PDA

View Full Version : wat doet Gilbert Yvel tegewoordig ?



bloody
23-12-2005, 15:47
Heeft Gilbert de laatste tijd nog ergens around the world in de ring gestaan ?

Anonymous
23-12-2005, 16:43
Ik zie hem wel elke dag fitnessen in de Special Sports ( Amstelveen )

Brian

Marco
23-12-2005, 18:05
Ik zie hem wel elke dag fitnessen in de Special Sports ( Amstelveen )

Brian

wordt ie fitness kampioen ? :wink:

Anonymous
23-12-2005, 19:14
Gilbert Yvel is afgelopen met vecht sport Pressies hij moet gewoon fitnessen dat is wel goed van hem want hij was ook niet egt wat..!

Nickuraba
23-12-2005, 19:42
guest? what the hell are you trying to point out? wat een onsamenhangend gebral, en dat terwijl je opmerking maar 1 zin telt

Illuminati
23-12-2005, 19:50
Ja idd.
Wat mij betreft mag Gilbert weer de ring in. Maar ik zou niet direct op t hoogste segment beginnen. Laat m eerst een aantal partijen draaien op wat later niveau en probeer t dan weer eens in Pride......

makavelli
23-12-2005, 20:44
De taalvaardigheid van de gemiddelde guest is met geen pen te beschrijven

Jay Hoov
23-12-2005, 20:46
En al is Gilbert niet meer op z'n top...Mensen vergeten te snel wat ie allemaal gepresteerd heeft....Hij is een beest in de ring, en als ie echt wilt, komt ie zeker terug...

Nickuraba
23-12-2005, 21:04
k wou net zeggen, bijvoorbeeld matsui...zomaar ff voorbeeld, ook niet de top, ookal heeft hij gestaan tegen de top. Desondanks moet je respect hebben voor bijv. zijn vechtershart, gek blijf doorgaan....

zo heeft ook gilbert op zijn eigen manier wel wat, dat hij een stuk onbenul is (niet respectloos bedoeld heheh) bijv, gewoon hoppa...

makavelli
23-12-2005, 21:53
En al is Gilbert niet meer op z'n top...Mensen vergeten te snel wat ie allemaal gepresteerd heeft....Hij is een beest in de ring, en als ie echt wilt, komt ie zeker terug...

idd helemaal mee eens!

Triker
23-12-2005, 23:15
d'r zijn altijd "gasten" die jalours zijn op anderen!!

Anonymous
24-12-2005, 13:51
volgens mij doet ie niet zoveel meer,er is ook geen promoter meer die met hem wil werken met zijn sterallures.
jammer want hij was vroeger echt goed

The Bulldog
24-12-2005, 17:39
Guest?

Op deze manier leg jij woorden in monden van promotors.
Gilbert is toch echt een topper in de HW klasse.
Ik begreep vorig jaar uit een intervieuw dat hij na zijn laatste pride partij iets in Amerika zou gaan doen.
Of is dat helemaal van de baan?

Ik zou hem wel eens in de UFC willen zien.

RNLMC
24-12-2005, 17:48
ja zoiets heb ik destijds ook gehoord underdog, volgens mij had iemand hier ook nog gepost dat hij hem op schiphol was tegen gekomen of zoiets,en dat glibert net terug was uit amerika/of er naar toe ging .

Anonymous
24-12-2005, 18:26
hij kijkt naar de succesen van golden glory op tv

Anonymous
24-12-2005, 19:03
hij traint toch bij vos gym?

Anonymous
26-12-2005, 23:42
Gilbert Yvel is afgelopen met vecht sport Pressies hij moet gewoon fitnessen dat is wel goed van hem want hij was ook niet egt wat..!
gij weet nie wat ge zegt sukkel.Gilbert is a beast!!!!
PS van wie heeft SEMMY'ke,de nieuwe k-1 kampioen die iedereeen in de finale heeft afgemaakt,de slaag van zen leven gehad????? Ge zou beter de KO lijst van Gilbert s nagaan voor ge disrespect geeft!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Anonymous
28-12-2005, 20:17
Die Guest van 23 dec moet echt zn hoofd laten nakijken.

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd he? Gilbert is een van de mma pioniers van Nederland, die gast heeft met iedereen en overal gevochten, en vaak gewonnen! echt Nederland en respect voor sporters, dat word echt niks!!!

njgroene
28-12-2005, 23:51
De taalvaardigheid van de gemiddelde guest is met geen pen te beschrijven

Waaruit blijkt dat het goed is om een inschrijvingsprocedure voor dit forum te hebben; zo ontneem je de mensen die te geretardeerd zijn om dat formuliertje in te vullen meteen de mogelijkheid om hun idiotie te verbloemen :wink:

Anonymous
29-12-2005, 00:55
Gilbert Yvel is afgelopen met vecht sport Pressies hij moet gewoon fitnessen dat is wel goed van hem want hij was ook niet egt wat..!
gij weet nie wat ge zegt sukkel.Gilbert is a beast!!!!
PS van wie heeft SEMMY'ke,de nieuwe k-1 kampioen die iedereeen in de finale heeft afgemaakt,de slaag van zen leven gehad????? Ge zou beter de KO lijst van Gilbert s nagaan voor ge disrespect geeft!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Jij bedoelt die wedstrijd waar hij onsportief gelijk een hak uitdellede terwijl semmy de handschoenen wil aantikken in het begin van de partij, Gilbert komt daarna op de grond uit een klem, door in het oog van semmy te prikken. En rings regels waar Gilbert ook nog een dubieuze rope escape maakte. Je bedoeld die wedstrijd toch?

Fightchick
29-12-2005, 10:58
En al is Gilbert niet meer op z'n top...Mensen vergeten te snel wat ie allemaal gepresteerd heeft....Hij is een beest in de ring, en als ie echt wilt, komt ie zeker terug...

Helaas is hij ook een beest buiten de ring......

The Bulldog
29-12-2005, 11:00
hmmm wel vaker gehoord dat ie een beest is buiten de ring , maar dat zei die vrouw dan met rode oortjes... :)

MJOKKIE
29-12-2005, 11:39
ja zoiets heb ik destijds ook gehoord underdog, volgens mij had iemand hier ook nog gepost dat hij hem op schiphol was tegen gekomen of zoiets,en dat glibert net terug was uit amerika/of er naar toe ging .


Musashi,wtf is die avatar?!

RNLMC
29-12-2005, 12:13
haha dat is charles ''crazy horse''bennet, die gozer is echt zo gek als een deur,hij vechts ook weer met pride nye