PDA

View Full Version : Verhaal en uitleg 17 dec.Arnhem



Anonymous
22-12-2005, 03:09
Na maanden voorbereiding eindelijk 17 dec. Van uitgaand dat dit de hoogte punt van het jaar moest zijn is het de dieptepunt van het jaar geworden.
Qp zaterdag 17 dec.zou er een zaken relatie van mij langskomen om mijn eigen uitgeleend geld terug te brengen.dit had al eerder die week moeten gebeuren maar door mijn vertrouwen in deze man dacht ik ach komt wel goed,DUS NIET…..
Deze persoon is spoorloos ik hoop voor zijn familie dat hij heel terug komt want geld is niet alles.
Op de avond zelf Toen het natuurlijk te laat was heb ik nog geprobeerd om vechters in te lichten dat ik met mijn rug tegen de muur stond of ze niet wilden vechten en later betaald konden krijgen ,eerste instantie wilden vechters dit wel omdat ze mij al langer kennen, maar later was al een vechter kwaad weg die eerst wel in had gestemd met mijn voorstel,dus gelijk paniek die ik eigenlijk had willen voorkomen door eerlijk te zijn over mijn stiuatie, Maar wel begrijpelijk want ze waren niet gekomen voor mijn blauwe ogen.
Uiteindelijk ben ik de ring ingegaan om het publiek te informeren over deze stiuatie en heb verteld dat aantal partijen niet door kon gaan vanwege een geldschieter die niet was gekomen en verteld dat ik een klootzak was Klootzak bedoelde ik Hoe heb ik in godsnaam iemand kunnen vertrouwen die mijn in de shit had laten zitten.
Voor zaterdag zal nog een klein aantal vechters betaald worden mijn woord is woord.
Ik hoop toch dat mensen hebben kunnen genieten van 5 b partijen een 8 man toernooi,2 hele mooie mma partijen en 4 A partijen.
Maar natuurlijk waren de mensen ook gekomen voor de uitgevallen partijen Hiervoor mijn excuses.
Voor mij en mijn wederhelft zal dit kerst sober zijn zoals het mischien ook hoort maar we zijn sterk en gelukkig en we wensen iedereen een gelukkige kerst en een mooie nieuw jaar.
IK wil tenslotte een aantal mensen echt bedanken die mij deze dagen hebben gesteund en meegeleefd hebben ,mahmut (gentlemens promotions),Derwis akdeniz,dany manupussa(time for action),gursat en zijn vrouw (kangal),Ali Gunyar,Perry ubeda,Fred rooyers,hans (wfca),kenneth macnack(kb brummen),Bolk kweekbenodigheden(edwin,romy,twan),lex wybenga,safak,memed Yuce(yuce gym)en al mijn leerlingen en vele anderen die ik niet heb opgenoemd, En vooral mijn wederhelft en zoontje.
En voor al die mensen die het beter weten,DUSMEDIK BIR ALLAH.

I WILL BE BACK
FIGHTING FIST MESUT.

gieloe
22-12-2005, 05:49
zakkenvuller!!!

ICON
22-12-2005, 08:00
gieloe zeg dan gewoon nix.
t is kut hoe t allemaal gelopen is, maar als dit verhaal waar is dan is t toch netjes uitgelegd.
misschien dat er t volgende gala korting gegeven kan worden of iets dergelijks?

B3 lik3 M3
22-12-2005, 08:50
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
Toch goed dat je het vertelt.


@Gieloe

....

Anonymous
22-12-2005, 08:51
Ik geloof iedereen....maar vertrouw niemand....dus ook dit verhaal niet!!

Anonymous
22-12-2005, 10:04
Broer, iedereen kan dit overkomen. Maak je niet druk komt wel goed!.

Herkesin Basina Gelir, Kafana Takma. Buyuksun (komt goed)

Anonymous
22-12-2005, 10:16
jezus christus, wat heeft allah hier nu weer mee te maken.. haha..
(sry kon het niet laten)

Anonymous
22-12-2005, 10:30
Zielig verhaal. Laat ik het erop houden dat "het niet erg slim is" om een businesscase te baseren op basis van aan derden uitgeleend geld... (als dit waar is natuurlijk want eerder is er gesproken over het terugtrekken van een sponsor, welk verhaal is NIET waar dan?).

