PDA

View Full Version : Remy Bonjasky vs Semmy Schilt "work?"



maartenjackie
28-12-2005, 11:31
het viel me op dat ze de Ko van remy maar van 1 camera stand punt lieten zien, terwijl alle andere ko's van die avond wel 3 of 4 camera standpunten hadden, ik vond het ook een hele rare wedstrijd om te zien, is het een work? ( met alle respect voor de vechters post ik dit natuurlijk)

Anonymous
28-12-2005, 11:40
lijkt me stug

Highline
28-12-2005, 11:43
lijkt me stug

x2

Halfshot
28-12-2005, 11:46
Nou ik heb de ko gezien van 3 camera stand punten.
En zou echt niet weten waarom dit geen KO was.
Laat staan een work.

Zelfs al had ik het maar van een camara punt gezien, vind ik dat een raar argument, om het dan maar als work te beschouwen.

Pieter mulder
28-12-2005, 12:13
een work lijkt me stug, maar hij ging wel erg makkelijk neer. Op een knietj op de dekking!!
Daarbij komt dat Remy, misschien wel 2x heeft geprobeert te stoten !!
Voor de rest was t alleen maar dekken en achteruitlopen. Ik weet niet wat het was, overclassed ??!!

Anonymous
28-12-2005, 12:22
een work lijkt me stug, maar hij ging wel erg makkelijk neer. Op een knietj op de dekking!!
Daarbij komt dat Remy, misschien wel 2x heeft geprobeert te stoten !!
Voor de rest was t alleen maar dekken en achteruitlopen. Ik weet niet wat het was, overclassed ??!!



Zeker niet overklast, maar gewoon een grapje van Remy, die een ander ook iets gunt :D

The Maniac
28-12-2005, 12:24
een work lijkt me stug, maar hij ging wel erg makkelijk neer. Op een knietj op de dekking!!
Daarbij komt dat Remy, misschien wel 2x heeft geprobeert te stoten !!
Voor de rest was t alleen maar dekken en achteruitlopen. Ik weet niet wat het was, overclassed ??!!

Precies en als het een work was wie zou het dan geregeld hebben Bas Boon! In dit geval laten ze met een work een minder imposante/ gevaarlijke tegenstander winnen zodat de favourite meer kans in de latere rondes. Als het K-1 zoiets hadden opgezet dan zouden ze liever iemand als remy in de finale hebben als musashi had gewonnen had(ging helaas niet door de japanse parade paardje) dan semmy

ashi76
28-12-2005, 12:40
Haha... gaan we dat weer krijgen.

Sem heeft zowel Bonjaski als Feitosa gewoon zwaar geowned !
Niks work, gewoon 3 klassen beter die avond.

Silat
28-12-2005, 12:44
Gilbert wist wel hoe je sem op z'n bek moest slaan :mrgreen:

Pieter mulder
28-12-2005, 12:45
het is voor iedereen natuurlijk retemoelijk om tegen Sem, met zijn stijl te knokken,

Ahumm !!
Vorig jaar It's Showtime !!!

Iggy vs Sem !!

Sem ging echt snel neer

Anonymous
28-12-2005, 12:53
Remy ging eerst al neer op een voorwaartse trap,hij zal daar nog wel last van hebben gehad toen hij die knie kreeg.
Dat hij (half) op de dekking zat wil niet zeggen dat die knie geen impact had hoor!

harry
28-12-2005, 12:59
het is voor iedereen natuurlijk retemoelijk om tegen Sem, met zijn stijl te knokken,

Ahumm !!
Vorig jaar It's Showtime !!!

Iggy vs Sem !!

Sem ging echt snel neer

Ja idd en die andere 15 K-1 partijen ook :?

Quato
28-12-2005, 13:38
Remy ging eerst al neer op een voorwaartse trap,hij zal daar nog wel last van hebben gehad toen hij die knie kreeg.
Dat hij (half) op de dekking zat wil niet zeggen dat die knie geen impact had hoor!

