PDA

View Full Version : Eigenschuld... *spoiler Pride NYE*



Silat
02-01-2006, 00:31
Ik vond het eigenlijk een beetje Mirko's eigenschuld dat ie verloor op een split d. Hij liep de hele partij achteruit, weg van Hunt alsof ie bang was net als bij Fedor. Hoe vaak keek ie wel niet naar de klok.

Ik heb de punten niet geteld. Het leek er wel op dat ie meer scoorde. Maar ook alleen met z'n benen. Hij durfde niet te stoten met Hunt, duwde hem continu weg.

Hij is iig niet in z'n doen. Aan het einde leek het er even op dat ie kon winnen toen het naar de grond ging.

Ik had gehoopt op een knallende wedstrijd, maar ik zat me alleen maar te ergeren.

Nu las ik ook dit op sherdog:

http://index.hr/clanak.aspx?id=298923


Mirko announced the end of career

It was for Jutranji list. He said he has everything over the top. He was extremely dissapointed with judge decision.

Here is the translate:

"I think I have enough. I beat the guy for three rounds, he got more from me on the head than in his entire career, but judges destroy me like that. Unbelievable...
After the match I talked with representative of Pride Matushika Kawabatom, who said that Hunt was completely inferior, except for few punches in the second part of the first round... Did judges even watch my fight? Ask me, if I will continue? No, I won't. It has been enough, I have more than 30 years, I paid everything with my blood, it's enough... It's really enough. I really need to consecrate on my wife and kid more, I don't remember the last time I was home for New Year. I know you will put this on tommorow news, but that is it, it's enough!'' - Mirko said for Jutranji list.

Jammer.

Arjan
02-01-2006, 01:46
ik moet wel zeggen ookal vond ik zelf de beslissing wel terrecht omdat hunt iets meer deed in de 2e en 3e ronde maar ik moet dus zeggen dat crocop niet echt een klap heeft gehad of een pak slaag of een flinke trap... terwijl idd zoals vermeld hunt een flink pak smeer heeft gehad (incl. die 2 heerlijke axe kicks) ... beetje jammer inderdaad maar ik hoop toch echt niet dat die kapt, crocop MOET doorgaan!!!!

The Bulldog
02-01-2006, 08:29
Tja 2005 was niet echt het jaar dat hij verwachtte natuurlijk...

Daarbij is er niks mis mee om eens met oud en nieuw bij vrouw en kind te willen zijn...

Wel een gemis voor Pride imo.

migyur
02-01-2006, 08:46
Vraag me af of zijn beslissing ook defenitief is. Want net zoals in de partij tegen barnet stond hij in de ring alsof hij er geen zin in had.
Die kerel gunt zich zelf gewoon geen rust, denk gewoon dat hij overwerkt is..

MB667
02-01-2006, 11:04
vond het ook een boutwedstrijd, kat me er meer van voorgesteld. jammer.

Nickuraba
02-01-2006, 11:19
jaaaah volgensmij is het iemand die teveel traint dat je er gek van wordt....dave zal t wel weten :P

opch de uitslag......tja ik vond het kiele kiele, crocop had gewoon iets meer moeten doen. Daarnaast had ik verw8 dat hij eerder na de grond zou gaan....

dat die bang was voor hunt is niet zo...hij vecht achteruit omdat die geen zin vheeft in een tik voor zijn bek, duhhh 1 tik en het is voorbij dan moet je goed opletten. Volgensmij was t zijn conditie ofzo, hij begon de 1e minuut goed en het werd steeds minder minder en minder

Roob
02-01-2006, 13:51
Crocop stopt niet hoor mensen, is allemaal gelul. Dit is bevestigd door iemand van crocop's team. bron: nokaut.com

Arjan
02-01-2006, 13:56
nou breng jij me even goed nieuws, hoop alleen dat we de volgende keer een iets andere crocop zien als nu..

Silat
02-01-2006, 13:58
Hij heeft Pride gewoon laten schrikken. misschien moet ie ook naar de MW gaan net als Igor.

En ik denk dat ie schoenen is gaan dragen sinds hij uitgleed tegen Fedor..

Het ziet er niet uit! mja dat is wat anders.Bij Hunt hoef je niet bang te zijn voor een heelhook ofzo.

