PDA

View Full Version : igor vs vitor at cage rage 15



MB667
22-12-2005, 10:12
http://www.fightsport.fr/modules.php?name=News&file=article&sid=62

Oh yes babsy. Igor gaat korte metten maken met hem. D8 trouwens dat ze manhoef tegen igor gingen zetten

- Vitor Belfort vs Igor Vovchanchyn
- Curtis Stout vs Daijiro Matsui
- Ikuhisa Minowa vs Dave Legeno
- Evangelista Cyborg vs Jason Delucia
- Alex Reid vs Akira Shoji
- José Pelé Landi vs Travis Lutter
- Jean Silva vs Paul Daley
- Duane Ludwig vs Ross Mason
- Tengiz Tedoradze vs Robert Berry
- Mark Epstein vs Darren Little
- Brian Adams vs Ryan Robinson
- Ian Jones vs Zelg Galesic

Jay Hoov
22-12-2005, 10:23
En wat dacht je van Jose Pele Lnadi...m'n opuwe inspiratiebron, m'n held!
Ben benieuwd naar Vitor, ik hoop voor hem dat ie er klaar voor is 8-)

Remco
22-12-2005, 11:21
Mooi line-up zeg, niet normaal. Jason DeLucia is een MMA-dinosaurus!

Dutch Dynamite
22-12-2005, 12:24
Hopelijk wint Igor dit!!! Durf er geen geld meer op te zetten.

phranq
22-12-2005, 12:58
Geen Manhoef?????

Anonymous
22-12-2005, 13:21
MB667 kan zien dat je dit jaar geen pride hebt gezien :)

vitor op zware K.O

Anonymous
22-12-2005, 13:24
ik weet ook dat vitor is gesloopt door alistair maar het was op een manier dat ik dacht hij is nog niet uitgeschreven

maar hoe igor elke keer vecht dan denk ik echt de jaartjes hebben em ingehaald :)

Anonymous
22-12-2005, 13:26
Geen Manhoef?????.

ziejij manhoef staan :?

Anonymous
22-12-2005, 13:30
Cage rage komt gewoon met betere line ups dan UFC dit is al de 3rde keer dat ze met zo'n super line up komen moet er gewoon bij staan gaat er iemand hier heen

Anonymous
22-12-2005, 13:39
MB667 kan zien dat je dit jaar geen pride hebt gezien :)

vitor op zware K.O

d8 het niet piet. op de verlies van alistair na deed hij het zo slecht niet meer in pride. en daarbij blijf ik hopen op een betere igor als in zijn hoogtijdagen want nu is hij toch een stuk fitter en beter afgetraind als vroeger

phranq
22-12-2005, 13:55
Geen Manhoef?????.

ziejij manhoef staan :?

Nee J, ik zie hem niet staan...maar als je beter op had gelet ipv alleen in de pit rond te hangen dan weet dat daar sprake van was.

Marco (scheids)
22-12-2005, 14:06
lol@phranq die zelfs van guests weet dat ze in de pit zitten ....lol.....

Niet op reageren Phranq ...... sommige gastje zijn vervelend.....

Maar hij heeft wel een beetje gelijk (zelfs als guest) ... ik zie Manhoef namelijk ook niet staan ... lmao.....

Jay Hoov
22-12-2005, 14:10
Geen Manhoef?????.

ziejij manhoef staan :?

Nee J, ik zie hem niet staan...maar als je beter op had gelet ipv alleen in de pit rond te hangen dan weet dat daar sprake van was.

Ik heet Jay Hoov, sjorrie!
Je begint zelf weer he....Je ziet spoken man.

phranq
22-12-2005, 14:13
lol@phranq die zelfs van guests weet dat ze in de pit zitten ....lol.....

Niet op reageren Phranq ...... sommige gastje zijn vervelend.....

Maar hij heeft wel een beetje gelijk (zelfs als guest) ... ik zie Manhoef namelijk ook niet staan ... lmao.....

Ga jij nou ook beginnen?? ;)

@ Gay Hoov, post gewoon onder je eigen naam..held.

Anonymous
22-12-2005, 14:16
ik vnid het wel een beetje vreemd dat de lhw kampioen zo weinig vecht :cry: ik had hem wel minstens om het gala verwacht te zien. kunnen natuurlijk alle soort redenen voor zijn.

