PDA

View Full Version : Nieuwe matches bij pride!



Hollandpride
21-12-2005, 20:44
Pride's website has announced the following additions to their event which is live in Japan on Dec 31st and will air on most US pay per view providers on Jan 1st.

It will be an exciting night of fights as Japan puts on the most exciting cards of the year. Not only will the legendary Sakuraba be fighting the exciting and unpredictable Minowa, but Pride's Heavyweight and Middleweight champs, Fedor and Wanderlei Silva, will be fighting separately on the card. Not to mention, the culmination of the Lightweight and Welterweight GP tournaments will be decided giving us champions in those weight classes. The first time for Pride to have title holders in those respective weight classes.



Confirmed Fights:
Hidehiko Yoshida vs. Naoya Ogawa
Takanori Gomi vs. Mach Sakurai (LW title)
Henderson vs. Bustamente (WW title)
Yuki Kondo vs. Kazuhiro Nakamura
Sanae Kikuta vs. Makoto Takimoto
Wanderlei Silva vs. Ricardo Arona (MW title)
Emelianenko Fedor vs. Zuluzhino (non title)
Mirko Crocop vs. Mark Hunt
Ken Kaneko vs. Charles 'Krazy Horse' Bennett
James Thompson vs. Giant Silva
Pawel Nastula vs. Alexander Emelianenko
Kazushi Sakuraba vs. Ikuhisa Minowa

The PPV will air at 9pm eastern on US pay per view on January 1st. Pride expects the show to to for 5 hours.


Bron: mma weekly

Virus
21-12-2005, 21:35
Echt een strakke line-up!

Kan niet wachten! 8-)

Kaun
21-12-2005, 21:48
Gomi vs. Sakurai
Sakuraba vs. Minowa

Echt heel erg vet!!

Nickuraba
21-12-2005, 21:51
alleen crocop vs hunt lijkt me kut, zie ik hem liever tegen Nog.... maarjah t mocht niet zo wezen.

gomi vs sakurai lijkt me ook puur geweld!!! dat word echt de topper van de aaf!

Emilio
21-12-2005, 22:33
james thompson tegen die giant silva lijkt me wel vet. die thompson kijkt altijd zo lekker woedend uit zn ogen :D


mooi gala!

Ben benieuwd hoe lang de match van fedor gaat duren. ik denk echt dat dat zware ground and pound wordt in t voordeel voor Fedor.

ICON
22-12-2005, 07:50
james thompson tegen die giant silva lijkt me wel vet. die thompson kijkt altijd zo lekker woedend uit zn ogen :D


mooi gala!

Ben benieuwd hoe lang de match van fedor gaat duren. ik denk echt dat dat zware ground and pound wordt in t voordeel voor Fedor.

lijkt je wel vet? :lol: :?
wat n kut partij wordt dat joh.

er is trouwens als n topic hierover

the dragon
22-12-2005, 08:19
Takanori Gomi vs. Mach Sakurai (LW title) ;)

Jochem
22-12-2005, 09:27
hunt vs crocop niet gaaf?? 2 stand up gozers uit de K-1 die met MMA handschoentjes gaan bevechten, i cant wait!!

enne, die pawel Nastula gaat zooooo nokkie.

Katsujinken
24-12-2005, 12:06
Hidehiko Yoshida vs. Naoya Ogawa

Dat wordt ook wel knallen, denk ik. Die twee hebben nog een appeltje met elkaar te schillen dus ik hoop op technisch (maar bruut) vuurwerk.

En eindelijk weer eens Fedor aan 't werk!

p diddy
24-12-2005, 12:29
gruwelijk man kan niet w8ten

Guile
24-12-2005, 13:06
Zo hallo zeg, dat wordt een flinke show

RNLMC
24-12-2005, 13:29
Hidehiko Yoshida vs. Naoya Ogawa

Dat wordt ook wel knallen, denk ik. Die twee hebben nog een appeltje met elkaar te schillen dus ik hoop op technisch (maar bruut) vuurwerk.

En eindelijk weer eens Fedor aan 't werk!


ik zou ook zo knallen voor 2 miljoen , :)
het wordt ooks teeds beter bij pride, toen met de mw gp was het al teering vet,en nu dit :o :D

marcelt
25-12-2005, 22:30
Waarom lijkt Cro cop - Hunt je niks Nickuraba?

Nickuraba
26-12-2005, 00:51
Waarom lijkt Cro cop - Hunt je niks Nickuraba?

persoonlijk andere verwachtingen, en ze hebben al een x gevochten in k1, ik heb zon gevoel dat het geen pot word waar de spetters er vanaf vliegen....

ik wil hem graag tegen nog zien zodat hij wat recht kan zetten, dat was in princiepe d8 k eerst ook t idee maar dat ging niet door, dus beeje teleurstelling iguess

Mike
26-12-2005, 02:08
Hunt vs Crocop wordt een " allout WAR" ! Let maar op , persoonlijk kijk ik het meest uit naar die match! Das een partij met een KO garantie. :D

maar die hele card is top!

echt teveel super partijen , kan nauwelijks wachten. Best card ever IMO. Ze flikken het iedere keer weer die japanners.

micha
26-12-2005, 08:16
Er is maar 1 Crazy Horse :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Anonymous
26-12-2005, 12:57
Er is maar 1 Crazy Horse :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


klopt het dat die kaneko een acteur is en geen vechter? :shock:

ICON
26-12-2005, 12:58
dat klopt

Paganstars
26-12-2005, 16:52
Damn! Kanniet w88!