PDA

View Full Version : Jannie smidt vs Kim v/d stam



bangkokfighter
21-12-2005, 20:04
Deze 2 gaan binnekort knallen in amsterdam,maar Jannie gaat sloope en wint die partij.

Jannie de KILLERRRRRRRRRRRRRRR :lol:

bangkokfighter
21-12-2005, 20:11
Dit gevecht vind plaats in amsterdam 4 FEB 2006

Rummele of amsterdam

:lol: :lol: :lol:

Anonymous
21-12-2005, 21:35
had zij niet laatst tegen soumia gevochten?

Highline
21-12-2005, 23:40
ik heb een aantal jaar samen met jannie getraind bij survivor/savion gym en team dekkers.. aardige meid en hopelijk zet ze een leuke wedstrijd neer. succes jannie

Anonymous
22-12-2005, 13:26
Deze 2 gaan binnekort knallen in amsterdam,maar Jannie gaat sloope en wint die partij.

Jannie de KILLERRRRRRRRRRRRRRR :lol:

:D je bent nogal zeker van je zaak zeg....maar oke laat kim het tegen deel maar bewijzen en jullie mondjes doen snoeren ik weet dat ze erg hard traind en zo,n toppertje als germaine begeleid haar..

mijn stem kim...bijdeze !!

Anonymous
22-12-2005, 16:14
had zij niet laatst tegen soumia gevochten?



Ja de eerste ronde was het al over voor Jannie door een KO tegen Soumia.

Anonymous
11-01-2006, 17:05
Deze 2 gaan binnekort knallen in amsterdam,maar Jannie gaat sloope en wint die partij.

Jannie de KILLERRRRRRRRRRRRRRR :lol:

:D je bent nogal zeker van je zaak zeg....maar oke laat kim het tegen deel maar bewijzen en jullie mondjes doen snoeren ik weet dat ze erg hard traind en zo,n toppertje als germaine begeleid haar..

mijn stem kim...bijdeze !!

Anonymous
11-01-2006, 17:06
Deze 2 gaan binnekort knallen in amsterdam,maar Jannie gaat sloope en wint die partij.

Jannie de KILLERRRRRRRRRRRRRRR :lol:

:D je bent nogal zeker van je zaak zeg....maar oke laat kim het tegen deel maar bewijzen en jullie mondjes doen snoeren ik weet dat ze erg hard traind en zo,n toppertje als germaine begeleid haar..

mijn stem kim...bijdeze !! jannie zal zeker weer de ouwe zijn en zal laten zien wat ze kan