PDA

View Full Version : jongens sorry.........



alex da silva
16-12-2005, 15:59
ik zou morgen tegen Oktay in Arnhem vechten, maar helaas dat gaat niet door....
mijn schoonmoeder is deze week overleden( na een maand zwaar ziek geweest) en door de stress thuis kon ik heel weinig trainen en ik kon ook niet op gewicht komen...ik was al de hele week mijn best aan het doen maar ik kon echt niet, en dan ik heb geprobeerd to "cut weight" gisteren en vandaag omdat ik kon nog vanavond weigen, maar het is niet gelukt!!!! ik ben ziek geworden....

ik wou dat allemaal aan alle mixfighters laten weten...
ik wou fightingfist bedanken voor de support en de begrip...
en ook voor Oktay diep in mijn hart, sorry... volgende jaar krijgen we weer een kans.

Anonymous
16-12-2005, 16:05
Hoevaak heb jij al op poster gestaan en niet gevochten??

Anonymous
16-12-2005, 16:08
Hoevaak heb jij al op poster gestaan en niet gevochten??

Hey quest ... hou lekker je bek dicht ..of post met je naam!!!En dan nog moet je lekker je bek houden. Kan je niet lezen wat de reden is ofzo?

lunatic
16-12-2005, 16:09
Respect!

Jay Hoov
16-12-2005, 16:10
das klote man...sterkte man!
Je Fam is altijd nr 1....Je maakt de juiste keuze!

alex da silva
16-12-2005, 16:13
dat is ok ...hier is een forum en mensen mogen zeggen wat ze willen!!! maar deze pijn om iemand te verliezen tijdens feestdagen, ik wens aan niemand!!!!! en ik weet het zeker dat volgende jaar Oktay en ik gaan we weer een kans krijgen om een super wedstrijd te gaan vechten...

A.F.
16-12-2005, 16:15
zwaar klote man! en zeker weten dat er volgend jaar een nieuwe kans komt!

sterkte

Wheelie
16-12-2005, 16:24
Gecondoleerd en sterkte

HUNTER
16-12-2005, 16:28
sterkte man!! wedstrijden zijn in vergelijking hiermee ineens heel onbelangrijk.....

Anonymous
16-12-2005, 16:48
gecondoleerd

Marco (scheids)
16-12-2005, 16:50
dat is ok ...hier is een forum en mensen mogen zeggen wat ze willen!!! maar deze pijn om iemand te verliezen tijdens feestdagen, ik wens aan niemand!!!!! en ik weet het zeker dat volgende jaar Oktay en ik gaan we weer een kans krijgen om een super wedstrijd te gaan vechten...

Je hebt helemaal gelijk, ben 2 jaar geleden mn vader verloren op 21 december ...

Ik wens jou en jouw familie heel veel sterkte in deze dagen ....

Judas
16-12-2005, 16:58
He Wanderlei, nogmaals sterkte man!

alex da silva
16-12-2005, 17:06
echt top van jullie ...thanks

mama
16-12-2005, 17:28
heel veel sterkte de komende tijd.
en idd familie gaat voor.
take care

Anonymous
16-12-2005, 17:42
Onze diepe medeleven met alex voor het verlies van zijn schoonmoeder en wensen hem en zijn vrouw sterkte.
Voor oktay is er een vervanger gevonden uit antwerpen zijn naam is ulyas, een goed vechter die zeker voor de winst gaat komen ook al is hij een invaller.
grtem mesut Cam

jojo
16-12-2005, 17:57
gecondoleert man echt shit voor je .... ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen maar dit is de goede beslissing regel alles goed dan kan je schoon moeder evengoed trots op je/jullie zijn.... heel veel sterkte deze tijd

remco pardoel
16-12-2005, 18:16
sterkte.
remco pardoel

Ben
16-12-2005, 18:31
sterkte man en een goede beslising om niet te vechten.
en die guest bijdehandje :twisted:

Mesut
16-12-2005, 18:31
Gecondoleerd jongen. Heel veel sterkte gewenst.

ICON
16-12-2005, 18:35
sterkte man.

Anonymous
16-12-2005, 19:30
tenminste iemand die zegt waarom hij niet gaat vechten en ook een goede reden aangeeft
als gast moeite had met eerdere partijen die niet doorgingen is dit het verkeerde moment om dat te zeggen

Ronny
16-12-2005, 20:14
yo Alex..sterkte man.. echt verschrikkelijk wat er is gebeurt.

Ik zie je snel weer maat!

Anonymous
16-12-2005, 21:31
Veel sterkte aan jouw en de familie in deze moeilijke dagen.



Nu ben ik Guest en log me (nog)niet in maar ik vindt het van amateurisme getuigen dat een site als deze een guest zonder ip adres een topic kan openen ,mensen kunnen beledigen etc etc.

Zouden jullie hier niet eens verandering in brengen en dit niet zo laten.

p.s ik zal me inloggen.

Maar het klopt van geen kanten gewoon.

The Bulldog
16-12-2005, 22:03
succes en sterkte met het suporten van je partner en met het verwerken van het verlies.