Je ben geen "klootzak" omdat je iemand vetrouwde je bent erg dom geweest om hierop je financiele plan te baseren (of viel de kaart/tafel-verkoop gewoon tegen en had je gegokt op de recettes?).

Dank vooral niet de vechters die je NIET noemt zoals Diender en Morris... die hebben niet hard getraind om te kunnen vechten op je gala en misschien andere aanbiedingen afgeslagen om op jouw gala te mogen vechten. Misschien hebben hun wel degelijk rekening gehouden met de toegezegde financiele inkomsten voor hun gevecht.

Ik vind het logisch dat vechters zich terugtrekken bij "geen geld", ik zou zeker mijn vechters terugtrekken. Dat vechters nu achteraf betaald worden die wel gevochten hebben klinkt mij een beetje te nobel aangezien zij gewoon "te laat betaald" worden in mijn beleving.

Laten we hopen dat hiermee een les geleerd is voor de promotor maar ook voor de trainers/managers van B- A-vechters dat het geld voor aanvang van het gevecht 'geregeld' moet zijn.

Op mij komt het over dat "het weer aan anderen ligt" en vooral niet aan jezelf (ja het vetrouwen bla bla bla). Maar misschien heb ik het mis.

Nb. ik heb wel begrepen dat een aantal vechters schadeloos gesteld zijn (niet 100% maar wel een vergoeding). Dit doet natuurlijk niet af aan het amateuristische gehalte.

Anonymous
22-12-2005, 10:36
Respect voor het feit dat je hier met je billen bloot gaat!

Anonymous
22-12-2005, 10:42
Respect voor het feit dat je hier met je billen bloot gaat!

Billen bloot?

- ligt aan iemand anders dat er geen geld was;
- vechters die zich (wijselijk) hebben teruggetrokken worden niet bedankt voor "de steun";
- enige componsatie voor het publiek wat dure kaarten heeft aangeschaft op basis van 2 super hoofdpartijen?

Zie ik het echt verkeerd of zo?

En wel een afgroet met Allah en klagen over een sobere kerst? :?

The Bulldog
22-12-2005, 11:02
Ik was in eerste instantie ook ontstemd, maar Mesut is me op dat mopment tegoemoed gekomen met wat ik vroeg en heeft de maandag na het gala zijn afspraken gehouden.

Dat iedereen nu roepst dat het amatueristisch en klote geregeld was , voegt niks meer toe.

Mesut ik heb het al in eerdere topics gezet.
Je hebt woord gehouden, wat je hebt toegezegd heb je gedaan.

Toch goede dagen en een soepel en gezond 2006.

OUS!!!
Ralf

Mickey
22-12-2005, 11:13
Ik ga er vanuit dat een promoter die een kleine 3-4 maand bezig is met het opzetten van zon event er niet vanuit gaat dat hij op het allerlaatste moment zijn vechters niet kan gaan betalen en zo in de problemen komt.

Is niet logisch.

Oftewel: Ik denk dat de promoter in dit geval even gedupeerd is als de vechters.

En @ de Allah opmerking.
Gaat iedereen mij nu ook lastig vallen als ik For Gods Sake of Jezus Christus ga gebruiken in posts? Tering..

Anonymous
22-12-2005, 11:19
En voor al die mensen die het beter weten,DUSMEDIK BIR ALLAH.
.

dat is wat anders als bovenstaande mick.. 8-)

jammer dat dit soort dingen nog gebeuren, voor de promotors/organisatie en voor de vechters.

Anonymous
22-12-2005, 11:24
Ik ga er vanuit dat een promoter die een kleine 3-4 maand bezig is met het opzetten van zon event er niet vanuit gaat dat hij op het allerlaatste moment zijn vechters niet kan gaan betalen en zo in de problemen komt.

Is niet logisch.

Oftewel: Ik denk dat de promoter in dit geval even gedupeerd is als de vechters.