Voor degene die nog nooit op hun lever neer gegaan zijn misschien moeilijk te geloven, maar na er eerst nog een klap op te hebben gekregen en daarna die knie half op de dekking was het echt einde verhaal voor Remy. Dus helemaal niks geen "work". Sem is daarbij de laatste die ze zouden willen als kampioen, dat weet inmiddels iedereen. Hoewel ik het hem trouwens wel meer gun dan al die anderen die meedraaien in de K1.

Emilio
28-12-2005, 13:49
Remy ging eerst al neer op een voorwaartse trap,hij zal daar nog wel last van hebben gehad toen hij die knie kreeg.
Dat hij (half) op de dekking zat wil niet zeggen dat die knie geen impact had hoor!

Voor degene die nog nooit op hun lever neer gegaan zijn misschien moeilijk te geloven, maar na er eerst nog een klap op te hebben gekregen en daarna die knie half op de dekking was het echt einde verhaal voor Remy. Dus helemaal niks geen "work". Sem is daarbij de laatste die ze zouden willen als kampioen, dat weet inmiddels iedereen. Hoewel ik het hem trouwens wel meer gun dan al die anderen die meedraaien in de K1.

waarom is hij de laatste die ze als kampioen willen zien? ze houde ntoch van huge guys?

SpecialX
28-12-2005, 13:58
Ahumm !!
Vorig jaar It's Showtime !!!

Iggy vs Sem !!

Sem ging echt snel neer

Hehe hij ging te snel neer, maar dat zal nu niet meer gebeuren denk ik :) .
Schillt is echt voorruit gegaan, als hij Hoost nog verslaat (31 december k1 dynamite)
dan mogen wij wel zeker van zijn dat zijn k1 titel geen geluk is maar beloning van zijn harde werk.

Ronny
28-12-2005, 13:59
ze hielden Semmy al heel lang angstvallig buiten de gp's, hoewel hij van iedereen won. Misschien dat Sem zo bescheiden is....ze houden van charisma en hoewel Sem een aardige gozer is, zou hij misschien wat aan z'n imago hebben moeten doen. Dat is verleden tijd. Want nu is hij kampioen!

H POWER
28-12-2005, 14:30
het is voor iedereen natuurlijk retemoelijk om tegen Sem, met zijn stijl te knokken,

Ahumm !!
Vorig jaar It's Showtime !!!

Iggy vs Sem !!

Sem ging echt snel neer

Eigenlijk heeft iggy achteraf nog veel te weinig krediet voor die partij gekregen ,want waar zouden die eeuwige en boring mf`s het nog over moeten hebben als dit niet gebeurt was?,
15-0 winstpartijen? nee...14-1,bliksem wat een blamage ,daar moeten we over doorzagen.
Het verhaal van saaie vechtstijl en slechte dekking heeft Sem na de finale ook nog ontkracht, godver en nou dan?o ja Yvel licht nog vers :shock: in het geheugen,logisch is nog niet zo lang geleden.(was spectaculaire partij )
En nu een work(met bijschrift:respect hoor maarrrr...) , waar gaat dit over?

Silat
28-12-2005, 14:38
Sem gaat de aankomende jaren dwars door iedereen heen stormen.

Pieter mulder
28-12-2005, 14:45
het is voor iedereen natuurlijk retemoelijk om tegen Sem, met zijn stijl te knokken,

Ahumm !!
Vorig jaar It's Showtime !!!

Iggy vs Sem !!

Sem ging echt snel neer

Eigenlijk heeft iggy achteraf nog veel te weinig krediet voor die partij gekregen ,want waar zouden die eeuwige en boring mf`s het nog over moeten hebben als dit niet gebeurt was?,
15-0 winstpartijen? nee...14-1,bliksem wat een blamage ,daar moeten we over doorzagen.
Het verhaal van saaie vechtstijl en slechte dekking heeft Sem na de finale ook nog ontkracht, godver en nou dan?o ja Yvel licht nog vers :shock: in het geheugen,logisch is nog niet zo lang geleden.(was spectaculaire partij )
En nu een work(met bijschrift:respect hoor maarrrr...) , waar gaat dit over?