Jay Hoov
22-12-2005, 14:18
lol@phranq die zelfs van guests weet dat ze in de pit zitten ....lol.....

Niet op reageren Phranq ...... sommige gastje zijn vervelend.....

Maar hij heeft wel een beetje gelijk (zelfs als guest) ... ik zie Manhoef namelijk ook niet staan ... lmao.....

Ga jij nou ook beginnen?? ;)

@ Gay Hoov, post gewoon onder je eigen naam..held.

Je hebt gelijk knappert.

MMA Fan
22-12-2005, 15:34
Vitor all the way !! Ground n Pound baby !! Old Vitor will rise again and show the world what he is made of !!!

Loen
22-12-2005, 15:44
lol@phranq die zelfs van guests weet dat ze in de pit zitten ....lol.....

Niet op reageren Phranq ...... sommige gastje zijn vervelend.....

Maar hij heeft wel een beetje gelijk (zelfs als guest) ... ik zie Manhoef namelijk ook niet staan ... lmao.....

Ga jij nou ook beginnen?? ;)

@ Gay Hoov, post gewoon onder je eigen naam..held.

Kanker ff op naar je paarden club!!!! Bitch!!

ICON
22-12-2005, 16:47
hebben jullie ruzie jongens? t is bijna kerst !!

vitor ground and pound daarna afmaken met n armbar

Wheelie
22-12-2005, 17:08
He kappen nou, elkaar afzeiken doen jullie maar in de pit of via pm

Wheelie
22-12-2005, 17:09
ik vnid het wel een beetje vreemd dat de lhw kampioen zo weinig vecht :cry: ik had hem wel minstens om het gala verwacht te zien. kunnen natuurlijk alle soort redenen voor zijn.

misschien vecht hij wel nooit meer in CR nu hij bij een veel grotere organisatie getekend heeft ;)

ICON
22-12-2005, 17:28
I've just called the Cage Rage company to ask about Igor being on the card and I regret to inform you guys that he will not be.

After hearing rumours of Igor possibly being on the Cage Rage 15 card to fight Vitor, I really needed a reliable source but failed in finding something anywhere on the net, so i decided to give them a call after getting their number of their website.

The guy on the other end was a Cage Rage promoter and i simply asked that I was trying to get an idea of what fighters would be on the card and whether Igor would be fighting. He said that he didn't know how rumours leaked but he was trying to get Igor to go up against Vitor, but this doesn't look like happening anymore. Although he did say Belfort is definatly on the card.

Its a shame really, would have been a great interesting fight. Would have really tested Vitor.

Still, Cage Rage seems to be doing good things. The fact that they were trying to get Igor for Belfort must mean that Belfort will have a high calibre opponent for Cage Rage 15 and so makes for an interesting wait to see who he will fight.

Wheelie
22-12-2005, 17:50
Beter voor Igor ;)

Loen
22-12-2005, 19:44
---Ronald---

Er werd gevraagd ermee te kappen! Ook geen reacties meer op deze post a.u.b. Kappen = kappen.

---/Ronald---

Arjan
23-12-2005, 00:40
igor maakt korte metten met vitor, laatste gevecht van vitor was ook al niet zo lekker

ik ga voor vitor!
verder vind ik de line up niet super ofzo, wel grappig dat ludwig er weer in zit om klappen te vangen.

Hollandpride
23-12-2005, 01:45
igor maakt korte metten met vitor, laatste gevecht van vitor was ook al niet zo lekker

ik ga voor vitor!
.

Errrrrrm ja?

:lol:

Anonymous
24-12-2005, 11:57
ban het igor forum:

Just talked with Igor. He will not fight till spring. He said he got an offer to fight in Pride NY, but refused it becouse of elbow problem... it still needs the surgery.
He asked to send him Cage Rage poster...just for fun

p diddy
24-12-2005, 13:04
igor maakt korte metten met vitor, laatste gevecht van vitor was ook al niet zo lekker

ik ga voor vitor!
verder vind ik de line up niet super ofzo, wel grappig dat ludwig er weer in zit om klappen te vangen.

???????? wat bedoel je nou???