En @ de Allah opmerking.
Gaat iedereen mij nu ook lastig vallen als ik For Gods Sake of Jezus Christus ga gebruiken in posts? Tering..

Ik blijf erbij dat het amateuristisch is en het mijn inziens erop lijkt dat de promotor gegokt heeft op de recettes. Maar goed wie weet.

Wat betreft de allah opmerking... ook als hij i.p.v. allah; buddha, god, of jezus christus erbij had gehaald had ik hiervan iets gezegd aangezien dat dezelfde "lading" zou hebben.

Dus ja; ik zal jou lastigvallen als je posts gaat afsluiten met Jezus Christus... :lol:

Mickey
22-12-2005, 11:34
Ik ga er vanuit dat een promoter die een kleine 3-4 maand bezig is met het opzetten van zon event er niet vanuit gaat dat hij op het allerlaatste moment zijn vechters niet kan gaan betalen en zo in de problemen komt.

Is niet logisch.

Oftewel: Ik denk dat de promoter in dit geval even gedupeerd is als de vechters.

En @ de Allah opmerking.
Gaat iedereen mij nu ook lastig vallen als ik For Gods Sake of Jezus Christus ga gebruiken in posts? Tering..

Ik blijf erbij dat het amateuristisch is en het mijn inziens erop lijkt dat de promotor gegokt heeft op de recettes. Maar goed wie weet.

Wat betreft de allah opmerking... ook als hij i.p.v. allah; buddha, god, of jezus christus erbij had gehaald had ik hiervan iets gezegd aangezien dat dezelfde "lading" zou hebben.

Dus ja; ik zal jou lastigvallen als je posts gaat afsluiten met Jezus Christus... :lol:

Hahah! Helder!

Ik had het zelf vermoedelijk ook anders aangepakt..
Bovendien is het voor mij makkelijk lullen aangezien ik geen
kaartje gekocht had! T stukje kwam gewoon oprecht over.
Denk niet dat dit de bedoeling was.

Anonymous
22-12-2005, 12:06
Ik ga er vanuit dat een promoter die een kleine 3-4 maand bezig is met het opzetten van zon event er niet vanuit gaat dat hij op het allerlaatste moment zijn vechters niet kan gaan betalen en zo in de problemen komt.

Is niet logisch.

Oftewel: Ik denk dat de promoter in dit geval even gedupeerd is als de vechters.

En @ de Allah opmerking.
Gaat iedereen mij nu ook lastig vallen als ik For Gods Sake of Jezus Christus ga gebruiken in posts? Tering..

Ik blijf erbij dat het amateuristisch is en het mijn inziens erop lijkt dat de promotor gegokt heeft op de recettes. Maar goed wie weet.

Wat betreft de allah opmerking... ook als hij i.p.v. allah; buddha, god, of jezus christus erbij had gehaald had ik hiervan iets gezegd aangezien dat dezelfde "lading" zou hebben.

Dus ja; ik zal jou lastigvallen als je posts gaat afsluiten met Jezus Christus... :lol:

Hahah! Helder!

Ik had het zelf vermoedelijk ook anders aangepakt..
Bovendien is het voor mij makkelijk lullen aangezien ik geen
kaartje gekocht had! T stukje kwam gewoon oprecht over.
Denk niet dat dit de bedoeling was.

Ik denk ook niet dat het de bedoeling/opzettelijk was. Beweer ik ook niet. Niet zo slim maar niet met opzet.

Anonymous
22-12-2005, 12:17
jongens, iedereen maakt fouten, maar deze man verdient respect voor het feit dat hij het aandurft een gala te organiseren. als het dan mis gaat is dat kut voor hem en nog kutter voor de bezoekers die een duur kaartje hebben gekocht, maar hij excuseert zich hier netjes voor en legt de situatie uit. het is dus m.i. triest om hem hier nog verder de grond in te trappen.
b.t.w. allah akbar...

Mickey
22-12-2005, 13:23
b.t.w. allah akbar...

right back at ya :lol:

PS @ Mick, sorry dat ik het verziek, maar hij vraagt er ook om hoor

Ach Rik..Gevouwen handen zijn beter dan gebalde vuisten.

