PDA

View Full Version : Uitslagen 2h2h



Wheelie
18-12-2005, 01:37
Wat een cool gala was dit, leuke sfeer en een super vette locatie.
Mooie partijen gezien en een paar vette KO's
De locatie was vergelijkbaar met Zaandam echt mooi.
De broertjes Musasi wonnen beide van de gebroeders Fyeet.
Dave Paul won erg snel van AC (die veel fans had), klasse Blackjack :wink:
Furdjel gewonnen, Rodney ook gewonnen vette KO, Zimmerman was ook erg sterk
Milco Voorn vocht 3 rondes tegen een Braziliaan (???) van Gym Alkmaar en won uiteindelijk .
Ouali vs Jan van Denderen, wat kan die Jan ongelovelijk veel hebben zeg :shock:
Volledige uitslagen komen morgen.
Rondemissen waren ook wel leuk, zijn veel foto's van gemaakt.
Jacob en Bart, het was voor mij een geslaagd gala en hoop dat jullie zo doorgaan
Volgende 2h2h ben ik er zeker weer bij (comeback van justi ;) )
Bedankt :wink:

Wheelie
18-12-2005, 01:38
Oh, het mag de volgende keer alleen wel iets dichter bij huis ;)

Wheelie
18-12-2005, 01:50
Ik hoor net dat het in januari uitgezonden word op eurosport

Arno verbraak
18-12-2005, 02:59
als er maar fotos van de rondemissen zijn dan ist best

mama
18-12-2005, 03:06
hahahahahaha
ja hoor Arno. heb er wel een paar leuke gemaakt.
stelletje geilbakken zijn jullie ook
Het was idd een leuk gala.
eh de tegenstander van Milco Voorn was Hakim Gouram van Gym Alkmaar.
Was een top partij!!!

HUNTER
18-12-2005, 03:22
dichter bij jouw huis Kev? pffffff vorige week Lommel, nu Maastricht, het wordt weer een stijd voor gewoon n randstad gala ;)

Hier de uitslagen (voorprogramma hebben we wegens file gemist):
01. MMA +93: Martin Zawada wint op KO ronde 1 van John de Wilde
02. MT -63 Dames: Maria Verheijen wint op punten van Lucy Bertaud
03. MMA -95: Gewick Mousasi wint op submission (Heelhook) ronde 1 van Evert Fyeet
04. MT -70: Warren Stevelmans wint op punten van Arian Vatniki
05. MMA -75: Furdjel de Windt wint op armbar ronde 1 van Ulas Aslan
06. MT -93: Rodney Faverus wint op KO ronde 4 van Yussuf Belmikdan
07. MMA -90: Gegard Mousasi wint op KO (GnP) ronde 1 van André Fyeet
08. MMA +93: Dave Paul wint op staande KO binnen 20 seconden van AC Antonia
09. MT +93: Errol Zimmerman wint op KO ronde 2 van Omar Bellahmar
10. MMA +93: Milco Voorn wint op punten na verlenging van Hakim Gouram (wat mij betreft de partij vd avond!!!)
11. MT +93: Eric Zowa onbeslist tegen Brecht Wallis
12. MT -72,5: Mohammed Ouali wint op punten van Jan van Denderen

uitgebreid fotoverslag volgt van de week!

en bij deze sluit ik me bij Kevin aan. Super gala, mooie start van het nieuwe 2H2H, maar volgende keer iets dichter bij de 'bewoonde wereld'....

Anonymous
18-12-2005, 05:05
10. MMA +93: Milco Voorn wint op punten na verlenging van Hakim Gouram (wat mij betreft de partij vd avond!!!)
x2

wat een respect voor de braziliaan, hoe die man ondanks alles wat ie kreeg door blijft knokken

ik vond trouwens wel dat maria eigenlijk niet van lucy had gewonnen, naar mijn idee pakte die vooral ook in de clinch veel meer punten

eric zowa vs brecht walis was ook een super partij, wat kwam Zowa op het eind sterk terug

Een heel vet gala met super mooie partijen

Paganstars
18-12-2005, 06:34
ik had gister nog gewerkt in het mecc * vrijdag dus* kreeg te horen dat 2h2h op zaterdag was... balen gezien het feit dat ik een kaartje had! was het gewoon weer eens glad vergeten :?

