PDA

View Full Version : Superpiele vs Nicky Holzken



team superpiele
16-12-2005, 16:54
Zojuist ben ik gevraagd of ik morgen wil invallen op het gala in Arhem, morgen 17 december.
ik zal dan tegen Nicky Holzken staan. Zeer onverwacht maar ik zal de partij aannemen en mij voor de volle 100% inzetten er een mooie partij van maken. :twisted:
SUPERPIELE

HUNTER
16-12-2005, 16:57
welja......

kan er ook nog wel achteraan na die mega KO van vorige week. Succes!

team superpiele
16-12-2005, 17:02
Bedankt Hunter

Komt helemaal goed :lol:

The Maniac
16-12-2005, 17:08
Nicky gaat Knockie hij is nog niet klaar voor Henry. Nog een tijd geleden was henry een underdog in bijna al zijn wedstridjen(Berner, Kaas, Leonard) maar deze jongen is zo veel gegroeid zowel in size als in skills.

Wheelie
16-12-2005, 17:25
Mooie partij

Anonymous
16-12-2005, 17:36
Henry heb je nog geen bleuser van je vorige gevecht?

Anonymous
16-12-2005, 17:38
Goed zo Henry ga zo door je bent laaste tyd egt op gegroeid netjes

Anonymous
16-12-2005, 17:39
Henry heb je nog geen bleuser van je vorige gevecht?

lol@quest..... ja en dat gaat ie nu ook echt ff vertellen!! hahaha, slim geprobeerd!!!

Anonymous
16-12-2005, 17:47
a klassers: watch out.

succes henry

Ossie
16-12-2005, 18:03
Hey Henry, heel veel succes morgen!

Marco (scheids)
16-12-2005, 18:18
Ok dan Henri .... je hebt een echt vechtershart, en gaat niemand uit de weg .... zelfs niet een dag ervoor.

Promotors zullen wel blij zijn met je dat je hun partij red een dag voor t gala ....

Succes ..... en Nicky ook uiteraard !!!

Marco (scheids)
16-12-2005, 18:41
Ik heb een nieuwe bijnaam voor je:

Henri "Horn" Akdeniz

mama
16-12-2005, 19:11
succes Henry

jojo
16-12-2005, 19:45
heel veel suc 6 beide 2 toppers ben benieuwd

maartenjackie
16-12-2005, 19:48
hele mooie wedstijd word dit, ik hoop dat je wint man succes

everlast
16-12-2005, 19:52
Ik begin langzaam maar zeker een fan van henry te worden.Hij maakt zijn grote bek van weleer meer dan waar.Respect voor hem.

ICON
16-12-2005, 19:54
Ik heb een nieuwe bijnaam voor je:

Henri "Horn" Akdeniz

neej dan wordt t henry "horny superpiele" akdeniz :lol:

succes henry! ik dacht dat je zwaarder was tegenwoordig?

Anonymous
16-12-2005, 20:34
moet ook toegeven dat ik in het beging iets had en nog wel dat hij wel erg snel alles wilde maar zijn mentaliteit is zeker goed en durf ook
maar fan worden nog net niet ;)

Anonymous
16-12-2005, 21:22
Mwa, een deventer vechter he! ;) Maak deventer trots

succes henry ;)

team superpiele
16-12-2005, 22:30
Beste Mensen

Nicky Holzken Heeft zich net terug getrokken...
Dus ze zijn nu met een nieuwe tegenstander bezig voor me .
Jammer hij wou altijd tegen mij en trek die zich in 1 keer terug echt heel erg jammer
ik woog 76 kilo en nicky woog 74.5kg

Mvg
Henry

someone
16-12-2005, 22:48
Jammer Piele, wel karakter dat je deze partij aannam!!!

The Bulldog
16-12-2005, 23:13
Nicky gaat Knockie hij is nog niet klaar voor Henry. Nog een tijd geleden was henry een underdog in bijna al zijn wedstridjen(Berner, Kaas, Leonard) maar deze jongen is zo veel gegroeid zowel in size als in skills.

