PDA

View Full Version : Het is stil rond Ernesto Hoost spoiler



Anonymous
02-01-2006, 00:28
Er werdt nogal gespeculeerd over deze partij op het forum. Er werdt een pol gemaakt etc
Ik hoor er niks van maar ik gellof dat de reus uit Zuid Laren er geen gras over heeft laten groeien.
Iedereen heeft het over zijn saaie vechtstijl, maar Semmy is ongeloofelijk veel vooruit gegaan, is ongeslagen en heeft van de 14 wedstrijden waar hij oa 2x tegen Bonjaski vocht, 2 x tegen Hoost, Ray Sefu, Nortje, Mushashi, Mc Donald maarliefst 8 kos op zijn naam.
Ã?k geloof dat hij nu toch wel respect heeft verdient!!!!!
En kom nu niet met dat Ignashov verhaal want dat is compleet afgezaagd, was niet een K-1 evenement en Semmy liep op een stoot, waarna het Nederlandse publiek hem massaal liet vallen. Diezelfde Ignashov werdt uitgeschakeld tegen een Jappaner in Parijs en die Jappaner verloor van Noafal die in de finale door Sem KO werdt geslagen. Ook was dit twee jaar geleden. Onze reus uit Zuid Laren heeft veel bijgeleerd in die tijd. Het tijdperk Schilt is aangebroken!

Anonymous
02-01-2006, 00:59
Uhmm..dit was toch een topic over Hoost?

A-team
02-01-2006, 01:37
ja maar hij heeft toch gelijk!!! semmy heeft echt bijgeleerdt!!!

Arjan
02-01-2006, 01:42
ja maar ik zie semmy tegen sefo erin staan dat vind ik niet echt een match, ik vond dat sefo hem voordat die begon al verloren had, je moet sem tegen iemand van zn zelfde kaliber zetten, die is er niet, hoost zelf is te oud die is ook niet meer wat het was... zet sem tegen een soortgelijke sem dan krijg je wat, nu is die gewoon te lang het is niet echt wat

leks
02-01-2006, 02:29
Lol is het dan Sem zijn schuld dat de rest te oud of te zwak is, zo gaan die dingen nu eenmaal.

Sem is king en zolang er niet iemand langs komt die hem kan verslaan blijft hij dat en zolang verdient hij het respect van een kampioen.

TommySoprano
02-01-2006, 09:37
Ja idd en hij had gewoon weinig tegenstand, en echt veel geluk heeft ie niet nodig om m volgend jaar weer te winnen(en terecht)

Sem the Man :)

Nickuraba
02-01-2006, 11:24
eerlijk is eerlijk hij maakte gehakt van de k1 dit jaar, hij ownde ze allemaal. Hij is verschrikkelijk lang, zwaar, puur spier en techniek dus een gevaar. Zoals ik het nu zie is er niemand die hem echt kan pakken, hij is zo huge!!!...

maar dat doet niets aan t feit af dat ik hem niet graag zie vechten, k vind het er niet uit zien...

btw ik vind dat systeem van de k1 nu ook zo raar, met die reserve matches...in de k1 max ook al zoiets, masato eruit (had zambedis door moeten gaan, maar dan doen ze een reserve gast erin)...same with feitose...ik zie liever dan lebanner weer doorgaan. Dit was vroeger toch wel zo?

Emilio
02-01-2006, 11:35
Sam geen tegenstand? Ik weet niet of jullie het weten maar Ray sefo is al jaren lang iemand die elke x aan het eindtoernooi doet en volgens mij ook wel finalist is geweest.

Bonjasky 2 voudig kampioen, tja die is niet in vorm volgens mij. hij draait al het hele jaar matig. heb die partij tegen the predator gezien en dat was ook niet hoogstaand. Bonjasky vertrouwt veel te veel op zn beentechnieken. Die zou echt eens naar de VS of Cuba moeten gaan om daar behoorlijk te leren boksen. Ik durf te wedden dat iemand als le Banner die predator er in 1 ronde uit had geramd.

Sem is gewoon op dit moment verreweg de beste.

MJOKKIE
02-01-2006, 11:40
eerlijk is eerlijk hij maakte gehakt van de k1 dit jaar, hij ownde ze allemaal. Hij is verschrikkelijk lang, zwaar, puur spier en techniek dus een gevaar. Zoals ik het nu zie is er niemand die hem echt kan pakken, hij is zo huge!!!...

maar dat doet niets aan t feit af dat ik hem niet graag zie vechten, k vind het er niet uit zien...

btw ik vind dat systeem van de k1 nu ook zo raar, met die reserve matches...in de k1 max ook al zoiets, masato eruit (had zambedis door moeten gaan, maar dan doen ze een reserve gast erin)...same with feitose...ik zie liever dan lebanner weer doorgaan. Dit was vroeger toch wel zo?

Ja, dat begreep ik ook niet helemaal. sem tegen Le Banner lijkt me top!
Alle credits voor Sem. Hij heeft iedereen verslagen, inclusief Ernesto. Tuurlijk is het jammer dat Ernesto geen 33 en topfit meer is en dat Sefo ziek was en dat Remy gewoon in zijn broek scheet etc. En ja, het is niet zo heel gek, dat als je twee meter twaalf bent en 130 kg en ook nog wat kan. De rest wordt dan al snel een stel schooljongetjes. Is hetzelfde als ik tegen iemand van 165 cm moet die 65 kg weegt. Maar al met al, niemand verslaat hem momenteel.
Ik vind het ook geen gezicht, maar het is moeilijk bestrijdbaar. wordt tijd dat Iggy weer hard gaat trainen.

Anonymous
02-01-2006, 11:45
Het is toch ook niet leuk meer zo, eerst mag Remy tegen die Koreaan (zag je het verschil in armpjes?) en daarna tegen die reus uit Drente. Da's toch niet normaal. Het gaat niet meer om de beste maar om de grootste en zwaarste. En als je dan ook nog wat meer techniek in huis heb dan die andere grote gasten (Sapp c.s.) zoals Sem dat heeft, dan moet je wel winnen. Het zou eigenlijk een schande zijn als Sem met zijn achtergrond de komende jaren verliest van wat er op dit moment rond loopt.

Maar het wordt er wat mij betreft niet leuker op. Laat ze maar een extra Super Sized divisie maken want hier blijf ik niet voor thuis.

Dutch Dynamite
02-01-2006, 12:01
Respect voor Sem, in deze staat wint niemand van hem. Gezien de afmetingen van Sem praktisch onmogelijk. ER zijn maar weinig mensen die dit niveau halen met zijn formaat. Desalniettemin vind ik dat er best nog een hogere gewichtsklasse mag zijn en ook daar zou Sem winnen. Maar dan zouden andere heavyweights die geen 6m lang zijn ook beter tot hun recht komen.

H POWER
02-01-2006, 12:01
eerlijk is eerlijk hij maakte gehakt van de k1 dit jaar, hij ownde ze allemaal. Hij is verschrikkelijk lang, zwaar, puur spier en techniek dus een gevaar. Zoals ik het nu zie is er niemand die hem echt kan pakken, hij is zo huge!!!...

maar dat doet niets aan t feit af dat ik hem niet graag zie vechten, k vind het er niet uit zien...

btw ik vind dat systeem van de k1 nu ook zo raar, met die reserve matches...in de k1 max ook al zoiets, masato eruit (had zambedis door moeten gaan, maar dan doen ze een reserve gast erin)...same with feitose...ik zie liever dan lebanner weer doorgaan. Dit was vroeger toch wel zo?

Ja, dat begreep ik ook niet helemaal. sem tegen Le Banner lijkt me top!
Alle credits voor Sem. Hij heeft iedereen verslagen, inclusief Ernesto. Tuurlijk is het jammer dat Ernesto geen 33 en topfit meer is en dat Sefo ziek was en dat Remy gewoon in zijn broek scheet etc. En ja, het is niet zo heel gek, dat als je twee meter twaalf bent en 130 kg en ook nog wat kan. De rest wordt dan al snel een stel schooljongetjes. Is hetzelfde als ik tegen iemand van 165 cm moet die 65 kg weegt. Maar al met al, niemand verslaat hem momenteel.
Ik vind het ook geen gezicht, maar het is moeilijk bestrijdbaar. wordt tijd dat Iggy weer hard gaat trainen.

Hier word ik dus helemaal niet goed van he,wat lopen hier een hoop hypocrieten rond zeg,
Iggy past dus wel tegenover Sem qua lengte en gewicht?en de rest van de vechters niet beneden de 2 meter.
Pleur op man,Iggy terug en waarom?gewoon frustatie omdat iggy de enigste is die hem verslagen heeft tnt.

marcelt
02-01-2006, 12:05
Super sized divisie. Ben ik het mee eens.
Het is waar dat Sem onaantastbaar is, maar de wedstrijden zijn niet zo leuk om te zien.
Als ze dan toch bezig zijn nog een middenklasse boven k1Max en onder het gewone K1. Zodat Koaklai en dat soort mannen tot hun recht komen. Sem is kampioen, maar ik zie de uitgeschakelde Thaiveel liever vechten.

MJOKKIE
02-01-2006, 12:13
God, ze hebben in Drente ook een keer een prijs gewonnen...
Net of je er een muntje in gooit. Ik zat er al op te wachten... Maak je niet druk HP, Hightowertje gaat er heus nog wel een paar voor je pakken. Goed lezen, 'alle credits voor Sem' en voor de rest heb jij de cynische ondertoon niet helemaal opgevat, waarschijnlijk omdat je boogje zo vreselijk strak gespannen staat. Als iemand ook maar iets over de nieuwe Drentse held zegt dan kom jij meteen onder je hunnebed vandaan gekropen. Man relax toch, er is niets hypocriets aan mijn post. ik ben gewoon geen fan van zijn stijl, vind het niet om aan te zien maar voorzie dat ik er de komende tijd maar aan moet wennen. Dat ik zijn succes, gezien zijn lengte van zes meter vier, niet zo vreemd vind dat moet ik toch zelf weten. En kom nou niet meteen aan met Hong man chap-tjoi is ook 3meter tachtig...
Geniet ervan en laat iedereen zijn mening hebben. Als ik dacht dat de ander gefrustreerd is zou ik daar lekker van genieten.

mzzl happy new year, dat meen ik echt!

H POWER
02-01-2006, 12:29
@Mjokkie
Je ziet mijn naam staan en je reageert.
Lees mijn post even voor je reageert,dan kan ik je serieus nemen.
Je bralt gewoon over wat je denkt dat ik ga zeggen.

happy new year, ik ook!

Jochem
02-01-2006, 12:43
Super sized divisie yea, voor boven 110 kilo ofzo.

harry
02-01-2006, 12:59
Wat een onzin,
de K-1 GP winnaar is gewoon 'DE' wereldkampioen op K-1 regels!!!
Dan ben je gewoon de aller aller allerbeste.
Of je nou 25 kg of 300 kg weegt 1 oog hebt of 4 benen hij is open voor iedereen er is maar 1 klasse heel de wereld mag meedoen, en tja dat het bij sommige pijn doet na die ravage die Sem afgelopen jaar heeft aangericht tja 8-)

Iets anders, Laten we dan mensen als Lance Armstrong ook nooit meer meedoen met de tour, omdat hij nou eenmaal genetisch bepaald zwaar meer aanleg heeft dan de gemiddelde fietser?

marcelt
02-01-2006, 13:11
Ik vind andere vechters veel mooier vechten. Ik wil die het liefst zien vechten. Denk aan Remy, Ernesto, Peter, kaoklai, Karajev, Feitosa, Le Banner.
Ik denk dat als Sem het zelfde gewicht en formaat als de meeste andere zou hebben, hij het niet zou redden. Maar als, als........... Hij is op zich terecht kampioen. En inderdaad tof dat er weer een Nederlander kampioen is. Maar ik had liever Remy of Peter gehad.

Quato
02-01-2006, 13:47
Ik trek dit "maar..." gezeur echt zo slecht. De eerste ronde trok Sefo 't best nog en ook toen had hij praktisch niks in te brengen, laat staan als hij gezond was. Het verhaal Ignashov was mijns inzien een lucky punch en voor de rest is d'r helemaal niemand die hem aan kan. En daarom moet dan gelijk maar weer een nieuwe klasse gemaakt worden?

Die jongen traind er gewoon keihard voor en verdiend die titel op dit moment meer dan wie dan ook. Loop dan niet zo te ouwehoeren over als dit, als dat....

Octavius
02-01-2006, 14:04
lucky punch bestaat niet.

Anonymous
02-01-2006, 14:38
ik snap echt het comentaar niet op sem dat je hem niet goed of mooi vind vechten kan je mening zijn maar je heb het wel over de meest complete vecht sporter in nederland is gewoon in diverse vecht sporten kampioen karate pancrase ufc hoogste nivau pride hoogste nivau nu k1 kampioen jongens waar praten julli over of julli zijn jaloers of julli snappen er niets van hij is de beste vechter die nederland ooit heeft gehad aleen daarom moet je er al trots op zijn

ICON
02-01-2006, 16:07
was n lekkere knie van semmy!!

snellejelle
02-01-2006, 16:44
Ik vind het K1 ook een grote poppenkast worden, met al die dikke vieze mannen zoals Sapp en akebono verschrikkelijk, en die koreaan is ook bagger, maar hier hoort Sem zeker niet bij. De K1 is open en dat Sem nou eenmaal groot is dat is zijn geluk, hij is zeker niet de mr perfect qua techniek, maar Sem is motorisch voor zijn lengte toch echt wel heel goed! En het is allemaal erg effectief. Nu kan je wel lekker lullen als Sem kleiner was zou hij het niet redden, hou toch eens op met alsen! Het is nu eenmaal zo op dit moment is Sem onverslaanbaar! Sem is een jongen die er heel maar dan ook heel serieus meebezig is!

Sem je bent super en laat iedereen lekker lullen er is geeneen die van je wint!

Tis trouwens maar dat is mijn mening kloten dat de k1 naar nederland komt ik zit niet op Sapp enz te wachten, ik ging altijd maar dit jaar echt niet!

appelsap
02-01-2006, 16:56
hij is de beste vechter die nederland ooit heeft gehad aleen daarom moet je er al trots op zijn

Dit gaat me wat te ver.
Op dit moment is Schilt de beste K-1 vechter en zijn er weinig mensen die het hem lastig kunnen maken.
Het is waarschijnlijk een van de beste all round vechters die NL ooit heeft voort gebracht, maar in K-1/Kickboksen (Hoost/Kaman/Hippo etc) en MMA (Rutten) separaat vind ik hem niet de beste.

Wat betreft de stijl, daar ben ik ook geen fan van, maar het is wel effectief. Ik denk dat er echter wel weer wat op gevonden wordt, net als tegen Sapp, alleen zal het bij Schilt wat langer duren.
Ik vond Sefo in ronde 1 soms best gevaarlijk en ik denk dat iemand die goed zijwaarts beweegt en meteen instapt best een kans maakt.
Ik koop voor Schilt geen kaartje ook al is ie de beste en ik snap niet dat mensen er over vallen als dat gemeld wordt.

Tsuki
02-01-2006, 17:16
je kan lullen wat je wil , niemand verslaat Sem op dit moment, niks doet af aan zijn prestaties , hij heeft geen geluk of wat dan ook nodigof gehad. Hij is op dit moment de nummer 1. Hij benut gewoon zijn kwaliteiten ten volle en daar kan niemand wat tegenover zetten. Ja er zijn zat anderen met een mooiere vechtstijl maar goed dat telt niet he ........................ en iedereen die zit te zeuren over dattie groot is moet daar maar is mee ophouden, het is aan de rest om er iets tegen over te zetten

Jeru
02-01-2006, 17:56
Uit de telegraaf over Schilt..... (rare topic trouwens. Titel over Hoost de inhoud over Schilt :mrgreen: )

K-1-wereldkampioen Schilt onverslaanbaar

OSAKA - Sem Schilt blijft onverslaanbaar in de ring. De regerend K-1-wereldkampioen bezorgde Ernesto Hoost op oudejaarsavond in Osaka een bijzonder pijnlijke nederlaag. Aan het begin van de tweede ronde was de titanenstrijd tussen de twee Nederlanders al beslist. De inwoner van Zuidlaren raakte zijn opponent met de linkerknie vol in het gezicht, waarna 'Mr. Perfect' met een bebloed gelaat de strijd moest staken. "Ik kwam hier als winnaar van de K-1 Grand Prix, maar nu ik Ernesto Hoost verslagen heb, voel ik me pas echt kampioen", genoot Schilt van zijn indrukwekkende triomf.

De 32-jarige Schilt heeft 2005 dus in stijl afgesloten. Hoewel hij al een aantal jaren aan de weg timmerde in de K-1-wereld, kwam zijn grote doorbraak pas afgelopen november. Voor het oog van tienduizenden toeschouwers greep de 'Hightower' de wereldtitel in de Tokyo Dome. Viervoudig wereldkampioen Hoost, die vanwege een blessure ontbrak in de K-1 World Grand Prix Final, had vooraf al aangekondigd de winnaar uit te dagen. Schilt ging die uitdaging niet uit de weg en dus troffen beide kemphanen elkaar zaterdagavond. In een volgepakt Osaka Dome had Hoost nauwelijks iets in te brengen tegen de 2.12 meter lange noorderling. De 40-jarige vechter overleefde de eerste ronde nog wel zonder kleerscheuren, maar een technische knock-out maakte even later een vroegtijdig einde aan de partij.

Remy Bonjasky sloot het jaar winnend af in Osaka. De Almeerder, die zes weken geleden zijn K-1-wereldtitel kwijtraakte aan Schilt, won op punten van de Amerikaan Sylvester 'The Predator' Terkay.

Ben
02-01-2006, 18:38
sem heeft zich met heel hard werken naar een eenzame hoogte, gewerkt hij is op dit moment onverslaanbaar, en voor hoost was hij
een maatje te groot op dit moment

Pimp-Daddy
02-01-2006, 20:51
Wat een onzin,
de K-1 GP winnaar is gewoon 'DE' wereldkampioen op K-1 regels!!!
Dan ben je gewoon de aller aller allerbeste.
Of je nou 25 kg of 300 kg weegt 1 oog hebt of 4 benen hij is open voor iedereen er is maar 1 klasse heel de wereld mag meedoen, en tja dat het bij sommige pijn doet na die ravage die Sem afgelopen jaar heeft aangericht tja 8-)

Iets anders, Laten we dan mensen als Lance Armstrong ook nooit meer meedoen met de tour, omdat hij nou eenmaal genetisch bepaald zwaar meer aanleg heeft dan de gemiddelde fietser?

Harry heeft helemaal gelijk. Hiermee zou eigenlijk de hele discussie gesloten moeten zijn...

Anonymous
02-01-2006, 21:48
als je comentaar wilt geven dan moet je alles eerst goed lezen niet een van die vechters is in zoveel diciplines kampioen geweest als hij daarom bedoel ik dat hij de beste vechter is

THE MASSACRE
02-01-2006, 22:59
maar eerlijk is eerlijk tis gewoon boeren boxen wat sam doet zelfs ik heb meer techniek ,maar hij is gewoon beresterk en keihard en is waarschijnlijk op dit moment onverslaanbaar !!!

Anonymous
03-01-2006, 00:33
maar eerlijk is eerlijk tis gewoon boeren boxen wat sam doet zelfs ik heb meer techniek ,maar hij is gewoon beresterk en keihard en is waarschijnlijk op dit moment onverslaanbaar !!!

Ja en Lance Armstrong en Shogun hebben een twee keer zon groot hard (en dubbel zoveel conditie as de rest) die hebben zeker ook geen techniek
Hoge trappen, Frontkicks, Back Kicks en loepzuivere en harde stoten heeft Semmy niet en daarom wint hij alles.

MJOKKIE
03-01-2006, 01:40
lucky punch bestaat niet.

Jawel, net als de lucky knee :D

micha
03-01-2006, 08:12
Sem is een topper

Remco
03-01-2006, 09:42
Sem is de absolute top en dat heeft hij verdiend.

Onverslaanbaar? Welnee. Dergelijke jongens laten altijd veel ruimte voor bodyshots en lowkicks. De verdediging tegen de zwaaihoek heeft Sem inmiddels op orde (wat hem eerder nog opbrak, zoals tegen Yvel) Het lijkt me dan ook dat de competitie zich bij moet scholen, in plaats dat Semmy kampioen boerenboksen wordt verklaard.

ashi76
03-01-2006, 11:47
maar eerlijk is eerlijk tis gewoon boeren boxen wat sam doet zelfs ik heb meer techniek ,maar hij is gewoon beresterk en keihard en is waarschijnlijk op dit moment onverslaanbaar !!!

Of jij bent gewoon onwijs goed, of je hebt er geen fuck verstand van.
Sem heeft 4e Dan Ashihara karate. Ik kan je verzekeren dat hij die niet bij de Bona met zegeltjes opgespaard heeft.
Het enige wat je over Sem kan zeggen is dat het er niet altijd even mooi of spectaculair uit ziet, maar dat hij geen techniek heeft toch echt niet.
Als je goed kijkt zie je dat bijna al zijn technieken ergens op gericht zijn in tegenstelling tot het lompe gebeuk wat bijvoorbeeld Choi en Sapp doen.

ras
03-01-2006, 17:11
opvallend dat er bij elke nieuwe k1 winnaar kritiek wordt geleverd...bij Bonjasky ook al het 1e jaar enz enz.... maar niemand kan toch ontkennen dat Sem de terechte winnaar is??
En als dat boerenboxen is wil ik ook wel boerenboxen leren:D

RisingSun
04-01-2006, 17:40
Sem is gewoon de kampioen klaar!! Er is idd altijd wat te zeuren en daar krijg ik echt allergie van. Ik ben absoluut geen fan van Sem maar het is duidelijk dat hij de terechte kampioen is!

Anonymous
06-01-2006, 20:21
Gelukkig zijn er mensen die de prestatie van Sem niet uit het oog verliezen maar er is toch wel enorm veel gezeik over (vooral) de afmetingen van Sem. Hij weet zelf ook heel goed hoe er over zijn grootte en over z'n stijl van vechten wordt gesproken maar dat is iets waar hij zich weinig van aan moet trekken. Frustrerend lijkt het me overigens wel.

Schilt en Sapp, vergelijkbaar? Nee
Schilt en Akebono, vergelijkbaar? Nee
Schilt en Choi, vergelijkbaar? Nee

Alle vier gigantische kerels maar er is er één die ook echt vechten kan en dat is zonder enige twijfel Sem Schilt. Als de afmetingen van een persoon doorslaggevend zouden zijn dan hadden we Akebono als kampioen moeten begroeten en dat is toch echt niet het geval.

Tegen Hoost heeft hij laten zien wat hij echt kan maar ik denk dat het nu weer wordt afgedaan met: "Hoost heeft zijn beste tijd ook gehad."
Wint hij een eventuele rematch tegen Ignashov dan is het weer: "Ignashov is niet meer de vechter van een paar jaar geleden."
Een overwinning op een kleinere tegenstander wordt weer de grond in getrapt met: "Sem had zijn lengte en gewicht ook mee."

Tuurlijk, ook ik zie wel dat hij een enorme vent is maar dat neemt niet weg dat hij dag-in dag-uit heel wat uren met zijn sport bezig is. Als je vervolgens alle wereldtoppers met de grond gelijk maakt, heb je de kampioensgordel dan verdiend? In mijn ogen: "Ja" .

mossad
06-01-2006, 20:44
Lang en zwaar zijn brengt ook nadelen met zich mee. Daarom zijn alle zwaargewicht kampioenen in het boksen en kickboksen tot nog toe nooit van die reuzen geweest. Dat komt omdat er tot nog toe nooit één is geweest die deze nadelen heeft kunnen omzeilen. Dat is Sem nu wel gelukt en daar verdient hij veel respect voor. Hij mag wel heel lang zijn maar dat brengt nadelen met zich mee zoals makkelijker te raken zijn, langzamer zijn, moeilijk het hele lichaam kunnen verdedigen en grotere organen. Als Sem in het boksen zijn reach wat beter zou kunnen benutten kan hij schier onverslaanbaar worden. Tot die tijd moet je concluderen dat hij het geweldig heeft gedaan tegen alle verwachtingen in en dat heeft hij tegen de top bewezen. Bovendien is het lengteverschil tussen Feitosa en Schilt niet groter dan het lengteverschil tussen Hunt en Hoost.