Remco
02-01-2006, 14:06
Ik vind CroCop een zeurkous. Hunt moest de hele partij achter hem aan en ging als een locomotief. Hij heeft inderdaad een hoop gekregen, maar weggeslikt. Vlak voordat ze naar de grond gingen leek het alsof CroCop opgaf, zo gedroeg hij zich ook.

Ik stel voor dat meneer Filipovic eens aan zichzelf gaat werken in plaats van voortdurend te zeuren over dat de hele wereld tegen hem is.

akin
02-01-2006, 15:24
Ik vond het eigenlijk een beetje Mirko's eigenschuld dat ie verloor op een split d. Hij liep de hele partij achteruit, weg van Hunt alsof ie bang was net als bij Fedor. Hoe vaak keek ie wel niet naar de klok.

Ik heb de punten niet geteld. Het leek er wel op dat ie meer scoorde. Maar ook alleen met z'n benen. Hij durfde niet te stoten met Hunt, duwde hem continu weg.

Hij is iig niet in z'n doen. Aan het einde leek het er even op dat ie kon winnen toen het naar de grond ging.

Ik had gehoopt op een knallende wedstrijd, maar ik zat me alleen maar te ergeren.

Nu las ik ook dit op sherdog:

http://index.hr/clanak.aspx?id=298923


Mirko announced the end of career

It was for Jutranji list. He said he has everything over the top. He was extremely dissapointed with judge decision.

Here is the translate:

"I think I have enough. I beat the guy for three rounds, he got more from me on the head than in his entire career, but judges destroy me like that. Unbelievable...
After the match I talked with representative of Pride Matushika Kawabatom, who said that Hunt was completely inferior, except for few punches in the second part of the first round... Did judges even watch my fight? Ask me, if I will continue? No, I won't. It has been enough, I have more than 30 years, I paid everything with my blood, it's enough... It's really enough. I really need to consecrate on my wife and kid more, I don't remember the last time I was home for New Year. I know you will put this on tommorow news, but that is it, it's enough!'' - Mirko said for Jutranji list.

Jammer.

Ik ben er mee eens, Jammer dat hij gaat stoppen :(

akin
03-01-2006, 01:58
Pride Fighting Championships: Tell us about next year’s heavyweight prospects, including how Mirko was feeling before the fight.

Nobuyuki Sakakibara: Mirko had a cold before he left Croatia and a slight fever of 37C (98.6F) after coming to Japan. He saw a doctor and despite that, climbed into the ring. As you saw in the fight, Mirko fought with shoes on but the truth is that he hurt his ankle and apparently wore the shoes so his opponent wouldn’t notice. Although it’s a fact that Mirko climbed into the ring full of injuries, he’s not the type of fighter to use that as an excuse and I would like to have a Hunt VS Mirko rematch with both in good shape

Whole interview:
http://www.pridefc.com/pride2004/news/news_06/news_06_0102_a.htm

Octavius
03-01-2006, 10:38
Mirko was bij Sapp ook ziek en toen hoorde je hem niet. Tegen Hunt vocht i als een rat (helaas). Over die schoenen. Tja waarom niet dragen. Is Hunt nu zo submission beest?

Remco
03-01-2006, 10:39
Als ze zeggen dat ze ziek zijn maar het geen excuus is vraag ik me altijd af waarom ik het dan moet weten.

Mike
03-01-2006, 15:10
had wat mij betreft ook een dra kunnen zijn. Maar ik ben t eens met de mensen die zeggen dat t crocops eigen schuld is. t viel behoorlijk tegen

Roob
04-01-2006, 11:06
Laten we eerlijk zijn.. als crocop besluit om niet te vechten en rust te nemen krijgt ie daar wel weer commentaar op. Het is toch nooit goed...;-)

king
06-01-2006, 18:00
ongelooflijk hoe die Hunt de hoge trappen van Crocop wegslikt!

Emilio
06-01-2006, 20:34
CRo cop moet eens niet zo zeuren. Hij liep constant naar achteren. Ok hij kwam een paar x goed door met zn benen maar hunt ook weer met zn handen.

Het beeld met een achteruit lopende Cro cop vind ik een duidelijke reden dat ze hunt als winnaar zagen.

leks
06-01-2006, 20:51
Ja echt zeikwijf wordt crocop nu toch wel. Ik vond hem erg negatief vechten, terechte beslissing, alhoewel puur op punten was het zeker gelijk, misschien crocop voordeel.

Valt mij zeker mee tot nu toe vond ik Hunt zwaar tegenvallen in zijn partijen, toch zie ik nog steeds Hunt wel verliezen van meerdere goede grondvechters.

