PDA

View Full Version : Ronald Wustenberg of Fred Royers commentaar



Anonymous
27-12-2005, 12:23
Ik weet niet hoe ik een poll moet starten maar was benieuwd wie jullie liever zien als commentaar bij Eurosport...

Ronald of Fred

Ik vind dat zij het allebei het goed doen maar gister hoorde ik Ronald iets zeggen waarbij ik dacht... NEE
Hij vond de draw tussen Musashi vs Karav een terechte beslissing althans hij kon zich daar wel in vinden...
Toen dacht ik echt van "Dat meen je niet"... Het was overduidelijk dat Karav de vechter was die had moeten winnen over 3 rondes... Ik vond die opmerking zo irritant dat ik deze topic ff moest starten...;)

Verder vraag ik mij af of Fred Royers ook nog een keer de commentaar gaat doen van de K-1 finale...

Anonymous
27-12-2005, 12:33
Ronald is redelijk goed. Fred is de master.

Anonymous
27-12-2005, 12:44
Ronald als speaker Fred als comentaar

Wheelie
27-12-2005, 12:50
Ik weet niet hoe ik een poll moet starten .
heb ik effe gedaan ;)

ik vind Fred Royers beter

Pieter mulder
27-12-2005, 12:51
Fred ABSOLUUT !!

Kheb me met de K-1 finale dood lopen ergeren aan Wuust.
Veel onzin zitten lullen, weinig echt goeie opmerkingen over wat er IN de ring gebeurt.
Vervolgens heeft hij het aan het einde ook nog eens over Peter Hoost :shock:
Spreekt hij Musashi 1 keer verkeerd uit!!

Echt bagger commentaar.

Ik weet niet of het de bedoeling is als commentator om ook je mening te geven. fred geeft die volgens mij wel eens. Ik miste gewoon het commentaar op Remy tegen Sem. Had best wel scherp mogen zijn met betrekkng tot het feit dat hij ging liggen op een knietj (opgetrokken been in sems geval) tegen de dekking!!!

sportfan
27-12-2005, 13:05
Ronald als speaker Fred als comentaar

Mee eens ik heb dan ook in deze poll op Fred Royers gestemd. Vind Ronald wel een goede ringspeaker geworden.

Anonymous
27-12-2005, 13:24
Fred ABSOLUUT !!

Kheb me met de K-1 finale dood lopen ergeren aan Wuust.
Veel onzin zitten lullen, weinig echt goeie opmerkingen over wat er IN de ring gebeurt.
Vervolgens heeft hij het aan het einde ook nog eens over Peter Hoost :shock:
Spreekt hij Musashi 1 keer verkeerd uit!!

Echt bagger commentaar.

Ik weet niet of het de bedoeling is als commentator om ook je mening te geven. fred geeft die volgens mij wel eens. Ik miste gewoon het commentaar op Remy tegen Sem. Had best wel scherp mogen zijn met betrekkng tot het feit dat hij ging liggen op een knietj (opgetrokken been in sems geval) tegen de dekking!!!


Ronald heeft de "pech" dat hij vergeleken wordt met een absolute topper als Fred. Ronald is absoluut niet slecht. En iedereen verspreekt zich wel eens. Dat vind ik geen reden om hem meteen af te kraken zoals sommigen hier doen. :?

Remco
27-12-2005, 13:31
Mee eens! Met Ronald is niets mis, hij loopt daarnaast al jaren mee en weet dus echt wel waar hij het over heeft. Zijn columns zijn alleen wat minder...

Ben
27-12-2005, 13:33
gewoon fred :wink:

Tsuki
27-12-2005, 13:36
FRED !!!!!!!!!!!! maar ik ban allang blij DAT er iemand commentaar geeft , had je een paar jaar geleden niet kunnen denken dt er zoveel vechtsport op tv zou zijn en nu hebben we het al over de vaardig/kundigheid van de commentators, wat zijn we toch snel verwend ;-).

we mogen blij zijn dat er mensen zijn zoals fred en Ronald die er zoveel tijd insteken

Jofeljoh!
27-12-2005, 13:39
Fred natuurlijk!

Wurstenberg is zo... 'zouteloos'.

Met z'n kennis is natuurlijk verder niks mis, maar hij mist net dat beetje enthousiasme wat Royers er duidelijk wel weet in te leggen en ook over te brengen.

