PDA

View Full Version : Ajay tegen Nieky Holzken gaat niet door!



Ajay
17-12-2005, 11:09
Beste sportvrienden,
Ik was de oorspronkelijk tegenstander Nieky Holzken,ik wil en wou dolgraag tegen Nieky vechten.
De afspraak was dat we tot 72 kg zouden vechten maar hij kwam aanzetten met 73.8 kg.Ik vond dat hij dat moest aftrainen evenals zijn trainer,bond en promoter en hij was bezig het eraf te halen maar kreeg het er niet af.Dus toen gaven we hem nog de mogelijkheid om gisteravond of vandaag op de wedstrijddag weer te wegen en daarin stemde hij niet in toe.
Dan houdt het verhaal op wat heel jammer is want ik was goed voorbereid en heel erg gedreven om een mooie prestatie neer te zetten.
Ikzelf zou als vechter zijnde alsnog met hem willen vechten maar mijn trainers laten het gewoonweg niet toe want afspraak = afspraak!
Ik was dus heel teleurgesteld als vechter zijnde maar ik kreeg gisteravond een telefoon van Calmaro Gym met excuses wat ik een heel leuk en aardig gebaar vond.Ze wilden tevens opdraaien voor de kosten die ik gemaakt om heen en weer te rijden,dat zie je ook bij weinig sportscholen terug!
Ik hoop alsnog een keer in de toekomst uit te komen tegen Nieky maar dan moet hij eerder beginnen met afvallen :wink:
Mijn gewicht op de weging was trouwens 71.2 kg.
Ik hoop dat er hier begrip voor wordt getoond en geen andere verhalen de wereld in komen!
Alvast bedankt.

Mvg,
Ajay

Anonymous
17-12-2005, 12:24
wat hypocriet van Nieky hij was dus zelf 2 kg te zwaar en wilde toch vechten maar zijn tegenstander niet nu hebben ze een nieuwe top tegenstander die 1,5 kg zwaarder is en wil hij zelf niet

jcsport
17-12-2005, 12:50
Hey Ajay, jammer dat je partij niet doorgaat, dit was geloof ik je debuut in de A-klasse?
Heb je al een volgende partij staan?

Ronald
17-12-2005, 13:20
Het zou mooi zijn als de partij er dan gewoon nog een keer van komt...

Ajay
17-12-2005, 13:49
Beste Jcsport,

Mijn debuut heb ik al 4 weken geleden gemaakt in de A klasse.Die partij won ik op punten van Nordin Youri van Boukhari Gym(Sitan Gym).
9 april sta ik in Goes tegen Boustati.Voor die tijd zoekt me trainer/manager nog partijen.

Mvg,
Ajay