PDA

View Full Version : hatice de turkse felle meid zwaar ongeluk gehad???



Anonymous
24-12-2005, 20:58
ik heb gehoord dat ze een zwaar ongeluk heeft gehad ofzo zo ja van harte beterschap meid.

Anonymous
24-12-2005, 21:10
dat meen je niet mister main echt?????/
wat heeft ze is het erg o nee man echt erg hopellijk valt alles mee
fam en vrienden van hatice wens jullie sterkte en beterschap.
ousssssssss
afz dennis,remco.selvia team fightclub

Anonymous
24-12-2005, 21:12
1 keer schijven is ook genoeg hoor ze hebben ehet vats begrepen naar 1 topic haha.beterschap

Paganstars
24-12-2005, 21:35
Damn! beterschap

Mickey
24-12-2005, 22:31
Echt een bizarre Kerstavond dit..

Anonymous
24-12-2005, 22:49
hopelijk is het niks ernstig want ik wil har gevechten altijd zien ze is een goede en harde knokker en als het hele zware ongeluk is laat ze ons niet alleen hoop ik want ze zal daar ook voor knockoen wat ze normaal ook doet,mister main hoe kom jij deraan dan?
weet iemand er meer over laat het aub weten ps ik ken haar beetje ze is hele harde vechter ik hoop dat mister main zich vergist en dat het niet die kleine hatici is.
p.s beterschap familie en vriendein van hatice ozyurt we wensen jullie veel sterkte toe.we zien haar binnekort weer in de ring knokken wat hatice is eenn knokker nogmaal beterschap afz jurlid

Anonymous
24-12-2005, 22:59
beterschap maar schrijf aub normaal nederlands kan haar fam lid het ook lezen okey
ik zag haar vorige week nog in gronigen gala,er was niks aan de hand maar ja er kan van alles gebeuren in een week tijd toch?
hopelijk is het niets ergs want ze is vechter die ik graag persoonlijk niet wil missen in de ring.hatice veel beterschap.ik heb gehoord dat je in maart een balangerijke partij moet knokken een hele belangerijke zo ja hou mij op de hoogte.groeten wilco en alexander wij kennen jou wel maar jij ons niet jij bent een leuke meid en mooi het zal jammer zijn als er iets met jou gebeurt zou zijn grapje hahah :D :lol: :D :wink:

Anonymous
25-12-2005, 01:14
beterschap hatice wordt snel beter we willen nog vele harde partijen van jou zien in de ring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kus ilonka en denver :wink:

Anonymous
25-12-2005, 10:11
Veel beterschap meid!!!!

Tsuki
25-12-2005, 10:47
wat is er dan ?

Kaoklai
25-12-2005, 11:13
ik heb gehoord dat ze een zwaar ongeluk heeft gehad ofzo zo ja van harte beterschap meid.



Indien het klopt..Veel beterschap en sterkte toegewenst Hatici.

jojo
25-12-2005, 15:39
huh? ik zat gister nog met haar op msn ......
maar mocht het zo zijn beterschap girlie

Anonymous
25-12-2005, 20:26
jojo wat is je msn?

Anonymous
26-12-2005, 02:55
heb gehoordt(gerucht)auto ongeluk zwaare ongeluk ofzo????????
als dit maar geen bullshit verhaal is want is niet normaal mister main als zoiets lult laat ik je dit even duidelijk maken zoiets maaj je topic van als je zeker van iets afweet ok voor de volgende keer mister main gebruik je verstand!!!!!!!!!
fam en vrienden als dit waar is wens ik jullie veel sterke hatice die kleine harde vechter komt er er wel bovenop tot nu heeft ze alles gered en DIT RED ZE OOK MAKKELIJK
GRT JORAM,EVELIEN,ASTRID,MIKEL,SANDREO,JIN,MURAT,ALI,K AAN UIT RDAM
HATICE KOM OP MEID LAAT ZIEN JIJ KOMT OVER ALLES HEEN MET JE KRACHT EN DIT OOK

jojo
26-12-2005, 10:36
nou ik wil niet veel zeggen maar hatice heeft gister weer op msn gezeten en we hebben gewoon zitten ouwe hoeren maar ze heeft er niets over gezegt hoor
ze zei zelfs dat ze ging hardlopen :? dus lijkt me weer een bullshit verhaal

Wheelie
26-12-2005, 10:50
nou ik wil niet veel zeggen maar hatice heeft gister weer op msn gezeten en we hebben gewoon zitten ouwe hoeren maar ze heeft er niets over gezegt hoor
ze zei zelfs dat ze ging hardlopen :? dus lijkt me weer een bullshit verhaal

thanx jojo, deze topic gaat op slot