Ik wil ondanks dat de partij niet doorgaat hierop reageren.

Ik als teamlid en fan van Henry vind een uitlating als "deze jongen gaat KO hij is nog niet klaar voor"een uitlating die niet te onderbouwen is.
Juist Superpiele heeft dat bewezen.

HEnry ik hoop dat deze partij er nog gaat komen.

Anonymous
17-12-2005, 01:29
Nu trekt de tegenstander die geen tegenstander had zich terug :S

The Maniac
17-12-2005, 11:33
Nicky gaat Knockie hij is nog niet klaar voor Henry. Nog een tijd geleden was henry een underdog in bijna al zijn wedstridjen(Berner, Kaas, Leonard) maar deze jongen is zo veel gegroeid zowel in size als in skills.

Ik wil ondanks dat de partij niet doorgaat hierop reageren.

Ik als teamlid en fan van Henry vind een uitlating als "deze jongen gaat KO hij is nog niet klaar voor"een uitlating die niet te onderbouwen is.
Juist Superpiele heeft dat bewezen.



HEnry ik hoop dat deze partij er nog gaat komen.


Ik weet niet of je mijn post begrijpt maar het geeft juist aan dat Henry dit wel bewezen heeft veel mensen schreven hem af tegen kaas including ik maar na die partij oh man oh man wat was ik fout. Geef juist aan dat Henry wel gewonnen zou hebben tegen Nicky. Respect voor Nicky maar hij had het gewoon niet gered.

The Bulldog
17-12-2005, 11:37
Maniac ik begrijp heel goed wat je bedoeld hoor. je was duidelijk in je communicatie.

Ik bedoel dat ik te vaak hoor dat iemand wel ko zou gaan....terwijl dat erg makkelijk wordt gezegd..

The Maniac
17-12-2005, 11:48
Ja er moet toch iemand knockout gaan :wink:

The Bulldog
17-12-2005, 12:11
hahahaha :lol:

Ik begreep dat ik je 15 januari zie in deventer.
Samen KO`s kijken :twisted:

Anonymous
17-12-2005, 12:22
wat hypocriet van Nieky hij was zelf 2 kg te zwaar en wilde toch vechten maar zijn tegenstander niet nu hebben ze een nieuwe top tegenstander die 1,5 kg zwaarder is en wil hij zelf niet

ICON
17-12-2005, 12:24
ga er zelf maar staan dan. n partij n paar dagen van tevoren nemen tegen iemand als superpiele is niet nix. ik kan me voor stellen dat hij daar eerst goed op wil trainen.
t is natuurlijk wel heel jammer

Anonymous
17-12-2005, 12:32
het had niks met henry te maken, hij vond het gewichtsverschil te groot :?

Deuce
17-12-2005, 12:35
Ik vraag me serieus af wat 1,5 kg nou kan doen....

Ok ik ben het ermee eens dat wanneer als je beide 5 weken van te voren weet dat je 70Kg moet wegen..en 1tje weegt dat niet...dat er dan stappen ondernomen worden, mischien gage vermindering, aflassing etc etc.

Vervolgens doen promoters hun best, wat maakt die 1,5 kg nou uit? Of is dat echt zo bepalend??

5 kg is teveel vind ik persoonlijk...maargoed..iemand?

ICON
17-12-2005, 12:37
ja als t alleen aan die 1,5 kilo ligt....
die eet je in de loop van de dag er toch wel bij, dus daar snap ik t probleem niet zo van.

The Bulldog
17-12-2005, 12:39
Ik vind ook dat er om 1,5kg niet veel te zeggen is.

Het is wel een goede reden om op te geven aangezien het allom geaacepteerd wordt als reden.