Ik kan me voorstellen dat je als vechtsport-'newbie' veel enthousiaster wordt bij Royers commentaar.

the dragon
27-12-2005, 13:45
guest k1 werkt anders met punten

de punten wat je de 1e ronde bij elkaar had gevochten neem je niet mee naar de 2e ronde

1e ronde: was dik voor ruslan

2e ronde: onbeslist (ruslan ging veel naar voren maar de helft was op de dekking van musashi)

3e ronde: was echt nog -net- voor musashi (trappen tellen dacht ik in k1 dubbel!)

4e ronde: ruslan stoten veel maar op het begin kwam veel op de dekking musashi trapte veel en ook veel kwam aan !


nou het is japan dus musashi wint !
maar in mijn ogen mocht er een 5e ronde komen :)

Highline
27-12-2005, 16:26
van fred leer je ook nog wat

Mike
27-12-2005, 17:05
ik vind ronald wustenberg irritant

de fouten stapelden zich echt op tijdens de k1 finale. Dat was echt schandalig slecht. Peter Hoost idd hahaha Sowieso geeft hij weinig tot geen interessante informatie en als hij wel wat vertelt klopt het vaak niet eens. Er was zelfs 1 zin waarin hij het presteerde om 5 fouten te maken

Nee doe mij maar Fred Royers die weet tenminte waar hij het over heeft.

MZN
27-12-2005, 17:38
Wat ik zo pijnlijk vond was dat Ronald de k-1 deed en Fred Royers de sumo er na.

Keer het om!

Er zullen wel redenen voor zijn, maar leuk vond ik 't niet....

payap
27-12-2005, 17:40
Niets ten nadele van Ronald Wustenburg maar ga 100% voor fred Roijers. Fred is absoluut de man voor tv commentaar bij vechtsporten.

Wheelie
27-12-2005, 18:05
Wat ik zo pijnlijk vond was dat Ronald de k-1 deed en Fred Royers de sumo er na.

Keer het om!

Er zullen wel redenen voor zijn, maar leuk vond ik 't niet....

Fred had heel graag de K-1 willen doen maar hij was op vakantie toen ze de K-1 uitzending deden.

Ronald
27-12-2005, 18:52
Fred had heel graag de K-1 willen doen maar hij was op vakantie toen ze de K-1 uitzending deden.
Ik had het graag een keer van 'm over willen nemen :wink: .

Anonymous
27-12-2005, 18:53
Of dat hij dat Branco citatic door Peter Aerts werd getraind hij verbeterde het gelukig en Bonjasky sprak hij ook soms verkeerd.Hij draait al jaren mee maar soms lijkt het wel alsof hij echt niet weet waar hij over praat en alsof hij alles opleest van papier.Fred is echt een topper en Ronald leuk maar liever niet :)

Anonymous
27-12-2005, 19:24
fred voor het staande gedeelte.
ronald alleen in de ring als speaker.
MAAR martijn de jong voor MMA (voorstel / idee !)

Anonymous
27-12-2005, 20:19
Fred is kundig,weet technieken en strategieen te analyseren maar hij heeft dan ook alles maar dan ook alles in de vechtsport meegemaakt,Ronald is naturlijk meer de enthousiaste toeschouwer wiens mening minder gewicht heeft.
Toch ben ik het met Fred ook lang niet altijd eens kwa commentaar.

A-team
27-12-2005, 21:36
Fred is top maar Ronald is nou ook weer niet zo slecht

micha
28-12-2005, 06:16
96% :lol:

Remco
28-12-2005, 09:27
Hoe vonden jullie Fredrik van Oostrom het onlangs doen? Ik was blij verrast en zie in hem een goede MMA verslaggever.

Tijdens een partij van Bob Sapp zei hij:
"Ik zie de hersenen van Sapp door zijn schedel heen".

Pieter mulder
28-12-2005, 11:39
fred voor het staande gedeelte.
ronald alleen in de ring als speaker.
MAAR martijn de jong voor MMA (voorstel / idee !)

Als er een wedstrijd is waarbij Martijn in de hoek staat, hoor ik hem toch boven iedereen uit. Zelfs Fred !!
Dus voorstel:
Of martijn in alle hoeken of martijn als commentator !!

makavelli
28-12-2005, 11:48
Hoe vonden jullie Fredrik van Oostrom het onlangs doen? Ik was blij verrast en zie in hem een goede MMA verslaggever.