Iwan
18-12-2005, 10:43
Wat ook gezegd mag worden is dat de organisatie echt strak was en dat het lekker vlot liep. Complimenten!!!

Tsuki
18-12-2005, 10:46
wat een gaaf gala , veel goede partijen en mooie KO's ., echt super waren de stoelen waar je in zat net of je in de bioscoop zat ;-)

enige nadeel was dt je bij het grond werk nagenoeg geen zicht had op de vechters dat was echt balen.

OH EN CONGRATZ DAVE PAUL !!!!!!!!!!!!! Dave schoot uit de startblokken en pakte de 1e de beste kans om de partij voortijdig te beeindigen .............. was SUPER jongen

Anonymous
18-12-2005, 13:08
gefeliciteerd gebroeders mousasi
gegard na een snelle 50 sec.
en gewik een mooie enkelklem

The Bulldog
18-12-2005, 13:56
DAve Paul , van harte gefelicirteerd man.Dat is nog een korte metten maken met je tegenstander
.
Zeer snel gedaan begreep ik...

betty boop
18-12-2005, 14:01
zie je Jacob!! leuke reacties!! het was een top gala en leuk voor de limburgers!!! ga zo door!

mama
18-12-2005, 14:20
haha het was zeker heel snel van Dave Paul. iets van 20 sec.
het leek wel of hij een sneltrein moest halen.'
ben nog blij dat ik er 6 foto's van heb
;)
Vond het vooral van de invallers knap dat ze op zo'n korte termijn nog zulke goede partijen hebben neer gezet.
vb de tegenstander van Milco was 10 kilo lichter er had vorige week nog in Lommel gevochten tegen Dennis Scholte. Ook van team Schreiber.
Dus Milco heeft ut goed gedaan door de winst deze keer wel voor Team Schreiber mee naar Wormer te nemen.
Was echt een super partij.

TommySoprano
18-12-2005, 14:32
2H2H was..... KEWLLL :!:
thnx Mixfightteam voor de kaarten!!!!
op naar de volgende prijsvraag...... 8-)

TommySoprano
18-12-2005, 14:33
Special thnx to KEVIN and zijn erg lieve vriendin/chauffeuse 8-)

remco pardoel
18-12-2005, 16:52
Jacob... Respect
was idd een erg mooi gala!

apy .. je zou me nog iets geven... een 06
Remco Pardoel

Deuce
18-12-2005, 17:03
Ringgirls waren top....wie ze gemist heeft..mag naar oss komen in februari :D

Anonymous
18-12-2005, 18:11
he dave gefeliciteerd had niet anders van je verwacht
20sec is wel heel snel.
wanneer is je next fight?

Anonymous
18-12-2005, 18:53
he dave gefeliciteerd had niet anders van je verwacht
20sec is wel heel snel.
wanneer is je next fight?

ey Dion bedankt kerel en jij zelf ook gefeliciteerd
20 sec ja het ging heel snel inderdaad ik schrok er zelf ook van hoor!!! ik gaf een serie stoten en ineens zakt hij door zijn knieen ik dacht echt bij mezelf "DAT MEEN JE NIET" maar goed het was echt een top gala leuke sfeer hing er rond veel BOE geroep haha heerlijk maar ik weet niet wanneer mijn volgende gevecht hangt ervan wat voor gala het is.
en hoe ging het bij jou dan ?

groetjes Dave Paul

BLACKJACK
18-12-2005, 19:03
DAve Paul , van harte gefelicirteerd man.Dat is nog een korte metten maken met je tegenstander
.
Zeer snel gedaan begreep ik...

ey Ralph bedankt kerel jij hebt ook een goede partij afgelegd las ik maar helaas verloren jammer man maar ik heb wel sportieve reacties gelezen van je en inderdaad is het een eer om tegen Dion te mogen vechten.
maar het ging zeer snel inderdaad had het zelf ook niet verwacht maar goed was echt een top gala hoor.
maar was het voor jou een inval partij want ik heb geen poster gezien ofzo dat jij tegen Dion moest vechten ?

a.s.c.
18-12-2005, 23:10
he dave gefeliciteerd had niet anders van je verwacht
20sec is wel heel snel.
wanneer is je next fight?