Jay Hoov
07-01-2006, 15:56
Cro cop heeft ALTIJD excuses, maar ik vond het HEEEEERLIJK dat ie weer verloor!Net zoals tegen Fedor, lekker wegrennen in die ring, en dan verwachten dat je wint :?

Hunt was de agressor...Als Hunt niet achter Cro Cop aanrende zou er niet gevochten worden, daarom wint Hunt oa.

Als Cro Cop wil winnen moet ie gaan vechten!!!!!!!!

Misschien denken mensen(en hijzelf) dat ie beter is, dan dat ie eigenlijk is.......

p diddy
07-01-2006, 16:42
Cro cop heeft ALTIJD excuses, maar ik vond het HEEEEERLIJK dat ie weer verloor!Net zoals tegen Fedor, lekker wegrennen in die ring, en dan verwachten dat je wint :?

Hunt was de agressor...Als Hunt niet achter Cro Cop aanrende zou er niet gevochten worden, daarom wint Hunt oa.

Als Cro Cop wil winnen moet ie gaan vechten!!!!!!!!

Misschien denken mensen(en hijzelf) dat ie beter is, dan dat ie eigenlijk is.......

Helemaal correct, er is altijd wat.. ik vind het een goede vechter maar een jankerd eerste klas als hij verliest.. Hunt wint fair and square zonder twijfel..

Als hij wel beslist om weer te vechten zal pride wel weer zo'n goede tegenstander voor hem hebben, die hij weer k.o trapt in de eerste minuut en dan moet je hem horen..... i want fedor, want dan is hij weer die arrogante lul!!!

ashi76
07-01-2006, 18:47
Een rematch tegen Alexander Emelianenko zou wel een mooie pot zijn.
Die zal hij ook niet zo makkelijk meer winnen.

p diddy
07-01-2006, 19:19
Een rematch tegen Alexander Emelianenko zou wel een mooie pot zijn.
Die zal hij ook niet zo makkelijk meer winnen.

helemaal mee eens!!!!!!!!! :wink:

RizPekT
07-01-2006, 19:20
kan iemand m uploaden?

Jay Hoov
07-01-2006, 19:25
Een rematch tegen Alexander Emelianenko zou wel een mooie pot zijn.
Die zal hij ook niet zo makkelijk meer winnen.

Ik denk(Hoop :twisted: ) dat Cro cop dit niet meer trekt....Ik denk dat Cro cop alles in z'n hoofd op een rijtje moet zetten.

Jay Hoov
07-01-2006, 19:26
kan iemand m uploaden?

Ja man ja!

Anonymous
09-01-2006, 14:46
Jeezz, wat een anti-crocop uitlatingen op dit forum! Je zou bijna gaan denken dat hij hier iemand persoonlijk iets heeft aangedaan. Crocop is een absolute topvechter. Dat je hem niet mag, oké, maar toon in ieder geval het respect dat hij verdient heeft. Dat mensen zeggen dat ze het "heerlijk" vinden dat hij heeft verloren lijkt nergens op en klink ook nog eens erg dom.

Tuurlijk verteld zijn manager het als Crocop voor de partij ziek is geweest of als hij zich niet goed heeft kunnen voorbereiden. Logisch dat je als manager je vechter in bescherming neemt. Dat zou iedereen toch doen? Van Crocop zelf hoor je vrijwel nooit iets negatiefs. Dat hij het nu niet eens is met de beslissing in zijn partij tegen Hunt is zijn goed recht. Mag hij daar soms niets over zeggen? Is hij dan gelijk arrogant? Ik heb de partij gezien en hoewel Hunt aanvallender was, heeft Crocop meer punten gescoord. Een onbeslist was dan ook minstens op zijn plaats.

Jay Hoov
09-01-2006, 14:53
Jeezz, wat een anti-crocop uitlatingen op dit forum! Je zou bijna gaan denken dat hij hier iemand persoonlijk iets heeft aangedaan. Crocop is een absolute topvechter. Dat je hem niet mag, oké, maar toon in ieder geval het respect dat hij verdient heeft. Dat mensen zeggen dat ze het "heerlijk" vinden dat hij heeft verloren lijkt nergens op en klink ook nog eens erg dom.

