PDA

View Full Version : Heath Herring @ K1 * Spoiler *



Ronald
01-01-2006, 11:38
Wat vonden jullie van de actie van Heath Herring vs Yoshihiro Nakao?

Voor degene die het nog niet gezien of gelezen hebben: beide vechters komen voor instructies naar het midden van de ring. Er volgt een staredown waarbij de heren hun voorhoofd tegen elkaar duwen. Vervolgens geeft Nakao Herring een zoen op z'n mond. Herring kijkt een halve seconde geïriteerd en slaat vervolgens Nakao KO.
Het deed mij erg denken aan de actie van LeBanner die Pettas KO slaat als hij na afloop van de wedstrijd dreigend voor 'm komt staan.

Persoonlijk vond ik de actie in ieder geval wel strak. Tja, misschien hoort het dan wel niet helemaal, maar Nakao provoceert en Herring reageert direct. Een beetje beschamend trouwens als je eerst iemand zo uitdaagd en vervolgens op de grond ligt te kijken. Na 5 minuten ligt hij overigens nog steeds op de grond en wordt hij met een brancard afgevoerd. Beetje overdreven dacht ik...

H POWER
01-01-2006, 11:51
Wat vonden jullie van de actie van Heath Herring vs Yoshihiro Nakao?

Voor degene die het nog niet gezien of gelezen hebben: beide vechters komen voor instructies naar het midden van de ring. Er volgt een staredown waarbij de heren hun voorhoofd tegen elkaar duwen. Vervolgens geeft Nakao Herring een zoen op z'n mond. Herring kijkt een halve seconde geïriteerd en slaat vervolgens Nakao KO.
Het deed mij erg denken aan de actie van LeBanner die Pettas KO slaat als hij na afloop van de wedstrijd dreigend voor 'm komt staan.

Persoonlijk vond ik de actie in ieder geval wel strak. Tja, misschien hoort het dan wel niet helemaal, maar Nakao provoceert en Herring reageert direct. Een beetje beschamend trouwens als je eerst iemand zo uitdaagd en vervolgens op de grond ligt te kijken. Na 5 minuten ligt hij overigens nog steeds op de grond en wordt hij met een brancard afgevoerd. Beetje overdreven dacht ik...

Vond in eerste instantie de reactie wat laat van heath,als je zwaar ge ergerd bent pomp je hem er gelijk op,maar als je de beelden vertraagd afspeelt zie je dat Nakao na die kus plat erop nog weer een zeer irritante kus beweging maakt en dan pompt heath hem er idd gelijk op,en dan kan ik me deze actie zeer goed voorstellen.

Wheelie
01-01-2006, 11:57
ik heb er even een gifje van gemaakt voor wie de beelden nog niet gezien heeft

http://img382.imageshack.us/img382/7530/herringvsyoshiroko6xu.gif (http://imageshack.us)

The Bulldog
01-01-2006, 12:01
hij haalt een beetje uit maar die jap vliegt 2,5meter naar achter...
Puur toneel van die Jap...
Niet slim van Heath denk ik, maar...wel leuk voor de kijker...als had ik hem graag die partij zien vechten..

Ronald
01-01-2006, 12:22
hij haalt een beetje uit maar die jap vliegt 2,5meter naar achter...
Puur toneel van die Jap...
Niet slim van Heath denk ik, maar...wel leuk voor de kijker...als had ik hem graag die partij zien vechten..
Ik denk dat het eerste gedeelte van Nakao geen toneel is. Heath slaat misschien niet voluit maar raakt 'm wel precies goed. Als Nakao eenmaal ligt zie je dat ie ook echt ff niet eer overeind kan. Daarna wordt het komedie. 4 Mannen in een doktersjas er omheen en afvoeren op een brandcard :?
En een rematch komt er denk ik wel :lol:

dontmindme
01-01-2006, 13:22
smack my bitch up

Tsuki
01-01-2006, 13:25
ZONDE had liever die partij gezien, kan hij eindelijk weer is aan de bak, gebeurd dit. Sportieve wraak was beter geweest maar ik weet ook niet hoe ik had gereageerd ............ van een afstand is het altijd makkelijk oordelen

Nickuraba
01-01-2006, 13:33
eehmmz, ik vond het een domme actie. Zo krijgt heath geen poen voor t vechten en wie weet wat voorn verdere consequenties volgen. Geen echt slimme zet, en maybe ook slecht voor t image van de sport...