Ik probeerde met deze opmerking Sem helemaal NIET de grond in te stampen, integendeel !! Sem was echt klasse in vorm. Ik vond Remy gewoon slecht !!
Feitosa (die van mij de stijl-prijs zou krijgen) was ook super, maar kon ook weinig inbrengen tegen Sem die als een goed geoliede bulldozer maar bleef komen. (hiermee bedoel ik dus NIET dat hij domweg naar voren stormde)

Remco
28-12-2005, 14:50
Die theorie van de lever klopt gewoon. Als ie "aan" is, lijkt ie wel twee keer zo groot. Vergeet niet dat wanneer er een knie op de dekking komt, de dekking vaak weer tegen het lichaam aan stoot. Met die benen van Sem en een geblesseerde lever kan je ondanks een dekking iemand eruit halen!

Jan
28-12-2005, 17:50
Work? Wat een gelul!

Die knie zat echt goed op z'n lever. En buiten dat, volgens mij kan er geen geld op tegen een drie achtereenvolgend K-1 wereldkapioen titel.

Fr3ddy
28-12-2005, 18:02
Tja wat moet je nou inbrengen tegen 212 en weet niet hoeveel kilo's?

Het is hetzelfde als dat 1 van ons een 4-jarige op een kleuterschool in elkaar gaat beuken...

kruikenstad goes bjj
28-12-2005, 19:03
Gilbert wist wel hoe je sem op z'n bek moest slaan :mrgreen:dat was een yvel op zijn hoogtepunt,maar die houdt het nu nog geen ronde vol tegen sem,en een work?tja toen remy de eerste keer won werdt er ook van alles geroepen,sem was deze avond door niemand te stoppen :!:

Paganstars
28-12-2005, 19:07
beetje vreemde vergelijking fer, maar ja zit wel iets in!

Justinian
28-12-2005, 20:11
Tja wat moet je nou inbrengen tegen 212 en weet niet hoeveel kilo's?

Het is hetzelfde als dat 1 van ons een 4-jarige op een kleuterschool in elkaar gaat beuken...
Vraag het anders even aan Ernesto die van Montanha Silva won, of aan Ignashov die van Schilt won, of anders aan de vele vechters die van Sapp wonnen terwijl hij véél langer en véél zwaarder is. Je zou ook nog even aan Bonjasky kunnen vragen hoe hij van Choi won...

MMA Davy
28-12-2005, 20:54
Sem is op het moment goed in vorm, en is in tegen stelling tot vorig jaar met mega stappen vooruit gegaan......ik stond verstelt....ik ben benieuwd Sem in deze vorm....wie hem kan verslaan nu :wink:

ashi76
28-12-2005, 21:19
Zou een mooie rematch zijn..... Schilt vs Yvel.

maartenjackie
29-12-2005, 01:05
kijk ik heb alle respect voor Sem natuurlijk, wat een tijger, maar ik heb die partij nou al een paar keer gezien ook verschillende versies, maar ik vond het gewoon een hele rare wedstrijd, gewoon raar dat remy zo weinig in had te brengen, nogmaals alle respect

Dutch Dynamite
29-12-2005, 11:52
Nee, zeker geen work. Sem is een sloper en heeft met zijn lengte en gewicht optimaal gebruik gemaakt van zijn kwaliteiten. Daarnaast als Sem zijn linker knie omhoog houdt om te blokken raakt ie al half het hoofd van tegenstander. Ergens vind ik dat er een superheavyweightklasse moet komen. Ook daar zal Sem overigens winnen.

maartenjackie
29-12-2005, 13:01
ok ik weet genoeg :)