Anonymous
22-12-2005, 13:31
damn, neem het allemaal niet zo serieus jongens! het was maar een geintje...

Marco (scheids)
22-12-2005, 14:00
b.t.w. allah akbar...

right back at ya :lol:

PS @ Mick, sorry dat ik het verziek, maar hij vraagt er ook om hoor

Ach Rik..Gevouwen handen zijn beter dan gebalde vuisten.

En in de ring dan ??

Ik kan me in de reactie van Sportfan wel verplaatsten hoor .... VOOR dat een gala begint hoor een promotor de gages van ALLE vechters klaar te hebben liggen.

Ik heb nu diverse keren meegemaakt dat er op een gala partijen niet doorgingen omdat er niet betaald kon worden.
Maar om te zeggen dat dit klote is voor een promotor (wat t natuurlijk wel is) voor vechters en t publiek is het een zware domper, zoals Sportfan al zegt, een vechter heeft zijn/haar schema al ingedeelt, en betekend dat ie 6 a 8 ervoor en 6 a 8 weken erna mischien geen partijen ingepland heeft staan, dit zou kunnen betekenen dat ie 12 a 16 weken niet zou kunnen vechten.

Ik zou mensen wel eens willen horen als je werkgever je 3 a 4 maanden niet zou betalen ??? en dat ie dan verteld dat bv zn partner met geld vandoor is, eerlijk dat ie t zegt, maar de gevolgen zijn niet te overzien.

Ik vind t ok dat ie verteld hoe t gegaan is, hopelijk trekt hij hier ook leering uit, maar weet niet of er 1,2,3 weer mensen klaar staan om te vechten op zijn gala ... ik hoop t wel voor hem, hij had toch een leuke line-up op zn gala.

En Ralf goed dat ie zn woord naar jou heeft gehouden, maar jouw gage zal niet zo hoog liggen als die van bv een Morris of een Diener ... en dat zijn waarschijnlijk hun enigste inkomsten terwijl jij er toch een baan erbij hebt.

The Bulldog
22-12-2005, 14:41
@ MArco.

Ik begrijp wat je bedoeld en ik denk dat iedereen het eens is dat de zaken niet zijn gelopen zoals de bedoeling hoort te zijn.

Maar, ik ben fel van leer getrokken tegen Mesut op de avond zelf. Hij beloofde me dat iede rest betaling zou afhandelen met mijn trainer op maandag.
En dit heeft hij ook gedaan. Daarom vermeld ik dit.

Ik begrijp heel goed dat die Full profs een iets ander verhaal is.

Maar aleen negatieve dingen benoemen is niet eerlijk.

mijn conclusie, de situatie had niet mogen ontstaan, Maar de promoter heeft zich er op een zo goed mogelijke manier doorheen geslagen.

Anonymous
22-12-2005, 14:57
@ MArco.

..............................
Maar, ik ben fel van leer getrokken tegen Mesut op de avond zelf. ...........

...maar jij kon indruk maken met jouw postuur :wink:

Anonymous
22-12-2005, 15:29
Nee ..onzin...

Ik bedoel dat ik ook ontstemt was en fel reageerde... Terwijl Mesut rustig bleef en afspraken maakte...Deze ook is nagekomen..

Ken Mesut al langer en die imponeer je zo echt niet ..hahaha

m.g
22-12-2005, 15:44
Ben het helemal met Marco en Sportfan eens. Ik ben er geweest met een vriend van me en dan betaal je dus 35euro per kaartje!! En dan krijg je helverwegen te horen dat de partijen waar je eigenlijk voor komt, Faldir en Diender dat die niet door gaan omdat er iemand vandoor is of niet is komen opdagen met het geld. Dan wordt de avond hoe goed de andere partijen ook waren ineens een heel stuk minder!!

MJOKKIE
22-12-2005, 17:12
Zielig verhaal. Laat ik het erop houden dat "het niet erg slim is" om een businesscase te baseren op basis van aan derden uitgeleend geld... (als dit waar is natuurlijk want eerder is er gesproken over het terugtrekken van een sponsor, welk verhaal is NIET waar dan?).