maargoed hij is degene die daar staat wij niet dus moeilijk te oordelen

Hody
01-01-2006, 13:46
http://img502.imageshack.us/img502/4173/img71939pz.jpg

Hody :cool:

Anonymous
01-01-2006, 13:48
uhmzz Nickuraba

er moet denk ik een regel komen dat je tijdens de stare down geen kusjes mag geven :P

Nickuraba
01-01-2006, 13:52
naja die kusjes heb ik al wel vaker zien gebeuren als die t zo kut vond had die hem in de match zelf ff KO moeten raggenmaarjah

zoals ik al zei wij staan daar neit maar heath, dan weetje ook niet wat die voelt

Ronald
01-01-2006, 14:09
Hody :cool:
Are you sure you don't speak Dutch? What happened at the picture is exactly what we were talking about :lol: . What did you think of it Hody?

Chico
01-01-2006, 14:10
hahaha... ziet er wel grappig uit...

maar heath krijgt nu dus niet betaald/?? ook geen ko bonus ofzo??

Halfshot
01-01-2006, 14:14
Hij staat met 2 benen naast elkaar, en gebruikt nauwlijks zijn boven lichaam.
Dan mag het geen stoot heten, maar een klapje.
Wat een toneel zeg

Robin_vs
01-01-2006, 14:43
Met al de adrenaline en de behoefte om iemands hoofd er af te schoppen is een kusje waarschijnlijk de aanzet tot zo'n reactie, lijkt mij toch best redelijk.

Hody
01-01-2006, 14:43
Hody :cool:
Are you sure you don't speak Dutch? What happened at the picture is exactly what we were talking about :lol: . What did you think of it Hody?

LOL. I speak 0% Dutch but I kinda figured that this might be what u guys were talking about. It's pretty big news here.

Tanigawa, head of K1, said that they disqualified Heath due to the rules but that Nakao was wrong for what he did. Something like unsportsman like. I got the impression that Tanigawa did not approve of what Heath did but he seemed to understand why.

BTW -- The punch didn't seem that hard. I guess he got him right on the KO spot.

Hody :cool:

Highline
01-01-2006, 15:21
goo heath :)

micha
01-01-2006, 15:26
geen geintjes :wink:

Fr3ddy
01-01-2006, 16:04
Jeetje wat een agressieveling.. is toch lief dat kusje?

Virus
01-01-2006, 23:05
Hij staat met 2 benen naast elkaar, en gebruikt nauwlijks zijn boven lichaam.
Dan mag het geen stoot heten, maar een klapje.
Wat een toneel zeg
Volledig mee eens...

Aanstellerij eerste klas! :?

Anonymous
02-01-2006, 00:20
hij haalt een beetje uit maar die jap vliegt 2,5meter naar achter...
Puur toneel van die Jap...
Niet slim van Heath denk ik, maar...wel leuk voor de kijker...als had ik hem graag die partij zien vechten..
Ik denk dat het eerste gedeelte van Nakao geen toneel is. Heath slaat misschien niet voluit maar raakt 'm wel precies goed. Als Nakao eenmaal ligt zie je dat ie ook echt ff niet eer overeind kan. Daarna wordt het komedie. 4 Mannen in een doktersjas er omheen en afvoeren op een brandcard :?
En een rematch komt er denk ik wel :lol:

Nakoa ligt nog steeds in het ziekenhuis met een spasm, weinig komedie dus. Hij was helemaal ontspannen toen ie die beuk op zijn kaak kreg

micha
02-01-2006, 07:04
[
Nakoa ligt nog steeds in het ziekenhuis met een spasm, weinig komedie dus. Hij was helemaal ontspannen toen ie die beuk op zijn kaak kreg[/quote]

dan leert hij het mischien wel af

migyur
02-01-2006, 12:35
Hij staat met 2 benen naast elkaar, en gebruikt nauwlijks zijn boven lichaam.
Dan mag het geen stoot heten, maar een klapje.
Wat een toneel zeg
Volledig mee eens...

Aanstellerij eerste klas! :?

Hoezo zou je gaan toneel spelen dat je ko geslagen bent terwijl vet veel lui kijken..Het is niet alsof hij de partij daardoor wint..

Iniedergeval geen slimme actie, met als belangrijkste reden dat IK :D Heath wou zien vechten na die klote blessure.