Tuurlijk verteld zijn manager het als Crocop voor de partij ziek is geweest of als hij zich niet goed heeft kunnen voorbereiden. Logisch dat je als manager je vechter in bescherming neemt. Dat zou iedereen toch doen? Van Crocop zelf hoor je vrijwel nooit iets negatiefs. Dat hij het nu niet eens is met de beslissing in zijn partij tegen Hunt is zijn goed recht. Mag hij daar soms niets over zeggen? Is hij dan gelijk arrogant? Ik heb de partij gezien en hoewel Hunt aanvallender was, heeft Crocop meer punten gescoord. Een onbeslist was dan ook minstens op zijn plaats.

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik geen respect voor hem heb!Ten tweede mag iedereen z'n mening geven, en ja, ik vind het HEEEEEEEERLIJK dat ie WEER verloren heeft.!Ten derde word ie overschat...Elke keer als ie tegen een echte topper gaat verliest ie....En dan krijgt ie z'n volgende partij weer een of andere jappanner die binnen enkele minuten KO gaat!

En hoezo, het klinkt dom...???? :? :? :? :? :? Mag ik geen mening hebben???????

Cro cop gaat nooit de nr 1 worden bij Pride....Accept it :twisted:

phranq
09-01-2006, 15:14
Jeezz, wat een anti-crocop uitlatingen op dit forum! Je zou bijna gaan denken dat hij hier iemand persoonlijk iets heeft aangedaan. Crocop is een absolute topvechter. Dat je hem niet mag, oké, maar toon in ieder geval het respect dat hij verdient heeft. Dat mensen zeggen dat ze het "heerlijk" vinden dat hij heeft verloren lijkt nergens op en klink ook nog eens erg dom.

Tuurlijk verteld zijn manager het als Crocop voor de partij ziek is geweest of als hij zich niet goed heeft kunnen voorbereiden. Logisch dat je als manager je vechter in bescherming neemt. Dat zou iedereen toch doen? Van Crocop zelf hoor je vrijwel nooit iets negatiefs. Dat hij het nu niet eens is met de beslissing in zijn partij tegen Hunt is zijn goed recht. Mag hij daar soms niets over zeggen? Is hij dan gelijk arrogant? Ik heb de partij gezien en hoewel Hunt aanvallender was, heeft Crocop meer punten gescoord. Een onbeslist was dan ook minstens op zijn plaats.

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik geen respect voor hem heb!Ten tweede mag iedereen z'n mening geven, en ja, ik vind het HEEEEEEEERLIJK dat ie WEER verloren heeft.!Ten derde word ie overschat...Elke keer als ie tegen een echte topper gaat verliest ie....En dan krijgt ie z'n volgende partij weer een of andere jappanner die binnen enkele minuten KO gaat!

En hoezo, het klinkt dom...???? :? :? :? :? :? Mag ik geen mening hebben???????

Cro cop gaat nooit de nr 1 worden bij Pride....Accept it :twisted:

Had het liever niet gezegd, maar J heeft gelijk.

Anonymous
09-01-2006, 15:33
Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik geen respect voor hem heb!

Je laat het dan wel op een vreemde manier blijken :?


Ten tweede mag iedereen z'n mening geven, en ja, ik vind het HEEEEEEEERLIJK dat ie WEER verloren heeft.!

Hoezo? Heeft ie je iets aangedaan of zo?


Ten derde word ie overschat...Elke keer als ie tegen een echte topper gaat verliest ie....En dan krijgt ie z'n volgende partij weer een of andere jappanner die binnen enkele minuten KO gaat!

Overschat? Hij heeft van toppers als Coleman, Igor en Barnett gewonnen en Hunt had hij al een keer verslagen. Bovendien heeft hij Fedor het ergste pak slaag uit zijn loopbaan gegeven.
http://kakutougi.info/images/stories/IMG3912acopy.jpg Dan kun je toch echt wel wat in mijn ogen...

Jay Hoov
09-01-2006, 15:35
Jeezz, wat een anti-crocop uitlatingen op dit forum! Je zou bijna gaan denken dat hij hier iemand persoonlijk iets heeft aangedaan. Crocop is een absolute topvechter. Dat je hem niet mag, oké, maar toon in ieder geval het respect dat hij verdient heeft. Dat mensen zeggen dat ze het "heerlijk" vinden dat hij heeft verloren lijkt nergens op en klink ook nog eens erg dom.

Tuurlijk verteld zijn manager het als Crocop voor de partij ziek is geweest of als hij zich niet goed heeft kunnen voorbereiden. Logisch dat je als manager je vechter in bescherming neemt. Dat zou iedereen toch doen? Van Crocop zelf hoor je vrijwel nooit iets negatiefs. Dat hij het nu niet eens is met de beslissing in zijn partij tegen Hunt is zijn goed recht. Mag hij daar soms niets over zeggen? Is hij dan gelijk arrogant? Ik heb de partij gezien en hoewel Hunt aanvallender was, heeft Crocop meer punten gescoord. Een onbeslist was dan ook minstens op zijn plaats.

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik geen respect voor hem heb!Ten tweede mag iedereen z'n mening geven, en ja, ik vind het HEEEEEEEERLIJK dat ie WEER verloren heeft.!Ten derde word ie overschat...Elke keer als ie tegen een echte topper gaat verliest ie....En dan krijgt ie z'n volgende partij weer een of andere jappanner die binnen enkele minuten KO gaat!

En hoezo, het klinkt dom...???? :? :? :? :? :? Mag ik geen mening hebben???????

Cro cop gaat nooit de nr 1 worden bij Pride....Accept it :twisted:

Had het liever niet gezegd, maar J heeft gelijk.

Thanx vriend :D

The Bulldog
09-01-2006, 15:37
Jeezz, wat een anti-crocop uitlatingen op dit forum! Je zou bijna gaan denken dat hij hier iemand persoonlijk iets heeft aangedaan. Crocop is een absolute topvechter. Dat je hem niet mag, oké, maar toon in ieder geval het respect dat hij verdient heeft. Dat mensen zeggen dat ze het "heerlijk" vinden dat hij heeft verloren lijkt nergens op en klink ook nog eens erg dom.

Tuurlijk verteld zijn manager het als Crocop voor de partij ziek is geweest of als hij zich niet goed heeft kunnen voorbereiden. Logisch dat je als manager je vechter in bescherming neemt. Dat zou iedereen toch doen? Van Crocop zelf hoor je vrijwel nooit iets negatiefs. Dat hij het nu niet eens is met de beslissing in zijn partij tegen Hunt is zijn goed recht. Mag hij daar soms niets over zeggen? Is hij dan gelijk arrogant? Ik heb de partij gezien en hoewel Hunt aanvallender was, heeft Crocop meer punten gescoord. Een onbeslist was dan ook minstens op zijn plaats.

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik geen respect voor hem heb!Ten tweede mag iedereen z'n mening geven, en ja, ik vind het HEEEEEEEERLIJK dat ie WEER verloren heeft.!Ten derde word ie overschat...Elke keer als ie tegen een echte topper gaat verliest ie....En dan krijgt ie z'n volgende partij weer een of andere jappanner die binnen enkele minuten KO gaat!

En hoezo, het klinkt dom...???? :? :? :? :? :? Mag ik geen mening hebben???????

Cro cop gaat nooit de nr 1 worden bij Pride....Accept it :twisted:

Denk ook niet dat hij ooit nummer 1 gaat worden daar...maar vind wel dat hij wat meer krediet verdiend dan die jij hem geeft...hij heeft toch echt wel laten zien...
Is alleen geen killer als Fedor bijvoorbeeld...hierdoor zal hij geen nummer 1 worden..

Anonymous
09-01-2006, 15:45
Een rematch tegen Alexander Emelianenko zou wel een mooie pot zijn.
Die zal hij ook niet zo makkelijk meer winnen.

helemaal mee eens!!!!!!!!! :wink:

X2

phranq
09-01-2006, 15:48
Dat mensen het heerlijk vinden dat Crocop verliest heeft een klein beetje aan zichzelf te danken door z'n arrogantie....Elke keer als ie verliest heeft ie óf griep óf hij verloor omdat z'n tegenstander 'm raakte met een lucky punch..dan ben je in mijn ogen een slechte verliezer en je word imo alleen een groot sportman als je je verlies op een sportieve manier draagt.

De enige toppers tegen wie hij heeft gestaan zijn Mino en Fedor en daar heeft hij allebei van verloren. Van Hunt won ie bij de K-1 dus is geen vergelijking. Coleman was al over de top, Igor is geen zwaargewicht en Bartnett behoort ook niet tot de absolute top.

p.s. Ik vind het ook heeeeeerlijk als Feyenoord verliest (sorry Ashi) en komt wel anders over dan wanneer je iemand gunt dat z'n hersens ingeslagen worden...denk dat J ook dat Crocop niet gunt.