ey Dion bedankt kerel en jij zelf ook gefeliciteerd
20 sec ja het ging heel snel inderdaad ik schrok er zelf ook van hoor!!! ik gaf een serie stoten en ineens zakt hij door zijn knieen ik dacht echt bij mezelf "DAT MEEN JE NIET" maar goed het was echt een top gala leuke sfeer hing er rond veel BOE geroep haha heerlijk maar ik weet niet wanneer mijn volgende gevecht hangt ervan wat voor gala het is.
en hoe ging het bij jou dan ?

groetjes Dave Paul

Het was een meer dan meesterlijke K.O. (serieus kippevel moment :D ) , het feit dat het publiek zo onsportief reageerde met boe -geroep bij de opkomst van Dave Paul gaf de spetter van een K.O. een gouden randje.. klasse gepresteerd..

Anonymous
19-12-2005, 11:05
ja,dave je hebt er een fan bij!!! ik zat op het rijtje met de enige fans van dave paul in de zaal. Ze vroegen me of ik hun wilde steunen tijdens de partij om dat ze waarschijnlijk met minder fans waren! Geen probleem, toen de partij begon dacht ik waar ben ik aan begonnen, die hele zaal was voor z'n tegenstander! Maar na 12 sec was de hele zaal ff stil!!! Super, nogmaals gefeliciteerd!

Highline
19-12-2005, 11:11
kan iemand een kort verslagje geven van de wedstrijd van errol zimmerman?

yas
19-12-2005, 11:15
goed gala, jammer dat je de partijen niet buiten de zaal op schermen kon volgen bij de stands :( maar heb iig wel van de partijen van furdjel de windt en rodney faverus kunnen genieten :D
ik wacht op de uitzendng van eurosport!

hunter en mams, bedankt voor de lift :D

Tsuki
19-12-2005, 11:44
dus jij was dat wel bij dat kraampje ........

Mephisto
19-12-2005, 13:40
Dave, super man, beetje jammer dat het net iets minder snel was dan in Roosendaal met Koninginnedag :lol:

Gefeliciteerd man. Enne ik werken zaterdagavond, was niet zo top als wat ik hier lees over 2H2H. Volgende keer (zeg ik iedere keer weer :cry: )

Anonymous
19-12-2005, 20:10
he dave gefeliciteerd had niet anders van je verwacht
20sec is wel heel snel.
wanneer is je next fight?

ey Dion bedankt kerel en jij zelf ook gefeliciteerd
20 sec ja het ging heel snel inderdaad ik schrok er zelf ook van hoor!!! ik gaf een serie stoten en ineens zakt hij door zijn knieen ik dacht echt bij mezelf "DAT MEEN JE NIET" maar goed het was echt een top gala leuke sfeer hing er rond veel BOE geroep haha heerlijk maar ik weet niet wanneer mijn volgende gevecht hangt ervan wat voor gala het is.
en hoe ging het bij jou dan ?

groetjes Dave Paul


super gedaan dave,ondanks dat alle maastrichtenaren boe riepen,dat was ook alleen maar omdat ac in maastricht werkt als uitsmijter in een discotheek en ze hem kennen,maar ik weet dat er ook genoeg maastrichtenaren waren die het heerlijk vonden dat hij zo snel k.o lag,want ac is toch wel een erg grote opschepper,dus bij deze thnx,een betere manier om hem de mond tesnoeren is er niet,ik heb genoten en ik feliciteer je met deze geweldige overwinning,keep it up

Iwan
20-12-2005, 09:42
Leuke reakties Dave!
Ik stond zelf helemaal aan de grond (lees ring) genageld toen ik je los zag gaan man!

Tsuki
20-12-2005, 10:18
Leuke reakties Dave!
Ik stond zelf helemaal aan de grond (lees ring) genageld toen ik je los zag gaan man!

lekkere coach als hij zich niet eens 20 seconden zijn taak kan volhouden :lol: :lol:
(geintje iwan)

wanneer kom je bij ons langs om mee te trainen Rik ;-) ......................

Iwan
20-12-2005, 11:03
Leuke reakties Dave!
Ik stond zelf helemaal aan de grond (lees ring) genageld toen ik je los zag gaan man!

lekkere coach als hij zich niet eens 20 seconden zijn taak kan volhouden :lol: :lol:
(geintje iwan)

Hahaha, tja soms loopt het wel eens anders dan je verwacht man!

Dutch Dynamite
20-12-2005, 11:24
Heeft AC wel eens gewonnen? Ben eigenlijk op zoek naar een record en komt hij nog uit voor Hoyer?

Iwan
20-12-2005, 11:36
Heeft AC wel eens gewonnen? Ben eigenlijk op zoek naar een record en komt hij nog uit voor Hoyer?

Nee, hij kwam volgens mij niet uit voor Hoyer.

Ben
20-12-2005, 13:04
kijk dat bedoel ik als het publiek boe roept,
en dan laat zien waar je voor gekomen bent met een geweldige ko
klasse dave en iwan 8-)

a.s.c.
20-12-2005, 13:39
kijk dat bedoel ik als het publiek boe roept,
en dan laat zien waar je voor gekomen bent met een geweldige ko
klasse dave en iwan 8-)

Ja Bennie, je hebt wat gemist jongen... het was een prachtig opgezette en uiteindelijk meesterlijke K.O. in een zaal vol met boeroepende mensen, wat waren die stil na afloop.. super

Christophe
20-12-2005, 18:45
kijk dat bedoel ik als het publiek boe roept,
en dan laat zien waar je voor gekomen bent met een geweldige ko
klasse dave en iwan 8-)

Ja Bennie, je hebt wat gemist jongen... het was een prachtig opgezette en uiteindelijk meesterlijke K.O. in een zaal vol met boeroepende mensen, wat waren die stil na afloop.. super

Inderdaad ... het was de moeite! Ik heb me trouwens wel behoorlijk geërgerd aan een "onsportief" deel van het publiek. Ik droom er toch echt van dat ze die boe-roepers op een mooie dag in de ring roepen, en dat ze dan eens mogen "uitleggen" wat het probleem precies is! :wink:

Anonymous
22-12-2005, 11:56
wat heeft parris tegen hardonck gedaan?

Marco (scheids)
22-12-2005, 13:23
wat heeft parris tegen hardonck gedaan?

Gaaaaaaaaaaaaaaap.....lees eerst de oude post even door van een maand geleden en reageer dan nog een keertje ...... :lol:

Mickey
22-12-2005, 13:26
kijk dat bedoel ik als het publiek boe roept,
en dan laat zien waar je voor gekomen bent met een geweldige ko
klasse dave en iwan 8-)

Ja Bennie, je hebt wat gemist jongen... het was een prachtig opgezette en uiteindelijk meesterlijke K.O. in een zaal vol met boeroepende mensen, wat waren die stil na afloop.. super

Inderdaad ... het was de moeite! Ik heb me trouwens wel behoorlijk geërgerd aan een "onsportief" deel van het publiek. Ik droom er toch echt van dat ze die boe-roepers op een mooie dag in de ring roepen, en dat ze dan eens mogen "uitleggen" wat het probleem precies is! :wink:

LMFAO! Ik zie het al voor me! Wurstenburg midden in de ring
die ALLES stil legt en een spotlight op een van de boeee roepers
richt en hem vervolgens ten overstaan van de hele zaal eens
even aan de tand voelt over zijn sentimenten over het desbetreffende gevecht..

Mephisto
22-12-2005, 13:45
Wurstenberg?

Iwan
22-12-2005, 13:57
LMFAO!!! Hahahaha.
Heeft iedereen hier spacecake op ofzo?
Eerst vraagt er iemand hoe Paris-Hardonck is afgelopen en daarna hebben we het gezellig over Ronald WURSTENBERG hahaha!

Marco (scheids)
22-12-2005, 14:03
De verveling op menig werkplekje is toegeslagen denk ik ...lol....

Iwan
22-12-2005, 14:08
De verveling op menig werkplekje is toegeslagen denk ik ...lol....

Nou, ik denk eerder de drukte Marco!
Ik weet niet hoe het bij jullie daar op de Moerdijk is maar hier is het een gekkenhuis die laatste week voor de kerst!

Marco (scheids)
22-12-2005, 14:23
Ik zit met mn benen op tafel ... lekker rustig hoor ... heb normaal 30 a 40 auto´s rijden, nu nog maar 8 ... hahahahaha.....geen stress ....

Iwan
22-12-2005, 14:38
Ik zit met mn benen op tafel ... lekker rustig hoor ... heb normaal 30 a 40 auto´s rijden, nu nog maar 8 ... hahahahaha.....geen stress ....

Lekkerrrr, tja je hebt altijd baas boven baas he?