Anonymous
17-12-2005, 12:42
nieky wil zelf wel vechten tegen iemand die bijna 2 kg lichter is terwijl 72 kg was afgesproken en nu ze iemand hebben die "maar"1,5 kg zwaarder is wil hij zelf niet dat vind ik een beetje vreemd en niet echt een goede mentaliteit voor een vechter

jcsport
17-12-2005, 12:45
Ik denk dat het een vechter ook niet zoveel uitmaakt hoeveel gewichtsverschil er is en tegen wie die vechten moet.
Het zijn vaak de trainers die een partij wel of niet door laten gaan.
Dat is meestal goed voor de vechter, goede begeleiding is belangrijk, maar voor ons als publiek is het minder, zoals nu in het geval van Holzken/Superpiele.

team superpiele
17-12-2005, 13:46
Sorry mensen ze hebben niemand kunnen vinden ..
Ze hebben zitten bellen maar nee.
Maar ik neem gewoon mijn tas mee.
Misshien valt er nog wel wat uit op de dag zelf.
Dan ga ik gewoon knokken.

Alle vechters heel veel succes vandaag .
The Underdog jij helemaal ik staat bij je in de hoek en slopen !

M.v.g
Henry Akdeniz

Anonymous
17-12-2005, 14:03
Jammer Superpiele dat N. Holzken niet wil, maar Underdog, jij gaat ervoor. Succes vandaag.

Groet.

Yelle

Anonymous
17-12-2005, 14:36
De reactie van Ajay op kickbox.nl : er is op 72 kilo afgesproken,Ajay weegt 71.2 en Nicky 73.8,dan is hij te zwaar.
Die paar kilo's maken zeer zeker wel uit,er gaat een proces van aftrainen en lijnen aan vooraf die het lichaam uitput en verzwakt en als vechter A daar WEL aan heeft voldaan en vechter B niet is er een verschil in hoe ze straks in de ring staan.
Bovendien is het gewoon een principekwestie,hoe vervelend voor promotors en publiek ook,1 houdt zich WEL aan de afspraak en de ander niet.
En voor alle mensen die die 'paar kilo' niet belangrijk vinden,je praat over de gezondheid van de vechter en als die besluit dat hij niet tegen een te zwaar iemand wil vechten is dat zijn beslissing!
Het zijn dan wel A klassers maar ze vechten in eerste instantie voor zichzelf en niet om het publiek te vermaken.
Daarbij...die 'paar kilo' maken Nicky blijkbaar WEL uit als HIj in het nadeel is,dus moet hij in het vervolg geen gewicht afspreken wat hij niet kan halen,vecht dan tegen iemand die zwaarder is.

Steve-o
17-12-2005, 15:43
En of dat wat uit maakt. Ik zelf moest voor het afgelopen Rings Gala in Enschede 7 kilo binnen anderhalf week afvallen. Ik zat aan een heel strak dieet en dieete nog op de dag ervoor. Ik vernam dit erg in de ring ik was na 1 ronde helemaal leeg. Bleek ook nog bij de weging dat ik 84 woog terwijl ik 83 moest zijn dus nog 1 kilo voor de partij eraf rennen en had meteen de eerste partij van het Gala.

Anonymous
17-12-2005, 18:06
Wat een gelul allemaal, boycotten die Nicky voor de rest van zijn leven!! Je wil knokken of niet!! In zijn geval niet dus....

Ossie
17-12-2005, 18:13
Wat een gelul allemaal, boycotten die Nicky voor de rest van zijn leven!! Je wil knokken of niet!! In zijn geval niet dus....

Beetje radicaal lijkt me.....

Anonymous
17-12-2005, 18:50
Boycotten vind ik te hard,Nicky is een beginnende A klasser,nog volop in ontwikkling.
Hij al hier wel een les uit trekken en of eerder beginnen het zijn dieet,of in het vervolg niet meer op dat gewicht uitkomen.

