even vergeten Hunter tussen het rijtje .toppers van VOS te zetten bij deze

Asshole, dat wordt niet bedoeld, hij wordt gevraagd te reageren. toe nou niet zo schelden

marcelt
15-12-2005, 23:42
Ik heb er zelf heel kort getraind; de training is zeker top. Ivan Hippolye en Ernesto Hoost zijn erg goeie trainers. Management enz. weet ik niet veel van. Ze hebben wel veel vechters op allerlei gala's. Maar de eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat ze onder de top van Nederland wat mager vertegenwoordigt zijn. Maar Hoost is natuurlijk nog steeds een vette topporrrrrrrrr!!!!! Mag na een jaar niet vechten supergevecht tegen de K1 champ. Dat betekent dat de K1 hem nog niet heeft afgeschreven.

Anonymous
15-12-2005, 23:43
Helaas moet ik constateren dat het over en uit is met VOS GYM,
de prachtige sportschool van wel eer is niet meer.waar vroeger vechters als lucia rijker , moesid, ernesto, thyssen, la borro,gordeau,hypo,enz furore hielden . is er nu weinig meer over.De enig goede vechters die ze hebben Hardonck, yvel, venetiaan kunnen ze niet aan de bak helpen terwijl dit wereld klasse vechters zijn. Een woord wanbeleid

wat een bullshit topic over en uit met vos gym man jij hebt echt geen verstand over heel de wereld kennen ze vos gyHypo en Johan vos als trainer man weet je wat voor ervaring hypo wel niet heeft mafkees en er lopen zeker nog wel toppers rond die wereld wijd vechten hee guest je moet beter weten

HUNTER
15-12-2005, 23:49
hee guest je moet beter weten

zei de ene guest tegen de andere....... pffff is t nou zo moeilijk om ff n accountje aan te maken?

smike
16-12-2005, 02:59
zoals ik ook al in een ander topic aangaf, zou er weer serieus nagedacht moeten worden om gasten geen postrechten te geven.
Meestal opruierij, schelden, beledigen zwartmaken, roddels etc

Anonymous
16-12-2005, 09:01
sorry was even vergeten Hunter tussen het rijtje .toppers van VOS te zetten bij deze

Asshole, dat wordt niet bedoeld, hij wordt gevraagd te reageren. toe nou niet zo schelden

oh hemel, is het tere zieltje gekrenkt :?

Anonymous
16-12-2005, 09:02
sorry was even vergeten Hunter tussen het rijtje .toppers van VOS te zetten bij deze

Asshole, dat wordt niet bedoeld, hij wordt gevraagd te reageren. toe nou niet zo schelden

oh hemel, is het tere zieltje gekrenkt :?

Mephisto, te lui om in te loggen.

NormaR
16-12-2005, 09:13
Zie trouwens voor het laatste nieuws over Ernesto 'nieuws' op www.ernestohoost.nl. Hij heeft z'n site eindelijk weer eens ge-update.

Luka
16-12-2005, 10:14
wel typisch dat een guest dit topic aanmaakt.. kunnen ze dat niet afschaffen :S??

als guest kun je lezen niet posten krijg je ook niet zulke laffe berichten

Anonymous
16-12-2005, 10:44
Een beetje overdreven een sportschool meteen de grond in trappen, het lijkt wel of er bepaalde mensen zich vervelen op deze site en niks beters te doen hebben dan alleen maar negatief praten en weer onrust stoken,die gene die het bericht gepost heeft it'over vosgym .nl train je er zelf dan wat wil je hier mee bereiken dan, ik bedoel ieder sportschool en elke vechter zie je wel eens minder vaak kijk naar Joeri mess en miscchien ligt het wel op een persoonlijke vlak bij Gilbert yvel enz,maar kijk naar Kamal en zijn broertje (chabrani) ,Vos gym zal de school blijven met de toppers. En al zal het niet meer zo zijn maar daar geloof ik niet in, :shock:
later

A-team
16-12-2005, 11:56
Altijd hetzelfde met een Guest, Snap niet dat je hier kunt posten zonder in te loggen :roll:

Anonymous
16-12-2005, 12:05
Altijd hetzelfde met een Guest, Snap niet dat je hier kunt posten zonder in te loggen :roll:

*zucht*

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6841

mama
16-12-2005, 12:11
Altijd hetzelfde met een Guest, Snap niet dat je hier kunt posten zonder in te loggen :roll:

*zucht*

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6841

moet jij zuchten? ;)

ach er zijn een heleboel gasten die wel "member" zijn maar vergeten in te loggen....
het is ook heel moeilijk af en toe

MJOKKIE
16-12-2005, 12:54
Volgens mij komt Fedor daar geregeld om zijn staande werk bij te schaven. Denk dat je hem op zich wel een topvechter mag noemen

Las laatst ook al ergens dat fedor met ernesto traint. Well that ain't true!

Ooh? Wat waren ze hier volgens jou aan het doen dan??

http://x11.putfile.com/12/34813245354.jpg



Thijs wijsneus, als ik nou van Ernesto heb gehoord dat hoj niet met fedor traint....

Anonymous
16-12-2005, 13:11
Altijd hetzelfde met een Guest, Snap niet dat je hier kunt posten zonder in te loggen :roll:

*zucht*

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6841

moet jij zuchten? ;)

ach er zijn een heleboel gasten die wel "member" zijn maar vergeten in te loggen....
het is ook heel moeilijk af en toe

ach, het is meer een kwestie van luiheid dan van vergeten... ik zie er trouwens ook niet altijd de toegevoegde waarde van in, maar das weer een heel andere discussie.

remco pardoel
16-12-2005, 15:11
je hebt overal lovers en haters..
iedereen heeft wel eens een jaar dat het niet gaat zoals jij het wilt...
dat is menselijk
maar om te beweren dat t over is?
beetje ver doorgedraafd in de gedachtegang

remco pardoel