Quato
29-12-2005, 13:25
Eigenlijk heeft iggy achteraf nog veel te weinig krediet voor die partij gekregen ,want waar zouden die eeuwige en boring mf`s het nog over moeten hebben als dit niet gebeurt was?,
15-0 winstpartijen? nee...14-1,bliksem wat een blamage ,daar moeten we over doorzagen.
Het verhaal van saaie vechtstijl en slechte dekking heeft Sem na de finale ook nog ontkracht, godver en nou dan?o ja Yvel licht nog vers :shock: in het geheugen,logisch is nog niet zo lang geleden.(was spectaculaire partij )
En nu een work(met bijschrift:respect hoor maarrrr...) , waar gaat dit over?

Compleet mee eens, wat een gelul weer. Denkt iemand nou werkelijk dat Remy ook maar iets in te brengen had tegen Sem? In mijn ogen was hij gewoon bang voor hem, gezien hij (in tegenstelling tot Sefo) al eerder tegen hem gestaan heeft en weet wat Sem kan aanrichten.

En dan heb je nog de gasten die beweren dat Remy geblesseerd was in z'n eerste match... Laat ik daar maar niet eens over beginnen.

Anonymous
29-12-2005, 14:07
ben het erm helemaal mee eens. Denk ookd at de eerste partij erg zwaar was voor remy want hij heeft veel moeten incaseren en nu moest weer tegen zo'n lang persoon waar die al eerder door was gegaan je zag gewoon dat ie er flink doorheen zat en daarom niks meer terug kon doen hij ging niet voor niks door zijn knieen. ( Denk dat een fitte Remy ook geen kans maakt tegen Sem)

ashi76
29-12-2005, 15:57
Een fitte Remy heeft vorig jaar al een pak slaag gehad van Sem... ;)

Ronny
06-01-2006, 03:18
you're too kind

Sjaak
06-01-2006, 23:31
het viel me op dat ze de Ko van remy maar van 1 camera stand punt lieten zien, terwijl alle andere ko's van die avond wel 3 of 4 camera standpunten hadden, ik vond het ook een hele rare wedstrijd om te zien, is het een work? ( met alle respect voor de vechters post ik dit natuurlijk)

Sorry maar wat is dit een bullshit opmerking zeg, ga ik nog geen eens op reageren

Anonymous
07-01-2006, 22:42
hoe goed je ook bent tegen die sem valt niks te beginnen...je kan er gewoon niet bij..!!
ik hoop niet dat hij de komende jaren het k1 toernooi gaat regeren!want ik vind het geen mooie vechter om naar te kijken en de andere vechters komen niet tot hun recht tegen hem..terwijl ik vind dat het veel betere kickboxers zijn dan schilt...met alle respect voor schilt

RizPekT
07-01-2006, 23:05
heeft iemand videobeelden hiervan?

Anonymous
08-01-2006, 11:35
Als je verliest, (KO) dan ben je niet beter!

Anonymous
08-01-2006, 14:06
Amen !!! :lol:

Sjaak
08-01-2006, 14:27
Die guest was ik dus

XedgeX
08-01-2006, 14:58
hoe goed je ook bent tegen die sem valt niks te beginnen...je kan er gewoon niet bij..!!
ik hoop niet dat hij de komende jaren het k1 toernooi gaat regeren!want ik vind het geen mooie vechter om naar te kijken en de andere vechters komen niet tot hun recht tegen hem..terwijl ik vind dat het veel betere kickboxers zijn dan schilt...met alle respect voor schilt

ben ik het helemaal mee eens. Sem komt wel over als een coole gozer, maar zijn vechtstijl dig ik totaal niet, ik vindt het er niet uitzien, hoewel het blijkbaar toch effectief is.

ashi76
08-01-2006, 15:43
Zijn tegenstanders stellen zijn vechtstijl ook niet zo op prijs, aangezien er momenteel vrij weinig tegenin te brengen is... :mrgreen: