PDA

View Full Version : waarom was andre mannaart niet in de hoek van remy?



gieloe
01-01-2006, 14:49
ik zag hem niet wel frankie lyle in zijn hoek? is hij soms weg bij mejiro? of is andre ziek? stiekem hoop ik dat hij weg is bij mejiro, hij groeit daar niet verder!! als ik hem een goede raad zou moeten geven zeg ik FFC en heel snel!!! wat zeggen jullie?

the dragon
01-01-2006, 14:57
waarom FFC !!!

SpecialX
01-01-2006, 15:06
goeie vraag idd, ik zag Andre ook niet.

Maar hoezo weggaan van Mejiro gym? als het daar echt zo slecht was kwa trainingen en sparrings partner dan heeft remy niet niks voor niks 2 GP`s titels behaald.

Je trainer is diegene die echt alles uit je kan halen en dat heeft andre mannaart en Jan plas wel gedaan bij remy hehe.

Anonymous
01-01-2006, 15:16
goeie vraag idd, ik zag Andre ook niet.

Maar hoezo weggaan van Mejiro gym? als het daar echt zo slecht was kwa trainingen en sparrings partner dan heeft remy niet niks voor niks 2 GP`s titels behaald.

Je trainer is diegene die echt alles uit je kan halen en dat heeft andre mannaart en Jan plas wel gedaan bij remy hehe.

Remey heeft 2 x de Gp gewonnen omdat Semmy en Stefan niet mee mochten doen

dennisisoke
01-01-2006, 16:17
das makkelijk om te zeggen. Hoeveel K1 kampieonen heeft FFC afgeleverd????

gieloe
01-01-2006, 16:49
das makkelijk om te zeggen. Hoeveel K1 kampieonen heeft FFC afgeleverd????

ze hebben ook geen zwaargewichten daar!! nu rodney pas op het ogenblik!! en om te reageren op iemand hiervoor het uiterste uit remy gehaald te hebben dat vind ik niet juist!!! met ze benen is ie goed maar boksend is ie echt verschrikkelijk slecht, voor iemand die 2x de k/1 gewonnen heeft, een kampioen van dat kaliber moet ook met ze handen overweg kunnen en lucien carbin is daar de aangewezen man voor!! de man met de mooiste combos en technieken die er maar zijn en als je naar tyrone zijn stijl kijkt dat is een puur FFC product dat is wat ik remy zou willen zien doen in de k-1 en dat stukje sierlijkheid dat kan andre mannaart gewoon niet aanbrengen bij remy!! ik zie toch meer van de geijkte combos zoals linkerhoek rechterlowkick!! kom op dat kan veel beter!! ik zeg FFC all the way!!

Anonymous
01-01-2006, 16:58
Zelfde is het geval bij Hoost. Hoost was er zonder Hipolyte en/ of Johan Vos.....ook geen kleding van Vos aan.

Justinian
01-01-2006, 17:01
Zelfde is het geval bij Hoost. Hoost was er zonder Hipolyte en/ of Johan Vos.....ook geen kleding van Vos aan.
Weet je ook wat hier de reden van is toevallig?

Anonymous
01-01-2006, 17:05
Nee, kan er alleen maar over speculeren. Maar dat gebeurd al te vaak. Feit is dat Vos hem ook niet getraind heeft voor deze wedstrijd. En dat Hoost zichzelf heeft voorbereid en door zijn blessure kon hij hier pas laat mee aanvang maken.

Anonymous
01-01-2006, 17:40
De beste sport school is gym alkmaar.

Anonymous
01-01-2006, 17:44
neh.
Vos Gym, Mejiro Gym, Chakuriki, v.d. Vathorst...daar haalt Gym Alkmaar het niet bij hoor

Dragon Tail
01-01-2006, 19:47
In het oosten en noord-oosten van het land zijn ook goede sportscholen hoor. Onderschat dat niet :wink:

HUNEBED
01-01-2006, 19:51
jongens wat is er allemaal aan de hand ???

Dragon Tail
01-01-2006, 19:56
jongens wat is er allemaal aan de hand ???

Tja, nu je het zegt, zelfs Justinian bemoeit zich er mee... 8-)

the dragon
02-01-2006, 02:23
kan een admin deze topic niet effe sluiten

gaat nu echt nergens over :)

en dat van beste gym dat is zo'n bullshit er bestaat niet 1 top gym er zijn meerdere gyms omdat niet elke stijl bij elke persoon past !

A-team
02-01-2006, 02:34
lig niet zo te zeiken hij heeft twee keer de k1 gewonnen en nu hij verloren heeft deugd niet meer. simpele zielen noem ik dat....

A-team
02-01-2006, 02:35
lig niet zo te zeiken hij heeft twee keer de k1 gewonnen en nu hij verloren heeft deugd niets meer. simpele zielen noem ik dat....

