PDA

View Full Version : familie Emelianenko



Luka
30-12-2005, 02:07
heej mensen...

voor de gene die Eurosport vanavond heeft gezien.. Fightclub.. De laatste partij dat was er 1 van familie Emelianenko.. weet naam niet zo precies.. damn he wat een beest is dat.. Fedor is erg.. maar als je hem nu al ziet.. pfff 1 maal verloren maar..

Hij draait ook al met de top van Pride mee in VS ?? word nog wat als hij tegen fedor ofzo komt te staan..

Zonet bij eurosport.. 10sec ofzo lag zn tegenstander al KO.. heel ommenullig.. meer mensen gezien??

Anonymous
30-12-2005, 03:23
heb het niet gezien maar ik weet dat je Alexander Emelianenko bedoelt het broertje van Fedor,hij is ook sinds kort mijn favoriete vechter,ik vind hem echt te gek en heel koudbloedig(om bang van te worden)...

Johan H
30-12-2005, 03:24
dat was ik hieboven...

Virus
30-12-2005, 03:28
Dat was tegen Rooze ja... heb het net gezien...

Coleman draaie een kort maar krachtige partij tegen Milco en Randleman won ook, maar met een beetje saaie pot imo...

Chico
30-12-2005, 17:25
heej mensen...

voor de gene die Eurosport vanavond heeft gezien.. Fightclub.. De laatste partij dat was er 1 van familie Emelianenko.. weet naam niet zo precies.. damn he wat een beest is dat.. Fedor is erg.. maar als je hem nu al ziet.. pfff 1 maal verloren maar..

Hij draait ook al met de top van Pride mee in VS ?? word nog wat als hij tegen fedor ofzo komt te staan..
op één of andere manier heb ik het idee dat aleksander en fedor nooit tegen elkaar komen te staan...

Judas
30-12-2005, 17:44
heej mensen...

voor de gene die Eurosport vanavond heeft gezien.. Fightclub.. De laatste partij dat was er 1 van familie Emelianenko.. weet naam niet zo precies.. damn he wat een beest is dat.. Fedor is erg.. maar als je hem nu al ziet.. pfff 1 maal verloren maar..

Hij draait ook al met de top van Pride mee in VS ?? word nog wat als hij tegen fedor ofzo komt te staan..
op één of andere manier heb ik het idee dat aleksander en fedor nooit tegen elkaar komen te staan...

Chico is correct, Fedor heeft al meerdere malen in intervieuws gezegd dat hij nooit tegen zijn broertje zal vechten.
Je kan eigenlijk niet echt zeggen dat Aleksander met de top meedraait, gezien zijn tegenstanders. Enige echte topvechter waar hij tegen heeft gevochten, was Crocop en die verloor hij ook. Hij is sindsdien wel beter geworden. Is toch erg jammer dat hij niet tegen vechters van zijn kaliber wordt neergezet. Denk dat hij nu zeker wel met de top 5 kan meedraaien.

ras
30-12-2005, 17:51
hij is wel vaker snel klaar met z'n tegenstander......
http://www.wackyvids.com/movies/fights/103/emelianenkoversusthompson.html

Halfshot
30-12-2005, 18:07
Mijn god waar gaat dit over.
Zometeen komt er nog iemand vertellen dat er in Rotterdam een nieuw bokstalent is gespot, een eene B. van Klaveren.

En dat er in Brazilie een familie is die......

ach laat ook maar, wat een onzin topic.

ICON
30-12-2005, 18:19
heej mensen...

voor de gene die Eurosport vanavond heeft gezien.. Fightclub.. De laatste partij dat was er 1 van familie Emelianenko.. weet naam niet zo precies.. damn he wat een beest is dat.. Fedor is erg.. maar als je hem nu al ziet.. pfff 1 maal verloren maar..

Hij draait ook al met de top van Pride mee in VS ?? word nog wat als hij tegen fedor ofzo komt te staan..

Zonet bij eurosport.. 10sec ofzo lag zn tegenstander al KO.. heel ommenullig.. meer mensen gezien??

pride is japans. en hij komt niet tegen fedor want hij vecht niet tegen zn broer. wel hebben ze tijdens een sambo wedstrijd tegen elkaar gestaan en toen was fedor snel klaar.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2665755810509613439&q=fedor


en een highlight
http://video.google.com/videoplay?docid=2764484750698382694&q=fedor

Anonymous
30-12-2005, 18:51
die gast is echt een psychopaat man
hij stond in de ring alsof hij brood moest halen ofzo

MZN
30-12-2005, 18:58
Die tato op z'n rug ook, "Gott mit uns" en zo'n the Grimm Reaper met een kind enzo.

Ik vraag me af of ik dat nu zo cool moet vinden :)

Chico
30-12-2005, 19:06
opzich zou het natuurlijk wel cool zijn... twee broers die nummer 1 en 2 van de pride hw's zijn... (hoewel dat (nog) niet zo is)

Luka
30-12-2005, 20:15
ahaha die gast is echt gek man.. en idd wat de commentaar gever ook al zei..