Octavius
06-01-2006, 21:39
Iets anders, Laten we dan mensen als Lance Armstrong ook nooit meer meedoen met de tour, omdat hij nou eenmaal genetisch bepaald zwaar meer aanleg heeft dan de gemiddelde fietser?

Geloof je zelf. Als er een sport is waar doping gewoon 'normaal' is is het wel de wielersport. Die kerl had teelbalkanker. Zijn hele zaakje is weg. Reclame maken voor de pharmaceut die zijn mediceinen maakte tegen zijn kanker. Weet zeker dat hij ook zijn synthetische doping maakt. En dan zijn bijdrage aan de strijd tegen doping. Geeft i middelen die 5 jaar terug goed waren als test. Ja hij zal eens zijn geheim vertellen.
Gem. touretappe 400W fietsen en voor een sprint is het bijna 1PK. en dat dan 3 weken lang. Yeah right. Vast op die pannenkoeken elke dag.

1 ding: Armstrong is nooit never ever beter dan Eddy Mercks. Die won de giro, de tour en de vuelta in 1 jaar.

harry
06-01-2006, 21:59
Iets anders, Laten we dan mensen als Lance Armstrong ook nooit meer meedoen met de tour, omdat hij nou eenmaal genetisch bepaald zwaar meer aanleg heeft dan de gemiddelde fietser?

Geloof je zelf. Als er een sport is waar doping gewoon 'normaal' is is het wel de wielersport. Die kerl had teelbalkanker. Zijn hele zaakje is weg. Reclame maken voor de pharmaceut die zijn mediceinen maakte tegen zijn kanker. Weet zeker dat hij ook zijn synthetische doping maakt. En dan zijn bijdrage aan de strijd tegen doping. Geeft i middelen die 5 jaar terug goed waren als test. Ja hij zal eens zijn geheim vertellen.
Gem. touretappe 400W fietsen en voor een sprint is het bijna 1PK. en dat dan 3 weken lang. Yeah right. Vast op die pannenkoeken elke dag.

1 ding: Armstrong is nooit never ever beter dan Eddy Mercks. Die won de giro, de tour en de vuelta in 1 jaar.

Maar goed dat de rest op pindakaas rijd 8-)

Armstrong heeft genetisch géén aanleg en die docu over hem zal ook wel gemanipuleerd zijn :wink:

Sjaak
06-01-2006, 22:27
Semmy is gewoon een kanjer, een jongen die er keihard voor traint en die momenteel in een bloedvorm verkeert en nagenoeg onverslaanbaar is, hij is dan ook de terechte kampioen.

En Ernesto was vele jarenlang de allerbeste maar aan ieder tijdperk komt een einde maar dat neemt niet weg dat hij nog steeds een hele grote is.

osu Sjaak

Octavius
06-01-2006, 23:09
Iets anders, Laten we dan mensen als Lance Armstrong ook nooit meer meedoen met de tour, omdat hij nou eenmaal genetisch bepaald zwaar meer aanleg heeft dan de gemiddelde fietser?

Geloof je zelf. Als er een sport is waar doping gewoon 'normaal' is is het wel de wielersport. Die kerl had teelbalkanker. Zijn hele zaakje is weg. Reclame maken voor de pharmaceut die zijn mediceinen maakte tegen zijn kanker. Weet zeker dat hij ook zijn synthetische doping maakt. En dan zijn bijdrage aan de strijd tegen doping. Geeft i middelen die 5 jaar terug goed waren als test. Ja hij zal eens zijn geheim vertellen.
Gem. touretappe 400W fietsen en voor een sprint is het bijna 1PK. en dat dan 3 weken lang. Yeah right. Vast op die pannenkoeken elke dag.

1 ding: Armstrong is nooit never ever beter dan Eddy Mercks. Die won de giro, de tour en de vuelta in 1 jaar.

Maar goed dat de rest op pindakaas rijd 8-)

Armstrong heeft genetisch géén aanleg en die docu over hem zal ook wel gemanipuleerd zijn :wink:

Vergeet die bruine boterham en dat glas melk niet. :wink:
Aanleg of niet. Ze snoepen allemaal.

Er is geen topsport zonder doping.