Je ben geen "klootzak" omdat je iemand vetrouwde je bent erg dom geweest om hierop je financiele plan te baseren (of viel de kaart/tafel-verkoop gewoon tegen en had je gegokt op de recettes?).

Dank vooral niet de vechters die je NIET noemt zoals Diender en Morris... die hebben niet hard getraind om te kunnen vechten op je gala en misschien andere aanbiedingen afgeslagen om op jouw gala te mogen vechten. Misschien hebben hun wel degelijk rekening gehouden met de toegezegde financiele inkomsten voor hun gevecht.

Ik vind het logisch dat vechters zich terugtrekken bij "geen geld", ik zou zeker mijn vechters terugtrekken. Dat vechters nu achteraf betaald worden die wel gevochten hebben klinkt mij een beetje te nobel aangezien zij gewoon "te laat betaald" worden in mijn beleving.

Laten we hopen dat hiermee een les geleerd is voor de promotor maar ook voor de trainers/managers van B- A-vechters dat het geld voor aanvang van het gevecht 'geregeld' moet zijn.

Op mij komt het over dat "het weer aan anderen ligt" en vooral niet aan jezelf (ja het vetrouwen bla bla bla). Maar misschien heb ik het mis.

Nb. ik heb wel begrepen dat een aantal vechters schadeloos gesteld zijn (niet 100% maar wel een vergoeding). Dit doet natuurlijk niet af aan het amateuristische gehalte.


Sportfan=correct,

Willen we als sport serieus worden genomen en naar een hoger niveau, dan moeten we dit soort uitwassen uitsluiten. Goed dat je met je billen bloot gaat, maar het is zo cheasy allemaal...

gieloe
22-12-2005, 18:23
wat sportfan zegt sluit ik me helemaal bij aan!! en ik wil er nog wat bijvoegen!! nogmaals ZAKKENVULLER!!!

Anonymous
22-12-2005, 21:26
Een paar dingen waar ik wel benieuwd naar ben:
- Waarom heb je al het geld dat je die avond nodig had uitgeleend aan een zakenrelatie? Wat moest hij met al dat geld gaan doen dan? Is het gebruikelijk om een aantal 10 duizenden euro's aan iemand cash uit te lenen, vlak voor het moment dat je dat nodig hebt?
- Wie is deze zakenrelatie? Wanneer we weten wie het is kunnen we navraag doen over de juistheid van deze verklaring.
- Is er ondertussen aangifte gedaan van diefstal en/of oplichting? Is het ook mogelijk dat wij een kopie van de aangifte te zien krijgen?

MJOKKIE
22-12-2005, 21:56
Ik vind , als ik het nog eens goed lees en tegen het licht hou, ook vanuit juridisch oogpunt niet cheasy maar louche.

Moet je in het geweone zakenleven flikken, ben je gezien met je reputatie, om over claims maar te zwijgen

Anonymous
22-12-2005, 22:01
Een paar dingen waar ik wel benieuwd naar ben:
- Waarom heb je al het geld dat je die avond nodig had uitgeleend aan een zakenrelatie? Wat moest hij met al dat geld gaan doen dan? Is het gebruikelijk om een aantal 10 duizenden euro's aan iemand cash uit te lenen, vlak voor het moment dat je dat nodig hebt?
- Wie is deze zakenrelatie? Wanneer we weten wie het is kunnen we navraag doen over de juistheid van deze verklaring.
- Is er ondertussen aangifte gedaan van diefstal en/of oplichting? Is het ook mogelijk dat wij een kopie van de aangifte te zien krijgen?

Die verklaring en kopie procesverbaal zullen zal zeker gepost worden uitgaande van de integriteit van de promotor.

En leen jij nooit even 10-duizenden euro's uit vlak voordat je het nodig hebt?

Je bent wel erg wantrouwend hoor... :wink:

Dragon Tail
23-12-2005, 00:48
Nee ..onzin...

Ik bedoel dat ik ook ontstemt was en fel reageerde... Terwijl Mesut rustig bleef en afspraken maakte...Deze ook is nagekomen..