Anonymous
02-01-2006, 04:39
Hele slechte beslissing van Remy.
En ik geloof dat het over geld gaat , hij ging meer verdienen en wou niet hetzelfde percentage betalen aan Andre, heel zielig. Remy heeft geen manager en doet alles zelf wat hem aan het opbreken is. Hij vocht als een dweil tegen een pro wrestler. Schande

Anonymous
02-01-2006, 08:37
Het is verstandig als hij naar Pancration gaat De meeste ervaring heeft toch die trainer daar

Mephisto
02-01-2006, 11:08
En zoals gewoonlijk een luchtbel die een boekje open probeert te doen. Nokken daarmee... *zucht*

Remco
02-01-2006, 15:00
Ik kan me voorstellen dat Remy niet top was, zo met de finale nog in de benen. Erg jammer dat hij totaal niet bokste en zelfs in het midden van de ring in dubbele dekking stond. De Predator deed het fantastisch en had net zo goed de beslissing kunnen winnen, ondanks die fantastische gesprongen knie.

Schrijf Remy echter nog niet af, hij komt wel weer terug!

Highline
02-01-2006, 15:28
waarom gaat dit in godsnaam over welke sportschool beter is dan wel in het land, dan wel voor bonjasky

ik vind het ook vreemd dat andre niet bij remy in de hoek stond

bij hoost was het ook raar, alleen jerrel venetiaan was erbij. ik ben benieuwd wat er aan de hand is bij deze 2 heren

remco pardoel
02-01-2006, 15:48
het zou fijn als we de het van Remy en Andre zelf mogen horen of ze wel of niet uit elkaar zijn.
Ik denk dat het een perfect team is samen en je moet kijken wat iue bereikt.
wederom bij de beste van de beste dit jaar.
dat ie m niet voor de 3e maal mag / kan winnen kan meerdere oorzaken hebben..

je kan beter kijken naar wat ie al neergezet heeft dan m na een toernooi afbranden. dat is zo makkelijk.
Mensen zijn geen machines dus kunnen ook niet continu presteren..

Remco
02-01-2006, 16:03
Tja, eerst ben je kanshebber om als enige ooit drie keer achter elkaar de K-1 te winnen, vervolgens wordt je naar het buitenland verbannen.

Anonymous
02-01-2006, 18:33
ik weet niet hoe het komt, maar die agressieve en aanvallende stijl van remy is weg lijkt het wel.... ik denk dat het gewoon komt omdat hij nu veel meer te verliezen had dan voorheen. maar hij heeft nu minder te verliezen, dus ik hoop dat we snel de ouwe remy terug zien! en wat betreft mejiro gym; in principe zit hij daar goed, maar mocht hij het gevoel hebben dat hij er is "uitgeleerd", dan zou ik als ik hem was naar een andere goede sportschool gaan waar hij zijn boksen inderdaad nog wat kan verbeteren, en waar ze die (positieve) agressie nog ff erin stampen... Maar hoe dan ook wens ik remy heel veel succes, ik hoop dat 2006 een mooi jaar voor hem gaat worden!!

Highline
02-01-2006, 21:47
Even over dat boksen: Remy wordt toch ook getraind door Romeo Kensmill? Lijkt me dat ie daarvan zat kan leren.

helaas zie je daar weinig tot niets van terug :cry:

remco pardoel
04-01-2006, 10:56
klinkt het beetje het zelfde als bij Hoost
Hij was het niet meer, het vuur was eruit
alleen waren de mensen even vergeten dat hij een erg geliefd persoon op dat moment verloren had en toch verder ging met vechten..

Aerts, Hoost, Bonjanski zijn de Iconen van de K-1
period.

Iedereen heeft goede en slechte dagen..
of zijn jullie daar allemaal niet bekend mee
:-)

Anonymous
04-01-2006, 13:27
Remy is een geldwolf! fok remy
laat m lekker in die Hollywood film gaan spelen en de vechtsport lekker met rust laten.
als je de mensen die je gebracht heb vergeet, verdien je t niet!
waarom denken jullie dat eerst Reggy daarna Ricardo en nu ook André uit zn hoek zijn verdwenen?? omdat t zo'n leuke jongen is??
ik denk van niet!! als je Familie en je vrienden uit je hoek verdwijnen dan is er toch wel wat meer aan de hand dan een 'Gentleman'!!

en Hoost en Vos hebben ook onenigheid
Hoost diend z'n contract uit bij Vos en zal daarna ook voor een andere school uit gaan komen.
Vos is ook bezig z'n naam naar de klote te helpen
want kijk maar, al z'n zwaargewichten lopen bij m weg!!

Anonymous
04-01-2006, 13:38
Remy is een geldwolf! fok remy
laat m lekker in die Hollywood film gaan spelen en de vechtsport lekker met rust laten.
als je de mensen die je gebracht heb vergeet, verdien je t niet!
waarom denken jullie dat eerst Reggy daarna Ricardo en nu ook André uit zn hoek zijn verdwenen?? omdat t zo'n leuke jongen is??
ik denk van niet!! als je Familie en je vrienden uit je hoek verdwijnen dan is er toch wel wat meer aan de hand dan een 'Gentleman'!!

en Hoost en Vos hebben ook onenigheid
Hoost diend z'n contract uit bij Vos en zal daarna ook voor een andere school uit gaan komen.
Vos is ook bezig z'n naam naar de klote te helpen
want kijk maar, al z'n zwaargewichten lopen bij m weg!!

Sjakie??

Anonymous
04-01-2006, 15:51
alsof hoost op ze 40ste nog naar een andere gym gaat.
Lijkt me sterk dan kan die beter stoppen en een eigen gym beginnen.