Mephisto
02-01-2006, 12:56
Domme actie, en wat een homofoob zeg :?

Het ergste is dat de mensen in die zaal flink moeten dokken voor een kaartje en ze op deze manier een partij door de neus geboort wordt, bannen die kerel.

leks
02-01-2006, 13:20
Stomme japanner als je iemand zo gaat lopen provoceren kun je beter je dekking hoog houden of meteen afstand nemen. Begrijpelijk dat Heath uithaalt.

Die stoot zat er wel goed op trouwens.

Remco
02-01-2006, 13:51
Ik vind het oliedom.

Heath bewijst gewoon dat hij makkelijk van zijn stuk te krijgen is. De staredown is een show, dat kusje gaat wat dat betreft niet te ver. Het is een test waarbij beide vechters elkaar proberen te intimideren. Heath was duidelijk geïntimideerd.

Een juiste reactie was een beatdown a la Fedor-Zulu geweest, en dan een kusje terug.

Waarom vond iedereen het (intieme) moment van Bernardo en Aerts wel mooi?

Jochem
02-01-2006, 14:15
dat waren goeie vrienden

Anonymous
02-01-2006, 14:23
was toch le banner en bernardo?

Arjan
02-01-2006, 14:31
nee was aerts met zn betere kapsel :D

ICON
02-01-2006, 16:06
oh i kdacht ook dat t le banner was

Ronald
02-01-2006, 16:26
Heath was duidelijk geïntimideerd.
Ik vond 'm meer geïrriteerd :wink: .


Waarom vond iedereen het (intieme) moment van Bernardo en Aerts wel mooi?
Misschien is dat net het moment, de verhouding tussen beiden, of wat dan ook. Da's net zoiets als dat de één mij rustig een lul kan noemen, maar dat ik het van de ander niet pik. Niet elke handeling is in elke context hetzelfde. Hier was in ieder geval duidelijk dat Heath er niet van gediend was. Inschattingsfoutje van de Japanner zullen we maar zeggen :lol: .

Dutch Dynamite
02-01-2006, 16:36
http://www.youtube.com/w/Never-kiss-the-guy-durning-a-stare-down?v=v-cbSiD66CY&search=mma

Ik vind niet dat Heath echt fout zit, ik vind lichamelijk contact bij een staredown al niet goed. En ja...bji Le Banner was t okay omdat ze er beide goed mee overweg konden, maar een kus van een vent krijgen gaat te ver dus omhoeken

MZN
02-01-2006, 17:35
Kweenie maar na twee keer Nakao tegen Frye kon Herring wel verwachten dat er zoiets zou komen.

Een staredown is toneel en Heath viel kneiterhard uit z'n rol en 't getuigd niet van sportiviteit.....

Pimp-Daddy
02-01-2006, 20:59
nee was aerts met zn betere kapsel :D


was toch le banner en bernardo?

het was idd bernardo en le Banner...

Remco
03-01-2006, 09:28
AERTS

migyur
03-01-2006, 10:00
Suddenly, a bunch of guys just attacked Heath and his corner.

I was walking through that path for some reason (it was a cold day, and I drank a lot of coffee) when I stumbled upon this attack. Holy crap. Herring was pinned to the floor on his back by two to three people. And other guys tried to attack him too. Then, of course, Heath’s corner tried to protect him. And it seemed like their team defense worked pretty well.

A real “no rule� battle was held for about 30 seconds on Osaka. The guys from the Las Vegas Combat Club pinned one of the attackers on the ground by knee-on-belly and it was very good control. I was surprised — that is kinda hard to keep, but it depends on the guy. (You know this guy that used knee-on-belly position was very, very good. I almost gave him three points on that one.)

How did this rumble get calm downed? Yes, there was a bunch of security guys in stadium. But you know, nobody wants to stop pro MMA fighters in a “no rules� fight, especially when it’s like “battle royal� style. The attackers are not from the audience. It is said that they’re from Nakao’s corner, but nobody knows for sure. And nobody will find out who they were, so those Japanese security were just staring at the rumble.

But you know what? From out of nowhere this guy who looked like Busta Ryhmes came out and stopped the fight. Yes, ladies and gentlemen, Herrrrrb Deannnnn was in the house! He controlled the situation pretty good.