Tijdens een partij van Bob Sapp zei hij:
"Ik zie de hersenen van Sapp door zijn schedel heen".

Ik vond hem echt slecht. Hij had het meer over zijn ervaringen bij chris dolman ect dan over de partijen zelf.
Verder vond ik hem inhoudelijk niet echt veel toevoegen

Ronald
28-12-2005, 11:58
De poll heeft trouwens niet echt een verrassende uitslag :lol: .

Virus
28-12-2005, 12:40
Ronald helemaal nergens...

Ik erger me dood aan `m...

marcelt
28-12-2005, 13:07
Fred heeft wel humor! :D
Ik vind wustenberg sowieso helemaal niks . :? Ik begrijp niet waarom hij op alle gala's aankondiger is. Hij spreekt heel raar Nederlands. De e wordt een soort langgerekte iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :roll: Hoe hij spreekt irriteert me. Ook inhoudelijk komt hij als aankondiger regelmatig dom over.
De Engelse taal beheerst hij niet. Helaas hebben de Oostenrijkers van de Superleague dat niet door.
Maar hij haalt het nog niet bij Dennis de Preter: "The winner of this contest is a draw". Kampioen slap gelul 2005!

kruikenstad goes bjj
28-12-2005, 18:09
fred=de johan cruijff van muay-thai

Paganstars
28-12-2005, 18:27
Fred royers geeft duidelijk commentaar, bij ronald zit ik liever het geluid uit... Kan net zo goed zelf commentaar geven ;)

Justinian
28-12-2005, 19:23
Maar hij haalt het nog niet bij Dennis de Preter: "The winner of this contest is a draw". Kampioen slap gelul 2005!
LMAO :lol: Daar zou ik me niet aan storen; ik zou me bescheuren :lol:

Fred Royers is trouwens top als verslaggever: veel kennis en humor.

Voor wat betreft MMA: Martijn de Jong zou het absoluut goed doen! En Ronald natuurlijk ook ;)

payap
28-12-2005, 21:02
kruikenstad goed bjj

fred=de johan cruijff van muay-thai

Niet alleen van muay thai maar van alles wat met martial arts te maken heeft. Buiten "gladiator" werd hij ook weleens de fighting professor genoemd.

.

Ronald
28-12-2005, 21:06
Voor wat betreft MMA: Martijn de Jong zou het absoluut goed doen! En Ronald natuurlijk ook ;)
Ik hoop natuurlijk wel dat je het over mij hebt en niet over Wuestenberg :lol: .

SpecialX
28-12-2005, 22:45
Fred royers natuurlijk!!

Hij praat zeer duidelijk en laat echt mensen genieten van zijn stem.
Hij weet 100% waarover hij praat en hij heeft echt een goede stem om naar te luisteren.

Wustenberg... altijd als ik op een gala ben ofik zie hem op tv zie dan hoor ik hem onduidelijk praten ( misschien ligt het ook wel aan de mircofoons maar kdenk van niet )

Justinian
29-12-2005, 11:26
Voor wat betreft MMA: Martijn de Jong zou het absoluut goed doen! En Ronald natuurlijk ook ;)
Ik hoop natuurlijk wel dat je het over mij hebt en niet over Wuestenberg :lol: .
Er is hier maar één Ronald op mixfight.nl en daar had ik het over ;)

Anonymous
29-12-2005, 18:54
kunnen er allebei geen pepernoot van!

Anonymous
29-12-2005, 21:09
Waarom sta ik niet in deze poll?
Ik ben de beste!

Wheelie
29-12-2005, 21:18
Waarom sta ik niet in deze poll?
Ik ben de beste!

Dick Passchier ? Nog nooit van gehoord ;)

Makijs
29-12-2005, 21:38
Waarom sta ik niet in deze poll?
Ik ben de beste!

Als je NCRV's Minivoetbalshow, Zeskamp en Spel zonder Grenzen op je cv hebt staan, kunnen ze bij Eurosport moeilijk om je heen Dick.

Liefs en groetjes van je collega,

Judith Bos

Anonymous
30-12-2005, 03:10
Ronald is objectiever maar duidelijk veel minder kennis dan ome fred.
Fred veel kennis van de sport alleen niet objectief die man.Fred is ook een "ster" in het telkens veren in achterwerk steken van mensen die het niet altijd verdienen. kraakt veel mensen af zonder dat hij alle inside info weet. beetje jammer ome fred