PDA

View Full Version : Ole Laurssen MMA debuut



jcsport
21-12-2005, 15:33
Ik vond dit op www.chokemuay.com :
http://www.shootersmma.com/images/cagechallenge5_300x350.jpg

Leuk, je ziet niet vaak dat een thais geschoolde vechter de MMA kant opgaat, het valt me wel op dat steeds meer "toeristenkampen"
grondvechten erbij doen.
Waar ze heel rap aparte ringen voor gebouwd hebben, je kan je voorstellen hoe je geschaafde knie er na een grapple rondje op de Muay Thai mat eruitzag.

maartenjackie
21-12-2005, 15:46
ben benieuwd ik vind hem zoiezo een top thaiboxer

Highline
21-12-2005, 15:49
ben benieuwd ik vind hem zoiezo een top thaiboxer

dat is hij zeker, ben benieuwd

makavelli
21-12-2005, 17:30
Hij traint al geruime tijd MMA dus ik denk dat hij wel voor spectakel gaat zorgen

Kaoklai
21-12-2005, 21:09
Ole Laursen is heel gevaarlijk in de ring als je de partij tegen Jomhod en tegen Swerts en Amrani en Foaud Sageghi hebt gezien dan weet je dat zo iemand een grote aanwinst is voor het Thaiboks en MMA
ook in de clinch is hij zeer bedreven net als alle Thais ..dus hij zal niet bang zijn voor een clinchsituatie op de grond..met ground en pounders.

a.s.c.
21-12-2005, 21:17
Ole Laursen is heel gevaarlijk in de ring als je de partij tegen Jomhod en tegen Swerts en Amrani en Foaud Sageghi hebt gezien dan weet je dat zo iemand een grote aanwinst is voor het Thaiboks en MMA
ook in de clinch is hij zeer bedreven net als alle Thais ..dus hij zal niet bang zijn voor een clinchsituatie op de grond..met ground en pounders.

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal snap wat je hiemee bedoeld, omdat hij staand goed is in de clinch zal hij wel niet bang zijn voor een clinch situatie op de grond met ground en pounders? staand clinchen is in mijn ogen toch wel even net iets anders als 'clinchen' op de grond. Persoonlijk denk ik dat je met een thaise clinch op de grond niet heel ver gaat komen..

Duncan
21-12-2005, 21:47
Ole Laursen is heel gevaarlijk in de ring als je de partij tegen Jomhod en tegen Swerts en Amrani en Foaud Sageghi hebt gezien dan weet je dat zo iemand een grote aanwinst is voor het Thaiboks en MMA
ook in de clinch is hij zeer bedreven net als alle Thais ..dus hij zal niet bang zijn voor een clinchsituatie op de grond..met ground en pounders.

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal snap wat je hiemee bedoeld, omdat hij staand goed is in de clinch zal hij wel niet bang zijn voor een clinch situatie op de grond met ground en pounders? staand clinchen is in mijn ogen toch wel even net iets anders als 'clinchen' op de grond. Persoonlijk denk ik dat je met een thaise clinch op de grond niet heel ver gaat komen..

X2
LOL@Thaise clinch op de grond...

Deuce
21-12-2005, 22:01
Leuk dat ie daar vecht, maar het grondniveau is zeer goed in scandinavie etc.

Ik verwacht dat hij een bak noodles van eigen deeg krijgt in de eerste ronde...