Jay Hoov
09-01-2006, 15:52
Ey King, zie hierboven je antwoord!

Jay Hoov
09-01-2006, 15:55
En ff off topic:Ajax Ajax Ajax!

Jay Hoov
09-01-2006, 16:07
Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik geen respect voor hem heb!

Je laat het dan wel op een vreemde manier blijken :?


Ten tweede mag iedereen z'n mening geven, en ja, ik vind het HEEEEEEEERLIJK dat ie WEER verloren heeft.!

Hoezo? Heeft ie je iets aangedaan of zo?


Ten derde word ie overschat...Elke keer als ie tegen een echte topper gaat verliest ie....En dan krijgt ie z'n volgende partij weer een of andere jappanner die binnen enkele minuten KO gaat!

Overschat? Hij heeft van toppers als Coleman, Igor en Barnett gewonnen en Hunt had hij al een keer verslagen. Bovendien heeft hij Fedor het ergste pak slaag uit zijn loopbaan gegeven.
http://kakutougi.info/images/stories/IMG3912acopy.jpg Dan kun je toch echt wel wat in mijn ogen...

Je laat het dan wel op een vreemde manier blijken :?
Hoezo?

Hoezo? Heeft ie je iets aangedaan of zo?
Nee, maar hij rent de hele tijd weg in die ring, net zoals tegen Fedor.

Overschat? Hij heeft van toppers als Coleman, Igor en Barnett gewonnen en Hunt had hij al een keer verslagen. Bovendien heeft hij Fedor het ergste pak slaag uit zijn loopbaan gegeven.

Dit zijn geen heavyweight toppers.....En Fedor een pak slaag???
Laat maar man, je hebt gelijk :?

p diddy
09-01-2006, 16:09
King, een pak slaag aan fedor?????

WTF welke partij heb je gezien hij verloor die partij toch of niet?????

maar zelfs toen had hij ook excuses voor alles!!!

cro cop is een goede vechter maar arrogant dat is mijn mening!!!

The Bulldog
09-01-2006, 16:11
Jongens Fedor gaf zelf aan dat dit zijn zwaarste partij ooit was...

Dus daar zit wel wat in..

Maar denk dat Cro-cop het echt niet tot nummer 1 gaat brebgen..

Jay Hoov
09-01-2006, 16:16
Jongens Fedor gaf zelf aan dat dit zijn zwaarste partij ooit was...

Dus daar zit wel wat in..

Maar denk dat Cro-cop het echt niet tot nummer 1 gaat brebgen..

Klopt, maar er is een groot verschil tussen, de zwaarste partij ooit, en een pak slaag krijgen...Toch?

Anonymous
09-01-2006, 16:21
Check deze foto en zeg dan nog eens dat Fedor geen pak slaag heeft gekregen...

http://kakutougi.info/images/stories/IMG3912acopy.jpg

p diddy
09-01-2006, 16:26
Heeft hij verloren of wat??? waar praat je over een pak slaag cro cop had verloren, hij heeft het goed gedaan, maar niet meer dan dat!!

en die link is niet goed!!!

Jay Hoov
09-01-2006, 16:31
Check deze foto en zeg dan nog eens dat Fedor geen pak slaag heeft gekregen...

http://kakutougi.info/images/stories/IMG3912acopy.jpg

Ik weet het niet hoor.........Nogmaals, wel s gecrickit, ook een leuke sport :twisted:

Anonymous
09-01-2006, 16:35
en die link is niet goed!!!

Gewoon een keer "refresh" doen en dan krijg je 'm te zien.

Tuurlijk heeft Crocop verloren, ik beweer ook niet anders. Maar er wordt hier gesteld dat Crocop zwaar overschat wordt. Daar ben ik het niet mee eens. Fedor is (ook in mijn ogen) nog steeds de absolute kampioen, maar als je hem zo kunt toetakelen, dan heb je heel wat in je mars. Ik hoop dat Crocop over een tijdje (goed uitgerust) weer de ring in stapt.

p diddy
09-01-2006, 16:39
Dan komt hij weer terug...... verliest hij weer een partij, en dan was het eten in het vliegtuig op de weg naar japan niet goed!!!

Jay Hoov
09-01-2006, 16:45
Dan komt hij weer terug...... verliest hij weer een partij, en dan was het eten in het vliegtuig op de weg naar japan niet goed!!!