Dragon Tail
17-12-2005, 19:41
Boycotten vind ik te hard,Nicky is een beginnende A klasser,nog volop in ontwikkling.
Hij al hier wel een les uit trekken en of eerder beginnen het zijn dieet,of in het vervolg niet meer op dat gewicht uitkomen.

Superpiele is ook een beginnende A-klasser.....dus..

Maar Superpiele heeft zijn sporttas gewoon elke dag ingepakt klaar staan.....dat is een goeie mentaliteit.

Anonymous
17-12-2005, 20:01
Superpiele is allang geen beginnende A klasser.

Anonymous
18-12-2005, 01:10
Als je Akdeniz een beginnende a -klasser noemt heb je hier weinig te zoeken.

Europees Kampioen W.F.C.A .

Dragon Tail
18-12-2005, 18:19
Als je Akdeniz een beginnende a -klasser noemt heb je hier weinig te zoeken.

Europees Kampioen W.F.C.A .

Ik bedoelde het ook een beetje ironisch. Dus positief.
Superpiele vecht nog niet zo lang in de A-klasse hoor, maar is toch al Europees Kampioen WFCA. Dat zegt veel over zijn kwaliteiten. Ik begrijp dat Nicky dan wat voorzichtig is. Maar tegen wie wil Nicky dan? ...........

Superpiele vocht in het begin in de A-klasse toch ook tegen iedereen!

Anonymous
18-12-2005, 19:00
Persoonlijk denk ik dat het gehele A-klasse leger zich NU pas realiseert wat Akdeniz is.
Bij het eerste A-klasse partij tegen kaas haalde hij een onbeslist,ik dacht en vele met mij das toeval,Kaas heeft hem onderschat.
Maar we vergeten dat Akdeniz nu al ver boven de 100 partijen zit met zijn 20 jaar.En gewoon in de ogen van de elite "hellemaal gek'is want wie doet dit nu?
Tarik verslaat hij wordt Nederlands Kampioen en Europees Kampioen.En zijn tas staat altijd klaar.Maakt hem weinig uit en namen zeggen hem niets.
Tja............en tegen een "gek" vechten doet men niet graag.

hET WOORD GEK BEDOEL IK NIET IN DE LETTERLIJKE ZIN,MAAR FIGUURLIJK NATUURLIJK.

IK GAAT NU EEN HEEL GROOT RESPECT KRIJGEN VOOR aKDENIZ.

Anonymous
18-12-2005, 19:12
Ik hoorde gisteren op het gala dat Nicky wel wilde vechten tegen Henry maar dat zijn trainer dit niet wilde (Dus het verhaal van "hij wil wel tegen iemand die lichter is maar niet tegen iemand die zwaarder is", gaat hier helemaal niet op). Zij hadden hun hele training afgesteld op Ajay en dan ga je niet in een dag wisselen met een andere tegenstander die een andere stijl heeft.

Ik las ook dat Ajay gebeld is door de trainer van Calmaro en dat zelfs zijn onkosten vergoed zijn....... KIJK dit vind ik nou een professionele houding van de sportschool. Als er dan door wat voor reden dan ook een vechter te zwaar is (mag natuurlijk niet, maar kan altijd een keer gebeuren), dat de tegenpartij uit zich zelf de onkosten voor de vechter betaald. Ze hadden ook kunnen zeggen, jammer hij is te zwaar.. zoek het maar uit...!!!!!!

Ik zou zeggen, goed werk van de sportschool en nicky niet meer laten gebeuren en op naar de volgende partij...Je komt er wel...

The Maniac
18-12-2005, 20:08
hahahaha :lol:

Ik begreep dat ik je 15 januari zie in deventer.
Samen KO`s kijken :twisted:


Ja dat wordt wat hopen dat er wat kanlpartijen erbij zitten :P

The Bulldog
18-12-2005, 20:29
Ik zal me best doen wat aan toe te voegen.
Daarn akrijg je een drankje van me..