Oh one more time, about Herring’s corner: I didn’t see any of them punching the attackers back. I saw them trying to control the rumble.

http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=3782

Eyecatcher
03-01-2006, 16:22
Denk dat Nakao niet zo gauw meer iemand zoent tijdens een staredown..hehe

Anonymous
03-01-2006, 17:42
is natuurlijk gewoon een laffe en onsportieve daad, had jullie en in het bijzonder micha wel een s zien reageren wanneer rene rooze dit had gedaan
neen,wat mij betreft mogen ze die hearring gewoon een vette schorsing geven

micha
03-01-2006, 21:27
is natuurlijk gewoon een laffe en onsportieve daad, had jullie en in het bijzonder micha wel een s zien reageren wanneer rene rooze dit had gedaan
neen,wat mij betreft mogen ze die hearring gewoon een vette schorsing geven

wat een gelul. ik weet wel waar je op doelt maar dat was heel iets anders Laf!

ik heb Heath vanmorgen gesproken en hij zei dat het de snelste KO oit was -10 seconden :lol:

Virus
03-01-2006, 21:43
AERTS
Nope, Le Banner...

En anders is het zowel Aerts als Le Banner geweest...

Remco
04-01-2006, 09:34
Kan iemand dat gifje posten?

Halfshot
04-01-2006, 09:47
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16357&highlight=kusje

Remco
04-01-2006, 09:50
Dit is duidelijk Le Banner, zulk haar wordt zelfs in Noord-Brabant niet meer gedragen.

Highline
04-01-2006, 10:10
Dit is duidelijk Le Banner, zulk haar wordt zelfs in Noord-Brabant niet meer gedragen.

dat is ook le banner. k-1 finale 1995 semifinal 2 ;)

Justinian
04-01-2006, 10:19
http://img301.imageshack.us/img301/7493/beso4ir1lv.gif
Ik moet zo lachen om die blik van die coach van Bernardo :lol:

marcelt
04-01-2006, 21:53
Dom van 'm , onprofessioneel, maar voor ons wel spectaculair.
Vind veel van jullie reacties ook dom. Er zijn hier dus mensen die vinden dat het normaal is om iemand om zo'n provocatie het ziekenhuis in te slaan voordat de scheids de wedstrijd start. Erg treurige homofobe reactie!

Deuce
04-01-2006, 21:57
Je staat in die ring om oorlog te voeren...dat je er een show van maakt prima...maar ik vind het heel begrijpelijk dat als iemand zoiets doet...dat je je daardoor geschaad kan voelen en dat je wat overrompelt bent...en als frustratie m een klap geeft.

Ik heb zowiezo vaak ervaren...wie iemand zomaar kust...kan zomaar een klap krijgen...en dan spreek ik uit ervaring :lol:

leks
04-01-2006, 23:37
Erg mooi hoor en politiek correct dat sommige leden homofobie in hun vocabulaire hebben zitten.

Volgens mij hoort dat gekus even goed als een knockdown niet bij een staredown.

Als je dat soort geintjes bij Wanderlei uithaalt zal iedereen ook kunnen beamen dat je een klap op je harses kunt verwachten en dat het mom eigen schuld is. Nou blijkbaar is het ook stom om dat bij Heath te flikkeren ;)

En professionaliteit hmm ja hij verliest nu wat centjes en wie weet wat het hem nog meer zal gaan kosten in de toekomst, dus hij doet dit niet voor zijn plezier. Maar ik denk dat niemand zegt dat dit een slimme move was, want daar gaat het ook helemaal niet om, een aantal menen enkel dat het begrijpelijk is gezien de omstandigheden.

Het is vechten jongens geen ballet, we willen dat die gasten als beesten tekeer gaan in de ring volgens de regels ala mee eens. Dat gekus hoort niet bij de regels en daar begon het mee, als Nakao dat had gelaten was deze discussie er niet geweest.

Voor degene die dit bij het spelletje vinden horen, what's next, de ander in z'n kruis grijpen? doen alsof je hem/haar anaal gaat penetreren? ik weet het niet hoor...

Paganstars
05-01-2006, 00:17
Maar van beide kanten een grappige doch onverwachte reactie!

HUNTER
05-01-2006, 00:40
Come on zeg.... heerlijke basic reactie van Herring. Sta je klaar voor n partij, vol adrenaline, gaat zo'n malloot je zoenen. Rot op zeg!!!! BOEM!! Opfukken.

Goeie actie, en al helemaal wat media aandacht betreft. Iedereen lult er over, K1 heeft lekker veel media aandacht en volgende keer kijkt iedereen uit naar de partij van Heath. Een veel betere publiekstrekker was bijna niet te bedenken geweest. LMAO. K1 MMA is al jaren niet echt serieus te noemen, de show gaat toch wel voor. En show hebben ze. Jappen blij, veel kijkcijfers en de betere en serieuze vechters gaan gelukkig naar Pride. Nog wel.

Paganstars
05-01-2006, 01:21
Dat zoiets jammer genoeg niet vaker voorkomt... okay niet goed voor de naam, maar blijft leuk om te zien!

Remco
05-01-2006, 09:27
Als ik de post van Hunter lees ga ik bijna denken dat het een opzetje was. Misschien vielen de verkopen wat tegen en wilde ze een volgende show alsvast hypen.

Jay Hoov
05-01-2006, 09:44
Hahahaha...ik lag in een deuk!

MB667
05-01-2006, 10:29
is natuurlijk gewoon een laffe en onsportieve daad, had jullie en in het bijzonder micha wel een s zien reageren wanneer rene rooze dit had gedaan
neen,wat mij betreft mogen ze die hearring gewoon een vette schorsing geven

wat een gelul. ik weet wel waar je op doelt maar dat was heel iets anders Laf!

ik heb Heath vanmorgen gesproken en hij zei dat het de snelste KO ooit was -10 seconden :lol:

als heath het doet is het erg cool ja, maar o wee als het andersom was geweest, benieuwd hoe micha dan had gereageerd.

Mickey
05-01-2006, 10:34
Mendo = Correct ;)
Maar het is en blijft een strakke actie.

Die geirriteerde blik ook.. Zo van: What The..
POF!

Halfshot
05-01-2006, 10:37
Ik denk dat Heath een keer met zijn hoofd schut, en hem een echte hoek terug geeft.

Paganstars
05-01-2006, 13:09
denk dat heath ook ff oggjes dicht had gedaan!

Deuce
05-01-2006, 13:16
is natuurlijk gewoon een laffe en onsportieve daad, had jullie en in het bijzonder micha wel een s zien reageren wanneer rene rooze dit had gedaan
neen,wat mij betreft mogen ze die hearring gewoon een vette schorsing geven

wat een gelul. ik weet wel waar je op doelt maar dat was heel iets anders Laf!

ik heb Heath vanmorgen gesproken en hij zei dat het de snelste KO ooit was -10 seconden :lol:

als heath het doet is het erg cool ja, maar o wee als het andersom was geweest, benieuwd hoe micha dan had gereageerd.

Haha idd...Micha en verder...jij met je smerige feesten waar je heen gaat...zou dit moeten kunnen accepteren...

Alleen gaat het daar net iets anders, daar geef je iemand een kus en krijg je er een tiet voor terug in je gezicth :D

micha
05-01-2006, 19:09
lol@deuce

micha
05-01-2006, 21:29
denk dat heath ook ff oggjes dicht had gedaan!

ik heb nog nooit een Jappaner gezien die Heath zijn oogjes even dicht zou kunnen doen.

Ben
06-01-2006, 13:30
ik denk dat herring vond dat hij uit zn bek stonk :lol:

Paganstars
06-01-2006, 18:08
denk dat heath ook ff oggjes dicht had gedaan!

ik heb nog nooit een Jappaner gezien die Heath zijn oogjes even dicht zou kunnen doen.~

LOL je weet wat ze zeggen he! Voor alles is een eerste keer!

micha
06-01-2006, 19:26
[LOL je weet wat ze zeggen he! Voor alles is een eerste keer![/quote]

welke jappaner kan nou van Heath winnen laten we eerlijk zijn

Halfshot
07-01-2006, 11:35
http://www.vkmag.com/index.php/weblog/comments/5459/

Het is nu zelf een topic bij Volkomekut

Anonymous
07-01-2006, 13:56
Het is toch hunter herring

micha
07-01-2006, 19:28
Het is toch hunter herring

dat is zijn "broertje" 207 cm +/- 150 kilo :wink:

Highline
08-01-2006, 14:26
Het is toch hunter herring

dat is zijn "broertje" 207 cm +/- 150 kilo :wink:

leuk om mee te clinchen idd, knieenrichting je hoofd zijn niet leuk ;)