LOL...hahahaha :D :D

tap-out
10-01-2006, 01:53
Wel veel zware anti crocop uitingen hier...

Maar het is idd wel zo dat ik me erger aan die ontwijkende stijl (wegrennen voor de tegenstander imo) die crocop steeds meer laat zien.
Ik mis de crocop die we in 2002/2003 zagen(met als kopstuk PRIDE-Final Conflict 2003 vs nog, )
In die tijd zocht hij veel meer het gevecht op.

En ik snap ook wel dat het niet verstandig is om tegen Hunt constant vooruit te vechten maar om nou 90% van de partij weg te lopen...dat gaat mij te ver!

Al met al vind ik dat Hunt duidelijk heeft gewonnen en eigenlijk snap ik niet dat er 1 judge was die daar anders over dacht.

p diddy
10-01-2006, 09:20
Wel veel zware anti crocop uitingen hier...

Maar het is idd wel zo dat ik me erger aan die ontwijkende stijl (wegrennen voor de tegenstander imo) die crocop steeds meer laat zien.
Ik mis de crocop die we in 2002/2003 zagen(met als kopstuk PRIDE-Final Conflict 2003 vs nog, )
In die tijd zocht hij veel meer het gevecht op.

En ik snap ook wel dat het niet verstandig is om tegen Hunt constant vooruit te vechten maar om nou 90% van de partij weg te lopen...dat gaat mij te ver!

Al met al vind ik dat Hunt duidelijk heeft gewonnen en eigenlijk snap ik niet dat er 1 judge was die daar anders over dacht.

helemaal mee eens!!! :wink:

Loen
10-01-2006, 18:34
Wel veel zware anti crocop uitingen hier...

Maar het is idd wel zo dat ik me erger aan die ontwijkende stijl (wegrennen voor de tegenstander imo) die crocop steeds meer laat zien.
Ik mis de crocop die we in 2002/2003 zagen(met als kopstuk PRIDE-Final Conflict 2003 vs nog, )
In die tijd zocht hij veel meer het gevecht op.

En ik snap ook wel dat het niet verstandig is om tegen Hunt constant vooruit te vechten maar om nou 90% van de partij weg te lopen...dat gaat mij te ver!

Al met al vind ik dat Hunt duidelijk heeft gewonnen en eigenlijk snap ik niet dat er 1 judge was die daar anders over dacht.

helemaal mee eens!!! :wink:

X2 ouwe rampetamper van me!!!! 8-) 8-)

Mike
11-01-2006, 16:19
voor alle crocop-haters

een mooie highlight van zijn verliespartijen

http://video.google.com/videoplay?docid=8714442573859534655&q=crocop

ik blijf crocop gewoon cool vinden! En ik blijf dromen van een HW belt voor hem. Ooit!

Jay Hoov
11-01-2006, 16:38
voor alle crocop-haters

een mooie highlight van zijn verliespartijen

http://video.google.com/videoplay?docid=8714442573859534655&q=crocop

ik blijf crocop gewoon cool vinden! En ik blijf dromen van een HW belt voor hem. Ooit!

Dream on :D :D
Hahahahaha......

Mike
12-01-2006, 00:05
voor alle crocop-haters

een mooie highlight van zijn verliespartijen

http://video.google.com/videoplay?docid=8714442573859534655&q=crocop

ik blijf crocop gewoon cool vinden! En ik blijf dromen van een HW belt voor hem. Ooit!

Dream on :D :D
Hahahahaha......


i will :wink:

Jay Hoov
12-01-2006, 08:56
voor alle crocop-haters

een mooie highlight van zijn verliespartijen

http://video.google.com/videoplay?docid=8714442573859534655&q=crocop

ik blijf crocop gewoon cool vinden! En ik blijf dromen van een HW belt voor hem. Ooit!

Dream on :D :D
Hahahahaha......


i will :wink:

LOL :D :D

p diddy
12-01-2006, 08:59
voor alle crocop-haters

een mooie highlight van zijn verliespartijen

http://video.google.com/videoplay?docid=8714442573859534655&q=crocop

ik blijf crocop gewoon cool vinden! En ik blijf dromen van een HW belt voor hem. Ooit!

Ik denk dat hij eerder een oscar voor een film ontvangt, dan dat hij een belt wint!!! (want een goede acteur is hij zeker) :wink: :lol: :cry: