PDA

View Full Version : van harte germaine met je 6 de titel :)



Anonymous
18-12-2005, 03:16
van harte germaine ga zo door meid echt petje af :P
chajmaa had totaal geen conditie hoorde ik en ze was nogal erg wild met knieen maar jij laat zoals altijd zien wie de baas in de ring is en dat heb je gisteren bewezen zoals ATIJDDDDDDDDDDDDDDDD :wink:
chajmaa dat wordt harder trainen om de belt te pakken hahah want germaine is onveslaanbaar dat weet je nu :lol:

Anonymous
18-12-2005, 03:30
waar slaat dat op zeg????????
germaine van harte gefeliciteerd maar ik hoorde wel dat je bijna knocki ging ofzo is dat waar??????
mensen praten teveel bullshit hiero :x :x :x :x :x :x:x:x:x:x:X

Anonymous
18-12-2005, 12:00
wat??? wie bedoel je?? germaine of chajmaa???

chajmaa heeft 2 x acht tellen gehad en kreeg van germaine niet eens de kans om iets te doen

germaine heeft 5 rondjes lang met chajmaa lopen spelen!!

Anonymous
18-12-2005, 12:03
waar slaat dat op zeg????????
germaine van harte gefeliciteerd maar ik hoorde wel dat je bijna knocki ging ofzo is dat waar??????
mensen praten teveel bullshit hiero :x :x :x :x :x :x:x:x:x:x:X

wie praat hier bullshit....?? jij neemt al aan wat je gehoord hebt...was je er zelf niet bij???

dus bij deze nog ff chajmaa ging bijna knok out 2 x acht tellen!!! :wink:

The Bulldog
18-12-2005, 12:16
Allemaal goed en wel mensen..en Chaaima heeft idd 2 keer 8 tellen gehad , maar is blijven staan..

Veel mensen zeiden dat ze 1 of 2e ronde ko zou gaan en dat is niet gebeurd dus beide dames bedankt voor jullie prestatie..

Germaine was indd een koppie groter maar respect voor Chaaima.

bangkokfighter
19-12-2005, 00:14
gefeliciteerd!!

Highline
19-12-2005, 12:35
Super!!! Gefeliciteerd Germaine!

Wie gaat deze meid nog stoppen? Ik kan echt niemand bedenken.

ik heb gehoord dat ze binnekort tegen een man vecht. een of andere sebastiƫn van Dusschoten ofz :roll:

Anonymous
20-12-2005, 12:05
Germaine je bent een topper!! Gefeliciteerd!!

Anonymous
20-12-2005, 12:59
Germaine,

Zeker proficiat met het behalen van je 6de wereldtitel.

MAAR....

Ik heb veel bewondering voor Chajmaa. Deze meid de Underdog. Maar zij was wel de enige in Europa die het op durfde te nemen tegen Germaine en dat verdient zeker onze respect. Chajmaa met jou metaliteit ben je zeker een vechters die ooit misschien een wereldtitel kan behalen..

Mickey
20-12-2005, 13:04
Congratz Germaine!

Triker
21-12-2005, 03:43
Wowie, wat een kopstoot in die ring, zit net de foto's te bekijken die weg moeten voor publikatie.... was vast een ongelukje, maar amai, wat gingen die twee meiden erop!!!

Anonymous
21-12-2005, 17:10
Wowie, wat een kopstoot in die ring, zit net de foto's te bekijken die weg moeten voor publikatie.... was vast een ongelukje, maar amai, wat gingen die twee meiden erop!!!

hey!!

ik had een vraagje zou ik deze fotos kunnen krijgen van de partij???

groetjes teamgermaine

p.s mail me anders ff op [email protected]

Ronald
21-12-2005, 22:41
hey!!

ik had een vraagje zou ik deze fotos kunnen krijgen van de partij???

groetjes teamgermaine

p.s mail me anders ff op [email protected]
Als je een account aanmaakt kun je Triker zelf PM'en. Werkt meestal een stuk beter :wink: .

Triker
22-12-2005, 01:24
Ik heb het gelezen, zal je zeker contacten zodra de foto's online komen !!!