OUS!!

MJOKKIE
16-12-2005, 23:57
Groot respect voor je beslissing en voor het feit dat je je uiterste best heb gedaan ondanks alles. Sterkte en steun je vrouw, vriendin, is 100 x zo mannelijk als een potje knokken. Good luck!

Guest, maakt niet uit dat je een anoniem mannetje bent, want jij weet, wanneer je in de spiegel kijkt, dat je een respectloze uiting hebt gedaan richting iemand die net een familielid heeft verloren. Als je zo graag een punt wil maken, kom dan op zijn minst uit voor je identiteit, maar nee zelfs daar heb je de ballen niet voor. Wel lekker bijdehand doen vanachter je schermpje tegen iemand die net zijn schoonmoeder begraven heeft. Zet je computertje uit en kruip lekker terug onder die steen waar je eerder vandaan bent gekropen.
Wij kennen je niet , willen dat ook niet, maar jij weet gelukkig als enige, dat je een zielig mannetje bent. Als je straks weer onder je steen ligt, in alle anonimiteit en rust, draai het dan eens om, hoe zou jij het vinden, of kan je je dat uberhaupt niet voorstellen omdat je te schijterig bent om ooit de ring in te kruipen. Jij kruipt waarschijnlijk liever terug onder je steen... :cry:

alex da silva
17-12-2005, 00:00
nogmaals bedankt aan iedereen... vanuit mijn hart!!!

The Bulldog
17-12-2005, 00:03
Groot respect voor je beslissing en voor het feit dat je je uiterste best heb gedaan ondanks alles. Sterkte en steun je vrouw, vriendin, is 100 x zo mannelijk als een potje knokken. Good luck!

Guest, maakt niet uit dat je een anoniem mannetje bent, want jij weet, wanneer je in de spiegel kijkt, dat je een respectloze uiting hebt gedaan richting iemand die net een familielid heeft verloren. Als je zo graag een punt wil maken, kom dan op zijn minst uit voor je identiteit, maar nee zelfs daar heb je de ballen niet voor. Wel lekker bijdehand doen vanachter je schermpje tegen iemand die net zijn schoonmoeder begraven heeft. Zet je computertje uit en kruip lekker terug onder die steen waar je eerder vandaan bent gekropen.
Wij kennen je niet , willen dat ook niet, maar jij weet gelukkig als enige, dat je een zielig mannetje bent. Als je straks weer onder je steen ligt, in alle anonimiteit en rust, draai het dan eens om, hoe zou jij het vinden, of kan je je dat uberhaupt niet voorstellen omdat je te schijterig bent om ooit de ring in te kruipen. Jij kruipt waarschijnlijk liever terug onder je steen... :cry:

WTF!!! APLAUSSSSSS!!!!!!
EN DAT 1000X

A.F.
17-12-2005, 00:04
idd!! 3 x hoera! mooi gezegd!

Bert Kops
17-12-2005, 00:12
Sterkte Alex!!!

Barang
17-12-2005, 00:37
Beste Alex

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jouw en je dierbaren met dit grote verlies ,vooral rond de feestdagen is dit dubbel zo zwaar.

Helen,Ronald,Freddy en Sander

Pimp-Daddy
17-12-2005, 10:25
Heel veel sterkte Alex...

Laat die geust maar lullen, wij weten iig wat we aan je hebben....

Hollandpride
17-12-2005, 17:26
Heel veel sterkte in deze zware tijden Alex en klasse dat je ons de reden van het niet vechten verteld.

honingdas
19-12-2005, 16:10
Alex... sterkte man... en we gaan gewoon weer trainen voor de volgende pot wanneer alles een btj kalm is...
osu,
Rody

Mephisto
19-12-2005, 16:36
Groot respect voor je beslissing en voor het feit dat je je uiterste best heb gedaan ondanks alles. Sterkte en steun je vrouw, vriendin, is 100 x zo mannelijk als een potje knokken. Good luck!

Guest, maakt niet uit dat je een anoniem mannetje bent, want jij weet, wanneer je in de spiegel kijkt, dat je een respectloze uiting hebt gedaan richting iemand die net een familielid heeft verloren. Als je zo graag een punt wil maken, kom dan op zijn minst uit voor je identiteit, maar nee zelfs daar heb je de ballen niet voor. Wel lekker bijdehand doen vanachter je schermpje tegen iemand die net zijn schoonmoeder begraven heeft. Zet je computertje uit en kruip lekker terug onder die steen waar je eerder vandaan bent gekropen.
Wij kennen je niet , willen dat ook niet, maar jij weet gelukkig als enige, dat je een zielig mannetje bent. Als je straks weer onder je steen ligt, in alle anonimiteit en rust, draai het dan eens om, hoe zou jij het vinden, of kan je je dat uberhaupt niet voorstellen omdat je te schijterig bent om ooit de ring in te kruipen. Jij kruipt waarschijnlijk liever terug onder je steen... :cry:

x2

Sterkte kerel, aan jou en je familie.