Hij staat erbij alsof die een stuk brood moet gaan halen ofzo..

En dan gaat de bel en draait die echt helemaal door echt super man hahaha die komt er wel :D.. vooral met zon broer :D die zal er wel voor zorgen dat hij er komt

Chico
30-12-2005, 20:23
fedor is toch de oudste??... ik heb zelf geen broers of zussen... maar is het niet vreemd als je "kleine" broertje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder??

leks
31-12-2005, 01:28
Volgende keer als je Fedor ziet moet je um je theorie maar laten horen... of zijn moeder misschien met meerdere mannen heeft geboingd ofzo... geen zorgen ik sta achter je....




op 100 meter+ :D

Thomasmurda
31-12-2005, 02:34
fedor is toch de oudste??... ik heb zelf geen broers of zussen... maar is het niet vreemd als je "kleine" broertje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder??

Dat is echt crap.. Ik ben ook 20 kilo zwaarder en 10 cm langer dan m'n broer, terwijl we toch echt dezelfde biologische ouders hebben..

Ik zie het wel vaker, dat juist de jongste het grootst wordt..

ICON
31-12-2005, 04:18
ik ben ook jonger en groter. is leuk man sterker zijn dan je grote broer :)

Cave
31-12-2005, 04:48
Die gezellige tattoo met 'Gott mit uns' heeft een nogal lugubere voorgeschiedenis: was het motto van de Waffen-SS en die schijnen nogal wat onfrisse dingen te hebben gedaan. Is net alsof Peter Aerts opeens met de leus: "Eigen volk eerst!" op zijn rug rond gaat lopen.

Los daarvan: Alexander is een leuke vechter maar moet het eerst maar laten zien tegen iemand als Noguera, Kharitonov of CroCop voordat ik hem zie als een potentiële GP winnaar.

Chico
31-12-2005, 18:13
fedor is toch de oudste??... ik heb zelf geen broers of zussen... maar is het niet vreemd als je "kleine" broertje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder??

Dat is echt crap.. Ik ben ook 20 kilo zwaarder en 10 cm langer dan m'n broer, terwijl we toch echt dezelfde biologische ouders hebben..

Ik zie het wel vaker, dat juist de jongste het grootst wordt..
hé?? wie heeft het over dat ie niet dezelfde biologische ouders heeft.. ik bedoel meer dat mijn idee van klein broertje ook daadwerkelijk dat ie kleiner is.... zoals ik zeg ik heb geen broers of zussen.. dus ik heb geen idee.. maar lijkt me vreemd idee dat je "kleine broertje" groter is dan jij...

laat maar

Halfshot
31-12-2005, 19:10
fedor is toch de oudste??... ik heb zelf geen broers of zussen... maar is het niet vreemd als je "kleine" broertje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder??

Nee, het is vreemd als je zusje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder.

ras
31-12-2005, 20:00
fedor is toch de oudste??... ik heb zelf geen broers of zussen... maar is het niet vreemd als je "kleine" broertje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder??

Nee, het is vreemd als je zusje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder.


AHAHAHAHA goeie..... :lol:

Anonymous
31-12-2005, 21:09
alexander e zetten ze heus wel binnenkort tegen een yoshida, hunt, noguira of kharitonov, en zeker weten dat hij het hun knap lastig gaat maken. tis een monster!

Chico
31-12-2005, 22:08
oeps...

a.s.c.
31-12-2005, 22:09
volgens mij heet het bovenstaande spoiler :?

A-team
01-01-2006, 04:09
volgens mij heet het bovenstaande spoiler :?


:?

Mephisto
02-01-2006, 13:31
fedor is toch de oudste??... ik heb zelf geen broers of zussen... maar is het niet vreemd als je "kleine" broertje 2 koppen groter is en 20 kilo zwaarder??

Dat is echt crap.. Ik ben ook 20 kilo zwaarder en 10 cm langer dan m'n broer, terwijl we toch echt dezelfde biologische ouders hebben..

Ik zie het wel vaker, dat juist de jongste het grootst wordt..

Toch vraag ik me plotseling af waarom ik blond geboren ben en m'n zus met zwart haar...hmmm. CRAP!

Chico
02-01-2006, 22:28
waarschijnlijk omdat één van de je ouders homogeen blond is en de andere heterogeen zwart (met één blonde gen dus)... jij had mazzel en had beide blond genen...

nogmaals ik bedoelde niet vreemd als in "uhmm zijn moeder heeft iemand anders genakt" ofzo...

Arjan
02-01-2006, 22:35
ja deze wedstrijden waren al 1x eerder op eurosport, heb vanavond niet gekeken maar weet wel dat het commentaar van coleman ook wel grappig was dat die wel graag een show weg had willen geven maar dat die ander al aan het tappen was enzo, randleman vocht saai vond ik jammer dat fedor toen een blessure had

Remco
03-01-2006, 10:31
I'M A F*CKING HORSE

Tot op heden begrijp ik die uitspraak niet.