PDA

View Full Version : Genki Sudo vs Yamamoto Kid *Spoiler*



Ronald
01-01-2006, 15:38
AAARRGGHHHH... die partij werd echt veel te vroeg gestopt. Sudo wordt wel goed geraakt maar nog lang geen reden om te stoppen. Hij kijkt nog volkomen helder uit z'n ogen en reageert ook prima. Nu weten we nog niet wie de beste vechter van de beide is. Dit schreeuwt werkelijk om een rematch. Dit is z贸贸贸贸贸贸 onbevredigend :x .

Highline
01-01-2006, 15:39
idd ik wist ook niet of ze de wedstrijd al hadden moeten stoppen..beetje te vroeg

makavelli
01-01-2006, 15:45
het werd te vroeg gestopt maar kid domineerde de partij sowieso van het begin tot het eind. Elke trap van genki werd door kid gecounterd met harde hoeken

Jeru
01-01-2006, 15:58
het werd te vroeg gestopt maar kid domineerde de partij sowieso van het begin tot het eind. Elke trap van genki werd door kid gecounterd met harde hoeken

Shit jij post gewoon precies wat ik wilde zeggen :lol:

CAPO58
01-01-2006, 17:38
'KID' deed zn ding..zoals altijd 8-)

Nickuraba
01-01-2006, 17:49
ik had op genki gehoopt en vond het wel een teleurstelling. Ook ben ik het met ronald eens, genki ging neer op een rechter hoek tegen zijn slaap, maar tijdens het vallen was hij er geheel bij, hij rolde gewoon netjes, zonder met zijn kop tegen t canvas aan te kwakken. Ook tijdens de GnP zag ik hem niet helemaal gestrekt liggen, hij hield gewoon zijn kop omhoog en keek, toen de scheids er tussen kwam stond die zo op!!

wel een toffe verliezer, hoe die zich gedraagt

Hody
01-01-2006, 18:06
http://img369.imageshack.us/img369/3995/img88294lr.jpg
Genki's entrance.

Hody :cool:

Tsuki
01-01-2006, 23:32
was idd veel te vroeg ................. ZONDE !!!!!

Octavius
02-01-2006, 00:44
ik had op genki gehoopt en vond het wel een teleurstelling. Ook ben ik het met ronald eens, genki ging neer op een rechter hoek tegen zijn slaap, maar tijdens het vallen was hij er geheel bij, hij rolde gewoon netjes, zonder met zijn kop tegen t canvas aan te kwakken. Ook tijdens de GnP zag ik hem niet helemaal gestrekt liggen, hij hield gewoon zijn kop omhoog en keek, toen de scheids er tussen kwam stond die zo op!!

wel een toffe verliezer, hoe die zich gedraagt

Ze slaap????? Die rechter zat vet achter zijn oor/nek bij Sudo.

Nickuraba
02-01-2006, 12:26
nog een x gekeken, klopt wel hij kreeg hem pats in zijn nek

migyur
03-01-2006, 10:51
het werd te vroeg gestopt maar kid domineerde de partij sowieso van het begin tot het eind. Elke trap van genki werd door kid gecounterd met harde hoeken


Uuuhmm de partij duurde maar 4 min ofzo...kon nog van alles gebeuren

makavelli
03-01-2006, 12:12
het werd te vroeg gestopt maar kid domineerde de partij sowieso van het begin tot het eind. Elke trap van genki werd door kid gecounterd met harde hoeken


Uuuhmm de partij duurde maar 4 min ofzo...kon nog van alles gebeuren

in die 4 min had genki niks in te brengen