Ken Mesut al langer en die imponeer je zo echt niet ..hahaha

Hey, maak je niet te sappel. Ik zette er nog een smiley bij. :wink:
Dat doe ik normaal nooit. En nu doe ik he een keer en wordt ik niet begrepen. Daarom stop ik vanaf nu definitief met smileys.

MJOKKIE
23-12-2005, 02:01
Marco scheids= deels correct. Met het voorbeeld van de werkgever die niet betaald begrijp ik wat je bedoelt, maar met een werkgever heb je een arbeidsovk. Met een promotor heb je gewoon een zakelijke overeenkomst. Allebei heb je een verplichting (ook bij arbeidsovk), de een zal vechten, de ander organiseert, promoot en als betaalt je hiervoor. NU hij hij zich vantevoren al op het stanpunt stelt dat hij niet gaat voldoen, hoef kun jij als vechter jouw kant van je verplichting ook niet waar te maken en kun je zelfs vervangengende schadevergoeding eisen. Als ik vier maanden niet te vreten had zou ik dat zeker doen. Waarom moet het allemaal zo schimmig en cash betaalt worden. gewoon vantevoren overmaken per bank ...Oh nee, help dan moet ik net als alle nederlanders belasting afdragen :o

Marco (scheids)
23-12-2005, 13:05
Rappie is correct !

MJOKKIE
23-12-2005, 13:29
Ja, dat begrijp ik, maar het gaat mij nu om het zakelijke geschil en de negatieve uitstraling voor de sport. Voor de buitenwacht is het gewoon weer die louche kickboksers die elkaar allemaal cash betalen en geen belasting afdragen. Die promotor had vlak vantevoren ook nog effe tien rootjes (ongetwijfeld) cash uitgeleend aan een uiteraard dubieuze zakenrelatie en hee, heel gek, hij kreeg het niet op tijd terug en kon daardoor zijn zakelijke en sportieve verplichtingen niet nakomen. Welke debiel heeft er nou tien rootjes cash denkt men dan. Gek he dat we niet altijd serieus worden genomen... :(

Anonymous
23-12-2005, 14:29
Zijn wij nou ZO kritisch?

http://fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?t=7930

Ik denk zelf echter dat de promotor gegokt heeft op de recettes... stel dat de 2 gecancelde partijen bijelkaar 16000 euro zouden hebben gekost dan had hij deze kunnen bekostigen door zo'n 458 kaarten van 35 euro te verkopen. Nogmaals ik DENK dit (misschien komt de promotor i.d.d. met een procesverbaal en naam van degene die hem heeft opgelicht).

Ik ben er zelf niet geweest en zou dan ook willen vragen aan degene die er wel zijn geweest; hoeveel betalende bezoekers (tafels/stoelen) hebben jullie ongeveer geteld? Uiteraard minus de vechters, begeleiders, officials en organisatie.

Anonymous
23-12-2005, 15:03
ik denk tussen de 200 en 300

Remco
23-12-2005, 15:23
Ik begrijp echt niet dat er op de avond van de partijen met envelopjes wordt afgerekend. Hoe gebruikelijk is dit nog?

Het lijkt me overigens zeer onwaarschijnlijk dat je daarmee de Belastingdienst op afstand houdt. Die zien die posters vol blote jongens en entreeprijzen ook wel staan hoor.

MJOKKIE
23-12-2005, 16:22
Ik begrijp echt niet dat er op de avond van de partijen met envelopjes wordt afgerekend. Hoe gebruikelijk is dit nog?

Het lijkt me overigens zeer onwaarschijnlijk dat je daarmee de Belastingdienst op afstand houdt. Die zien die posters vol blote jongens en entreeprijzen ook wel staan hoor.

daar heb je gelijk in, is net als met dj's die kunnen ook niets meer zwart doen als ze eenmaal op een flyer staan.
En de fiscus heeft de gala's al lang ontdekt, maar ondertafel gebeurt nog een hoop 'schunnigs'. Ik had het oon niet over de vechters

Ronald
23-12-2005, 19:18
Zijn wij nou ZO kritisch?
Nope, persoonlijk vind ik het niet meer dan logisch dat hier een aantal kritische vragen worden gesteld.